Items where Subject is "05.03.01.01.04. School education"

Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators["Update/Views:group_separator" not defined]Item Type
Jump to: A["Update/Views:jump_separator" not defined]B["Update/Views:jump_separator" not defined]C["Update/Views:jump_separator" not defined]D["Update/Views:jump_separator" not defined]E["Update/Views:jump_separator" not defined]F["Update/Views:jump_separator" not defined]G["Update/Views:jump_separator" not defined]H["Update/Views:jump_separator" not defined]I["Update/Views:jump_separator" not defined]J["Update/Views:jump_separator" not defined]K["Update/Views:jump_separator" not defined]L["Update/Views:jump_separator" not defined]M["Update/Views:jump_separator" not defined]N["Update/Views:jump_separator" not defined]O["Update/Views:jump_separator" not defined]P["Update/Views:jump_separator" not defined]R["Update/Views:jump_separator" not defined]S["Update/Views:jump_separator" not defined]T["Update/Views:jump_separator" not defined]U["Update/Views:jump_separator" not defined]V["Update/Views:jump_separator" not defined]W["Update/Views:jump_separator" not defined]Z["Update/Views:jump_separator" not defined]Á["Update/Views:jump_separator" not defined]É
Number of items at this level: 402.

A

Androvics, Gitta (2019) Az óvodapedagógusok mesepreferenciáinak jellemzői. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Angyal, Tünde (2002) Számítógép az iskolában : a pedagógus "jobbkeze". Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Antal, Jolán (1969) Számszerű anyaggal végzett munka jelentősége az általános iskola földrajz oktatásában. Masters, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Aradi, Gertrúd (1989) Kiskunfélegyháza népiskoláinak története 1868-tól 1918-ig. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

B

Bagdi, Linda (2006) A magyar és a francia matematikaoktatás nemzetközi viszonylatokban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bagi, Lászlóné (2002) Az igazgató tervező munkájának főbb területei és összetevői. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Bahil Lajosné Gál, Hajnalka (1975) Bizonyítás az általános iskolában. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Baji, Istvánné (2002) A minőségbiztosítás kezdeti lépései a Dobozi Általános Iskolában. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Bajnokné Képes, Gyöngyi (2019) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Bakó, István (1996) A számítástechnika, A számítógép az iskolában. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Balasi, Ferencné A halmazelmélet és a matematikai logika elemei az általános iskolában. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Balasi, Ferencné A halmazelmélet és a matematikai logika elemei az általános iskolában. Postgraduate education, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Balasi, Ferencné (1990) A halmazelmélet és a matematikai logika elemei az általános iskolában. Postgraduate education, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Balczó, Zsolt Mihály (2007) Az általános iskolai gyermek- és ifjúságvédelem helye és szerepe a gyermekvédelem rendszerében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bali, József (2002) A szülői szerepkör és annak változásai az iskolában. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Balla, László (2007) Az iskolai dokumentumok szerepe az iskola életében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ballabásné Deli, Zsuzsanna (2013) A szabad iskolaválasztás hatásai egy kisváros iskolarendszerére. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Balogh, László (1974) A törtek tanításának néhány problémája az általános iskolában. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Balázs, Mária (1968) Éghajlati elemek oktatása az általános iskolában. Masters, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Banka, Rita (2005) Az Euklides dinamikus geometriai szerkesztőprogram alkalmazása az általános iskolai oktatásban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Baranyay, Klára (1967) A kép szerepe a földrajzi képzetek és fogalmak kialakításában. Masters, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Barcsai, Józsefné Szemléltető eszközök és eljárások az általános iskolában. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Barcsai, Miklósné Az algebra tanítás előkészítése az általános iskola I-VII osztályában:képesítővizsgálati szakdolgozat matematikából. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Barna, Hajnalka (2002) Az oktatás minősége - a minőségi oktatás a mezőberényi Petőfi Sándor Gimnázium minőségfejlesztési programja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Barát, Katalin (1975) Új irányok a matematika tanításában. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Baráth, Réka (2019) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Baráth, Réka (2019) A társművészetek szerepe az irodalomórán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Batancs, Tímea (2010) Kézműves foglalkozások az általános iskola alsó tagozatában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Batka, Mária (1968) A számokkal való munka a földrajz tanításában. Masters, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Baár, Lászlóné (2002) Az alapvető dokumentumok szerepe az iskola vezetésében. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Behán, Brigitta Krisztina (2019) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Behán, Dóra (2018) A tánc szerepe és lehetőségei a testnevelésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bende, Róbert (2019) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Benedeczki, Anita (2010) Tantermi kommunikáció alsó tagozatban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Benedek, Gáborné (2013) A Csengőszó-program a ceglédi Várkonyi István Általános Iskolában. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Bengery, Zsolt Attiláné (2021) A nemzetközi mérések és az Országos Kompetenciamérés eredményeinek felhasználása a Szeged-Csanádi Egyházmegye iskolái eredményességének javítására. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Benson, Vilmosné (1970) A növények táplálkozása tanításuk az általános iskola 7. osztályában. Other, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Benye, Hajnalka (2007) Az érettségi vizsga története Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Berkes Györgyné Cseszkó, Katalin (1973) Az általános iskolai matematikatanítás logikai problémái. BA/Bsc, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Berta, Barbara (2019) A papír esztétikuma, papírtárgyak készítése az iskolában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bertalan, Viktor Százalékszámítás tanítása. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Berényi, Zsuzsa (1969) Földrajz szakkör az általános iskolában. Masters, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Bezdány, Géza (2002) Helyes szokások kialakításának jelentősége a szakmunkásképző iskolákban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Blesz, Józsefné (1996) Konfliktus a tanórán a tanár és a tanuló között. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Bodrogi, Béláné (2007) Környezet- és természetvédelemre nevelés iskolai lehetőségei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bodrogi, Gabriella (2007) Hátrányos és nehezen nevelhető gyermekek az iskolában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bodó, Zsolt (2002) Kommunikáció az iskolában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bognár, Éva (1975) A hagyományos és a korszerű függvénytanítás az általános iskolában. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Bohár, Zsófia (2008) Valószínűségszámítás az általános iskolában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bojtos, Klára (2008) Szakiskolások felzárkóztatása matematikából. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Borbiró, Barbara (2009) A magyar népmesék és szerepük az általános iskolai oktatásban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Boros, Imréné (1969) Nagy magyar utazók c. témakör feldolgozása földrajzi szakkörben. Masters, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Bors, Mária (1966) Az aktivitást elősegítő tényezők lélektani jellemzése az óvodás- és az általános iskolás korban. Masters, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Bozóki, Magdolna (1964) Az esztétikai nevelés problémáinak jelentkezése a Magyar Pedagógia című folyóiratban. Masters, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Braunné Fodor, Zsuzsanna (1996) Pedagógiai program (A békéscsabai Katolikus Általános Iskola pedagógiai programjának előkészítése). Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Brestyánszki, Dína (2018) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Brestyánszki, Dína (2019) Zene és mozgás : a gyakorlatban megvalósítható lehetőségek a magyar iskolákban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Briezsnyik, Ágnes (2008) A statisztika tanítása az általános iskolai matematikában és alkalmazása a számítástechnikában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bukorné Kovács, Beáta (2005) 10-12 éves tanulók képességeinek fejlesztése matematika órákon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bába, Hajnalka Ildikó (2018) Népművészeti motívumok a modern öltözködésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bán, Nóra (2010) Képességfejlesztés az alsó tagozatos tanulók körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bánfalvi, Miklósné (1968) Földrajzi képzetek és fogalmak kialakítása a tankönyv képeinek segítségével az általános iskola VI. osztályában. Masters, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Bárány, Brigitta (2002) Új személyiségfejlesztő módszerek alkalmazása iskolai osztályokban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bódi, Gyöngyi (2007) Az iskolába lépés, és az iskolai élet mentálhigiénés vonatkozásai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

