Items where Year is 2020

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Jump to: B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | U | V | W | Z
Number of items: 103.

B

Badinszki Bettina (2020) Az Inditex logisztikai folyamatai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Balogh Edina (2020) Egészségfejlesztés és mentálhigiéné a pedagógus mindennapjaiban. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Barcsik Márk (2020) A takarékszövetkezeti integráció. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Benkő Árpád Péter (2020) Az orvos – beteg kommunikáció sajátosságai orvos interjúk tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bereczky Ádám András (2020) A Közösségi média szerepe a kosárlabdában a tengerentúlon és hazánkban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Borboly Bettina (2020) A környezettudatos fogyasztás a ruhavásárlási szokások kapcsán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Boris Norbert (2020) A precíziós mezőgazdaság bevezetésének motivációi és akadályai Békés megyében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Botyánszki Bence (2020) A munka- és a szabadidő egyensúlyában rejlő lehetőségek a munkaerőhiány megoldására Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bouhlel Sofian (2020) Prospects of the Deep and Comprehensive Free Trade Agreement (DCFTA) between the European Union and Tunisia. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Byambajav Bishrel (2020) The Impact of Loyalty Programs of Small Businesses on Consumer Behavior and Customer Retention. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Béres Nándor András (2020) Az egészséges táplálkozás hatása a fiatal sportolók körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bíró Attila (2020) Az abszolút hozamú befektetési alapok teljesítményének értékelése kisbefektetői szemmel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

C

Chen Xi (2020) How impulsive buying behaviour affects the global economy through shopping methods? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csenki Zoltán (2020) Fotós és videós szolgáltatások iránti attitűd vizsgálata kis- és középvállalkozások körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

D

Dakó Lajos (2020) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Dibáczy Melitta (2020) A toborzás, kiválasztás kihívásai a XXI. században a Continental Automotive Hungary Kft. Mesterséges Intelligencia Fejlesztő Központ gyakorlatán keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

E

Elekes Mariann (2020) A vállalkozói hitelezés folyamata a 3A Takarékszövetkezet gyakorlatában, a Növekedési Hitelprogram Fix és a Széchenyi Beruházási Hitel bemutatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Elekes Zsófia Beáta (2020) A munka és a magánélet egyensúly különbözőségének vizsgálata a közszférában és a versenyszférában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dr. Erdélyiné Dr. Pintácsi Katalin (2020) A 2008-2013-as gazdasági válság hatása Olaszország bortermelő ágazatára : a toszkán példa. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

F

Fazekas Balázs (2020) Energiatároló kereskedelmi lehetőségei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

G

Gamsz Renáta (2020) Hallgatói motivációk vizsgálata a GTK-n történő szakválasztás során. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gurmai Szilvia (2020) Békéscsaba Megyei Jogú Város Önkormányzatának helyi adórendszere, valamint a bevételek elemzése 2013 és 2018 között. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gyarmati Edvárd (2020) Amerikai elsődleges nyilvános részvénykibocsátások és vállalati spin-offok elemzése és összehasonlítása szorzószámok szempontjából. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gyüre Alexandra (2020) A mezőgazdasági vállalatok és az őstermelők számviteli kérdései. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

H

Hajma Roland (2020) Jövedelemeloszlás vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Halász Anna Dominika (2020) Szeged útja az okos várossá válásban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Hegyi Dániel Bence (2020) Az azonnali fizetési szolgáltatás bevezetésének hatása a magyar háztartartások készpénztartására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Helgert Laura (2020) A pálmaolaj termelés negatív következményeinek csökkentésére tett megoldási kísérletek. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Herczeg Zsófia (2020) Az építésvezetők toborzása, kiválasztása, beillesztése és megtartása az Alukonstrukt Kft.-nél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hernyik Orsolya (2020) A nők munkaerő-piaci pozícióját befolyásoló tényezők – nők jelenléte a felsővezetésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth Gergely (2020) Kapcsolati kompetencia vizsgálata és bemutatása könyvelőirodán keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth Nikoletta (2020) Lakáspiaci és lakáshitelezési tendenciák Magyarországon a 2008-2009-es válság tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hosszú Andrea (2020) Klasztermenedzsment szerepe a Dél-Alföld régió fejlődő és akkreditált innovációs klaszterei esetén. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Huszár Norbert (2020) A környezettudatos fogyasztói magatartás vizsgálata a Műanyagmentes Július példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

