Abi-Ali, Nóra (2018) A figyelemhiányos hiperaktivitási zavar (ADHD) modern szemlélete és vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Alter, Emese (2018) A középiskolai kiégés és a társas tevékenységek kapcsolata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bartyik, Gitta (2018) Mesél az iskolapszichológus : Meseterápia hatékonyságának empirikus vizsgálata a szorongás csökkentésében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Berki, Timea (2018) Életcélok kapcsolata az önértékeléssel, énhatékonysággal és a jóllét mutatóival gimnazista és javítóintézeti nevelés alatt álló fiatalkorúak körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Bogdány, Kenéz (2018) Tanulási erőforrás-indikátorok az öndeterminációs elmélet összefüggésében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bulyáki, Judit (2018) Az általános iskolai pályafutás egyes tényezői beilleszkedési problémát mutató és tipikusan fejlődő serdülők körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Csehó, Kata Klára (2018) A felnőtt kötődési kapcsolataink összehasonlítása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Cseszneg, Péter (2018) A tudatelmélet és a tekintetkövetés, illetve a kreativitás miként hat azon képességünkre, hogy átlássunk egy bűvész trükkön. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Doro, Oxána (2018) Szorongás összefüggése az önértékeléssel és az iskolai teljesítménnyel serdülők körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Dorogi, Márta (2018) A Magyarországon tanuló magyar Ph.D. hallgatók kapunyitási pánikban való érintettsége. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Dragin, Dijana (2018) A pozitív fiatalkori fejlődés 5 C modelljének önbizalom dimenziója : az énhatékonyság, önértékelés és énkép kapcsolata a depresszióval, serdülőkori kockázatos viselkedésekkel és az ego-identitással. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Endrédi, Anita (2018) Posztadopciós hangulatzavarok vizsgálata örökbefogadó szülőknél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Farkas, Csenge (2018) Az iskolai klíma, a mindset, valamint a tanári és a tanulói kiégés összefüggései. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Fekete, Dávid (2018) Hogyan előzhető meg az egyetemi lemorzsolódás? : a tanulást támogató erőforrások mérése egyetemisták körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Freppán, Ramóna (2018) A sportolás kapcsolata a hallgatók pszichológiai jellemzőivel és tanulmányi eredményeivel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Gál, Hajnalka (2018) A szocio-ökonómiai státusz hatása a verbális képességek fejlődésére, valamint a társas kapcsolatok alakulására óvodáskorban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Ilyés, Ivett Bernadett (2018) Szociális készségek, tudatelmélet és munkamemória vizsgálata az általános iskola második és negyedik osztályában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Jani, Zoltán (2018) Tartalomelemző eljárás fejlesztése az online iskolai zaklatások kiszűrése céljából. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kardos, Roberta (2018) Otthoni munkavégzés, mint a jelenkor munkahelyi pszichoszociális problémáinak személyre szabható megoldása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Katona, Márta (2018) Az azonos és ellenkező neműek közötti barátság fejlődése és változása, illetve annak kapcsolata az önértékeléssel, nomofóbiával és a problémás internethasználattal. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Katona, Zsuzsa (2018) Tanulási nehézséggel küzdő szakgimnáziumi tanulók tanulási jellemzőinek, szorongásának és önértékelésének vizsgálata. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Kis, József (2018) A lezárás iránti igény, a szubjektív jóllét, a rendszerigazolás és a politikai aktivitás összefüggései a hódmezővásárhelyi választásokon. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Kling, Eszter (2018) Az iskolai zaklatás kapcsolata a naiv tudatelmélettel és a szociálisprobléma-megoldás 12 és 14 éveseknél. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kosztyi, Dr. Emma (2018) A kapunyitási pánik vizsgálata a Nemzeti Közszolgálati Egyetem hallgatói között a társas támogatás és a megküzdés tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kovács, Ágota (2018) Az eltérő fejlődésmenetű, 2-5 éves gyermekek szüleinek vizsgálata, vitális kimerültség, megküzdési módok, társas támasz, élettel való elégedettség, észlelt stressz tükrében. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Kozár, Dr. Judit (2018) A tudatelmélet életkori különbségei, összefüggése az empátia faktoraival és a szociálisprobléma-megoldással serdülő és felnőttkorban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Krajinovic, Erna (2018) Az Instagram-használat és társas összehasonlítási orientáció lehetséges pszichológiai összefüggései. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kránitz, Ildikó (2018) A tudatelmélet összefüggésének vizsgálata az elkerüléssel, a negatív orientációval, és a szorongással serdülő és felnőttkorban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kókai, Andrea (2018) Serdülőkorú gyermekek szociálisprobléma-megoldó gondolkodása és a szocioökonómiai státusz összefüggései, az észlelt szülői stressz és nevelési stílus vonatkozásában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Litke, Márta (2018) Az óvodapedagógusok kiégésének vizsgálata érték- és pályaorientációjuk tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Lőrincz, Anna Kata (2018) A pozitív fiatalkori fejlődés korrelátumainak vizsgálata kibontakozó felnőttek körében : az önértékelés, az énhatékonyság, illetve a közösségi szervezetekben való aktív részvétel összefüggései családi, tanulmányi, valamint egyéb pszichológiai tényezőkkel. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Madarász, Judit (2018) Kognitív képességek és szociális problémamegoldás az általános iskola 6. osztályosainak körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Mandel, Henriett (2018) A hallgatói kiégés rizikó és protektív tényezői egyetemisták körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Martos, Júlia Erzsébet (2018) Tanulmányi teljesítmény az iskolai klíma és a mindset tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy, Andrea (2018) A tanári kiégés és annak vizsgálata Baranya megyei alapfokú tanintézményekben különös tekintettel a hátrányos és/vagy halmozottan hátrányos helyzetűekkel foglalkozókra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy, Anett (2018) Szülői nevelési stílus, szorongás és jövő-orientáció kapcsolata 8. és 12. évfolyamos diákok esetében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Pap, Szilvia (2018) Az internet- és Facebook használat kapcsolata az énképpel, az életelégedettséggel, a magányosság érzésével és a reménnyel közép- és időskorúaknál. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Plander, Nóra (2018) Szociális készségek, tudatelmélet és munkamemória vizsgálata óvodáskorban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Péter, Dr. Jánosné (2018) A versengés, mint norma az iskolai kötődés tükrében 12-13 éves tanulók körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Rágyánszki, János Roland (2018) A metadon függőség megjelenése a Szondi - teszt faktoraiban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Rózsahegyi, Anna (2018) Szociálisprobléma-megoldás és szorongás összefüggéseinek vizsgálata serdülőkorúak körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Schaffer, Júlia (2018) A kiégés vizsgálata a pedagógusok körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Stayer, Fanni (2018) Az érzelmi intelligencia, a munkahelyi erőforrások és követelmények, valamint a társas támogatás kapcsolata a pedagógusok kiégésével. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szabó, Erzsébet (2018) A kiégés, a halogatás, a társas támogatás és a tanulmányi teljesítmény kapcsolatának vizsgálata magyar egyetemi hallgatók körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szotyori-Nagy, Eszter (2018) A szülői énhatékonyság vizsgálata anyák és apák körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Tetljak, Dóra Katalin (2018) A munkahelyi kiégés, a munkaértékek és az élettel való elégedettség összefüggéseinek vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Tóth, Enikő (2018) A normák és a kiégés kapcsolata az iskolai klímával. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Tóth, Gabriella (2018) "Újratervezés" : a pályaváltás pszichológiai tényezői. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Urbán, Csilla (2018) Serdülők szociálisprobléma-megoldásának vizsgálata a negatív orientáció és az önértékelés függvényében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Vargová, Enikő (2018) Felnőtté válás és a kapunyitási pánik: az észlelt társas támogatás, az észlelt stressz és a hallgatói kiégés összefüggésvizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Varnyú, Dr. Lilla (2018) Fiatalok internethasználati szokásai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Vona, Gabriella (2018) Iskolai kötődés : társas jóllét, tanulmányi eredmény és motiváció hatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.