Agárdi, Gabriella (2023) Mélységes mély a múltnak kutja. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Albert, Emese (2023) Az iskolai pedagógiai programok elemzése az egészségfejlesztés biztosításának, megvalósításának, hatékonyságának tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Albert, Eszter (2023) Zeneterápiai módszerek integrálása értelmileg akadályozott tanulók oktatásában, nevelésében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Ankáné Nagy, Ágnes (2023) Komplex művészeti nevelés : ének-zene és rajz és vizuális kultúra tantárgyak együttes oktatásában rejlő lehetőségek. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.
Arató, Tamás (2023) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Asan, Jenifer (2023) Deviáns magatartások bemutatása és vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Atkári, Richárd (2023) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Atkári, Richárd (2023) Étrend-kiegészítők használata és hatásai a rekreációs és versenysportolók körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Atyimás, Beatrix Blanka (2023) A Vöröskereszt. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bagi, Valentina (2023) A stressz jelenléte a gyermekvédelemben dolgozó szakemberek életében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Bakocs, Alexandra (2023) A cheerleading sportág fejlődése Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Bakos, Bettina (2023) A relaxáció és meditáció óvodáskorú gyermekekre gyakorolt fejlesztő hatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bali, Anita (2023) Agresszív magatartást tanúsító, tanulásban akadályozott tanulók önértékelése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Balla, Attila (2023) A papír, mint a GMO képeim alapanyaga. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Balla, Dorka (2023) Állatasszisztált foglalkozásokhoz való hozzáállás Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Balog, Gábor (2023) A cserejátékosok szerepe a magyar első osztályú kosárlabdázásban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Balogh, Ramóna Ibolya (2023) Pedagógusok tudása és attitűdje a dadogással kapcsolatban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Balátiné Szilvási, Dóra (2023) Portfólió. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.
Balázs, Eszter (2023) Az udvari bolondok intézményének virágkora és elvirágzása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Banasák, Rebeka (2023) Az ERG teszt felvétele a Budapest XVIII. kerületi SOFI értelmileg akadályozott tanulóival. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Barabás, Mercédesz (2023) Egy diszlexiás tanuló fejlesztésének tapasztalatai. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.
Baracs, Róbert István (2023) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Baracsi, Dóra (2023) A felnőtté válás nehézségei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Baranyai, Márk Antal (2023) Portfólió. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Baranyó, Adrienn (2023) A szabadjáték létjogosultsága az IKT eszközök világában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Barczi, Róbert (2023) Portfólió. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Barkász, Petra (2023) A diszlexiabarát szövegszerkesztés sajátosságai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Barta, Boglárka Zsófia (2023) Szépirodalmi mű elemzése és tanítása Berg Judit: Rumini című műve alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Barta, Tímea (2023) Általános iskolás tanulók önértékelésének, szorongásának jellemzői. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.
Belanka, Dávid (2023) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Belanka, Dávid (2023) Professzionális labdarúgók térdsérüléseinek rehabilitációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Bende, Anna (2023) A DiscoverEU pályázat, mint rekreációs programlehetőség. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bende-Gál, Ágnes Gabriella (2023) Portfólió. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.
Bense-Barta, Bernadett (2023) Portfólió. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.
Beregszászi, Renáta (2023) Az edző és sportoló kapcsolata atlétikában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Berényi, Beatrix (2023) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Bicók, Tímea (2023) Munkahelyi stressz a pedagógusok körében. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.
Bilicki, Mónika (2023) A figyelemzavarok típusainak ismerete a vajdasági oktatási terekben. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.
Birgány, Gábor (2023) Felnőttkori tanulás és vállalati képzések egy üvegfeldolgozó vállalatnál. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Birtalanné Bozó, Vivien (2023) Az irodalmi tevékenység tartalmához szorosan kapcsolódó módszerek vizsgálata óvodapedagógusok körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Biró, István (2023) Társadalmi szerepvállalás aspektusai és jelentősége a társadalmi viszonyok alakulásában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Bitó, Bálint (2023) A kulturális alapszolgáltatások összehasonlító vizsgálata 5000 fő alatti lélekszámú települések közösségi színterein és intézményeiben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bobkó, Anna (2023) Divattörténeti érdekességek eszmetörténeti háttérrel. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.
Boda-Nagy, Ágnes (2023) Portfólió. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.
Bodnár, Dóra (2023) Síkság játékai és énekei gyermekszemmel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bodnár, Károly (2023) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Bodor, Anna (2023) Edző-sportoló kapcsolatának kétszempontú vizsgálata a versenysportban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bodor, Sára (2023) Indián törzsek és mitológiájuk : Boglár Lajos kulturális antropológiai kutatásaiban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bodorló, Bence (2023) Portfólió. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Bodó, Eszter (2023) Portfólió. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Bognár, Veronika (2023) Vélemények az iskola-előkészítő bevezetésének lehetőségéről Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bogár, Ildikó (2023) Hiába! Szoknya kell mindenhez! Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.
Borbély, Dávid (2023) A szarvasi utánpótláskorú labdarúgók rekreációs szokásai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Boros, Péter Sándor (2023) Deviáns magatartások bemutatása és vizsgálata a gyermekek és serdülők körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Borsodi, Mátyás (2023) Mérlegen a formád! - Testsúlycsökkentő módszerek alkalmazása a küzdősportolók körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Borsos, Aranka Viktória (2023) Munkaerő toborzás és megtartás generációs megközelítésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bozsogi, Henriett (2023) Irodalmi művek feldolgozása a digitális oktatás során felső tagozatban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bozsó, Balázs (2023) Rekreáció a büntetés-végrehajtásban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bozsó, Kata (2023) A járványhelyzet hatása a szórakoztató zenészekre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bozóki, Petra Emese (2023) Autizmus spektrum zavarral élő hallgatók a magyar felsőoktatásban : nagyító alatt az esélyegyenlőségért folyó szakmai munka a Szegedi Tudományegyetemen. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Brimo, Widad (2023) Kézigránát : Hatalomvágy, Terror, Változtatni Akakrás. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Brunner, Eszter (2023) Idegennyelv-oktatás, különös tekintettel a német nyelvoktatás módszereire a tanulásban akadályozott személyeknél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Budai, Irén (2023) A tanulásban akadályozott és a többségi alsó osztályos tanulók motorikus teljesítményének összehasonlítása. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.
Bukovszki, Katalin (2023) A beszédtechnika helye és szükségessége a pedagógusképzésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bálint, Bence (2023) Portfólió. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Bálint, Boglárka (2023) Portfólió. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Bálint, Sándorné (2023) Halál mint tabutéma a gyermeki gyászreakciók, szülői és gyermeki attitűdök függvényében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bánfi, Berta Regina (2023) A válás hatása az óvodáskorú gyermekek személyiségfejlődésére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bánszki, Anita (2023) A képzőművészeti terápia és terápiás elemek elterjedtsége a gyógypedagógiai munkában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bánvölgyi, Petra Erzsébet (2023) Kooperatív technikák alsó tagozatban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bíró, Bernadett (2023) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Bóka, Gábor (2023) A versenyfelkészítéstől a tudatos beszédfejlesztésig : utam a Kazinczy-versenyre való felkészítéstől a Nyelv- és beszédfejlesztés szakvizsgás továbbképzésig. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.
Bús, Ádám Tamás (2023) Portfólió. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Bús, Ádám Tamás (2023) Utánpótlás a Szeged-Csanád Grosics Akadémiánál című film dokumentációja. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Bőthe, Vivien (2023) Bűnözés, mint deviáns viselkedés a fiatalkorúak körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Csamangó, Szilvia Klára (2023) Gucci luxusmárka piaca. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.
