Márton, Emese (2020) Középiskolai osztályokban előforduló normarendszer teljesítménymotivációval való együttjárásának vizsgálata a társas támogatottság tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
![]() |
PDF
2020_marton_emese.pdf Hozzáférés joga: SZTE designated computers only Download (645kB) |
English title
Classroom norms and achievement motivation: a secondary school study within the framework of social support
Institution
Szegedi Tudományegyetem
Faculty
Faculty of Humanities and Social Sciences
Department
Discipline
Institute
Pszichológiai Intézet
Specialization
Supervisor(s)
Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Jagodics, Balázs
egyetemi tanársegéd
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Item Type: | Thesis (Masters) |
---|---|
Subjects: | 05. Social sciences 05. Social sciences > 05.01. Psychology |
Depositing User: | szerkesztő BTK |
Date Deposited: | 2021. Mar. 16. 15:37 |
Last Modified: | 2021. Mar. 19. 12:25 |
URI: | https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/108989 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |