Items where Subject is "05.03.01.01.03. Pre-school education"

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type
Jump to: A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | P | R | S | T | V | W | Z | Á
Number of items at this level: 145.

A

Adai-Simon, Annabella (2019) Egészséges táplálkozás óvodáskorban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Alföldiné Hende, Márta (2013) Az óvodai integrációs fejlesztő program megvalósításának egy lehetséges módja, mint innovációs folyamat. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Andrusik, Anita (2002) Közvetlen verbális emlékezet (homogén gátlás) vizsgálata dyslexia veszélyeztetett nagycsoportos óvodásoknál. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Andrásik, Ilona (2019) Az autizmus spektrumzavarában érintett gyermekek integrált nevelése az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Aszalós, Szilvia (1997) A nagycsoportos óvodások iskolakészültsége. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

B

Baginé Kenéz, Tímea (2019) Anya-gyermek kapcsolat hatásai a gyermek fejlődésére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bajkán, Szabina Vivien (2019) Cukorbeteg gyermekek integrálása az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bakó, Vanessza (2019) Családi háttér hatása a 3-7 éves gyermekek zenei képességfejlődésére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Benke, Alexa (2019) Az olvasóvá nevelés megalapozása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Benák, Tünde (2010) Az iskolaérettség. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bereczkiné Palócz, Ibolya (2017) Óvodám társadalmi környezete, főbb szociológiai meghatározói, ezek hatása a pedagógiai tervező és szervező munkára. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Berkes, Péterné (2002) A minőségbiztosítás lehetőségei az óvodában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bitó, László (1989) Dramatikus játékok a napköziben. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Bodó, Jenőné (2017) A személyiség, hogyan befolyásolja a konfliktuskezelést egy óvodai közösségen belül. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Boros, Loretta Rebeka (2019) A játék, fejlesztő ereje : óvodai játéktevékenységek és hatásuk a gyermeki személyiség fejlődésére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Borók, Boglárka (2018) Természetvédelemre nevelés az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Búza, Ibolya Virág (2019) Sajátos nevelési igényű gyermekek integrálása az óvodában óvodapedagógus szemmel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

C

Canjavec, Bogáta Piroska (2018) A Diagnosztikus fejlődésvizsgáló rendszer alkalmazása a Szivárvány csoportban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Cséplő, Aliz (2019) A vízhez kapcsolódó motívumok és epizódok elemzése a tündérmesékben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csíkos, Adrienn (2019) Digitális eszközök használata az óvodai matematikában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csíkos, Henriett Mária (2019) A verbális közlés és a képi ábrázolás diskurzusa. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Czető, Nikoletta (2019) Társas kapcsolatok az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Czékus, Gábor (2019) A rendszeres testmozgás fontossága az óvodai nevelésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

D

Daday, Zita (2019) Kisgyermekkori és óvodáskori beszéd- és kognitív fejlődés, illetve annak rendellenességei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dajka, Mónika (2019) Az óvodapedagógus mentálhigiénéje. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dani, Katalin (1989) Egy napközis munkaközösség pedagógiai kulturáltságának metodikai jellemzői. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Dekker, Laura (2018) Ünnepek, ünnepélyek az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dobó, dr. Rita (2019) Az óvodai szűrőeljárások a hatályos jogszabályok alapján és a gyakorlatban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Drubina, Violetta (2019) Átmenet a bölcsődéből az óvodába. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

E

Erdész, Evelin (2019) A korai anya-gyermek kapcsolat vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

F

Faragó, Mária (2019) A nonverbális jelek fontossága az óvodai mesélés során. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fehér, Istvánné (2021) Gyógypedagógiai óvodák eredményességének mutatói, az eredményesség fejlesztési lehetőségei. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Fejszés, Dorina (2019) Az idegen nyelvvel szembeni attitűd vizsgálata óvodások körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fodor-Maróti, Tímea (2019) IKT eszközök alkalmazása a digitális nemzedék óvodáskorú gyermekeinek nevelésében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fóris, Dóra (2019) Egészségfejlesztés és nevelés megjelenése az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Füzesiné Király, Anikó (2019) Egyházi fenntartású óvodák működése (egy református óvoda tükrében). Other, Szegedi Tudományegyetem.

