Láthatatlanul az alapvonal mögött: a figyelemhiányos hiperaktivitás zavarral (ADHD) élő felnőttek helyzete a felsőoktatásban

Müller, Vanessa (2020) Láthatatlanul az alapvonal mögött: a figyelemhiányos hiperaktivitás zavarral (ADHD) élő felnőttek helyzete a felsőoktatásban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2020_muller_vanessa.pdf] PDF
2020_muller_vanessa.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (1MB)

English title

Invisibly behind the baseline: The experience of students with attention deficit hiperactivity disorder in higher education

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Gyula Juhász Faculty of Education

Department

nincs megadva

Discipline

Teacher Training

Institute

Művelődéstudományi Intézet

Specialization

andragógia

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Hangya, Dóra
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (Masters)
Subjects: 05. Social sciences
05. Social sciences > 05.03. Educational sciences
05. Social sciences > 05.03. Educational sciences > 05.03.01. Education, general (including training, pedagogy, didactics)
05. Social sciences > 05.03. Educational sciences > 05.03.01. Education, general (including training, pedagogy, didactics) > 05.03.01.01. Education: systems and institutions, teaching and learning
05. Social sciences > 05.03. Educational sciences > 05.03.01. Education, general (including training, pedagogy, didactics) > 05.03.01.01. Education: systems and institutions, teaching and learning > 05.03.01.01.06. Adult education
Depositing User: Szerkesztő JGYPK
Date Deposited: 2021. Apr. 01. 06:30
Last Modified: 2021. Apr. 01. 06:30
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/111450

Actions (login required)

View Item View Item