I

Igaz Tamás (2020) A Contitech Fluid Automotive Hungária Kft. vagyoni-, pénzügyi és jövedelmi helyzetének elemzése a beszámolók adatai alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

J

Juhász Bianka (2020) Magyarország vezető baromfifeldolgozóinak vagyoni összehasonlítása a beszámolók alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Juhász Vivien (2020) Nők helyzete a munkaerőpiacon, gyermekvállalási hajlandóságukat befolyásoló tényezők vizsgálata Szegeden és térségében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Jurás Katalin (2020) Munka és magánélet egyensúlya Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Józsa Máté János (2020) Nonbusiness-business együttműködések teljesítményének vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

K

Kató Kornél (2020) A Horizont 2020 Uniós projektek menedzselése, különös tekintettel a pénzügyi jelentésre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kecskeméti Lilla Gyöngyi (2020) A humán tőke szerepe Magyarország vidéki járásainak versenyképességében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kis Nikoletta (2020) A társadalmi célú reklámok hatásvizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kisdeák Marcell Péter (2020) A hazai járások versenyképességének vállalati szempontú elemzése. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss Gabriella (2020) Egészségügyi marketing alkalmazhatósága és társadalmi felelősségvállalás a makói ContiTech Fluid Automotive Hungária Kft-nél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss Laura (2020) Uniós munkavállalók Ausztriában - jelenségek, trendek. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Komáromi Ádám (2020) Vállalatok társadalmi felelősségvállalása: A „LEGO Csoport” esettanulmánya. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kondacs Mihály Márton (2020) Marketingtevékenység a nonprofit szektorban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kopasz Evelin (2020) A helyi adók rendszere és szerepe az önkormányzati alrendszerben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Korom Zénó (2020) A kiskereskedelmi vásárlási döntési folyamat vizsgálata, különös tekintettel a mobiltelefon vásárlásra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kosztin Attila (2020) A B2B kapcsolattartási módok vizsgálata az építőiparban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács Gábor (2020) Hat év mérlege - A Szegedi Szabadtéri Nonprofit Kft. teljesítményértékelése pénzügyi és nem pénzügyi mutatók segítségével. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kónya Orsolya (2020) A kapcsolati marketing alkalmazásának vizsgálata B2B piacon egy agráripari vállalat példáján keresztül. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kónya Veronika (2020) A Flow-élmény, az Y-generáció és a motiváció kapcsolata, nagyvállalati környezetben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kószó Zsófia (2020) A területi vonzóképesség vizsgálata Csongrád megye kistelepülésein. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

L

Lantos Géza Emil (2020) Külső képzések hatása a vállalkozások eredményességére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lantos Zoltán (2020) A családi vállalkozások kommunikációja és konfliktusai egy esetpéldán keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

László Imre Alex (2020) Európai Uniós források hatása a magyar KKV-szektorra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

M

Magosi Réka Judit (2020) A közösségi média szerepe a szegedi plazmaadók körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Medvegy Rebeka Dóra (2020) Biztosan környezetbarát a környezettudatos vásárló fogyasztása? – Cselekvés és eredmény közötti szakadék vizsgálata a környezettudatos fogyasztók között. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Megyesi Dávid Bence (2020) Természetes monopóliumok beruházási döntéseinek szempontjai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Megyesi Gabriella (2020) The Feasibility of the Circular Economy in the Fashion Industry. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Milojev Ágnes (2020) A mezőgazdaság finanszírozási sajátosságai. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár Gábor (2020) Mindenkinek válság a válság? A 2008-as gazdasági válság hatása az Accent Hotelsre, mint szállodaüzemeltető cégre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mucsi Tímea Alexandra (2020) Felsőoktatási intézményválasztást befolyásoló tényezők vizsgálata a Szegedi Tudományegyetemen. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Mári Nikolett (2020) A hazai kis- és középvállalkozások jellemzői, forráshelyzete és az államilag támogatott hitelprogramok. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mészáros Armand Richárd (2020) Economic Impacts of Mega-Events : The Case of E-Sport. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

N

Nagy Fanni (2020) Az Y és Z generáció turisztikai vonatkozású fogyasztói döntései az alternatív szálláshelyek piacán az AirBnB és a Couchsurfing példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy Szabina (2020) A környezetvédelem alkalmazása marketing eszközként. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

O

Ocskó Gábor (2020) A Nemzeti Közművek marketingtevékenységének sajátosságai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Oroszi Nelli (2020) Felelős gondolkodás a munkahelyi kiégésről – munkáltatói és munkavállalói szemmel. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

P

Pap Franciska (2020) A turizmus keresletének, kínálatának és hatásainak vizsgálata Makó példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Papp Dávid (2020) A közösségi média hatása az Y és Z generáció fogyasztói magatartására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Petrik Szilvia (2020) Nagyobb figyelmet önmagunkra! Other, Szegedi Tudományegyetem.

Pásztor Barbara Júlia (2020) A verseny- és a monopolhelyzet vizsgálata a Mercedes-Benz Manufacturing Hungary Kft. beszerzési részlegén keresztül, valamint az online aukciók térnyerésének és lehetőségeinek elemzése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pásztor Bálint (2020) Küzdelmes évtizedek: a magyar költségvetési politika konszolidációs kísérletei 1918-1938. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

R

Ribizsár Fanni Lívia (2020) A Fintech jelenség elterjedését támogató szabályozói eszközök. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Rávai Roxána (2020) Vállalkozók pénzügyi kultúrájának fogalmi meghatározása és összetevőinek vizsgálata. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Révész Judit (2020) A Szegedi Tudományegyetem hallgatóinak kultúrafogyasztása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

S

Seiitkhanova Arailym (2020) Is Instagram a Good Channel for Brand Equity Building? The Case of Generation Z. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sharshekeeva Cholponai (2020) Effectiveness of financial support in Power Sector, Kyrgyz Republic. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sinkó Attila Ferenc (2020) A HÉA átmeneti elvrendszere az EU-ban, és annak jövőbeni kilátásai 2018-at követően a „Single at area” tükrében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Soósné Vőneki Edina (2020) A helyi esélyegyenlőségi programok. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó Bence (2020) A magyar lakosság pénzügyi kultúrájának vizsgálata a devizahitelezés problémáinak tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szalai Zsófia Krisztina (2020) „Fizetett promóciót tartalmaz” A YouTuberek hitelességének megítélése a Z generáció szemszögéből. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szanyi Petra (2020) Az üzleti inkubáció kialakulása és hatása hazai innovatív mikro- és kis- és középvállalkozások versenyképességére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szekeres Dorottya Viktória (2020) Budapest és agglomeráció, lehetőség vagy kényszer a műszaki területen dolgozók számára. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sziver Dóra (2020) Munkáltatói márka: Ideális munkahely az Y és Z generáció számára. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szoboszlai Károly (2020) Projektmenedzsment technikák és vevői projektek APQP-rendszerben való menedzselése a makói CTFAH Kft-nél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szécsi Roland (2020) Fiatalok borfogyasztási szokásainak vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sólya Anna (2020) A magyar fogyasztók lojalitása a hazai gyümölcsök és zöldségek iránt, a tudatosság, az információk és az etnocentrizmus tükrében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Sólya István Dénes (2020) A munkanélküliség változása a donorfinanszírozott projektek hatására Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

T

Takács Renáta Dorina (2020) Családok otthonteremtési kedvezményének eddigi tapasztalatai a magyar társadalom demográfiájának tekintetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Turdéli Andrea (2020) A családtagok és a munkavállalók viszonyának bemutatása a Cement Kft-n keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth Viktória Leila (2020) Bérszámfejtés a Mercedes-Benz Manufacturing Hungary Kft.-nál. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Törő Kata (2020) Hogyan befolyásolja az információs technológia a marketingtevékenységet kis- és középvállalkozások körében? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Túri István (2020) Lakásárak befolyásoló tényezői a Dél-Alföld régióban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

U

Utasi Balázs (2020) A szponzorációs és a Tao támogatások összehasonlítása, megoszlása az NB I. A kosárlabdacsapatainál. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

V

Varga Emese (2020) A fiatalok médiafogyasztási szokásai és a változó igényekhez alakuló marketingstratégiák. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vizi Noémi (2020) Mitől és hogyan válhat vonzóvá egy munkahely a tehetségek számára? MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Vágvölgyi Áron (2020) Trade marketing szerepe a Mizo Coffeee Selection termékbevezetésében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

W

Wang Haoyun (2020) Chinese Female Labour Force Situation. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Z

Zhao Shijia (2020) Labour mobility between Poland and Germany. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Zsiday-Galgóczy Nikolett (2020) Állás és vállalkozás dilemmája az X és a Z generációk tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2021. január 24. 17:45:16 CET.