Mesepedagógiai módszerek alkalmazása tanulásban akadályozott tanulók szociális képességeinek fejlesztésében

Hortobágyi, Julianna (2023) Mesepedagógiai módszerek alkalmazása tanulásban akadályozott tanulók szociális képességeinek fejlesztésében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2023_hortobagyi_julianna.pdf] PDF
2023_hortobagyi_julianna.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (1MB)

English title

Using tales in improvement of social skills of children with learning disabilities

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Gyula Juhász Faculty of Education

Department

Gyógypedagógus-képző Intézet

Discipline

Teacher Training

Specialization

gyógypedagógia

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Váróczy, Viktória
gyógypedagógia-tanár
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (BA/Bsc)
Subjects: 05. Social sciences
05. Social sciences > 05.01. Psychology
05. Social sciences > 05.01. Psychology > 05.01.02. Psychology, special (including therapy for learning, speech, hearing, visual and other physical and mental disabilities)
Depositing User: Szerkesztő JGYPK
Date Deposited: 2024. May. 09. 07:28
Last Modified: 2024. Oct. 10. 10:08
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/139891

Actions (login required)

View Item View Item