G

Gelányi, Kata (2019) Az óvodapedagógusok meseválasztási szokásainak vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gillich, Péterné (1989) A 6 éves gyermek személyiségének megismerése és fejlesztése a napközi otthonban. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Greiner, Erzsébet (1989) Mit várnak a szülők az óvodától - az óvónőtől? Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Greksa, Anikó (1987) Az óvodás korú gyermek gondolkodási sajátosságai. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Győrfi, Anett (2019) Szülők és óvodapedagógusok ideális pedagógusképének összehasonlító vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gácsi, Adrienn (2019) Az óvoda-iskola átmenet problémái. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gál, Vivien (2019) Nevelési ártalmak a családban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gáspár, Anna (2019) Az érzelmek felismerésének és kifejezésének képessége óvodáskorban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

H

Harangozó, Fanni (2018) Társas fejlődés kisgyermekkorban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hefler, Rita (1988) Napjaink nevelő tevékenysége az iskolában és a napköziben. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Hegedüs, Nóra (2018) Kisgyermekkori agresszió kiváltó okai és kezelésének módszerei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Herczeg, Alexandra (2019) A játék hatása a 3-7 éves gyermekek személyiségfejlődésére - videójátékok kapcsolata a személyiségfejlődéssel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hodák, Eszter (2019) Hincz Gyula gyermekkönyv illusztrációi. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, Regina Melinda (2019) A játék személyiségfejlesztő hatása : az óvodai csoport típusának és a játék személyiségfejlesztő hatásának összefüggései. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, Zsanett (2019) A gyermekjóga helye és szerepe az óvodáskorú gyermekek életében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hrabovszky, Ágnes (1989) Kultúrális nevelés a napközi otthonokban. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

I

Idó, Izabella (2019) Korai nyelvi fejlesztés az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

J

Jancsurák, Kitti Bianka (2019) Kötődés és elszakadás. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

K

Keceli Mészáros, Katalin (2010) A táncosjátékok és típusai az óvodai nevelésben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kis, Zsuzsa (2008) Az óvodapedagógia kialakulása a 19. századi Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Klement, Sára (2019) A mese hatása az óvodáskorú gyermekek érzelmi fejlődésére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Koródi, Dóra (2019) Az óvodáskori fejlődést befolyásoló környezeti hatások, a család szerepe. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Anett Szabina (2009) Az átmenetek pedagógiai, pszichológiai problémái. Óvodából az iskolába. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Alexandra Ildikó (2019) Vizuális kommunikáció vizsgálata az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Bettina (2019) A kisgyermekek kötődésrendszerének vizsgálata - az anya korai tapasztalatainak jelentősége az anya-gyermek kapcsolat alakulásában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Márta (2020) Zöld Óvodai Programról dióhéjban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kádas, Katalin (1996) Az óvoda és a szülői ház együttműködése, együttműködésének lehetséges problémái egy adott óvodában. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Kárai, Zsanett Réka (2019) A szülői nevelési stílus hatása a 3-7 éves gyermekek szociális kompetenciáira. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kővágó, Rita (1989) Gyermekjátékok elemzése 10 éves korig. A játék szerepe, lehetősége a napköziotthon keretei között. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

L

Lajkó, Márta (2020) Mesefoglalkozás az óvodai gyakorlatban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lakatosné Kun, Barbara Dóra (2019) Kutyás terápia óvodáskorú gyermekeknél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lantosné Mucsi, Éva (2009) A sajátos nevelési igényű gyermekek integrációjának óvodai gyakorlata a minőségirányítás folyamatában. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Lippai, Zoltánné (2007) A szülői és az óvodai nevelés összhangja a szülői szervezetek hatásköre és működése. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Lázár, Petra (2018) Óvodapedagógusok és szülők ismerete, vélekedése hátrányos helyzetű gyermekkel kapcsolatban. Other, Szegedi Tudományegyetem.

