Browse by Supervisor

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Number of items: 78.

Pongrácz, Adél (2021) Az agresszív és proszociális normák, illetve az iskolai jóllét jellemzőinek feltárása felső tagozatos diákok körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Máté, Zoltán Géza (2020) Nagycsoportos óvodások érintőképernyős eszközhasználata és grafomotoros fejlettsége, valamint rajzolási motivációja közötti összefüggések vizsgálata. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Berecz, Helga (2019) A szülők szerepe a tanulási motiváció alakuásában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Krajinovic, Erna (2018) Az Instagram-használat és társas összehasonlítási orientáció lehetséges pszichológiai összefüggései. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Farkas, Csenge (2018) Az iskolai klíma, a mindset, valamint a tanári és a tanulói kiégés összefüggései. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Litke, Márta (2018) Az óvodapedagógusok kiégésének vizsgálata érték- és pályaorientációjuk tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fekete, Dávid (2018) Hogyan előzhető meg az egyetemi lemorzsolódás? : a tanulást támogató erőforrások mérése egyetemisták körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Martos, Júlia Erzsébet (2018) Tanulmányi teljesítmény az iskolai klíma és a mindset tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Jani, Zoltán (2018) Tartalomelemző eljárás fejlesztése az online iskolai zaklatások kiszűrése céljából. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Berki, Timea (2018) Életcélok kapcsolata az önértékeléssel, énhatékonysággal és a jóllét mutatóival gimnazista és javítóintézeti nevelés alatt álló fiatalkorúak körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kis, József (2018) A lezárás iránti igény, a szubjektív jóllét, a rendszerigazolás és a politikai aktivitás összefüggései a hódmezővásárhelyi választásokon. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Rágyánszki, János Roland (2018) A metadon függőség megjelenése a Szondi - teszt faktoraiban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Dudok, Réka (2018) A mindset és a tanári énhatékonyság vizsgálata pedagógusok körében. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Tetljak, Dóra Katalin (2018) A munkahelyi kiégés, a munkaértékek és az élettel való elégedettség összefüggéseinek vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Enikő (2018) A normák és a kiégés kapcsolata az iskolai klímával. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Andrea (2018) A tanári kiégés és annak vizsgálata Baranya megyei alapfokú tanintézményekben különös tekintettel a hátrányos és/vagy halmozottan hátrányos helyzetűekkel foglalkozókra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Péter, Dr. Jánosné (2018) A versengés, mint norma az iskolai kötődés tükrében 12-13 éves tanulók körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Klinovszky, Andrea (2017) Az egyetemi lemorzsolódás a halogatás, önszabályozott tanulás, önértékelés és élettel való elégedettség tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szikszai, Katalin (2017) Gyermekek mindsetjét befolyásoló tényezők fiatal serdülő korban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Labancz, Ágnes (2017) Mire hat a Waldorf pedagógia? A célorientációs elmélet, iskolai kötődés és tanulmányi énhatékonyság vizsgálata Waldorf és hagyományos iskolák körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Keresztesi, Gréta (2017) Pályaválasztás, szülői bánásmód, élettel való elégedettség és kapunyitási krízis vizsgálata egyetemisták körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sári, Györgyi (2017) Serdülők egészségmagatartása a kognitív képesség tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Noémi (2017) A barátok közötti versengés vizsgálata hipotetikus és valós versengési helyzetekben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Jónás, Angelika (2017) A fejlődésbe vetett hit ereje. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Varjú, Léna (2017) A tanári kiégés, a megküzdési módok és az énhatékonyság kapcsolatának vizsgálata általános iskolákban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ficz, Gábor (2016) Az iskolai erőszak felmérése a szegedi szakközépiskolások körében, és a kapott adatok értelmezésének új lehetőségei. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Krajcsovicz, Csenge (2016) Az osztályon belüli népszerűség, a gondolkodásmód és az agresszió összefüggései serdülőkorban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gyöngyösi, Katalin Krisztina (2016) Egészségügyi szakközépiskolások pályaidentitás vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Anett (2016) Iskolával kapcsolatos szabad asszociációk, iskolai kötődés és iskolai szorongás vizsgálata 11. évfolyamos diákok esetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pál, Annamária (2016) Középiskolás diákok kiégésének vizsgálata a megküzdési módok, az iskolai stressz, az észlelt tanári kiégés és az érzelmi kreativitás tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Takács, Tímea (2016) Népszerű tanulók az osztályban. A népszerűség, a csoportnormák és az iskolai kötődés összefüggései. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sári, Györgyi (2016) Serdülők egészségmagatartása a kognitív képesség és a kiemelkedő képesség tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Martos, Júlia Erzsébet (2016) Vallási attitűdök és gondolkodási stílus a felnőttkor küszöbén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mányai, Adrienn (2016) A mindset és a kiégés összefüggésének vizsgálata tanárok körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Eszter (2016) A nemi szocializáció és a nemi identitás összehasonlítása férfias és semleges sportágakban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Czifra, Laura (2016) A szervezeti változások, a munkahelyi jóllét és a stressz kapcsolata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Biróné Károly, Anita (2015) Iskolai kötődés, tantárgyi attitűdök és teljesítménybeli összefüggések általános- és középiskolában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Keresztesi, Gréta (2015) Középiskolás diákok iskolakerülésének vizsgálata a felelősség, a halogatás és az iskolai kötődés tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Klinovszky, Andrea (2015) Pedagógus kiégés kapcsolata a tanári énhatékonysággal és érzelmi kreativitással. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kóródi, Kitti (2015) A célorientáció, az iskolai kötődés és a tanulói stressz vizsgálata állami és Waldorf-iskolában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Ticiána Enikő (2015) A média és a társas összehasonlítás hatása a serdülőkorú lányok testképére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Jakabos, Boglárka Csilla (2015) A személyiségjellemzők és egyes külső körülmények hatása a tanári felelősségérzet alakulására. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Polgár, Eszter (2014) Anya-csecsemő interakciók megfigyelése négy hónapos korban: összefüggések a környezeti tényezőkkel és az egyéves kori kötődéssel. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Dudok, Réka (2014) Az iskolai kötődés és a felelősségérzet kapcsolata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hetényi-Gödöllei, Anna (2014) A Facebookkal kapcsolatos pozitív attitűd és a közösségi oldal használata közti összefüggések vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Halász, Dorottya (2014) Középiskolás diákok állampolgári aktivitása, és személyiségük összefüggése, gimnáziumi és rendvédelmi tagozatos szakközépiskolás tanulók között. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Virányi, Judit (2014) "Mert jónak lenni jó..." Az önkéntesség néhány pszichológiai vonatkozása a magyar önkéntesek körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gyulai, Ildikó (2014) Protektív faktorok a pedagógusok kiégésének megelőzésére. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Börcsök, Réka Eszter (2014) A kollektív tanári- és a tanári énhatékonyság szerepe a pedagógusok kiégésében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szél, Alexandra (2014) A pedagógusokhoz és a diákokhoz való érzelmi kötődés. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Katalin (2014) A szociális kompetencia jellemzői és fejlesztése iskoláskorban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Virág, Krisztina (2014) A tanulási korláttal küzdő tanulók iskolai szorongásának és iskolai kötődésének vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hajdu, Éva (2014) A tanári kiégés vizsgálata néhány pszichológiai aspektusból. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Jagodics, Balázs (2014) A tanári kiégés összefüggései munkahelyi tényezőkkel és a társas támogatással. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Alexandra (2013) Az iskolai igazolatlan hiányzás pszichológiai tényezői. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Madarász, Judit (2013) Európai identitás változás és az Európai Unióról való véleményezés. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Baráth, Mónika (2013) A Facebook-megosztások motivációs háttere - Az intrinzik és extrinzik motiváció vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Prievara, Dóra Katalin (2013) Ventilálás, önkifejezés, társas támogatás - egy virtuális írói világ valós hatásai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Baráth, Mónika (2013) A facebook-megosztások motivációs háttere - Az intrinzik és extrinzik motiváció vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Törökné Gulyás, Erika (2013) A felelősség pszichológiai aspektusai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kis, Anna (2013) A kiégés jelenségének és a kollektív hatékonyságnak vizsgálata egyházi fenntartású intézmények pedagógusai körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Horváthné Hiller, Judit (2013) A kiégés és az énhatékonyság összefüggéseinek vizsgálata pedagógusoknál. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Wittmann, Victoria (2013) A pszichológiai segítséggel kapcsolatos laikus attitűdök. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Zsuzsanna (2013) A pályaválasztás és a szenzoros élménykeresés összefüggései különböző típusú középfokú oktatási intézményekben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Leila (2013) A serdülőkori szexuális viselkedés kapcsolata a szenzoros élménykereséssel és a kötődéssel. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kissné Várkonyi, Erika Éva (2013) A társadalmi sikerességre vonatkozó sztereotípiák tartalmi sajátosságai felsőoktatásban tanulók és vezető üzletemberek körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Balogh, Beáta (2012) Középiskolás végzős tanulók jövőképének alakulása közötti eltérés - különböző iskolatípusokban elvégzett vizsgálat alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kókainé Oláh, Erzsébet (1999) Hatodik osztályos tanulók énképvizsgálata. Postgraduate education, József Attila Tudományegyetem.

Nagy Balyi, Imre (1999) Szocializációs zavarok a családban, az iskolában és kezelésük a nevelés- oktatás folyamatában. Postgraduate education, József Attila Tudományegyetem.

Bolykiné Katona, Erzsébet (1999) A diákok tanárokra vonatkozó kategorizációs folyamatai. Postgraduate education, József Attila Tudományegyetem.

Répásiné Dénes, Gabriella (1999) A konfliktus-Iskolai konfliktusok kezelése. Postgraduate education, József Attila Tudományegyetem.

Püsök, Józsefné (1998) Gyermekkori kötődések vizsgálata. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Nemes, Ottilia (1994) Mit tehet a pedagógus? (Tanulási motiváció). Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Horváth, Krisztina (1994) Tanári szerep-tanári személyiség. Végzős TTK-s tanárjelöltek véleménye a tanári személyiség fejlesztéséről. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Hargitai, Ildikó (1994) A barátság. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Takács, Tünde (1993) Egy 6. osztály szociometriai vizsgálata. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Holsteier, Julianna (1993) "A jó és a rossz tanár" Pedagógus értékelés a gyermekek gondolatrendszerében. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Zombai, Attila (1992) "A jó és a rossz tanár" Pedagógus értékelés a gyermekek gondolatrendszerében. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

This list was generated on 2024. április 27. 11:59:59 CEST.