Börcsök, Réka Eszter (2014) A kollektív tanári- és a tanári énhatékonyság szerepe a pedagógusok kiégésében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
PDF
2013_Börcsök_Réka_Eszter_BOROAAB_SZE_SZ.pdf Hozzáférés joga: SZTE designated computers only Download (708kB) |
English title
The role of collective teacher self-efficacy and teacher self-efficacy in teacher burnout
Institution
Szegedi Tudományegyetem
Faculty
Department
Discipline
Specialization
Supervisor(s)
Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Szabó, Dr. Éva
docens
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Item Type: | Thesis (Masters) |
---|---|
Subjects: | 06. Humanities |
Depositing User: | szerkesztő BTK |
Date Deposited: | 2015. Apr. 24. 10:37 |
Last Modified: | 2015. Apr. 27. 11:36 |
URI: | https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/51261 |
Actions (login required)
View Item |