M

Maglódi, Flóra (2019) A televízió hatása a kisgyermekekre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Magyar-Lippai, Noémi (2021) Az egészséges életmódra nevelés lehetőségei az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Makra, Mariann (2007) A mesék személyiségfejlesztő szerepe óvodáskorban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Margit, Klaudia (2020) A tudatos tervezőmunka jelentősége az óvodapedagógus munkájában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Matuska, Ágnes (2019) A hároméves gyermekek logopédiai szűrésének és terápiájának első tapasztalatai Budapest két óvodájában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Meixner, Ádám (2019) A gyermekvédelmi jelzőrendszer működése - óvodapedagógus szemmel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mikula, Réka Bettina (2019) A mese hatása az óvodáskorú gyermekekre, gyógyító mesék jelentősége. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mindszenti, Lukács (2019) A mindennapos testnevelés foglalkozások hatása az óvodáskorú gyermekek mozgásfejlődésére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Marianna (2017) Egyházi fenntartású óvoda és általános iskola alapításának, működésének és fejlődésének bemutatása. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Viktória (2019) Veszteség- és gyászfeldolgozás kisgyermekkorban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Muszkáné Gusztafik, Edit (2014) Innováció az óvodában:innováció az óvoda belső és külső együttműködéseiben. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Márta, Krisztina (2019) A 3-7 éves gyermekek mozgásának lehetőségei az óvodában és az óvodán kívül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Márton, Luca (2019) A mese hatása a gyermekek személyiségfejlődésére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mélykúti, Kornélia (2018) A néphagyomány szerepe a szentesi óvodai nevelésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mészáros, Laura (2022) Az ikrek szocializációja az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

N

Nagy, Anikó (2019) Mozgás hatása a beszéd és nyelvfejlődésre a négyéveskorú gyermekek körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Nikolett (2019) Óvodáskorú sajátos nevelési igényű gyermekek óvodai nevelésének összehasonlítása a Vajdaságban és Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy-György, Emese (2019) A gyermekkorban végzett különböző testmozgások hatása a helyes testtartás kialakításában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy-Tóth, Anikó (2019) Az óvodai egészséges életmódra nevelés fontossága - család étkezési szokások, rendszeres testmozgás tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagyné Gyovai, Erika (2018) Ünnepek és ünnepélyek az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Neuné Nádai, Csilla (2009) Sajátos nevelési igényű óvodás gyermekek képzésének helye a magyar oktatás rendszerében. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Nyári, József (1989) A tűzvédelmi nevelés jelenlegi helyzete és lehetőségei az óvoda és az általános iskola pedagógiájában. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Nyáriné Gere, Ildikó (2007) A néphagyományőrzés kialakulása és szerepe a Farkas Antal Utcai Óvoda életében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nádas, Tímea Ivett (2019) Az óvodáskorú gyermekek társasjáték választási szokásai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nógrádi, Viktória (2019) A kötélugrás tanításának hatása az óvodában a szem-kéz koordináció és finommotorika fejlődésére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

P

Papp, Gabriella (2021) A színház szerepe az óvodáskorú gyermekek kultúra iránti igényének megalapozásában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Peszmet, Diána (2019) „Együtt egymásért” : a beszédállapot fejlődésének felmérése a szegedi EGYMI egy óvodai csoportjában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pintér, Ferencné (2009) Cigány gyermekek esélyegyenlőségének biztosítása az óvodai nevelésben. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Pálfi, Éva (2019) Értelmileg akadályozott óvodás korú gyermekek mozgásfejlődésének jellemzői. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pásztor, Lilla (2019) A fonológiai tudatosság fejlődése óvodáskorban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pécsi, Gitta (2018) Néphagyományok és népdalok őrzése szülőfalumban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

R

Radics, Réka (2019) A játék pszichés hatása a gyermek fejlődésére és a játéktárgyakhoz való kötődés. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Rappai, Szilvia (2021) Az óvodai szervezet kultúrájának főbb jellemzői, vizsgálatának módszerei, fejlesztésének lehetőségei. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Révész, Petra (2019) A szociális kompetencia fejlődése : a proszociális viselkedés óvodáskorban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Rónyai, Szilvia (2007) Minőség-minőségfejlesztés az óvodai nevelésben. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Rózsáné Dudás, Edit Ilona (2014) Új óvodai szervezet született. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

