Farkas, Gréta (2023) Integrációban tanuló tanulásban akadályozott tanulók idegennyelv-tanításának helyzete nyelvtanárok kérdőíves vizsgálatának tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
PDF
2023_farkas_greta_02.pdf Hozzáférés joga: SZTE designated computers only Download (1MB) |
English title
The situation of foreign language teaching for pupils with learning disabilities in integration in the light of a questionnaire study by language teachers
Institution
Szegedi Tudományegyetem
Faculty
Gyula Juhász Faculty of Education
Department
Discipline
Specialization
Supervisor(s)
Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Hosszu, Tímea
főiskolai docens
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Item Type: | Thesis (BA/Bsc) |
---|---|
Subjects: | 05. Social sciences 05. Social sciences > 05.01. Psychology 05. Social sciences > 05.01. Psychology > 05.01.02. Psychology, special (including therapy for learning, speech, hearing, visual and other physical and mental disabilities) |
Depositing User: | Szerkesztő JGYPK |
Date Deposited: | 2024. May. 08. 14:23 |
Last Modified: | 2024. May. 08. 14:23 |
URI: | https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/139934 |
Actions (login required)
View Item |