C

Csala, Károlyné Területszámítás és általános iskolai tárgyalása:szakköri feladatgyűjtemény készítése. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Csenki, Mihályné (1996) Ellenőrzés, értékelés, osztályozás az alsó tagozaton. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Csetvei Győri, Gabriella (2008) A szerbiai és a magyarországi matematika tantervek és tankönyvek összehasonlítása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csizmadiáné Szabó, Ibolya (2007) Cigány gyermekek és az iskola kapcsolata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csordás, Péter (2008) Típushibák az általános iskolai tanulók gondolkodásában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csákiné Fehér, Éva (2008) Kombinatorikai problémák 5-8. osztályos tanulók számára. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csáky, Ildikó (1968) A tankönyvi képek felhasználása az oktatás folyamatában. 5. osztály, szomszéd országok. Masters, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Csókási, Katalin Nóra (2019) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Csúri-Németh, Éva (2021) DIgitális oktatási munkarend : vezetői kihívások és fejlesztési törekvések egy középiskolában. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Csúriné Németh, Éva (2008) A gráfelmélet és a topológia elemei az általános iskolában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csüllögné Bogyó, Katalin (2007) Az informatikai szemlélet kialakításának lehetőségei az iskolai oktatásban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

D

Darabos, János (1996) Drogmegelőzés az általános iskolákban. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Darida, Ivett (2007) A projekt-módszer alkalmazása a német, mint élő idegen nyelv és a technika és életvitel tantárgyak integrált nevelésében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Dedinszky, Éva (1974) Petőfi Sándor : János vitéz tanítása az általános iskola 5. osztályában. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Demeter, Imréné (1996) Nyolcadikos tanulók pályaválasztása. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Dencsák, Anita (2008) Területszámítás az általános iskola felső tagozatában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Deák, Edina (2009) Logika az általános iskolában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Deák-Jónás, Katalin (2019) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Dobai, Gábor A matematika oktatás problémái a szakmunkásképző iskolák "B" tagozatos osztályaiban. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Dobi, Erzsébet (1974) Az irói életrajzok tanítása az általános iskolában. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Dobrai, Dalma (2019) Kortárs líra az anyanyelvi nevelésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dovalovszkiné Sipos, Katalin (2007) „Rosszcsontok a hátsó padban!”. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Dovedovszki, Donát (2007) Környezeti nevelés lehetőségei általános és középiskolában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Dudás, Anna (2019) A tartalom és a nyelv integrálása környezetismeret órán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dudás, Mónika Gabriella (2019) A kisiskoláskorban jelentkező stressz, valamint a pedagógus prevenciós tevékenysége a gyermek lelki egészségéért. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dékány, Zoltán Ferenc (2019) Felkészítés az osztályfőnöki szerepre, és az új osztályfőnökök első éves munkájának kísérése : mentortanári feladatok és tapasztalatok a szegedi Dugonics András Piarista Gimnáziumban. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Dévai, Anna (1967) Az idegen földrajzi nevek tanításáról. Masters, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Dömöndi, Dorottya (2019) A változások hatása két óbecsei iskola magyar nyelvű pedagógusaira. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

E

Elekes, Zoltán (1972) A matematika szakkör tárgya és felépítése az általános iskola 8. osztályos tanulóinak. BA/Bsc, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Ender, Magdolna (1974) Kétváltozós lineáris programozási feladatok grafikus megoldása általános iskolai szakkörön. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Erdei, Márta (2007) Hogyan színesítik az ünnepek hétköznapjainkat? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Erdős-Nagy, Marietta (2019) A mese és a képességfejlesztő irodalomtanítás : Benedek Elek meséi alapján a 4. osztályban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

F

Fabisz, Melinda Éva (2004) David Hilbert élete és axiómarendszere. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fajth, Terézia (1975) Matematikai játékok. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Falusiné Kovács, Lívia (1996) Konfliktuskezelés az iskolában (a lehetséges konfliktusok felvázolása). Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Farkas, Beatrix (2008) Valószínűségszámítás az általános iskolában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Farkas, Rozália (1967) Földrajzi összefüggések az általános iskola 6. osztályában. Masters, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Fehér, Lászlóné (1967) "A vizek és vízpartok élővilága" című téma tantíása a VI. osztályban. Other, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Fekete, Viktória (2006) „Koordináta-geometria” az általános iskolában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fekete, Éva (2019) Környezetismeret tanítása "Élménysuli" módszerekkel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Felderné Jankó, Stefánia Ilona (2005) Készüljünk együtt a Zrínyi Ilona Matematikaversenyre! Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fischer, Péterné (1974) Az általános iskolai matematika szakkörök célja és feladatai. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Fodor, Csaba (2002) A játék közösségformáló szerepe a kisiskolás gyermekek életében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fodor, Zita (1997) Az egészséges életmódra nevelés az iskolában : a sport szerepe a nevelésben. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Forgó, István A törtek tanítása az általános iskolában. Masters, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Fábián, János Jellegzetes hibák és azok javítása az általános iskolai tanulók gondolkodásában matematika órán. Masters, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Félix, Lajosné (1971) Egyenletek tanítása az általános iskolában. Masters, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Fördős, Józsefné (1964) A százalékszámítás tanításának problémái az általános iskolában. BA/Bsc, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Fődi, Zita (2019) Az érzelmi intelligencia fejlesztése mesével kisiskolás korban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

G

Gajdán, Lászlóné (1975) A halmazelmélet tanítása. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Gajdán, Árpád (2006) Egy környezetvédelmi nap megszervezése az általános iskolában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gali, Szilvia (2005) Derive alkalmazása az oktatásban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gavenda, Jánosné (1997) Útkereső örökség : A kodályi gondolatok nyomában a dunapataji ének—zenei tagozatos általános iskolában. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Gazda, Judit (2004) A térszemlélet fejlesztése az általános iskolában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gaál, Attila (1970) Az alsó tagozatos matematika tanítás korszerűsítése. Masters, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Gerendeli, Gábor (2007) Konfliktusok az általános iskolában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gergely, Szilvia (2009) Egykezes felső átadás oktatása különböző labdatípusokkal alsó tagozatban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Geszti, Ilona (2008) Poliéderek az általános iskola felső tagozatában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gréczi, Gábor (1996) Erőszakmentes konfliktusmegoldás az általános iskolában. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Gulyás, Gabriella (1975) Transzformációk szerepe a geometria tanításában. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Gulyás, László (1997) D.A.D.A. : A rendőrség biztonságra nevelő iskolai programja. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Gyarmat, Imre Zsolt (2020) IKT eszközök az oktatásban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gyenes, Márta (1965) A gondolkodás fejlesztésének lehetősége és feladata a 2-4 osztályos nyelvtan tanításában. Other, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Gyergyádes, Ágnes (2021) Egy köznevelési típusú sportiskola beindítása -Sportiskola és tehetség-. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Gyukics, Zsolt (2006) Az Internet alkalmazása a földrajz tanításában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Györfi, Pálné (1968) Általános földrajzi fogalmak tanítása a szomszédos országok földrajzán keresztül az 5. osztályban. Masters, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Gábor, Mihályné Matematika szakdolgozat a törtek tanításáról. Masters, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Gábor, Mária (1970) A szemléltetés és fogalomalkotás kérdései a virág, virágzat általános iskolai tanításában. Other, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Gémes, Zsuzsanna (2019) Ékszerkészítés az általános iskolában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

H

Hajnalné Terjéki, Dorottya (2009) Analízis elemei az általános és középiskolában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Halász, István Gábor (2005) A környezettudatos nevelés szerepe az általános iskolában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Harnóczy, Lajosné A gondolkodás fejlesztése az általános iskola 8. osztályában az algebra tanításával. Masters, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Hefler, Rita (1988) Napjaink nevelő tevékenysége az iskolában és a napköziben. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Hegedűs, Gábor (1989) Alapműveletek számítógépen. Postgraduate education, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Hegedűs, Katalin (2010) Cegléd környékének természeti értékei, és ennek ismerete egy ceglédi általános iskolában végzett vizsgálat alapján. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hegedűsné Kállai, Judit (2007) Integrált nevelés az álalános iskolában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hellerné Karl, Ágnes (2005) Témazáró feladatlapok a nyitott mondatok,egyenletek,egyenlőtlenségek és a szöveges feladatok témakörében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Herczeg, Emese (1989) A tanulóközpontú tanítás megteremtésének esélyei az általános iskolában. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Homonnai, Mónika (1996) Fegyelmezés a testnevelési órákon. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Horpácsi, Teréz (1974) Általános iskolás tanulók geometriai problémamegoldó képességének vizsgálata - gondolkodási hibák. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Horváth, Anett (2005) Az ókori római matematika áttekintése és alkalmazhatósága. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, Ferenc (2006) Középiskolára felkészítő szakköri feladatsorok. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, László Algebrai alapismeretek tanítása az általános az iskolában. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Horváth, Adrien (2007) Békéscsaba helye és szerepe Békés megyében és az ismeretek felhasználása a földrajzoktatásban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, Attila (1967) Hogyan segíti a műalkotások szemléltetése a földrajz tanítását? Masters, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Horváth, Endréné (1996) Személyiség megismerés és önismeretre késztetés az iskolában. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Horváth, Laura (2007) A szókincsbővítés és a kifejezőkészség fejlesztése mesék által : (általános iskola 2. osztály). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, Vilmosné (1968) A számonkérés korszerű formái és az aktivizálás a földrajzórákon. Masters, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Horváth, Zsuzsanna (1979) Az 1978-as "Általános Iskolai Nevelés és Oktatás Terve" bevezetésének feladatai. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Horváth-Gazsó, Adrienn (2019) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Huszár, Jánosné Algebra tanítása az általános iskola VIII.osztályában. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

I

Illyés, József (2019) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Illés, Gizella (1967) A 6. osztályos földrajzi tankönyv képeinek felhasználása a földrajzi ismeretek tanításánál. Masters, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Illésné Orbán, Ildikó (2004) Egyenletek, egyenlőtlenségek megoldása az általános iskolában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ilyés, Albert (2008) Általános iskolai versenyfeladatok 7-8. osztály. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Isztin, Béláné (1967) Fogalomalkotás a 6. osztályos földrajzban a tankönyv képei és ábrái alapján. Masters, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Ivanics Jánosné Kiss, Romina (2018) Konfliktuskezelés az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

J

Jakab, Róbert (2018) Mindennapos testnevelés alkalmazása és hatékonysága a szegedi általános iskolákban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Janus, Kálmán (2019) Tanítási segédanyagok használata a két tanítási nyelvű történelemórán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Juhász, Anna (1974) Matematika szakkörön megoldható feladatok. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Juhász, Anett (2019) Iskolakertek szerepe a természetismeret oktatásában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Juhász, Anna (2019) Integráció a Kiskunmajsai Arany János Általános Iskolában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Juhász, Dolli (2008) Az integráció jelenlegi helyzete Makó valamennyi általános iskolájában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Juhász Nándorné Kenéz, Márta (1975) [Matematikatanítás korszerűsítése]. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Jármai, Lászlóné A tanulók absztraháló képességének fejlődése:a betűabsztrakció kialakítása. Postgraduate education, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

K

Kajtár, Hajnalka (2008) Kéttannyelvű matematika az általános iskolában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kalapis, Anita (2007) Kommunikációs képességek fejlesztése az alsó tagozatban - különös tekintettel a drámapedagógiára vonatkozóan. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kalapos, Brigitta Éva (2007) Szépirodalmi szövegfeldolgozás az alsó tagozatban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kalácska, László (1968) Tanítványaim önállóságának fejlődése a földrajztanitásban. Masters, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Kasza, Barbara (2007) Eljárások, módszerek és eszközök az alsó tagozatos nyelvtanórákon : (a kooperatív tanulás módszere). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kerpely, Adél (2019) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Kinda, Emőke (2019) Tanulási motiváció. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Szabolcs (2005) A matematika és a filozófia kapcsolata a püthagoraszi iskolában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Judit (2019) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Magdolna (1967) Ok-okozati összefüggések feltárása a 6. osztály földrajz anyagának tanítása során. Masters, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Kiss, Mariann (2019) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Mária (1968) Hazafias nevelés a VIII. o. földrajzóráin. Masters, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Klement, Krisztina (2019) Matematikai gondolkodás fejlesztése zenei eszközökkel az általános iskola 4. osztályában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Klárics Györgyné Kovácsics, Ibolya (1975) Logikus gondolkodásra nevelés a matematika tanulása közben. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Kocsis, Imréné A százalékszámítás tanítása az általános iskolában. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Kocsis, Ilona (1968) A térkép mint tananyag és segédeszköz. Masters, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Kocsis, Józsefné (1989) Egy 2. osztályos napközis csoport technikai foglalkozásának tervezése, tartalma, nevelőhatása. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Kocsis, Ágnes (2007) Tanulási nehézségek a matematikában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Koczor, Sarolt Mária (2019) Gyakornoktanárok mentorálása a pedagógus portfólió mentén. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Kohn, Róbertné (1975) Az írásvetítő alkalmazásának lehetőségei a térszemlélet fejlesztésére az általános iskolai geometria tanításban. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Kollár, Tünde (2005) A nulla. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Komiszár, Irén (1970) Paradicsom és paprika tanítása az általános iskolában. Other, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Komondy, Katalin (1974) A népballada tanítása az általános iskolában. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Kondorossy, Piroska (2005) A természettudományos tantárgyak jelenléte a matematika tanításában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kormányos, Anna Amália (2019) Úszásoktatási tapasztalatok alsó tagozatos tanulók és szüleik körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Anett Szabina (2009) Az átmenetek pedagógiai, pszichológiai problémái. Óvodából az iskolába. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Erika (2019) Szólások és közmondások vizsgálata az autizmus spektrum zavarral élő és a normál fejlődésmenetű általános iskolai tanulók körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Ferencné (1969) Földrajzi fogalom kialakítás V. osztályban, mozgássérült gyermekeknél. Masters, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Kovács, Gabriella (1989) A napközi otthon története (1947-1989). Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Kovács, János (1968) Földrajzi fogalmak vizsgálata az általános iskola ötödik osztályában tanyán, községben, városban. Masters, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Kovácsné Fett, Ágnes (2008) Matematikai szoftverek alkalmazása az általános iskolai geometriaoktatásban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovácsné Kiss, Éva (2021) A községi iskolák rejtett lehetőségei- avagy "gyökerek és szárnyak". Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Kozma, Zsófia Ágnes (2007) A mese szerepe az alsó tagozatos gyermekek jellemének fejlődésében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Krizsán, Árpád (2003) A matematika és a földrajz kapcsolata az általános iskola felső tagozatán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kruchió, Mihályné Kerület-,ívhossz-,felszínszámítás és általános iskolai tárgyalása:szakköri feladatgyűjtemény összeállítása megoldásokkal. Postgraduate education, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Kuliga, Lászlóné Tanulói aktivitás fejlesztése és önállóságra nevelés számtan órán. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Kurusa, József Az informatikai szemlélet kialakításának lehetőségei az iskolai oktatásban. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Kádárné Dóbé, Csilla (2007) Excel a matematika oktatásában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kádárné Pirót, Katalin (2006) Számítógép használata az általános iskola matematika tantárgyának oktatásában:oktató-és matematikai játékprogramok a geometria tanításában az alsó tagozaton. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kálmán, Anikó (2019) A sport nevelő hatása a gyerekekre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kálmán, Hanga Ildikó (2019) A magyar népi motívumvilág továbbörökítése az iskolában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kéri, Annamária Erika (2019) Az állami gondozott gyerekek kötődésének és jövő-orientációjának vizsgálata az általános iskolások körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kóber, Valéria (1975) Matematikai játékok, játékos matematika. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Kókai, Zsuzsa (2006) Az algoritmikus gondolkodás a matematikában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kósa, Erzsébet (1968) Az ellipszis tárgyalása szintetikus geometriai módszerrel. BA/Bsc, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Kövesdi, Ildikó (1969) Hazafiságra nevelés a földrajztanítás során az általános iskolában. Masters, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Kövesiné Sándor, Marianna (2007) A felsőbb matematika tükröződése az alsó fokú oktatásban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kúti, Adrienn (2008) Analízis elemei a középiskolában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