Csanádi, Evelin (2023) Az agresszió kezelése és a korrekciós lehetőségek felismerése és kezelési módja az iskolai életben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Csapóné Balogh, Brigitta (2023) Szemléltető eszközök használata matematikaórán : színesrúd-készlet. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Csatlós, Marianna (2023) Salakpályától az olimpiáig : (Hét év szövetségi kapitányként). BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Csernus-Lukács, Rebeka (2023) Intellektuális képességzavarral élő gyermek kommunikációjának fejlesztési lehetőségei gyóügypedagógiai lovaglással. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Csetreki, Rita Renáta (2023) Ifjúsággal foglalkozó civil szervezetek pályázati lehetőségei (2014-2020). Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Csicsiri, Dominika (2023) Az önkéntesség hatásai a mentálhigiénére. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Csipak Szarapka, Dóra (2023) A könnyen érthető hírek olvasottságának felmérése és szükséglete a Vajdaságban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Csonka, Krisztina (2023) Öltözködés hatása a brandépítésre. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.
Csorjáné Szélpál, Emese (2023) A kreativitás fejlesztése kisgyermekek körében : óvodai tehetséggondozó program kidolgozása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Cságrány, Ferenc (2023) Sérülések gyakorisága a Crossfit mozgásformát végzők körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Csányi, Balázs (2023) Portfólió. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Csányi, Krisztina (2023) A gyermek óvodai életkori szakaszában megfigyelhető agresszív viselkedési formák és azok hatásainak vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Csányi-Toppantó, Judit (2023) Az egészség, mint érték. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.
Csíkos, Laura (2023) A gyermekekhez való hozzáállás és a róluk való gondolkodás a 20. századi Európában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Csúri, Bálint Károly (2023) Arculattervezés egy saját kortárs ékszermárkához. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Czibolya, Viktória (2023) A Komplex Alapprogram alkalmazásának lehetőségei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Czékus, Renáta (2023) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Czékus, Renáta (2023) A környezeti nevelés megjelenése a zoopedagógia eszköztárával egy lovasiskola tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Daka, Zsófia (2023) Edzésfüggőség, sport iránti elkötelezettség és perfekcionizmus összefüggései egyéni és csapatsportban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Dani-Bernátsky, Kamilla Emese (2023) Stressz és megküzdés a munkahelyen : az egészség, a boldogság és a munkahelyi környezet összefüggéseinek vizsgálata óvodapedagógusok körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Dencs, Domonkos (2023) Portfólió. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Deák, András (2023) Agresszió hatása a küzdősportolók mindennapi életében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Deák, Linda (2023) De előbb, kávé : avagy kávéreklámok kognitív nyelvészeti és korpusznyelvészeti megközelítésből. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Dobos, Anna (2023) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Dobó, Regina (2023) Valószínűségi játékok 6-tól 12 éves korig : a valószínűség témakörének felbukkanása más témakörökben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Dobóvári, Dzsenifer Kata (2023) A hátrányos helyzetű gyermekek egészségnevelése óvodapedagógus szemmel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Domokos, Eszter (2023) Empirikus kutatások a tabutémákról a gyermekirodalomban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Domonkos, Luca (2023) A lovak és a lovaglás hatása a gyerekek fizikai és pszichikai fejlődésére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Doszkocs, Lászlóné (2023) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Durovics, Dóra (2023) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Dusik-Balázs, Dóra (2023) Pedagógiai szakszolgálatban folyó logopédiai ellátás bemutatása : Csongrád-Csanád Megyei Pedagógiai Szakszolgálat Szegedi Tagintézményének és kistérségi tagintézményeinek összehasonlítása a logopédiai ellátás szemszögéből. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Dániel, Nikolett (2023) Többségi óvodapedagógusok fogyatékossággal kapcsolatos attitűdjei, szemléletformálási módszereik. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Dányi, Eszter Anna (2023) A tehetség kulturális hatásvizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Dévai, Dorka (2023) Portfólió. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Dóczi, Bianka (2023) Az óvodapedagógusok mentális egészsége és a kiégés vizsgálata az állami és egyházi fenntartású óvodák viszonylatában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Dóda, Gréta Katalin (2023) A várandós nők sportolási szokásai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Dülk, Fanni (2023) Kína zenéje és annak szerepe a társadalomban és a politikában az ókorban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Eperjesiné Bíró, Gyöngyi (2023) Az egészségfejlesztés hatékonyságának vizsgálata kis és nagy közösségekben, családi és iskolai közösségek vizsgálata. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.
Eszes, Kitti (2023) A zentai pedagógusok szemléletformálással kapcsolatos attitűdjének vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Faldum, Lilla (2023) Egyszerűen, stresszmentesen tanulni és tanítani. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Fanaczánné Markó, Alexandra (2023) A szülői bevonódás hatása az iskolai teljesítményre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Faragó, Zsófia (2023) Gyermeknevelés a középkorban és mai világban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Farkas, Gréta (2023) Integrációban tanuló tanulásban akadályozott tanulók idegennyelv-tanításának helyzete nyelvtanárok kérdőíves vizsgálatának tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Farkas, Gréta (2023) A fonomimika alkalmazása 5-8. osztályos, értelmileg akadályozott tanulók olvasástanításában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Farkas, József Dániel (2023) A 2022-es férfi és női EHF Champions League FINAL4 kapusainak összehasonlítása a posztonkénti védési hatékonyság és védési technikák alkalmazása tekintetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Farkas, Levente János (2023) Portfólió. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Farkas, Nikolett (2023) A családi és iskolai szocializáció szerepe a pályaválasztásban és a segítő szakmák pályamotivációja. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Farkas, Zsuzsanna (2023) A vajdasági magyar cserkészet története 1910 (1923) - 1946 (1952). Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Farkas-Vajgel, Zita (2023) A népi játékok és az infokommunikációs eszközök alkalmazása óvodapedagógusok körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Fazekas, Teréz (2023) Társasjátékok alkalmazása a 6-12 évesek matematikai képességének fejlesztésében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Fazekas-Verba, Marietta (2023) Az oktatási rendszer által kialakított kompetenciák megfelelősége a munkaerő piac elvárásainak. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Feczák, László (2023) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Fejes, Viktória (2023) Illusztrált verseskötet József Attila válogatott verseihez. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Fekete, Fanni (2023) Összefonódás. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Fekete, Rebeka (2023) Gyógypedagógusok pályaképe. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Fenyvesi, Kitti (2023) Értelmileg akadályozott fiatal felnőttek iskolai élet utáni lehetőségei a lakhatás és a foglalkoztatás területén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Fenyvesi, Zita (2023) Kép-terek/Tér-képek. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Ficzere, Péter Botond (2023) Az autizmus filmes ábrázolásának vizsgálata különböző fogyatékossági modellek tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Filus, Alexandra (2023) Kutyaterápiás foglalkozás az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Fischer, Ádám István (2023) Az ökoszisztéma pusztulása a patriarchális társadalom árnyékában és ennek hatásai a lelki egészségre. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Fodorné Török, Tamara (2023) A csapatépítő tréning szerepe a dolgozók mentális egészségmegőrzésében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Forrás, Ágnes (2023) A matematikai szorongás megjelenése az általános iskolában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Fraller, Laura (2023) Kognitív és nyelvi funkciók összefüggésének mérése sclerosis multiplex betegeknél. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Frisnyicz, Fanni (2023) A gyógypedagógusok mentálhigiénés állapotának megismerése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Fábri, Villő Gyöngyvirág (2023) A terráriumi és akváriumi fajok alkalmazásának lehetőségei az állatasszisztált foglalkozások körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Fáskerti, Petra (2023) Gyermekkori traumák feldolgozása az irodalom segítségével. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Földes, Bertold (2023) Túrázási szokások és hatásai a személyiségfejlődésre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Földvári, Janka (2023) Funkcionális mozgásminta szűrés egy szegedi középiskola informatika szakos diákjain, az első és negyedik osztály közti eltéréseket vizsgálva. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Fődi, Réka (2023) Óvodapedagógusok fejlesztő munkája : a gyermekek fejlődésének nyomon követése és elősegítése az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Gajda, Andrea (2023) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Gajdosné Kócsó, Anna (2023) A felső tagozaton tanuló tipikusan fejlődő gyermekek SNI-vel kapcsolatos attitűdje. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Galambos, Norbert Márk (2023) Amatőr állóképességi sportolók motivációja. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Galgóczi, Vivien Szofi (2023) Meseolvasás hatása a szókincsbővülésre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Gavenda, Eszter Lili (2023) Családi értékeink változásai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Gellér, Éva (2023) Szerb-magyar és magyar-szerb interferenciák vizsgálata irodalmi fordítások alapján. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Gerencsér, Bernadett (2023) A család hatása a fejlődésre : a nevelőszülői státusz alatt nevelkedett gyerekek kötődési problémái. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Gerencsér, Janka (2023) Az otthoni, családi mesélés hagyományának és hatásának vizsgálata a kisgyermekes (3-6 éves) családok vonatkozásában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Gerő, Szilvia (2023) A mentálhigiénés tevékenység szerepe a fogászati rendelőben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Gigacz, Balázs (2023) Kihívásokkal teli időszak : a koronavírus világjárvány és az európai energiaválság hatása a békés megyei közművelődési intézményekre. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Giljon, Alexandra Ildikó (2023) Néphagyományok az óvodába : a húsvét, a kereszténység legnagyobb ünnepe. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Golitz, Patricia Tünde (2023) A kedvezőtlen orális szokások, a miofunkcionális diszfunkció, valamint a miofunkcionális fogszabályozás. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Gombás, Dominik (2023) Küzdősportok az irodalomban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Gombás, Sándor (2023) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Gombás, Sándor (2023) A rendszeres fizikai aktivitás pozitív hatásai a szervezetre mind fizikális, mind mentális értelemben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Goron, Dóra (2023) Dansurile populare române din Ungaria. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Gruncsity, Virág (2023) Ritmus. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Gudmann, Benjamin Lajos (2023) Portfólió. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Gules, Mihály (2023) Gimnáziumi diákok hozzáállása a Covid-19 vírushoz és a járványhelyzet hatása a testnevelés órákra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Gulyás, Orsolya Gréta (2023) Súlyos-halmozott fogyatékos gyermek a családban. Szülői életutak vizsgálata a Csodaház Foglalkoztató Napközi keretein belül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Gulácsy, Katalin (2023) Az inkluzív nevelés, oktatás megvalósulása a Rákospalotai Meixner Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskolában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Gyenei-Bokor, Edit (2023) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Gyenes, Vivien (2023) Attitűdvizsgálat az iskolai bántalmazás témakörében tanulásban akadályozott gyermekek között. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Gyenesné Miskolczi, Aranka (2023) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Gyimesi, Csenge (2023) Hogyan segíti a gyermekek felnőtté válását Rick Riordan mitológia alapú regénysorozatainak olvasása? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Gyuris, Regina Anett (2023) Generációk pedagógus szemmel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Gyöngyösi, Dóra (2023) Az integráló osztályokban a nem akadályozott tanulók és tanítóik véleménye a tanulásban akadályozott társaikról, tanítványaikról. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Györgyi, Dorottya (2023) Portfólió. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Gábor, Csenge (2023) "Szimbiózis" : Az ember együttélése a művészettel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Gál, Albert (2023) A Spárga Bisztró és Rendezvényház Marketing Tevékenységének Bemutatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Gál, Andor Lászlóné (2023) Olvasóvá nevelés és olvasásnépszerűsítés papírszínházas mesékkel speciális képzési igényű tanulók számára. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Gál, Borbála (2023) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Gál, Borbála (2023) A rajztanítás szakmai folyóiratai: A Rajztanítás folyóirata 1959-1962 között. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Gál, Konrád László (2023) Rekreációs ökölvívók attitűdjei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Gál, Krisztina (2023) Nárcisz. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Gál-Hegyi, Orsolya (2023) A fonológiai tudatosság mérési és fejlesztési lehetőségei többségi óvodákban Baján és térségében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Gáll, Niké (2023) Rajzelemzés fajtái, története és a gyermekek rajzi tevékenységének a vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Gáspár, Janka (2023) A fenntarthatóság megjelenése az oktatás. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Gémes, Bence Tamás (2023) Egészségfejlesztés lehetőségei gyermekotthonokban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Göllönt, Beatrix (2023) A Gyermekbiblia használat az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Habonyi, Blanka (2023) A párkapcsolati kommunikáció összefüggése a kapcsolattal való elégedettséggel fiatal párok körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Hajdu, Petra (2023) Portfólió. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Hajdú, Zsuzsanna (2023) A Mathias Corvinus Collegium Alapítvány tevékenysége. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Hajzer, Anett (2023) Integráció az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Halasi, Hanna (2023) A kapunyitási krízis és az azzal való megküzdés a Szegedi Tudományegyetem Juhász Gyula Pedagógusképző Kar Alkalmazott Pedagógiai Intézet végzős hallgatói között. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Hanó, Eszter (2023) Slam poetrytől a kortárs líráig - Závada Péter költészete. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Hardi Klem, Katalin (2023) Fogyatékkal élő gyermeket nevelő vajdasági magyar anyák. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.
Haris, Dániel (2023) Portfólió. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Hegedűs, Bernadett Magdolna (2023) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Herczegh, Alexandra (2023) A gyermekvédelem szerepe és jelentősége a hódmezővásárhelyi Pál utcai és Malom utcai óvodákban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Herjeczki-Antal, Jenifer (2023) A szülői szerep vizsgálata az utánpótlás korú kézilabdázók körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Hernádi, Hilda Ágnes (2023) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Herédi, Hanna (2023) A cserkészet ifjúságnevelő hatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Higyed-Horváth, Viktória Katalin (2023) A nők helyzete, lehetőségeik az oktatásban, társadalmi szerepvállalásuk az egyesületekben, emancipációs törekvéseik Magyarországon a dualizmus korától. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Horcsák, András György (2023) A Liget Ifjúsági Tér. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Horcsák-Szabó, Kitti (2023) Az iskolán belüli bántalmazás. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Hortobágyi, Julianna (2023) Mesepedagógiai módszerek alkalmazása tanulásban akadályozott tanulók szociális képességeinek fejlesztésében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Horváth, Adrián Gergely (2023) 14-18 éves labdarúgók táplálkozási szokásaik. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Horváth, Erika (2023) Válságok hatására kialakuló szociális problémák Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Horváth, Henriett (2023) Az öltözködés, mint életmód elem a egészségdimenziók tükrében. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.
Horváth, Krisztina (2023) A sajátos nevelési igényű gyermekek ellátásának változása a COVID-19 megjelenésével a kecskeméti Corvina Óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Horváth, Nikolett (2023) A 10-12 éves korú gyermekek motivációja a sport tekintetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Horváth, Zsófia (2023) Kéziszótár : illusztrációs projekt. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Horváth, Ágnes (2023) Segítség, ha egyedül nem megy : a 12-14 éves gyermekek lelki egészségének megőrzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Horváth, Áron Péter (2023) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Horváth, Áron Péter (2023) A filmzene néhány alkalmazási lehetősége az ének-zeneoktatásban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Hovanyecz, Attila Martin (2023) A Vienna Tesztrendszer használata egyetemisták körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Hrabovszki-Jákób, Klaudia (2023) A ritmus szerepe a beszédfejlesztésben integrált óvodai intézményben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Hubert, Emese Kata (2023) Móricz Zsigmond: Hét krajcár (Mit csinálnak a krajcárkák?). BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Huszár, András (2023) Hajléktalan vagyok! című film dokumentációja. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Huszár, András (2023) Portfólió. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Hári, Csenge (2023) A digitális oktatás kihívásai és a pandémia hatásai a hátrányos helyzet tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Hódi, Bence Zoltán (2023) Portfólió. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Ignácz, Bálint (2023) Portfólió. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Ilyés, Mónika (2023) A klasszikus öltözködési stílus esszenciája. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.
