Item where specialization "pszichológia" and date of item 2018

Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators["Update/Views:group_separator" not defined]No Grouping
Jump to: A["Update/Views:jump_separator" not defined]B["Update/Views:jump_separator" not defined]C["Update/Views:jump_separator" not defined]D["Update/Views:jump_separator" not defined]E["Update/Views:jump_separator" not defined]F["Update/Views:jump_separator" not defined]G["Update/Views:jump_separator" not defined]H["Update/Views:jump_separator" not defined]I["Update/Views:jump_separator" not defined]J["Update/Views:jump_separator" not defined]K["Update/Views:jump_separator" not defined]L["Update/Views:jump_separator" not defined]M["Update/Views:jump_separator" not defined]N["Update/Views:jump_separator" not defined]O["Update/Views:jump_separator" not defined]P["Update/Views:jump_separator" not defined]R["Update/Views:jump_separator" not defined]S["Update/Views:jump_separator" not defined]T["Update/Views:jump_separator" not defined]U["Update/Views:jump_separator" not defined]V["Update/Views:jump_separator" not defined]Z["Update/Views:jump_separator" not defined]Á
Number of items: 132.

A

Abi-Ali, Nóra (2018) A figyelemhiányos hiperaktivitási zavar (ADHD) modern szemlélete és vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Alter, Emese (2018) A középiskolai kiégés és a társas tevékenységek kapcsolata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Antalffy, Erzsébet (2018) A demens időseket ellátók pszichés és mentális igénybevétele. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

B

Bagosi, Réka (2018) A munkahely szociofizikai környezetének szerepe az orvosokat érintő kiégés-szindrómában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bagyinka, Blanka (2018) Ki nevet a végén? Avagy a humorstílusok kapcsolata a pszichológiai immunrendszerrel, és más személyiségjegyekkel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Balogh, Krisztina (2018) Szekvenciális hatások és azok időbeli lefutása négy-választásos reakcióidő feladatban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Balázs, Dr. Bernadett (2018) Klaszteralapú személyiségprototípusok vizsgálata az ötfaktoros modell alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Berki, Timea (2018) Életcélok kapcsolata az önértékeléssel, énhatékonysággal és a jóllét mutatóival gimnazista és javítóintézeti nevelés alatt álló fiatalkorúak körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Berze, Dávid (2018) Az álmok funkciója és működése : az emlékezet, az érzelmek és az alvásminőség hatásai az álmokra és a lucid álmok megjelenésére. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bogdány, Kenéz (2018) Tanulási erőforrás-indikátorok az öndeterminációs elmélet összefüggésében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bognár, Anna (2018) A teljesítménymotiváció, a sportolói megküzdési módok és az észlelt stressz kapcsolata sportolói mintán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Boldvai, Krisztina (2018) Vagyon elleni bűncselekmények áldozatainak megküzdési stratégiáik, társas támogatásuk és érzelmi reakcióik. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bori, Ildikó (2018) Traumatikus események vizsgálata a depresszió, szorongás, társas támogatás és megküzdési stratégiák tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bulyáki, Judit (2018) Az általános iskolai pályafutás egyes tényezői beilleszkedési problémát mutató és tipikusan fejlődő serdülők körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

C

Csehó, Kata Klára (2018) A felnőtt kötődési kapcsolataink összehasonlítása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Cseszneg, Péter (2018) A tudatelmélet és a tekintetkövetés, illetve a kreativitás miként hat azon képességünkre, hogy átlássunk egy bűvész trükkön. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csizmadia, Eszter (2018) A munkahelyi elégedettség és stressz jellemzői vezetők és beosztottak körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

D

Doro, Oxána (2018) Szorongás összefüggése az önértékeléssel és az iskolai teljesítménnyel serdülők körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dorogi, Márta (2018) A Magyarországon tanuló magyar Ph.D. hallgatók kapunyitási pánikban való érintettsége. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dragin, Dijana (2018) A pozitív fiatalkori fejlődés 5 C modelljének önbizalom dimenziója : az énhatékonyság, önértékelés és énkép kapcsolata a depresszióval, serdülőkori kockázatos viselkedésekkel és az ego-identitással. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

E

Endrédi, Anita (2018) Posztadopciós hangulatzavarok vizsgálata örökbefogadó szülőknél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

F

Farkas, Csenge (2018) Az iskolai klíma, a mindset, valamint a tanári és a tanulói kiégés összefüggései. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Farkas, Ádám (2018) ERP-k bejósolhatóságának vizsgálata morális dilemmahelyzetekben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fazekas, Emese (2018) Torz tükör : a fittspirációs képek hatása a fiatal felnőtt nők testképére és önértékelésére. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fekete, Dávid (2018) Hogyan előzhető meg az egyetemi lemorzsolódás? : a tanulást támogató erőforrások mérése egyetemisták körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ferencz, Tamás (2018) Az irodavezetői pozícióban dolgozó munkavállalók esetében észlelt stressz és a munkahely szociofizikai környezete. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fodor, Boglárka (2018) Szívinfarktuson átesett személyek érzelemszabályozási stratégiáinak és pszichológiai jellemzőinek vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Freppán, Ramóna (2018) A sportolás kapcsolata a hallgatók pszichológiai jellemzőivel és tanulmányi eredményeivel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fuszkó, Zita (2018) Az online információkeresési szokások és az elektronikus egészségműveltség vizsgálata a baby boom generáció körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

G

Geisel, Tímea (2018) Az egészséggel kapcsolatos internethasználat, az egészségmagatartás és az egészségműveltség összefüggései különböző életkori csoportokban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gillichné Krupincza, Eszter (2018) A baba-mama csoportok szülői jóllétre gyakorolt hatása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gál, Hajnalka (2018) A szocio-ökonómiai státusz hatása a verbális képességek fejlődésére, valamint a társas kapcsolatok alakulására óvodáskorban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

H

Hajdú, Tünde (2018) A kognitív érzelem-regulációs stratégiák összefüggése a depresszióval és a szorongással serdülőkorban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hevér, Alexandra (2018) A munkamemória és a táncművészet kapcsolata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hidegkuti, Nikolett Petra (2018) A kiégés protektív- és rizikófaktorainak feltárása orvosok körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, Mária Dóra (2018) Akut szívinfarktus rizikó- és protektív tényezőinek összefüggései. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

I

Ilyés, Ivett Bernadett (2018) Szociális készségek, tudatelmélet és munkamemória vizsgálata az általános iskola második és negyedik osztályában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

J

Jani, Zoltán (2018) Tartalomelemző eljárás fejlesztése az online iskolai zaklatások kiszűrése céljából. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

K

Kardos, Roberta (2018) Otthoni munkavégzés, mint a jelenkor munkahelyi pszichoszociális problémáinak személyre szabható megoldása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Karlócai, Zsófia (2018) A felnőttkori kötődés, a katasztrofizálás és a személyiség közötti összefüggés vizsgálata egészséges fiatalok körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Karvalics, Dóra Niké (2018) A COPD-s betegek egészségértése és self-menedzsmentje a megélt distressz tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Katona, Márta (2018) Az azonos és ellenkező neműek közötti barátság fejlődése és változása, illetve annak kapcsolata az önértékeléssel, nomofóbiával és a problémás internethasználattal. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kazinczi, Csaba (2018) A kognitív funkciók értelmezése a pszichoneuroimmunológia szempontjából. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kerekes, Dóra (2018) A depresszió és a kiégés összefüggéseinek vizsgálata egészségügyi dolgozók körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Keresztúri-Nagy, Klára (2018) A tünetattribúciós stílus és szomatizációs hajlam összefüggései az anyaság percepciójával kisgyermekes anyáknál. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kis, Adelina Anett (2018) Internethasználat és egészségműveltség összefüggései a egészségmagatartással és az egészségi állapottal. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kis, József (2018) A lezárás iránti igény, a szubjektív jóllét, a rendszerigazolás és a politikai aktivitás összefüggései a hódmezővásárhelyi választásokon. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Kling, Eszter (2018) Az iskolai zaklatás kapcsolata a naiv tudatelmélettel és a szociálisprobléma-megoldás 12 és 14 éveseknél. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Komlovszki, Eszter (2018) A magyarországi krónikus betegeket ellátó szervezetek működésének alapjai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kormányos, Ákos (2018) A klinikai osztályon dolgozók testi-lelki állapotának összehasonlítása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kosztyi, Dr. Emma (2018) A kapunyitási pánik vizsgálata a Nemzeti Közszolgálati Egyetem hallgatói között a társas támogatás és a megküzdés tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Dr. Andrea (2018) Policisztás ovárium szindrómával élő nők reziliencia jellemzőinek komplex rendszer szemléletű vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Rebeka (2018) A felnőttkori figyelemzavaros hiperaktivitás zavar (ADHD) mérésére szolgáló rövid szűrőteszt magyar nyelvű validációja, valamint a felnőttkori ADHD-s jegyek kapcsolata a szenzoros feldolgozási érzékenységgel. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Zsuzsa (2018) A társas támogatás és a megküzdés vizsgálata a depresszió tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Zsuzsanna (2018) A mobiltelefon használat hatása a kognitív funkciókra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Ágota (2018) Az eltérő fejlődésmenetű, 2-5 éves gyermekek szüleinek vizsgálata, vitális kimerültség, megküzdési módok, társas támasz, élettel való elégedettség, észlelt stressz tükrében. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Kozár, Dr. Judit (2018) A tudatelmélet életkori különbségei, összefüggése az empátia faktoraival és a szociálisprobléma-megoldással serdülő és felnőttkorban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Krajinovic, Erna (2018) Az Instagram-használat és társas összehasonlítási orientáció lehetséges pszichológiai összefüggései. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kránitz, Ildikó (2018) A tudatelmélet összefüggésének vizsgálata az elkerüléssel, a negatív orientációval, és a szorongással serdülő és felnőttkorban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kálmán, Rita (2018) Pszichológiai tényezők vizsgálata magas vérnyomás betegségben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kókai, Andrea (2018) Serdülőkorú gyermekek szociálisprobléma-megoldó gondolkodása és a szocioökonómiai státusz összefüggései, az észlelt szülői stressz és nevelési stílus vonatkozásában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

L

Ladányi, Dr. Krisztina (2018) A kreativitás meghatározásának változásai és vizsgálatának lehetőségei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lajkó, Patrícia (2018) A jövő emlékei - Az epizodikus memória működésének és komponenseinek feltárása lehetséges jövőbeli események elemzésén keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lakatos, Kristóf (2018) A fluid intelligencia összefüggése a nemmel, a kreativitással, az életkorral és az iskolai végzettséggel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Litke, Márta (2018) Az óvodapedagógusok kiégésének vizsgálata érték- és pályaorientációjuk tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lőrincz, Anna Kata (2018) A pozitív fiatalkori fejlődés korrelátumainak vizsgálata kibontakozó felnőttek körében : az önértékelés, az énhatékonyság, illetve a közösségi szervezetekben való aktív részvétel összefüggései családi, tanulmányi, valamint egyéb pszichológiai tényezőkkel. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

M

Machnitz, Zsuzsanna (2018) A halogatás összefüggése a szubjektív alvásfaktorokkal és az életminőséggel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Madarász, Judit (2018) Kognitív képességek és szociális problémamegoldás az általános iskola 6. osztályosainak körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Magyar, Kornélia Katalin (2018) Ember és kutyája személyiségének összefüggései. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mandel, Henriett (2018) A hallgatói kiégés rizikó és protektív tényezői egyetemisták körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mangult, Mónika (2018) Környezeti önszabályozás mintázatai a rész-, teljes munkaidős dolgozók és túlórázók körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Martos, Júlia Erzsébet (2018) Tanulmányi teljesítmény az iskolai klíma és a mindset tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Medekné Kincses, Anita (2018) A viselkedési stílus, a motivátorok és a nem verbális kommunikáció észlelése és értékelése közötti összefüggések vizsgálata, lóval támogatott kommunikációs gyakorlattal. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Megyesi-Molnár, Éva (2018) A végrehajtó funkciók és a munkamemória összefüggései az iskolai teljesítménnyel. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Melegh, Márta (2018) Az otthon jellemzőinek összefüggése az otthonnal és az élettel való elégedettséggel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Meszlényi, Márk (2018) A vonzerő hatása, avagy mennyire befolyásoló tényező a szépség egy döntés meghozatalakor? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Miglécz, Anita Zsófia (2018) A testsúlykontroll, a páros megküzdés és a párkapcsolati elégedettség összefüggéseinek vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mányai, Adrienn (2018) Az észlelt szülői páros megküzdés és a saját páros megküzdés összefüggésének vizsgálata együtt élő párok körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Márton, Emese (2018) A gyermekkorban tapasztalt szülői bánásmódok rezilienciára gyakorolt hatásai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mészáros, András (2018) A szubjektív alvásminőség és a kiégés közötti összefüggések vizsgálata az X generációban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

N

Nagy, Andrea (2018) A tanári kiégés és annak vizsgálata Baranya megyei alapfokú tanintézményekben különös tekintettel a hátrányos és/vagy halmozottan hátrányos helyzetűekkel foglalkozókra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Anett (2018) Szülői nevelési stílus, szorongás és jövő-orientáció kapcsolata 8. és 12. évfolyamos diákok esetében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Német, Mirella (2018) Különböző narratív struktúrájú filmek befogadásvizsgálata szóasszociációs módszerrel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Németh, Csilla (2018) Középiskolások tanári dicséretre adott válaszreakciói a Mindset tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

O

Ocsovszky, Zsófia (2018) Nyitott szívműtéten korai életkorban átesett gyerekek megküzdésének vizsgálata : kutatásmódszertani dilemmák és a fejlesztés lehetőségei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Orbán, Kata (2018) Az arcápolás és a közösségi média használat kapcsolata a nemi szerepekkel és attitűdökkel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ormándi, Rebeka Anna (2018) Az állatterápia pszichológiai jellemzői : a lovasterápia hatása serdülőkorúak körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

P

Pap, Szilvia (2018) Az internet- és Facebook használat kapcsolata az énképpel, az életelégedettséggel, a magányosság érzésével és a reménnyel közép- és időskorúaknál. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pataki, Zsuzsa (2018) A megküzdési módok, az életminőség, az egészségkontroll és az egészségértés vizsgálata lymphoedemás személyeknél. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Plander, Nóra (2018) Szociális készségek, tudatelmélet és munkamemória vizsgálata óvodáskorban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pribék, Ildikó Katalin (2018) Az egyszeri nagyivás, az alkoholfogyasztási motivációk és a személyiség összefüggéseinek vizsgálata egyetemisták körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pungor, Gábor (2018) Kognitív és környezeti önszabályozási stratégiák használatának összefüggései a szociális szorongással. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pánczél, Zoltán (2018) Az ADAS-Cog kognitív állapotfelmérő teszt eredményeinek vizsgálata demens mintán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Péter, Dr. Jánosné (2018) A versengés, mint norma az iskolai kötődés tükrében 12-13 éves tanulók körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Péter, Lea (2018) A közösségi médiahasználat kapcsolata az önértékeléssel, testképpel és az élettel való elégedettséggel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

R

Rostási, Vivien (2018) Végrehajtó funkciók vizsgálata szkizofréniával, bipoláris zavarral, szkizoaffektív zavarral élő és egészséges csoportokon a pszichózis spektrum elmélet tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Rudics, Emese (2018) Verbális munkamemória funkciók bipoláris zavarban, szkizoaffektív zavarban és szkizofréniában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Rágyánszki, János Roland (2018) A metadon függőség megjelenése a Szondi - teszt faktoraiban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Réti, Daniella Éva (2018) Diabétesz mellitusszal élők egészségértése Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Rózsahegyi, Anna (2018) Szociálisprobléma-megoldás és szorongás összefüggéseinek vizsgálata serdülőkorúak körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

