A PESO-modell elemeinek fogyasztói megítélése a POKET szebkönyvek marketingkommunikációján keresztül-különös tekintettel a szájreklámra

Cicelszki, Ivett (2020) A PESO-modell elemeinek fogyasztói megítélése a POKET szebkönyvek marketingkommunikációján keresztül-különös tekintettel a szájreklámra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2020_cicelszki_ivett.pdf] PDF
2020_cicelszki_ivett.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (977kB)

English title

Consumer perception of the elements of the PESO-model through the marketing communication of POKET pocketbooks - with special regard to word of mouth

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Economics and Business Administration

Department

nincs megadva

Discipline

Economics

Specialization

kereskedelem és marketing

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Kazár, Klára
egyetemi adjunktus
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (BA/Bsc)
Subjects: 05. Social sciences
05. Social sciences > 05.02. Economics and business
05. Social sciences > 05.02. Economics and business > 05.02.03. Business and management
05. Social sciences > 05.02. Economics and business > 05.02.03. Business and management > 05.02.03.10. Marketing
Depositing User: szerkesztő GTK
Date Deposited: 2021. Mar. 09. 10:43
Last Modified: 2021. Mar. 09. 10:43
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/108361

Actions (login required)

View Item View Item