Labancz, Ágnes (2017) Mire hat a Waldorf pedagógia? A célorientációs elmélet, iskolai kötődés és tanulmányi énhatékonyság vizsgálata Waldorf és hagyományos iskolák körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
PDF
2016_Labancz_Ágnes_ZVNQEW_SZ.pdf Hozzáférés joga: SZTE designated computers only Download (1MB) |
English title
What iWhat is the effect of Waldorf pedagogy? Examination of the motivation, school attachment, and academic self-efficacy among Waldorf schools' and traditional schools' students
Institution
Szegedi Tudományegyetem
Faculty
Department
Discipline
Institute
Pszichológiai Intézet
Specialization
Supervisor(s)
Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Szabó, Dr. Éva
egyetemi docens
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Item Type: | Thesis (Masters) |
---|---|
Subjects: | 06. Humanities |
Depositing User: | szerkesztő BTK |
Date Deposited: | 2018. Jun. 28. 07:06 |
Last Modified: | 2018. Jun. 28. 07:06 |
URI: | https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/69557 |
Actions (login required)
View Item |