S

Sarnyai, Ákos (2018) Párok közötti hasonlóság és humorérzék vizsgálata, a párkapcsolati- és az élettel való elégedettség tekintetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Schaffer, Júlia (2018) A kiégés vizsgálata a pedagógusok körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Siklódi, Nikolett (2018) A munkahelyi jóllét összefüggéseinek vizsgálata a munkahelyen kielégíthető alapszükségletekkel, munkamotivációval és anyagi jólléttel klaszterelemzés módszerrel. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Somogyi, Sándorné (2018) A munkahelyi stresszt befolyásoló érzelmi folyamatok a felső és középvezetők körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Stankovic, Mona (2018) A személyes niche megteremtése a munkahelyen - pályakezdők tapasztalatai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Stayer, Fanni (2018) Az érzelmi intelligencia, a munkahelyi erőforrások és követelmények, valamint a társas támogatás kapcsolata a pedagógusok kiégésével. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Balázs (2018) Az internetes egészségügyi információkeresés hatása a digitális egészségértésre és az orvoslátogatásokra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Erzsébet (2018) A kiégés, a halogatás, a társas támogatás és a tanulmányi teljesítmény kapcsolatának vizsgálata magyar egyetemi hallgatók körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szemán, Flóra (2018) Munkamemória és végrehajtó funkciók vizsgálata pszichózis spektrum zavarokban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szilágyi, Zsófia (2018) Kiégés és depresszió az egyetemisták alvásjellemzőinek tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sziráki, Mariann (2018) A személyes növekedés társas-ökológiai szempontú, kvalitatív vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szotyori-Nagy, Eszter (2018) A szülői énhatékonyság vizsgálata anyák és apák körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szántai, Levente József (2018) A labdarúgás hatása sportolók téri-vizuális memóriájára, végrehajtó kontrolljára és kreativitására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szücs-Bencze, Laura (2018) A munkamemória és a végrehajtó funkciók összefüggése a téves emlékezettel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sárközi, Vanda (2018) COPD-s betegek egészségműveltsége és egészséghatékonysága. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sólyom, Zita (2018) A hallgatói kiégés kapcsolata a személyiséggel, az életszemlélettel, az önértékeléssel és az alkoholfogyasztással. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

T

Takács, Viktor (2018) Az alvás hatása az érzelmekkel telített képek felismerésére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tercs, Szonja Mária (2018) Alexitímia, érzelemszabályozás és életminőség vizsgálata krónikus fájdalommal élők körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tetljak, Dóra Katalin (2018) A munkahelyi kiégés, a munkaértékek és az élettel való elégedettség összefüggéseinek vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Enikő (2018) A normák és a kiégés kapcsolata az iskolai klímával. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Gabriella (2018) "Újratervezés" : a pályaváltás pszichológiai tényezői. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Rita (2018) A szabadidős fizikai aktivitás összefüggései az érzelmekkel és gondolatokkal pszichológus hallgatók körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

U

Urbán, Csilla (2018) Serdülők szociálisprobléma-megoldásának vizsgálata a negatív orientáció és az önértékelés függvényében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

V

Varga, Dávid (2018) Nyugdíjazott és aktív élsportolók összehasonlítása önértékelés,szorongás, depresszió és jóllét szempontjából. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vargová, Enikő (2018) Felnőtté válás és a kapunyitási pánik: az észlelt társas támogatás, az észlelt stressz és a hallgatói kiégés összefüggésvizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Varnyú, Dr. Lilla (2018) Fiatalok internethasználati szokásai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Veres, Réka (2018) A közösségi média használat lehetséges hatásai a társas támogatottságra a "big five" személyiségfaktorok tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vojnits, Blanka (2018) Az éjszakai alvásminőség hatása a kisgyermek viselkedésére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vona, Gabriella (2018) Iskolai kötődés : társas jóllét, tanulmányi eredmény és motiváció hatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Z

Zanócz, Petra (2018) Az érzelmi intelligencia és mentalizáció vizsgálata szülők és nem-szülők között. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Á

Ács, Adrienn Réka (2018) Kulisszák mögött: Flow - és antiflow-élmények vizsgálata az Eysenck-féle személyiségdimenziók és a pszichológiai immunitás tükrében táncművészek körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Árpási-Kmoskó, Eszter Julianna (2018) A depresszió, a szorongás és a helytelen stresszkezelő magatartás szerepe evészavarokban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. december 22. 17:27:31 CET.