Angeliné Szégner, Katalin (2008) The theoretical foundations of developing writing skills with non-traditional approaches such as cooperative learning and peer tutoring. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
![]() |
PDF
2008_angeline_szegner_katalin.pdf Hozzáférés joga: SZTE designated computers only Download (11MB) |
Hungarian title
Íráskészség fejlesztésének lehetőségei nem hagyományos pedagógiai módszerekkel, mint a kooperatív tanulás és a társas mentorálás
Institution
Szegedi Tudományegyetem
Faculty
Gyula Juhász Faculty of Education
Department
Modern Nyelvek és Kultúrák Tanszék
Discipline
Institute
Alkalmazott Humántudományi Intézet
Specialization
Supervisor(s)
Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Szarvas, Júlia
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Item Type: | Thesis (Masters) |
---|---|
Subjects: | 05. Social sciences > 05.03. Educational sciences |
Depositing User: | Szerkesztő JGYPK |
Date Deposited: | 2019. Feb. 14. 08:00 |
Last Modified: | 2019. Feb. 15. 12:24 |
URI: | https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/72406 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |