Mirci és Bori meséje a bátorságról, négy nyelvi szinten - Az innovatív alkotás elmélete és közvetlen iskolai alkalmazhatóság felmérése a pedagógusok nézőpontjából

Losonci, Elina (2023) Mirci és Bori meséje a bátorságról, négy nyelvi szinten - Az innovatív alkotás elmélete és közvetlen iskolai alkalmazhatóság felmérése a pedagógusok nézőpontjából. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2023_losonci_elina.pdf] PDF
2023_losonci_elina.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (1MB)

English title

The tale of Mirci and Bori about courage on four language levels - The theory of innovative creation and the evaluation of its applicability in schools from the perspective of pedagogists

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Gyula Juhász Faculty of Education

Department

Gyógypedagógus-képző Tanszék

Discipline

Teacher Training

Specialization

inkluzív, fejlesztő szakpedagógia

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Varga, Dr. Imre
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (Masters)
Subjects: 05. Social sciences
05. Social sciences > 05.01. Psychology
05. Social sciences > 05.01. Psychology > 05.01.02. Psychology, special (including therapy for learning, speech, hearing, visual and other physical and mental disabilities)
Depositing User: Szerkesztő JGYPK
Date Deposited: 2024. May. 06. 11:02
Last Modified: 2024. May. 06. 11:02
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/140220

Actions (login required)

View Item View Item