S

Salamon-Tóth, Krisztina (2020) A szülők attitűdjei az óvodáskorú gyermekek médiahasználatával kapcsolatban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sarusi, Fanni (2019) Csanád megyei Erzsébet Árvaház. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sebestyén, Ágnes (2009) Képességfejlesztés a kisgyermekkorban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sebők, Dorottya (2021) Mese, mesélés hatásai a kreativitásra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Selymesi, Leontina (2022) Magyarszentmihályi és deszki óvoda összehasonlítása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sineger, Julianna (2010) Sajátos nevelési igényű gyermekek óvodai integrációja. Két eset ismertetése. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Sipiczki, Bettina (2021) A leadership és az Y generációs óvodapedagógusok motiváltsága közti összefüggés vizsgálata. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Sipos, Anna Eszter (2019) Iskolaérettség a szülő, az óvodapedagógus és a tanító szemével. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Adrienn (2008) Az 5-6 éves korú (nagycsoportos) gyerekek vizuális nevelése az óvodában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó-Kocsis, Réka (2021) Óvodai beszoktatás : különös tekintettel az intézményből és az otthonról érkező gyermekek beszoktatásának milyenségére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabóné Brezina, Brigitta (2009) A szülői és az óvodai nevelés összhangja. A szülői szervezetek hatásköre és működése : (felmérés elemzés). Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Szabóné Vona, Krisztina Előtérben a minőség- Minőségfejlesztés az óvodai nevelésben. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Szakács, Zita Andrea (2021) A futball hatása óvodáskorú gyermekek labdaérzék fejlesztésére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szakács, Zita Andrea (2020) A futball hatása óvodáskorú gyermekek labdaérzék fejlesztésére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szatmári, Laura (2019) Túlsúlyos óvodáskorú gyermekek nevelése - lakhelyi viszonyok az elhízásban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szegedy, Emese (2019) Kötődés és elszakadás. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szentesi, Andrea Erzsébet (2019) A kisgyermekkor fejlődésének pszichológiai sajátosságai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szádeczkyné dr. Kelemen, Ágnes Gabriella (2019) Mesetípusok és a felnőtté válást segítő tündérmesék. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szász, Mártonné (2019) A glutén érzékeny gyermekek integrálása az óvodába. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Széll, Vivien Gizella (2019) Óvodáskorú gyermekek kognitív funkcióinak - különös tekintettel a memóriára- és primitív reflexeinek alakulása mozgásterápia mellett. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szücs, Petra (2020) Kétnyelvűség vizsgálata két nemzetiségi óvoda tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szűcs, Barbara (2018) A konfliktusok kezelése az óvodai élet során. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sáfámé Molnár, Ildikó (2007) Óvodai egészségnevelés feladatait befolyásoló családi tényezők. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sági, Eleonóra (2019) Az óvoda és a család kapcsolata a nevelésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sándor, Zsanett Katalin (2018) A gyermekirodalom és a modernizáció kapcsolata az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

T

Tallér, Johanna (2019) A mentor kommunikációja. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Téglás, Lejla Patrícia (2018) Ünnepek és néphagyományok összehasonlítása a választott óvodákban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Andrea (2021) Óvodai érzékenyítő program látássérült gyermek befogadásáért. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Nikolett (2019) A mese szerepe az alfa generáció életében és fejlődésében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth-Fehér, Brigitta Zsuzsanna (2019) A mese helye régen és most. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

V

Vecsernyés, Georgina (2019) Integrált nevelés bemutatása egy választott óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vida, Mariann (2019) Óvodáskori szocializáció vizsgálata a mélykúti nagycsoportos óvodások körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vincze, Zsoltné (2019) A mentor szerepe a mentoráltak integrált nevelésre való felkészítésében. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Vámos, Tamás (2019) Óvodáskori mozgásfejlesztés a labdarúgás világában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

W

Weiso, Amina Jázmin (2019) Az óvodapedagógus szerepei és kompetenciái. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Z

Zengőné Grestyák, Edit (2007) Az óvodások és a „világra nyitott ablak”. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Á

Ábrahám, Anett (2019) A Madárbarát Óvoda program megvalósulása a karcagi óvodai nevelésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ábrahám, Eliza (2019) A DIFER teszt beszédhanghallás és relációszókincs résztesztjeinek mérési lehetőségei : a papír alapú és az online résztesztek összehasonlító vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ács-Kurucz, Mariann (2021) Változás és válságkezelés a közoktatásban Óvodák változás- és válságkezelése a SARS-CoV-2 koronavírus által okozott járvány hatásának következtében. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. május 30. 21:18:01 CEST.