The theoretical foundations of developing writing skills with non-traditional approaches such as cooperative learning and peer tutoring

Angeliné Szégner, Katalin (2008) The theoretical foundations of developing writing skills with non-traditional approaches such as cooperative learning and peer tutoring. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2008_angeline_szegner_katalin.pdf] PDF
2008_angeline_szegner_katalin.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (11MB)

Hungarian title

Íráskészség fejlesztésének lehetőségei nem hagyományos pedagógiai módszerekkel, mint a kooperatív tanulás és a társas mentorálás

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Gyula Juhász Faculty of Education

Department

Modern Nyelvek és Kultúrák Tanszék

Discipline

Teacher Training

Institute

Alkalmazott Humántudományi Intézet

Specialization

angol

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Szarvas, Júlia
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (Masters)
Subjects: 05. Social sciences > 05.03. Educational sciences
Depositing User: Szerkesztő JGYPK
Date Deposited: 2019. Feb. 14. 08:00
Last Modified: 2019. Feb. 15. 12:24
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/72406

Actions (login required)

View Item View Item