Középiskolai osztályokban előforduló normarendszer teljesítménymotivációval való együttjárásának vizsgálata a társas támogatottság tükrében

Márton, Emese (2020) Középiskolai osztályokban előforduló normarendszer teljesítménymotivációval való együttjárásának vizsgálata a társas támogatottság tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2020_marton_emese.pdf] PDF
2020_marton_emese.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (645kB)

English title

Classroom norms and achievement motivation: a secondary school study within the framework of social support

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Humanities and Social Sciences

Department

nincs megadva

Discipline

Humanities

Institute

Pszichológiai Intézet

Specialization

pszichológia

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Jagodics, Balázs
egyetemi tanársegéd
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (Masters)
Subjects: 05. Social sciences
05. Social sciences > 05.01. Psychology
Depositing User: szerkesztő BTK
Date Deposited: 2021. Mar. 16. 15:37
Last Modified: 2021. Mar. 19. 12:25
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/108989

Actions (login required)

View Item View Item