Irsai, Flóra (2023) 5-6 éves gyermekek óvodaképe egy szegedi óvoda tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Jelacic, Valentina (2023) Az érzelmi intelligencia hatása a vezetők kommunikációjára, hatékonyságára és a munkavállalók hangulatára. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Joó, György Dávid (2023) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Joó, György Dávid (2023) Sportsérülések és prevenció. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Juhos, Krisztina (2023) A Betyár Napok elemzése és bemutatása a szolgáltatásmarketing eszközrendszerén keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Juhász, Boglárka Anna (2023) A nevelési stílusok hatása a performancia-minősítő helyzetekben jelentkező szorongásra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Juhász, Istvánné (2023) Beniko Mason történethallgatási módszere az idegennyelv-tanításban. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.
Juhász, Lajos János (2023) Az úszás nevelő hatásának empirikus vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Juhász, Lajos János (2023) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Juhász, Nándor (2023) Megváltozott esküvői szokások Magyarországon, avagy esküvőszervezés coaching segítségével. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Juhász, Patrik Zoltán (2023) Az egyetemisták mentális egészsége. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Jóljárt, Elizabet (2023) Művészetterápiás módszerek alkalmazásának hatásvizsgálata autista gyermekek viselkedésében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kapus, Krisztián (2023) „Tanítani annyi, mint megmutatni a lehetőséget. Tanulni annyi, mint élni a lehetőséggel." (Coelho) : katolikus közösségi ifjúsági vezetőképzés a kortárs Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kardosné Réti, Judit (2023) A siker és a stílus kapcsolatának vizsgálata vállalati környezetben. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.
Karsai, Anna Karolina (2023) Arckép. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Karsai, Örs Károly (2023) A Basecamp és Mural platformok alkalmazhatósága online tananyag példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Karácson, Kata (2023) A vizuális ingerekből származó interferencia kontrolljának vizsgálata tanulásban akadályozott, és tipikus fejlődésmenetű tanulók körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Katkó-Veszelovszki, Angéla (2023) A lelkiség, a mentális egészség fontossága az egészségnevelés szempontjából óvodás korban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Katona, Daniella Virág (2023) Portfólió. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Katona, Daniella Virág (2023) A szegedi boszorkányperek igaz története. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Katona, Laura (2023) Mese hatása az érzelmi intelligencia fejlődésére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Katona, Lilla (2023) Könnyen érthető kommunikációval a nevelésbe vett, értelmileg akadályozott gyermekekért. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kecskés, Liliána (2023) Bagel Baker arculat. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Keleti, Ágnes Anna (2023) Táplálkozási mintázatok és a menstruációs ciklus kapcsolata magyar nők körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kenéz, Kata (2023) Japán művészettörténet: A tus technika kialakulásának története a Japán művészetben és alkalmazása az oktatásban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kikić Bari, Lídia (2023) Állatasszisztált foglalkozások. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.
Király, Bálint György (2023) Portfólió. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Király, Réka (2023) Különböző családtípusok hatása a gyermekekre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kis, Anasztázia (2023) Az óvodai bábjáték a múltban és napjainkban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kis, Virág Diána (2023) Óvodapedagógusok dadogásra vonatkozó attitűdjének vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kis, Zsuzsanna (2023) A ritmus- és a nyelvi képességek vizsgálata iskolakezdőknél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kispál, Sára (2023) Magyarországi törekvések az opera műfajának megszerettetésére a fiatalok körében, vidéken és a fővárosban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kispál, Sára (2023) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Kiss, Alexandra (2023) A médiahasználat hatása a sportolási szokásokra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kiss, Hanna (2023) A családi hatások szerepe a devianciák kialkaulásában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kiss, Réka (2023) Testkép és táplálkozási zavarok, valamint perfekcionizmus küzdősportolók körében az alapozási és versenyidőszakban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kiss, Szilvia (2023) A kiskunhalasi EGYMI története. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kiss, Sándor (2023) A nemesi mentalitás hiánya a XXI. századi Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kiss, Tímea Enikő (2023) A Z generáció Hódmezővásárhelyen. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Klenóczki, Petra (2023) Könnyen érthető interaktív népmese-foglalkozás tanulásban akadályozott tanulókkal. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kmotricza, Margit (2023) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Kocsis, Tamás (2023) Olvasási szokások vizsgálata a 15-18 éves határon túli magyar fiatalok körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kocsor, Sándor (2023) A beálló játékosok támadó tevékenysége a 2021-2022-es EHF Bajnokok Ligája négyes döntőjében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kocziha, Laura (2023) Modifikált képregény. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Komár, Dénes (2023) A súlyzós edzés pozitív hatásai a szorongásra hobbi, illetve versenysportolóknál. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Koncsik, Laura Petra (2023) Infernal Sprits Visual Novel és Karakter Design. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Konczos, Zsófia (2023) Pályakezdő logopédusok pályaképe. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kopeczki, Kinga (2023) Családi krízisek hatásai a gyermek viselkedésére, figyelmére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Korom, Lilla (2023) A tanulásban akadályozott és a nem tanulásban akadályozott, hátrányos helyzetű, roma tanulók tanulási motivációjának vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Korom, Ádám (2023) Space Poster Collection. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kovács, Ana-Maria (2023) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Kovács, Anna (2023) A zene hatása a személyiségfejlődésre : az óvodai zenei nevelés hatása a kisgyermekkori személyiségfejlődésre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kovács, Annamária (2023) Az érzelmi intelligencia fejlesztése művészeti nevelés által : a művészeti nevelés szociális készségekre és tanulási motivációra gyakorolt hatása a túrkevei általános iskolás diákok körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kovács, Aranka (2023) Olvasástanítás fonomimikával egy szegregált iskola első és második osztályában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kovács, Emma Liza (2023) A cukorbeteg gyermek óvodai befogadásának változása 2014-2022 között. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kovács, Eszter (2023) Fenntarthatóságra nevelés az élménypedagógia és a zoopedagógia módszereivel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kovács, Ildikó (2023) Gyöngyház Integrált Szociális és Gyermekvédelmi Központ Békés Vármegyében élő fiatalok foglalkoztatásának bemutatása és munkalehetőségek iránti igényeiknek feltárása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kovács, Krisztina Éva (2023) Környezeti veszélyek megismertetése az általános iskola 1-6. évfolyamán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kovács, Luca (2023) Karaktertervezés. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kovács, Lászlóné (2023) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Kovács, Szolanzs Mercédesz (2023) A labdaszerzés, mint eredményességet befolyásoló tényező a kézilabdában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kovács, Tímea (2023) Marék Veronika élete, pályája, művei és a Boribon könyvek. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kovács, Tímea (2023) Tabu a gyermekirodalomban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kovács, Viktória (2023) Roma gyerekek az oktatásban : roma gyerekek óvodai nevelése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kovács-Csonka, Szilvia (2023) A digitális bennszülöttek, avagy a „Z” generáció helye és jellegzetességei különös tekintettel kulturális és szabadidős jellemzőikre. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kovács-Krassói, Csenge (2023) A magyar népmesék sárkánymotívuma és a Szent Mihály-időszak jelképei a Waldorf-óvodákban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kovács-Rózsafi, Tímea (2023) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Kovács-Sebők, Stefánia (2023) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Kovács-Sebők, Stefánia (2023) Reakcióképesség és szenzomotoros funkciók vizsgálata képességmérő tesztek segítségével, sport és nem sportszakos hallgatók körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kozák, Luca Anna (2023) Számtalan kombináció. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kristó, Luca (2023) I Origins. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Krisztinné Radics, Judit (2023) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Kubitsch, Ábel Andor (2023) Képregény : “20 and back”. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kucsera, Edina (2023) Szenvedélybetegség a hozzátartozók szemszögéből. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kunos, Fanni Gréta (2023) Hagyományos zaklatás (bullying) megjelenése általános iskolás és középiskolás korosztályokban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kupecz, Annamária (2023) Halasi Mária: Az utolsó padban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kura, Nikolett Edina (2023) Töredékek. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kurinszki, Anna (2023) Kisgyermekes édesanyák sportolási és szabadidős tevékenységei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kákonyi, Otília (2023) Portfólió. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Kállai, Ákos (2023) Szövet : önismereti alkotóműhely. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kálmán, Lilian (2023) Kettős különlegességgel élők: Az iskolai tehetséggondozás szerepe és lehetőségei a sajátos nevelési igényű tanulók körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kántor, Lili (2023) 50-es évek gyermekképe a korabeli sajtó tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Károlyi, Fanni Anita (2023) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Károlyi, Fanni Anita (2023) A közösségi média és testnevelő tanár szerepe a serdülő és fiatal felnőtt korosztály sportolási szokásainak alakulásában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kéri-Eke, Emese Ditta (2023) „Nem vész el, csak átalakul…” : a család szerepe és értéke, mentálhigiénés jelentősége a társadalomban - A család fogalmáról alkotott kép a ma emberének szemén keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kókai, Boglárka (2023) A balett hatása a testképre és az önértékelésre. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kósa, Mónika Erzsébet (2023) Súlyosan, halmozottan sérült tanulók fejlesztő nevelése-oktatása Békés városában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Köblös, Edina (2023) A matematikai szorongás vizsgálata alsó tagozaton. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Költő, Julianna Gizella (2023) Lieder im frühen DaF-Unterricht. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Könyves, Roland Konrád (2023) A Végső Határon Túl. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Körmőczy, Arnold (2023) A vajdasági magyarság lehetősége az anyanyelvi terápiás foglalkozásokban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kőműves, Martin Antal (2023) Portfólió. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Kővágó, Kinga (2023) Roma gyermekek szegregációja az oktatási intézményekben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kővári, Ágnes (2023) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Labádi, Júlia (2023) Óvodapedagógus hallgatók attitűdjének vizsgálata a sajátos nevelési igényű gyermekek integrált neveléséhez. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Laczkó, Boglárka (2023) A coaching jelenléte a vállalati kultúrában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Lakatos, Koppány (2023) Képregények használata az iskolában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Lakatos, Zoltán Ferenc (2023) Egy hátrahagyott lélek. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Lasztovicza, Ákos Bence (2023) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Lasztovicza, Ákos Bence (2023) Utánpótláskorú labdarúgók rekreációs jellemzői. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Ledzényi, Dóra (2023) Állatasszisztált terápiák történeti áttekintése, vizsgálata és gyakorlatba beépített relevanciája. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Lehoczki, Miklós (2023) Portfólió. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Liker, András (2023) A szerb-magyar határon szolgálatot teljesítő magyar és külföldi rendőrök egészségi állapotának, sportolási szokásainak, valamint a rendőrségi jogviszonyból fakadó sportolási lehetőségeinek kutatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Lipták-Belányi, Barbara (2023) A koronavírus járvány közművelődési feladatellátásra gyakorolt hatása a statisztikai adatok tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Litterné Németh, Andrea Judit (2023) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Losonci, Elina (2023) Mirci és Bori meséje a bátorságról, négy nyelvi szinten : az innovatív alkotás elmélete és közvetlen iskolai alkalmazhatóság felmérése a pedagógusok nézőpontjából. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.
Lovas, Laura (2023) Otthon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Lovrity, Dóra (2023) Táplálkozási és depressziós problémák megjelenése női kosárlabdázók körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Lugasi, Linett (2023) A könnyűzenei fesztiválok és közösségépítő szerepük. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Lukácsné Simon, Krisztina (2023) Az integráltan oktatott diszlexiás, diszgráfiás tanulók idegen nyelvi szorongásának vizsgálata a tiszakécskei Móricz Zsigmond Általános Iskola és Gimnáziumban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Láng, Anikó (2023) Az iskolán kívül rendszeresen végzett sporttevékenység hatása serdülőkorú gyermekek személyiségfejlődésére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Lénárt, Fanni (2023) A gyermekek érzelmeinek megjelenése a gyermekrajzokban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Lévai, Liliána Margit (2023) Néphagyományok szerepe az óvodában : a farsang szerepe az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Lóránt, Fanni (2023) Egyetemista tanulók értelmi fogyatékos személyekről alkotott képe médiatartalmak alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Lőre, Bálint (2023) Oscar Wilde meséinek alkalmazási lehetőségei az óvódai nevelésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Macaberidze, Goga (2023) Portfólió. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Maczelka, Viktória (2023) A középső gyermek szindróma. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Madár, Bernadett Tünde (2023) A kortárs magyar irodalom hatása az olvasóvá nevelésre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Magyar, Regina (2023) Közösségszervezés szakon végzett hallgatók képzésről alkotott véleményük, elhelyezkedési lehetőségeik. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Makra, Lilla Anna (2023) A hordható művészet. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.
Makra, Réka (2023) A népi gyermekjátékok fejlesztő hatása a logopédiában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Makrányi, Fanni Zsófia (2023) Énkép és énkifejezés fejlesztése művészetpedagógiai terápiákon keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Markócs-Mezei, Tímea (2023) Portfólió. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.
Maróti, Róbert (2023) Portfólió. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Matus, Milán (2023) Egy ősi mesterség nyomában : portréfilm Árgyelán Jánossal című film dokumentációja. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Matus, Milán (2023) Portfólió. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Matuzik-Gyekiczki, Adél (2023) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Matuzik-Gyekiczki, Adél (2023) A korai sportág specializáció előnyei és hátrányai 14 éves korosztályt vizsgálva szegedi iskolákban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Mayer, Zsófia (2023) A fogyatékosság ábrázolása a kortárs magyar gyerekirodalomban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Medvegy, Mónika (2023) "Kondorosi Világtalálkozó" Projektterv. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Megyeri, Henrietta (2023) Digitális történetmesélés a sajátos nevelési igényű tanulók oktatásában. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.
Megyeri, Martina (2023) Inner Sunshine Arculatterv. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Miskolci, Dávid (2023) Portfólió. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Miskolci, Dávid (2023) A billentyűk varázsában című film dokumentációja. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Miskolczy, Jeanet Bernadett (2023) Társadalmi inkluzió a művészet eszközeivel. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.
Molnár, Anita (2023) Agresszió az iskolában : online zaklatás (cyberbullying) előfordulása a 10-16 éves gyermekeknél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Molnár, Bojána Noémi (2023) Nóri babanaplója. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Molnár, Diána (2023) A gyermekkönyvek illusztrációiban megjelenő nonverbális jelek és dekódolásuk vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Molnár, Krisztina (2023) A kora nyelvi kommunikáció fejlettség mérőeszköze a MacArtur- Bates Kommunikatív Fejlődési Adattár 3. (KOFA -3) kivetülése a logopédiában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Molnár, László (2023) A gépi fordítás szerepe a jelen és jövő fordítóképzésben : hallgatói utószerkesztői kompetencia egy folyamatorientált kutatás tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Molnár, Melinda (2023) A televíziós mesék, mint gyermekfejlesztő tartalom (?). BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Molnár, Nikolett (2023) A korai iskolaelhagyók felnőttoktatásba és felnőttképzésbe való visszatérése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Molnár, Petra (2023) Agorafóbia című film dokumentációja. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Molnár, Petra (2023) Portfólió. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Molnár, Szilvia Nóra (2023) Szövegértési-szövegértelmezési problémák Arany János: A walesi bárdok című balladájának tanórai keretek között történő feldolgozásakor. Komplex szövegértés-fejlesztési ötletek a vershez gimnázium 11. évfolyamán tanulók számára. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.
