Browse by Supervisor

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Number of items: 77.

Dóra, István (2016) Portfólió. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Salamon, Attila Miklós (2016) Portfólió. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Donáth, Béla Attiláné (2016) Portfólió. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Zádori, Éva Terézia (2016) Portfólió. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pölösné Hudák, Dóra (2008) Competency Based Education - is It the Reform We Really Need in Hungary? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Zsuzsanna (2008) Motivation as a Challenging Factor in Secondary Schools. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Patka, Edit (2007) Assessment of a Coursebook for Young Learners: How Word Repetition Affects Student Memorization. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szeimann, Edit (2007) Songs in english language teaching at primary level. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csertő, Enikő (2007) Teaching with visual AIDS. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kőfalvi, Erika (2007) Using games in English language teaching in primary school settings. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Faragóné Csízi, Annamária (2006) Exploiting internet to develop reading for communication. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kanfi-Horvát, Erzsébet (2006) The intercultural approach In the english lesson: teaching Everyday Culture To Upper Primary Students. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Putnoki-Nagy, Ágnes (2005) Culture in Language Teaching : The Value and Function of Culture in the Language Class. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szüllőné Cződör, Mária (2005) Games in english language teaching at lower primary level. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Arany, Sándor (2005) Learning and playing in English language summer camps. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Simon, Judit (2005) The Role of Conversation in English Language Teaching. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pásztorné Czeglédi, Anna (2005) Skills development with the help of Mr Bean. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Burka, Lajosné (2005) Some aspects of teaching vocabulary in the primary school. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Baranyi, Szilvia (2005) Using games in the lower primary classroom to improve communicative competence. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mravinác, Péter (2005) The beneficial effects of music on vocabulary acquisition in the EFL classroom. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fejes, Eszter (2005) The efficiency of learning english through dramatized literary texts. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bakos, Éva (2005) The role of rhythm, rhymes, songs and movements in teaching lower primary classes A research in a grade 3 class. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Drubina, Éva (2004) Comparison of two course books. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Rácz, Gabriella (2004) Developing intercultural awareness in lower primary classes. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Legényné Szelersán, Marianna (2004) Developing intercultural understanding in pupils. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Deák, Rita (2004) From imitation to conversation. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szalontai, Ágnes (2004) Grammar acquisition in lower primary classes. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mourre, Edit (2004) The Helen Doron method with all ages : A study in the methods used in teaching English as a second language. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ravasz, Nóra (2004) Humour in language teaching : The Value and Function of Humour in the Language Class. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ficsórné Szabó, Ildikó (2004) Language and culture : explicit and Implicit Dimensions of Teaching Culture. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hodák, Mária (2004) Stories and tales for teaching english language to young learners. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gyollai, Lászlóné (2004) Teaching speaking : fluency versus Accuracy. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Zsírosné Tóth, Hajnalka (2004) Testing In Foreign Language Teaching : Evaluation of two standardised tests used at a primary school. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szádeczky, Katinka (2004) The efficiency of practising vocabulary through games. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fejesné Berényi, Zsuzsanna (2004) A literary work in the teaching process for secondary grammar school students. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Osztós, Györgyi (2004) The necessity of using a coursebook for young learners in teaching English. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Keserű, Krisztina (2004) The role of songs and rhymes in the lower primary language teaching. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Krisztina (2003) Communicative grammar teaching. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kőszegi, Beatrix (2003) Games in English Language Teaching. Using games in the primary teaching. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Dömötör, Rita (2003) How to exploit course books with the help of drama activities. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vajtay, Mariann (2003) Humanism in Modern Language Teaching. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csernák, Erika (2003) The Role of Language Games in Teaching Vocabulary. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Doszpod, Endréné (2003) Role-play for communicative language teaching. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hódosiné Bielik, Bíborka (2003) Teaching vocabulary. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Otigba, Klára (2003) Vocabulary Acquisition Through Teaching a Story-song In the EFL Classroom. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Falatyné Krész, Anikó (2003) The importance of songs in english languege classes. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

László, Istvánné (2003) The place of grammar in communicative language teaching. Teaching the present perfect tense in Budatétény Secondary School. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Schwalm, Gyula (2003) The role of music and songs in english language teaching. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Rutzui, Sándorné (2002) Developing Oral Skills Through Dialogues In The Primary School. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pintér, Anna (2002) English teaching through the eyes of an art teacher. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Novák, László (2002) Error correction in primary school. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Andrea (2002) Games in vocabulary teaching for elementary students. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Andó, Mónika (2002) The Internet as an Educational Tool in ELT for Improving Writing Skill. A Classroom Research at a Secondary School in Békéscsaba. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Balta, Georgina (2002) Language teaching in the kindergarten: effective or an unnecessary burden? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szeleczkiné Szegedi, Erika (2002) "Motivate me, please!" Harry Potter in English Language Teaching. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szűrszabóné Serfőző, Beatrix (2002) Natural language acquisition through listening. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Patkós, Róza (2002) 'Once Upon a Time...' Teaching English through Stories to Young Learners. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Sándorné (2002) Problems with numbers in english language teaching. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bessenyei, Adrienn (2002) Project work. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Berkes, Edina (2002) Project work in english language teaching. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Motyovszki, Rita (2002) The Role of Games in the Language Teaching and Learning Process. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hegyi, Gabriella (2002) Role of games in theaching grammar. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Novák, Lászlóné (2002) Songs and rhymes in primary school. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fekete, Angéla (2002) Teaching english for 6-7 years old children. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Földi, Krisztina (2002) Using the Total Physical Response method in lower primary classroom. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bertus, Jánosné (2002) The role of holidays in english language teaching. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gombosné Kecskés, Andrea (2002) The role of reinforcement in vocabulary teaching. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mravik, Anna (2001) Communicative methodology in language teachning : Present Situation at Some Schools in Békéscsaba. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bózsó, Andrea (2001) Communicative writing : The Benefits Of A Key Pal Exchange Programme. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mizere, Zsuzsa (2001) A Comperative Analysis of the Communicative Method and the Audio-Lingual Method In Different Age Groups. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Leirerné Katona, Ágnes (2001) Effective language teaching for young english learners. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Somhegyi, Zsuzsanna (2001) Having fun in the language lesson. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Zilahy, Anikó (2001) Listening activities in language teaching. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Keresztes, Gabriella (2001) Role plays in English language teaching. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Magyar, Andrea (2001) Teaching English in an Intercultural Context. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Stayer, Eszter (2001) Teaching Reading : The role of reading in a teaching programme. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kenderesi, István (2001) The world of sports in english lessons. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. április 27. 08:18:57 CEST.