Browse by Supervisor

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Number of items: 50.

Bálint, Lilla (2022) Óvodapedagógusok attitűdje a korai kétnyelvűséggel kapcsolatban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kószó, Evelin (2021) Kétnyelvű gyermeknevelés az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lénárt, Katalin (2020) Autentikus képeskönyvek használata a korai nyelvoktatásban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bihari, Rebeka (2020) Kétnyelvű gyermek nyelvi fejlődése a szókincs alakulásának tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vargáné Paksi, Tünde Ágnes (2018) Foreign Language Classroom Anxiety in Bilingual Mathematics Classes. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Csilla (2015) Drámapedagógiai eszközök integrálása az angol nyelv tanításba az általános iskolában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Virág (2015) Tevékenység közbeni tanulás az angol nyelvi órákon általános iskola alsó tagozatában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bera, Viktória (2010) Intercultural communicatin and the united states of America. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Libor, Zsófia (2010) The opportunities of vocabulary teaching through puppetry. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kocsis, Zita (2009) Language Learning Strategies. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bravik, Katalin (2009) Utilization of Cooperative Learning in the Teaching of Reading in a Foreign Language. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Juhász, Petra (2009) Vocabulary learning strategies through games. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, István (2008) Behind the headlines. Curriculum and teaching unit on British newspaper headlines for advanced students of the English language. Common mistakes in writing lesson plans. Methodology chapter. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mohácsán, Edina (2008) Classroom Management. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mészáros, Erika (2008) Designing tasks for task-based learning implementing the theory of multiple intelligences. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Balog, Helga (2008) Insights into the ways of intercultural learning Focusing on autonomous language learning by the Tandem and the eTandem. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Koppány, Zsuzsanna (2008) Pre-school English Language Learning and Teaching (From age 3 months to age 6) : The Helen Doron method as a natural way of learning english. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mohácsán, Edina (2008) The Role of Anxiety in the EFL classroom. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Dulka, Andrea (2008) Teaching 5 and 6 year-olds in nurseries. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Laczkó, Viktória (2008) Teaching Business English : A case study in needs analysis. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Takács, Lajos (2008) Young adult Language Learners and the Russian Teacher Training Programme. Can young adult learners of Russian achieve native-like proficiency with the present Russian programme? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Angeliné Szégner, Katalin (2008) The theoretical foundations of developing writing skills with non-traditional approaches such as cooperative learning and peer tutoring. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ujházi, Éva (2007) Compulsory teaching writing in EFL according to the course book. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ujházi, Éva (2007) Compulsory teaching writing in English as a foreign language in the fifth grade of elementaiy schools in Serbia interpreting the course book- Ready for English 1 bv Naum Dimitrijevic and Karin Radovanovic according to the law. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Virágné Dr. Tamási, Dr. Anikó (2007) Genre based analysis of catalitic chemistry research articles: Rhetorical structure of introductions and abstracts. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pályer, Krisztina (2007) Vocabulary Enlargement: Retention-Effective Vocabulary Learning. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vranesics, Gabriella (2007) A case study of early english language education in ethnic minority and bilingual primary schools in Baranya county. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Mariann (2007) The use of video in teaching english as a foreign language: The "movie way". Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kollár, Katalin Brigitta (2006) Bilingual education in Szeged: a case study. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Juhász, Imre (2006) Japanese Loanwords in the English Language. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lukácsné Lengyel, Katalin (2006) Role-plays in Language Teaching: an exciting and enjoyable travelling. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Korpa, Ildikó (2006) Self-presentation in Computer Mediated Communication. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ácsné Tóth, Krisztina (2006) Szókincstanítás videóval. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fridrik, Lorand Tivadar (2006) Test Anxiety: A Descriptive Study of the Phenomenon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Evelin (2006) The effect of the English on Hungarian in an immigrant language: an analysis of letters written by a Hungarian American to his relatives. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, Orsolya (2006) The importance of PLA in secondary schools. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Martincsek, Béla Zoltán (2004) English Speaking Countries and English Language Learning. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Skultéti, Gyöngyvér (2004) The Key Principles of the Helen Doron Method. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Katalin (2004) Oscar Wilde's Fairy Tales. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bárdos, Anita (2004) The discourse analysis of mobile marketing on the internet. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ambrus, Ádám (2003) "From Worldly to Spiritual" The lyrical evolvement of the pop group Depeche Mode between 1987 and 1993. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Barabás, Ferenc (2003) Visual Aids in English Language Teaching : The Practice of Visual Aids in a 'Real-life' Setting. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mihályi, Györgyi (2002) Advertising: a dead body is smiling at you. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Czakó, Réka (2002) Film adaptations of Shakespeare's 'Romeo and Juliet'. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Luczay, Orsolya (2002) Great Britain and the euro. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Berta, Katalin (2002) John Grisham's The Client, - a modern allegory. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Andrea (2001) A Frivolously Earnest Dramatist. Shaw's complex paradoxical approach on the basis of his drama Man and Superman. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Rita (2001) Lies as the Major Force in Miller's Dramas. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Buday, Tünde (2001) Role-plays in Hungarian language teaching. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vörös, Szilvia (2001) Zsigmond Vilmos : Is he Hungarian as a movie maker? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. május 15. 10:15:13 CEST.