Mukus, Dominika Olimpia (2023) A mozgásfejlődés, mozgástanulás megfigyelése az 1. osztályos gyermekek körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Mákszem, Bence (2023) Portfólió. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Márton, Milán Bence (2023) Nono : "színész élet" gyermek szemmel : vizsgafilm-dokumentáció. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Márton, Milán Bence (2023) Portfólió. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Márton, Zsófia (2023) IKT eszközök oktatási, fejlesztési célú felhasználása óvodáskorúak otthoni és csoportszobai környezetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Máthé, Kamilla Flóra (2023) Munkaerő toborzás a Kádár-korszakban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Mészáros, Mirtill Martina (2023) Gyermekábrázolás a XX. század első felének magyar irodalmában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Mészáros, Viktória (2023) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy, Benedek Zsolt (2023) „Ha valamit nem tudsz egyszerűen elmagyarázni, nem is érted!” : portréfilm Kapócs Balázsról. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy, Benedek Zsolt (2023) Portfólió. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy, Botond Bálint (2023) Amatőr sportolók technikai hibái fekvenyomásban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy, Csilla Mónika (2023) Az értelmileg akadályozott alsó tagozatos tanulók oktatását, nevelését támogató könnyen érthető képtár alkalmazása a gyakorlatban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy, Dániel (2023) Víziók. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy, Dávid István (2023) Portfólió. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy, Dóra Roxana (2023) Hamvakból : portré Selyem Titusz, nyugállományú őrnagyról című film dokumentációja. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy, Dóra Roxana (2023) Portfólió. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy, Gergő (2023) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy, Gergő (2023) A megyei kapusképzés attitűdjei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy, Hajnalka (2023) Az olvasás hatása a lelki egészségre felnőttek körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy, Hanna (2023) Az 5-10 éves gyermekek sportolási szokásai Helvécián. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy, Katalin (2023) Egészséget érintő speciális élethelyzetekben lévők mentálhigiénés segítése. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy, Mária Lilla (2023) Történet. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy, Petra (2023) A fotográfia jelentősége és szerepe a társadalomtudományokban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy, Róbert Dávid (2023) Portfólió. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy, Róbert Tamás (2023) Portfólió. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy, Sarolta (2023) A zentai Thurzó Lajos Általános Iskola története és inklúziós gyakorlatának bemutatása. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy, Tamás (2023) Foci a gyermekirodalomban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy, Valéria (2023) A kézírás, mint az egyén stílusának lenyomata. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy-Biblia, Vivien (2023) Óvodai beszoktatás a szülők szemszögéből. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy-Dégi, Réka Beáta (2023) A nyelvi késést mutató gyermekek. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.
Nagypál, Judit (2023) Stressz, szorongás az óvodáskorú gyermekek életében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Nemes, Dalma (2023) Portfólió. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Nemes, Dalma (2023) Tenyésztés című film dokumentációja. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Novák, László (2023) A tanulásban akadályozott tanulók verbális kreativitásának fejlesztési lehetőségei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Nyakocza, Viktor (2023) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Nyakocza, Viktor (2023) A környezetvédelem és fenntarthatóság kérdései egy sporttevékenység rendszervizsgálatában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Nyemetz, Eszter (2023) A Magyarországot és Finnországot ért kihívások válaszainak hatásai az oktatási rendszerre és a nemzetközi felméréseken elért eredményekre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Nyiri, Gergő Bence (2023) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Nyiri, Gergő Bence (2023) Sport és identitáspolitika az orosz nyelvű posztszovjet filmekben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Nyári, Vivien Vanda (2023) A pedagógusok stresszkezelő kompetenciáinak fejlesztési lehetőségei munkahelyi keretek között. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Nádas, Hajnalka (2023) A sajátos nevelési igényű gyermekek integrációja a Szegedi ÓVI Klebelsberg Telepi Óvodájának tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Német, Klaudia (2023) Kötődés, későbbi kihatásai a felnőttkorra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Nógrádi, Balázs (2023) Portfólió. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Nóvé, Mária (2023) Innováció és versenyelőny : a tanuló szervezet összefüggései vállalati környezetben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Ocskó, Andrea (2023) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Oláh, Anita (2023) A korai dadogás diagnosztikája. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Orvos, Alexa (2023) Sajátos nevelesi igényű gyermekek mozgásos fejlesztése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Pacsuta, Szilvia (2023) Estée Lauder marketingkommunikációjának pillérei egykor és most. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.
Paladián, Matild (2023) A nonverbális jelek reprezentálása a gyermekillusztrációkban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Pallai, Boglárka (2023) Óvodáskorú gyermekek olvasóvá nevelése a mese által. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Palásti, Ildikó (2023) Az állatok hatása a gyermekek személyiségfejlődésére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Pap, Dóra (2023) Hogyan hat a szülők nevelési stílusa a gyermekeik kortárskapcsolatainak kialakítására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Pap, Nikolett (2023) A festészet szerepe az egyén és a közösség életében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Papdi, Viktória (2023) Óvodáskorú gyermekek kompetenciáinak fejlesztési lehetőségei lóval asszisztált helyzetekben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Paplogó, Marcell (2023) Portfólió. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Paplogó, Marcell (2023) Vasököl és óvó kéz című film dokumentációja. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Papp, Dorina Anikó (2023) Egészséggel kapcsolatos hiedelmek, rizikótudat. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Papp, Zsófia (2023) Egy nap. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Papp-Szabó, Zsuzsanna (2023) Tanulásban akadályozott tanulóknak a természettudományos tantárgyak tanítása játékok felhasználásával. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Paprika, Anita (2023) A TSMT terápia hatékonysága a beszédfejlődésre a szakirodalmak tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Pataki, Júlia (2023) A Peabody képes passzívszókincs-vizsgáló eljárás alkalmazhatóságának vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Perencsei, Béla Sándor (2023) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Pertics, Piroska (2023) A kézilabda sportágban előforduló sérülések hatása és összefüggései a sportág iránti elköteleződéssel és perfekcionizmussal. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Pfeiffer, Beáta (2023) Autizmus spektrum zavar tüneteit mutató kisgyermek óvodai ellátása. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.
Pilisi, Rebeka (2023) Gyógypedagógusok véleménye a tanulásban akadályozott tanulók szexuális neveléséről. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Pintér, Tünde Kornélia (2023) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Piti, Fanni (2023) Nők a vezetővé válás útján a gazdasági szférában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Polcsik, Balázs József (2023) Portfólió. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.
Poprádi, Nóra (2023) A család hatása a 3. évfolyamos tanulók szabadidős mozgásos aktivitására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Prikk, Botond (2023) Az Y és Z generáció sportolási szokásai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Prágai, Maja Kamilla (2023) Marketingkommunikáció jelentősége egy szolgáltató vállalkozás tevékenységében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Prókai, Zsuzsanna (2023) Kamaszok, serdülők megértése és becsalogatása a zene jó világába "Lehangoló/EMuse". Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.
Puskásné Czimer, Szilvia Erzsébet (2023) A csongrádi gyógypedagógiai óvodában alkalmazott módszerek sokszínűségének bemutatása az autizmussal érintett gyermekek vonatkozásában 30 év távlatában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Pusztay, Mirjam (2023) Idegennyelvi szorongás és önértékelés összefüggése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Pákozdy, Luca Sára (2023) Az észlelt szülői nevelési stílus összefüggése a családképpel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Pál, Szandra (2023) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Pálfy, Dóra (2023) Szorongásos betegséggel küzdőket segítő civil szervezetek felmérése a betegségben érintettek szemszögéből. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Pécsi, Ramóna Erika (2023) A pedagógusok kiégésének okai és elkerülési lehetőségei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Péntek, Bence (2023) Portfólió. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Püspöki, Nikolett (2023) Téli ünnepkörhöz kapcsolódó jeles napok és néphagyományok az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Rafael, Balázs Leándrosz (2023) A Magyarországi cigányság politikai helyzete a rendszerváltás után. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Reijnders, Aliz Lili (2023) A roma gyermekek óvodai és iskolai fejlődésének nyomon követése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Rekeszki, Anna (2023) A mese fejlesztő hatása a DIFER tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Rossu, Patricia (2023) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Rosta, Dávid (2023) Kortárs Magyar mesék. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Rosta-Túri, Klaudia (2023) Az iskolai bántalmazás. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Rotár, Lotti (2023) Attitűdformálás megjelenése a többségi oktatásban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Rácz, Zoltán (2023) Az elvarázsolt erdő mélyén : animációs kisfilm. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Rácz Borbás, Julianna (2023) Iskolakezdő gyermekek aktív szókincsének vizsgálata. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.
Rádóczi, Ákos (2023) Gyermekábrázolás az impresszionizmustól napjainkig. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Rédecsi, Mónika Gabriella (2023) Portfólió. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Rózsa, Sára (2023) A rendszeres testmozgás hatása a mentális egészségre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Rőfiné Törteli, Ágnes Márta (2023) Vezetési stílusok és motivációs módszerek egy magyarországi nagyvállalatnál. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Salétli, Ádám (2023) Zenei kiadó arculatterv. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Sarkadi Szabó, Ildikó (2023) A tanító és a szociális munkás hivatás összehasonlítása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Schal, Gréta Melinda (2023) Családi és iskolai szocializáció roma gyermekek életében Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Sebestyén, Anikó Virág (2023) Az iskolai lovasoktatás jelentősége és gyakorlata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Sebestyén, Anikó Virág (2023) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Sicz, Alexandra (2023) Az ötéves kori logopédiai szűrés tapasztalatai Békéscsabán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Simon, Petra (2023) Diákönkormányzatok működése : a diákönkormányzatok szerepe a szocializációban és az aktív állampolgárrá nevelésben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Simon, Rita Annamária (2023) Tökéletlen. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Simsik, Ágnes (2023) Élet a köznevelés után : autizmus spektrum zavarban érintett fiatal felnőttek lehetőségei Kecskeméten. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Simó, Dorottya Luca (2023) A társastánc története. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Sipos, Evelin (2023) Magyar gyermekkönyv- illusztrációs trendek a 21. században. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Sipos Kálmánné Kondorosi, Réka (2023) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Siposné Isztin, Magdolna (2023) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Smányi, Réka (2023) Bathroom. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Snekszer, Fanni (2023) A prozódiai tréning szerepe az olvasástanulásban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Somogyi, Andrea (2023) Kötődési problémák megjelenése az óvodás korosztályban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Stetina, Bence Mihály (2023) Zöld környezet hatása a mentális egészségre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Styaszni, Gréta (2023) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Styaszni, Gréta (2023) A család hatása a gyermek sportolási szokásaira. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Sutus, Valentin (2023) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Sutus, Valentin (2023) A szülői háttér szerepe a sportolóvá válásban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Szabó, Anna (2023) A fonológiai tudatosság fejlesztési lehetőségei tanórákon az Aranyossy Ágoston Református Óvoda és Iskola 6. osztályában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szabó, Dóra (2023) Portfólió. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Szabó, Dóra (2023) Zöld döntés : csomagolásmentes boltok című film dokumentációja. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Szabó, Elizabet (2023) Hospitálási jegyzőkönyv mint mérőeszköz kifejlesztése az óvodai angol foglalkozások megfigyeléséhez. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szabó, Erika (2023) Az elvált szülők fiatal felnőttkorú gyermekeinek egyházon belüli lelki egészségfejlesztésének lehetőségei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Szabó, Fanni (2023) Irodalmi művek kompetencia alapú oktatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szabó, János Bence (2023) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Szabó, Mariann (2023) A hátrányos helyzetű, tanulásban akadályozott diákok meleg végrehajtó funkciói. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szabó, Martin (2023) Az ejtőernyősök pulzusát befolyásoló tényezők Magyarországon : (tapasztalt, aktuális stressz szint, és a fittség alapján). BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szabó, Patrícia Ramóna (2023) Pozitív és negatív szurkolói interakciók hatásának vizsgálata a kézilabdázók teljesítményére és motivációjára. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szabó, Péter György (2023) A beállók játékának többszempontú elemzése a 2023-as felnőtt férfi kézilabda világbajnokságon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szabó, Rudolf (2023) 2009-2020 közötti változások a kézilabda utánpótlásrendszerében Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szabó, Szabina Anita (2023) A csapatsport játékok fejlesztő hatása a társas kapcsolati készségekre a kisiskolás gyermekeknél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szabó, Viktória (2023) Szegregáció az integrációban, avagy a vajdasági és a magyarországi többségi iskolák alsó tagozatainak összehasonlítása tanulásban akadályozott gyermekek lehetőségei aspektusából. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szabó, Xénia Anna (2023) A mozgásfejlesztés hatása az óvodáskorú gyermekekre, a testmozgás jelentősége kisgyermekkorban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szabó, Zsóka (2023) Hogyan kötődnek ma a gyerekek? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szabóné Ambrus, Ivett (2023) Tehetséggondozás az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szakács, Edina (2023) A Waldorf-módszer lehetőségei az integráció, inklúzió terén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szakál, Petra (2023) Sport és szabadidő. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szalay, Hanna (2023) A sajátos nevelés igény, a hátrányos helyzet és a szociális problémamegoldó képesség kapcsolata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szamosközi, Fanni (2023) Modernkori rabszolgaság: munkakényszer, azaz "kényszermunka". BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szatmári, Katalin (2023) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Szecskó, Stefánia Fanni (2023) Iskolai bántalmazás. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szegedi, Emese (2023) A nőnaphoz kapcsolódó női és férfi attitűdök vizsgálata a 18-30 éves fiatal felnőttek körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Szegesdi, Dóra (2023) A kultúrpolitika változásai az orosz befolyás alatti pártállami Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szekeres, Eszter (2023) A kulturális szférában dolgozók mentálhigiénés egészsége. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szeleczki, Brigitta (2023) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Szentandrássy, Ildikó Viktória (2023) NNÁ - Egy család című film dokumentációja. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Szentandrássy, Ildikó Viktória (2023) Portfólió. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Szerbin, Bernadett (2023) A sakkjáték hatása a tanulásban akadályozott (enyhén értelmi fogyatékos) tanulók tanulási teljesítményére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Sziklási, Bálint Zoltán (2023) Portfólió. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Szilasi, Boldizsár (2023) Izomdiszmorfia kockázati tényezői és a lelki egészség összefüggése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szilágyi, Gréta (2023) Az istenek is emberek karakter design digitálisan. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szilágyi, Nikolett (2023) Médiahasználat kisgyermekkorban : középpontban a 6-12 éves korosztály. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szirovicza, Fanni Anna (2023) A vizuális tehetséggondozás az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szombathelyi, Adrienn (2023) Az iskolai osztály mint csoport. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szombati, Petra (2023) A helyes fogápolás, a szájhigiéné jelentősége kisiskolás korban, a tanító és a szülők lehetőségei a prevencióban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szonntag, Andrea (2023) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Sztankovics, Darina (2023) Egyéni és csoportos mentálhigiénés konzultáción való részvételi hajlandóság fiatal felnőttkorban különös tekintettel az extrovertált és introvertált személyiségtípusokra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Szurmó, Anna (2023) Kiskunfélegyházi Zenebarátok Kórusa : a kórus története napjainkig. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Széll, Julianna (2023) Online közösségek és kapcsolódási szokásaink a digitális korban a Covid-19 hatásait figyelembe véve. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Szélpál, István Ferenc (2023) A sportszülők magatartásának vizsgálata és hatása a gyermek sportteljesítményére a sportolók szemszögéből. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szénási, Anna Vivien (2023) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Széplaki, Szonja (2023) Az LMBTQ közösséghez tartozó fiatalok megítélése Magyarországon napjainkban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szücs, Vanessza (2023) Az utazó gyógypedagógus és a szülők kommunikációjának vizsgálata a szakember szemszögéből. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szücs-Hanó, Krisztina (2023) Elégedett pedagógusok, elégedett diákok - A pozitív pedagógia hatása Orosháza és környéki általános iskolai pedagógusok munkájára. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szőke, Gréta (2023) A zene hatása az angol nyelv tanulására alsó tagozaton. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szőnyi, Boglárka Míra (2023) Autótervezés egy fiktív videójátékhoz. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szőnyi, Miklós Gusztáv (2023) Az ember a hang mögött című film dokumentációja. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Szőnyi, Miklós Gusztáv (2023) Portfólió. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Szűcs, Boglárka Evelin (2023) Autizmus spektrumzavarral élők munkaerőpiaci helyzete. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szűcs, Szilárd (2023) Portfólió. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Szűcs, Zita (2023) Portfólió. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.
