Losonci, Elina (2023) Mirci és Bori meséje a bátorságról, négy nyelvi szinten : az innovatív alkotás elmélete és közvetlen iskolai alkalmazhatóság felmérése a pedagógusok nézőpontjából. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.
![]() |
PDF
2023_losonci_elina.pdf Hozzáférés joga: SZTE designated computers only Download (1MB) |
English title
The tale of Mirci and Bori about courage on four language levels : the theory of innovative creation and the evaluation of its applicability in schools from the perspective of pedagogists
Institution
Szegedi Tudományegyetem
Faculty
Gyula Juhász Faculty of Education
Department
Discipline
Specialization
inkluzív, fejlesztő szakpedagógia
Supervisor(s)
Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Varga, Imre
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Item Type: | Thesis (Postgraduate education) |
---|---|
Subjects: | 05. Social sciences 05. Social sciences > 05.01. Psychology 05. Social sciences > 05.01. Psychology > 05.01.02. Psychology, special (including therapy for learning, speech, hearing, visual and other physical and mental disabilities) |
Depositing User: | Szerkesztő JGYPK |
Date Deposited: | 2024. May. 06. 11:02 |
Last Modified: | 2024. Jul. 01. 09:35 |
URI: | https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/140220 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |