Integrációban tanuló tanulásban akadályozott tanulók idegennyelv-tanításának helyzete nyelvtanárok kérdőíves vizsgálatának tükrében

Farkas, Gréta (2023) Integrációban tanuló tanulásban akadályozott tanulók idegennyelv-tanításának helyzete nyelvtanárok kérdőíves vizsgálatának tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2023_farkas_greta_02.pdf] PDF
2023_farkas_greta_02.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (1MB)

English title

The situation of foreign language teaching for pupils with learning disabilities in integration in the light of a questionnaire study by language teachers

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Gyula Juhász Faculty of Education

Department

Gyógypedagógus-képző Intézet

Discipline

Teacher Training

Specialization

gyógypedagógia

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Hosszu, Tímea
főiskolai docens
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (BA/Bsc)
Subjects: 05. Social sciences
05. Social sciences > 05.01. Psychology
05. Social sciences > 05.01. Psychology > 05.01.02. Psychology, special (including therapy for learning, speech, hearing, visual and other physical and mental disabilities)
Depositing User: Szerkesztő JGYPK
Date Deposited: 2024. May. 08. 14:23
Last Modified: 2024. May. 08. 14:23
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/139934

Actions (login required)

View Item View Item