Sándor, Szilvia (2023) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Sándor-Prágai, Nikoletta (2023) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Sárkányné Tóth, Edina (2023) Sajátos nevelési igényű gyermekek integrációjának helyzete egy Bács-Kiskun vármegyei általános iskolában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Sárközi, Fanni Zsóka (2023) Ruha készítés újrahasznosított textilanyagból. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Sóti, Nikolett (2023) Portfólió. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Sóti, Nikolett (2023) A cosplay kultúra Magyarországon című film dokumentációja. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Süli, Ákos (2023) Az 1500 méteres gyorsúszás fordulóinak jelentősége. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Süveges, Rebeka (2023) Portfólió. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Tamás, Márk (2023) A bűnelkövetéshez vezető okok gyermek- és tinédzser korban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Tamás-Smit, Szabina (2023) Testvérek hatása a 6-10 éves korú gyermek szociális és érzelmi kompetenciáira. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Tar, Ivett (2023) A dadogás jelensége a Larry című filmben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Temesvári, Anita (2023) Az óvodai vizuális nevelés hatása a térészlelés fejlődésére. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Temesvári, Bianka (2023) Hulladékmentesen élni sokszor nem könnyebb, de jobb című film dokumentációja. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Temesvári, Bianka (2023) Portfólió. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Teodor, Flóra (2023) Ruhamárka komplex arculatterve. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Ternyák, Dorka (2023) Beteg, sérült gyermek a családban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Tokaji, Balázs András (2023) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Tolnai, Gréta Mária (2023) Családszerkezeti változások. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Tugyi, Vivien (2023) A munkamemória összetevőinek vizsgálati lehetőségei a fejlesztés szolgálatában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Tóth, Balázs Szabolcs (2023) Intergenerációs tanulás és tudásmegosztás közfeladatot ellátó szervezetekben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Tóth, Bettina (2023) Néphagyományőrzés az óvodában : terepkutatás a néphagyományőrzés tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Tóth, Boglárka (2023) Mozgássérült gyermekek integrációja. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Tóth, Dávid (2023) Portfólió. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Tóth, Erik Csanád (2023) A toborzás új módszerei vállalati példákon keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Tóth, Evelin Anasztázia (2023) Kosztolányi Dezső gyermekirodalma. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Tóth, Nikolett (2023) A vezetői kompetenciák változása a Covid-19 pandémia hatására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Tóthné Kácsor, Tünde (2023) Járatlan utak. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Török, Beáta (2023) Iskolán kívüli mozgásos tevékenység az általam választott 4. évfolyamban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Török, Vivien (2023) Ethik und Literatur in der Weimarer Klassik : Am Beispiel von Balladen von Friedrich Schiller. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Törökné Földi, Alexandra (2023) A válás hatása a gyermekek személyiségfejlődésére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Uhrin, Dorottya (2023) Az ötéves kori logopédiai szűrések hazai gyakorlatának vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Ujhelyi, Balázs Lajos (2023) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Ujhelyi, Balázs Lajos (2023) Szeged és Szeged környéki települések sportolási szokásainak felmérése és az akrobatikus kosárlabda iránti érdeklődés feltérképezése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Vajda, Vanda Katinka (2023) Tanítói tapasztalatok a sajátos nevelési igényű tanulók integrált oktatásáról, neveléséről. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Varga, Barbara (2023) Múzeumpedagógia a vizuális nevelésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Varga, Brigitta (2023) Az úszás jelentősége óvodáskorú gyermekek számára. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Varga, Réka Hajnalka (2023) Az egészségnevelés lehetőségei és a sport hatásai tanulásban akadályozott tanulóknál. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Varga, Sára Éva (2023) Óvodáskorú gyermekek elemi számolási készségének fejlesztési lehetőségei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Varga, Ágnes (2023) Békés megye közművelődési intézményeinek és közösségi színtereinek szolgáltatásai a kisgyermekes családok számára és azok hatásai a kulturális nevelésben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Varju, Dorottya (2023) Portfólió. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Vas, Bernadett (2023) Szavak nélküli összetartozás, avagy egy nyílt társadalomelmélet titkai : tetováltak közössége a mai magyar társadalomban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Vas, Vanessza (2023) ArtMenők : súlyosan-halmozottan fogyatékos és mozgáskotlátozott személyek életminőségének támogatása és szemléletformálás inkluzív tánccal. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Vass, Betti (2023) Médiafogyasztási szokások változása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Veiland, Violetta (2023) Atlétika sportágban elkövetett doppingvétségek vizsgálata olimpiai ciklusonként 1999-től napijainkig. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Vereb, János József (2023) Portfólió. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.
Vereczkey, Villő (2023) Pedagógusok attitűdje diákjaik gyászfeldolgozása alatt. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Veres, Júlia Róza (2023) Roma tanulók integrációs és felzárkóztatási esélyeik, oktatási lehetőségeik Kiskunhalason. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Vigh, Kamilla (2023) Az ismeretszerzés lehetőségei és eszközei a környezetismeret oktatásban vidéki és városi intézményekben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Vincze-Bodács, Zilia Aranka (2023) Egy adott munkahely mentálhigiénés projektjének bemutatása : konfliktuskezelés a munkahelyen. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Virág-Kiss, Anita (2023) Játék a fiatal közösségekért : az osztályközösséget erősítő játékok alkalmazásának gyakorisága a vajdasági általános iskolák felső tagozatán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Vizi, Noémi (2023) Stílus és énmárka. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.
Vladuc, Gergely (2023) A Z generációs sportolók dohányzási szokásai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Váczi, Bettina (2023) Emberi erőforrás menedzsment egy alkusz cégnél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Várkonyi, Ákos (2023) A fel nem ismert hypoglikaemia gyakoriságának vizsgálata a sport szerepének tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Várkonyiné Lénárt, Beáta (2023) Kiégésnek való kitettség és az önkéntes munka összefüggései orvostanhallgatók körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Vásárhelyiné Ficsór, Katalin (2023) Portfólió. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.
Vékássy, Zsuzsanna (2023) A solymári svábság hagyományai a kezdetektől napjainkig. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Wolf, Vivien (2023) A Vaszy Viktor Kórus munkássága (1958-2008) és repertoárja. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Zakar, Boglárka (2023) A home office típusú munkavégzés és a munka-magánélet egyensúlya. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Zakar, Viktória (2023) Stresszkezelés gyermekkorban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Zelman, Dávid (2023) Testkultúrai műveltség jelentősége a labdarúgás utánpótlásnevelésében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Zomborácz, Viktória (2023) Az integráció sikerességének vizsgálata sajátos nevelési igényű tanulók körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Zsiros, Antónia (2023) Portfólió. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.
Zádori, Vivien (2023) Erdőpedagógia az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Ábrahám, Éva (2023) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Ágoston, Emese (2023) A prostitúció kialakulásának története, és magyarországi megítélése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Ákos, Lilla Márta (2023) A szülők tudása a dadogásról. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Árgyelán, Csillag Virág (2023) Digitális eszközök hatásai : tv, számítógép, tablet használat jellemzői óvodáskorban, és azoknak hatásai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Árva-Szabó, Ágnes (2023) Életformaszervező értékek a családban. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.
Áts, Anna (2023) A társas támogatás és a lelki egészség összefüggései a Hollandiában élő magyarok körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Ördög, Mariann (2023) Lépések egy autista tanuló befogadása felé. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.
Újvári, Nóra (2023) Az iskolai bullying hatásának vizsgálata, kitérve a felnőttkori szociális kapcsolatrendszer zavarokra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.