L

Labancz, Györgyi (2003) Érdekességek és problémák a törtek tanításánál. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ladányi, Lászlóné (2007) Versenyfeladatok kombinatorikából általános iskolásoknak. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Laki, Sándorné A matematikatanítás korszerűsítésének kísérletei falusi általános iskolában. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Lakossy, Judit (1974) A magyar irodalom és a magyar nyelvtan tantárgyi koncentrációjának lehetőségei a hetedik osztályos irodalomtanításban. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Lengyel, Csabáné (2007) A képességfejlesztés lehetőségei az általános iskolában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lengyel, Krisztián (2007) Felvételi feladatsorok középiskolában továbbtanulóknak matematikából. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Litkei, Katalin A természetes szám fogalmának kialakítása az általános iskolában. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Lovász, Noémi (2007) Térszemlélet kialakítása és fejlesztése az alsó tagozattól. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ludányi, Zsófia (2019) A lovaglás hatásai óvodáskorban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lukács, Erika (1996) Az iskolai kudarc mint sokdimenziós tényező. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Lévai, Zita Mariann (2007) Kombinatorika és valószínűségszámítás a középiskolában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lóczi, Jánosné (1967) Az oktatás folyamatai a földrajz tanításában. Masters, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Lövei, Zsófia (2018) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Lövey, Istvánné (1969) Hazaszeretetre nevelés a nyolcadik osztályos földrajz tanítás során. Masters, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Lőz, Mária (1967) A számokkal való munka a földrajz tanításában. Masters, Szegedi Tanárképző Főiskola.

M

Madarász, Ivett (1997) Osztályfőnöki órák. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Makányné Átrok, Anikó (2008) Szintrehozási minimum program a negyed-, ötöd- és hatod évfolyam végére, különös tekintettel az alsó tagozatos követelményekre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Markó, Andrea (2007) Versenyfeladatok és didaktikai vonatkozásaik. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Marosy, Sarolta Logikus gondolkodásra való nevelés a számtan órán. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Matuzik, Istvánné (1996) Pedagógiai program : általános iskola Dombegyház. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Mertz, Mónika (1975) Halmazelméleti és matematikai logikai alapfogalmak az általános iskolai tananyagban. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Michna, József (1968) A földrajzoktatás feladatának megvalósítása az 5-8 osztály összevonású tanulócsoport oktatása során. Masters, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Miklódi, Ferencné Nagy László a magyar gyermektanulmány megalapítója és a közoktatási reformtörekvések képviselője. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Miskolczi, Márta (2007) Tehetséggondozás 5.-6. osztályban matematikából (szakköri feladatsorok). BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Marianna (2017) Egyházi fenntartású óvoda és általános iskola alapításának, működésének és fejlődésének bemutatása. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Judit Orsolya (2007) A mozgásos játékok szerepe a 6-10 évesek korában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Józsefné (1989) Pedagógusszerepek az általános iskolában. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Moró, Eszter (2005) A számítógép mint motivációs eszköz az általános iskolai matematika oktatásban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Muhari, Zoltánné Rossz gyerek a mai iskolában? Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Murakeözy, Péter (1968) A népiskolai, polgári iskolai és általános iskolai számtantanítás összehasonlításának néhány kérdése. BA/Bsc, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Mátrai Lászlóné Rigó, Julianna (1969) A táblai rajz szerepe és a rajzolás szükségessége földrajz órákon. Masters, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Mátyás, Ferenc Miklós (2005) Szakköri feladatok számelméletből az általános iskola 8.osztályosai számára. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Máté, Zsuzsanna (2008) Függvények tanítása az általános iskolában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

N

Nagy, Gabriella (2006) Hálóelmélet. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Ibolya (1972) A geometria korszerű tanítása az általános iskolában. BA/Bsc, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Nagy, Katalin (2005) Pitagorasz és tétele: alkalmazása az iskolákban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Mária (1973) Logikai- és tréfás matematikai feladatok az általános iskolai szakkörön. BA/Bsc, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Nagy, Andrea (2003) Klebelsberg Kunó az iskolaépítő avagy bepillantás a szentesi külterületi iskolák történetébe. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Bernadett (2008) Matematikai alapismeretek az általános iskola 5-8. osztályában Magyarországon és az USA-ban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Neducza, Szvetiszlávné (1974) Korszerű módszerek az általános iskola első osztályának számtantanításában. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Nemes, Aranka (2019) A zene mindenkié? Inklúzió a szabadkai zeneiskolában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nyári, József (1989) A tűzvédelmi nevelés jelenlegi helyzete és lehetőségei az óvoda és az általános iskola pedagógiájában. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Némethné Kukucska, Erika (2008) Elemi matematika-szakköri feladatok általános iskolásoknak : „Ami elemi az nem biztos, hogy egyszerű”. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

O

Ocsovai, Erzsébet (1967) A földrajz tankönyv ábráinak felhasználása az általános iskolai oktató munkában. Masters, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Ocsovszki, Dénes Bálint (2019) Drámapedagógia általános iskolában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Oláhné Utassy, Erzsébet Szakköri feladatok. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Opra, Ilona (1989) Komplex napközis foglalkozások 1.-2. osztályban és ezek koncentrációja a tantervi tananyaggal. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Oros, Márta (2007) Délutáni sportfoglalkozások a kisiskolások életében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

P

Paja, Dr. László (2019) Oktatási anyagok a két tannyelvű földrajz oktatásban : gimnáziumi földrajz tankönyvek. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Palotai, Lászlóné (1975) A matematikai logika jelentősége és szerepe a korszerű matematikatanításban. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Palócz-Keresztesi, Anikó (2019) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Pelle, Rita (2019) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Peszeki, Viktória (2019) A közös alkotótevékenység hatása a 3. osztályos gyermekek társas kapcsolatainak alakulására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Petró, András (2009) Környezeti nevelés az általános iskolában. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Pikóné Domokos, Magdolna (2009) Hátrányos helyzet az általános iskolai ifjúságvédelemben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pintér, Barnabás Máté (2020) Die Natur und Technik in Ernst Jüngers 'Gläserne Bienen' und wie man österreichische Literatur in der Schule unterrichten kann. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ponicsán, Katalin (1968) A falitérképek alkalmazása a földrajzoktatásban. Masters, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Pozsár, Kinga (2009) Mit jelentenek nekem az ünnepek? : Ünnepi élmények ábrázolása az alsó tagozaton a legtöbbet használt rajzeszközökkel. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Putnoky, Istvánné A család és az iskola tartalmi együttműködése. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Páger, Zoltán (2007) Menedzserszemléletű iskolavezetés a Biatorbágyi Általános Iskolában. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Pálfi, Anikó (2005) A népszerű matematika:érdekességek, melyekkel egy tanóra színesebbé tehető. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pécsi, Csilla (2008) Szöveges feladatok matematikából 7-12. évfolyam számára. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Péterfia, Nóra (2006) Kúpszeletek. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

R

Radics, Katalin (1975) Játékos matematikai feladatok. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Rapcsák, Tünde Rita (2007) Regionális földrajzi ismeretek tanítása korszerű számítástechnikai módszerek alkalmazásával : Afrika természetföldrajza (Számítógépes oktatóprogram). BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Reichenbach, Pálné (1975) Matematikai feladatok. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Rigó, Margit (1966) A matematika tanítás néhány kérdése a reformtanterv tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Ristyák, Judit (1975) A valószínűségszámítás programozott tanítása az általános iskolában. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Rozgonyi, Zoltán (2007) Iskolám társadalmi környezete, főbb szociológiai meghatározói, ezek hatása a pedagógiai tervező és szervező munkára. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Rozman, Anna (2019) Az agresszió megjelenése szegregált és integráló felső tagozatos osztályokban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Rácz, Rita (2005) Matematikai feladatok szemléletes megoldása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Rózsa, Zoltánné (2007) Mindennapok a szentesi Koszta József Általános Iskolában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

S

Salamon, Zsigmondné (1969) Ok - okozati összefüggés feltárása Magyarország földrajzának tanításában. Masters, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Sallai, Ágnes (2007) Egészségnevelés, mint értékre nevelés az iskolában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Schüszler, Istvánné (1980) Az 1962. és az 1978. évi tanterv összehasonlítása; valamint a történelmi fogalmak fejlődése az általános iskolában. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Seres, Edit (2000) Kísérletek, játékos feladatok a földrajzórán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sill, Lászlóné (1989) Osztályfőnöki nevelőmunka a közösségfejlesztés tükrében. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Simon, Mária Geometria tanítása az általános iskolában. Masters, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Simon, Zoltán (1967) Világnézeti nevelés földrajz órán. Masters, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Sipos, Eszter Ágnes (2019) Pedagógusok attitűdje a sajátos nevelési igényű tanulók általános iskolai integrációjával kapcsolatban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Siposné Miskolczi, Gyöngyi (2019) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Somi dr., Imréné (1969) Csoportmunka a földrajz órákon. Masters, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Soósné Komlósi, Erzsébet Edit (2009) Az egészségnevelés háttértényezői a Varga Tamás Általános Iskola felső tagozatában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Stomp, Ildikó (1975) Szórakoztató matematikai játékok. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Surányi, Zsolt (2019) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Szabados, Ivett (2020) Az együttműködés és a versengés fejlesztési lehetőségei magyar nyelv- és irodalomórán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Gabriella (2009) Játékok szerepe és helye az alsó tagozatos környezetismereti oktatásban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Gézáné (1975) A közönséges és tizedes törtek párhuzamos és réteges tanítása. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Szabó, Tímea (2009) Koordinációs képességek vizsgálata 4. osztályban a kosárlabda sportág szemszögéből. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Zoltánné (2009) Az informatikai szemlélet fejlesztésének lehetőségei az általános iskolai oktatásban. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Zsanett (2010) Az alsó tagozatos olvasókönyvekben szereplő növények és állatok bemutatása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Dániel (2019) Baleset megelőzés és elsősegélynyújtás oktatása alsó tagozatban Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Kristóf (2019) IKT-s eszközök használata az ének-zene oktatásban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Kristóf (2019) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, László Márton (2006) A Tájesztétika jelenléte a földrajz oktatás során. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Zsuzsanna (1966) Földrajzi összefüggések a VI. osztály anyagában. Masters, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Szabóné Szél, Julianna Az érdeklődés pszichológiai sajátosságainak vizsgálata az általános iskola felső tagozatában. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Szalay, Balázs (2006) Elemi és felsőbb matematikai módszerek a tanári munkában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szalay, Lászlóné (1963) Az irodalmi nyelv tanításának problémái a Bácsalmási Általános Iskolában. Other, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Szalkai, Sándor (2019) Mentorszerep a művészetoktatásban. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Szalmásiné Sztanojev, Beáta (2019) A mentor-mentorált közös munkájának bemutatása az összefügő szakmai gyakorlat során. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Szanyi Nagy, Anna (2004) A terület fogalma és alkalmazása az általános iskolában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szerencsés, János (1967) Hogyan alapozhat az V. osztályos földrajztanítás a III. és IV. osztály egyes tantárgyainak földrajzi ismereteire? Masters, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Szolnoki, Attila (2002) A számítógép szerepe a földrajz tanításában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szombati, Anita (2019) A tápiószőlősi általános iskola második osztályos tanulóinak érzékenyítése - egy pedagógiai kezdeményezés tapasztalatai –. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szonntág, Gábor (1989) A hazafias nevelés kérdései és ezek megközelítése az 1978-as - korrekció utána - tanterv 5-6. osztályos irodalom tananyaga alapján. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Szurovecz, Margit (1966) Hazafiasságra való nevelés a földrajz órákon az általános iskola 5. 6. 7. osztályában. Masters, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Szántóné Balogh, Róza (2019) Komplex tanórai fejlesztés hatásvizsgálata a 6-10 éves tanulók képességfejlődésére, kiemelt figyelemmel a tanulók tanulási motivációjára. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Szászfalvi, Lászlóné Játék a színekkel egy tanyai iskolában. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Székely, Attiláné (2007) Napközis munka az általános iskolában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szöllősi, Margit (1975) Általános iskolai szakköri feladatok a tanulók térszemléletének fejlesztésére. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Szücs, Endréné (1963) Idegen földrajzi nevek és tanitásuk az általános iskola V-VIII, osztályában. Masters, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Szűcs, Irén (1974) Az irodalomelméleti ismeretek tanítása az általános iskolai irodalomnevelésben. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Sándor, László (1968) A számokkal való munka az 5. osztályos földrajz anyag feldolgozása során. Masters, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Sánta, László (2007) A Fő Fasori Iskola bemutatása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sári, Ferenc (2006) A számítógép szerepe a földrajz oktatásában és a szemléltetésben : A makói Almási Utcai Általános Iskolában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sárkány, Lívia (2005) A Fibonacci-sorozat. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sárkány, Edit (2007) A játék szerepe az alsó tagozatos testnevelés oktatásában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sásvári, Helga (2007) Az olvasáskészség fejlesztése 1-2. osztályban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

T

Takács, Nóra (2005) A térszemlélet fejlesztése és a GEOMAG készlet matematikai alkalmazhatósága. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Takács, Brigitta (2007) Tortúra, vagy öröm? - avagy, a kisiskolások viszonya a testmozgáshoz, és az egészséges életmódhoz. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Takács, Emese (2019) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Takács, Ágnes (2008) Térszemlélet fejlesztés az általános iskolában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Takács Lászlóné Zsíros, Judit (1974) A tanuló irodalmi érdeklődésének vizsgálata a Békéscsabai IV. sz. Általános Iskola felső tagozatában. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Takáts, Lászlóné (1968) Érzelmi nevelés a földrajz tanításban. Masters, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Tamási, Dalma Eszter (2019) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Tapodiné Maróti, Lenke (2017) Egy megvalósult innováció tapasztalatai - A két tannyelvű képzés tapasztalatai a Tarjáni Kéttannyelvű Általános Iskolában. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Tapolcai, Lászlóné (1970) A százalékszámítás tanítása az általános iskolában. Masters, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Tari, Tamás (2005) Játékelmélet az általános iskolában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Temesi, Edit (2007) A roma tanulók általános iskolai oktatása-nevelése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tilinkó, Renáta (2019) A magatartászavar mérése és kezelése kisikolás korban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tolnai, Katalin (1982) Cigánytanulókkal kapcsolatos oktatási-nevelési kérdések különös tekintettel a cigány iskolákban, -osztályokban. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Treznay, Ingrid (2019) Zenei fejlesztő módszerek hatásvizsgálata az alsó tagozatos idegennyelvi nevelésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Trnyik, Gyöngyi (2006) Pitagorasz tétele. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Trozner, Dorottya Komplex matematikaoktatási kísérlet az alsó tagozatban:vizsgálódás a halmazelmélet és logika területén. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Turcsányi, László (1967) Az applikáció alkalmazása az általános iskolai földrajz tanításában. Masters, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Turnovszky, Valéria (1989) Napközis munkám az egyéni képességfejlesztés tükrében. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Tápai, Zoltán (2004) Szabályos testek az általános iskolában,és oktatásuk geometriai szoftverekkel. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Edit (1971) A függvényfogalom előkészítése az általános iskolában. BA/Bsc, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Tóth, Erzsébet (1968) A Fibonacci számokról. BA/Bsc, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Tóth, Anikó (2008) Valószínűségszámítási feladatok az általános iskolában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Erzsébet (1966) Az applikációs módszer alkalmazása a földrajzoktatásban. Masters, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Tóth, István (1989) A felső tagozatos tanulók szabadidő-struktúrájáról. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Tóth, Judit (2002) Számítógéppel támogatott földrajzoktatás az általános iskolában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, János (1967) Képzőművészeti alkotások felhasználása földrajzi fogalmak kialakításában. Masters, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Tóth, Magdolna (2019) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Éva (1968) A homokasztal szerepe a földrajztanításban. Masters, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Török, Nóra (2019) Mozgás+élmény=jövő : testnevelés az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

U

Ulrich, Gézáné (1970) Síkmértan tanítása az általános iskola V. osztályában. Masters, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Utasi, Imre (2007) Koordináta-geometria az általános iskolák felső tagozatában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

V

Valaczka, János Pál (2021) Az óratömeg és a pedagóguslétszám összefüggéseinek vizsgálata a Piarista Rend Magyar Tartománya általános iskolai és gimnáziumaiban. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Vallus, Emőke (1989) Értékorientáció Vizsgálat általános iskola 6. osztályában. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Varga, Andrea (2019) Tanulásban akadályozott tanulók angoltanításának módszertani tapasztalatai az általános iskolákban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Béláné (1969) Földrajzi jártasságok kialakítása az általános iskola ötödik osztályában. Masters, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Varga-Bajomi, Réka (2019) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Vargáné Ábrahám, Ildikó (2005) A szorobán előnyeinek vizsgálata az általános iskolában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Varjú, Jánosné Szemléltetés és szemléltető eszközök az általános iskolai számtan és mértan órán. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Varsányi, Gyula A törtek tanítása az általános iskolában. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Velkey, Nóra (2019) Alsós tanítók véleményei és tapasztalatai a játékos/cselekedve tanításról. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vereckei, László (1975) Euklideszi szerkesztésekről és helyességük axiómatikus bizonyításáról, valamint szerkesztések az általános iskolai geometriaórákon. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Vidácsné Fazekas, Éva (2008) Matematika tanításának nehézségei egy roma kisebbségi iskolában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Villányi, Józsefné Gondolkodási hibák az általános iskolai matematikaórákon. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Világos, Tímea (2021) A verbális munkamemória fejlesztésének lehetőségei a tanórákon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vincze, Imre (1964) Törtek tanítása az általános iskolában. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Vincze, István (1972) Többnapos tanulmányi kirándulások oktatási és nevelési lehetőségei. Masters, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Vrbovszki, János (1997) Felzárkóztatás felső tagozaton Mezőberényben. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Vukov, Éva (2019) Kisgyermekkori társadalmi érzékenyítés a tornyosi Tömörkény István Általános Iskolában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vámossy, Ágnes A törtek tanítása az általános iskolában. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Várkonyi, Beáta (2019) A Waldorf-iskolába járó fiúk és lányok verbális megnyilvánulásainak összehasonlítása. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Várkonyiné Mihály, Erna (2007) Iskolám, a Szegvári Alapfokú Művészeti Iskola szerepe, lehetőségei Szegvár műveltségi szintjének növelésében. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Vég, Gábor (2007) Értékre nevelés a békési református gimnáziumban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vörös, Katalin (1975) Algoritmikus gondolkodás fejlesztése az általános iskolában. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

W

Wiandt, Zsófia (2018) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Z

Zalai, Gabriella (2019) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Zelenák, Piroska (1997) Az iskola és a tanár egyéniségének személyiségformáló hatása. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Zsigó, József Törtek tanításának módszertana. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Zsoldos, Gabriella Erzsébet (2019) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Zuró, Józsefné A mezőladányi általános iskola aktuális pedagógiai problémái. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Á

Ács, Gergő Péter (2019) The dilemmas of teaching history terminology in hungarian bilingual education. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Ádók, Mihályné (1974) A kötött témájú osztályfőnöki órák szerepe a VII. osztályos tanulóközösség fejlesztésében. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Ákos, Róbert Algebrai ismeretek tanítása az általános iskolában. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Árvainé Libor, Ildikó (1996) Könyvtárhasználati ismeretek tanítása az általános iskola 3. és 4. osztályában. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

É

Édes, Lászlóné Az igazgató szerepe és feladatai a helyi tantervek készítésében, a tantervkészítés logikája. Postgraduate education, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Érsek, Zoltán Számítástechnikai szakköri tematika az általános iskola 5. osztálya számára. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Északi, Piroska (1975) A matematikai témazáró mérőlapok készítése és felhasználása. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

This list was generated on 2024. november 5. 18:03:02 CET.