Vecsei, Edit (2009) Az integrált oktatás, mint személyiségfejlesztő hatás. Az integratív-képes iskola. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
![]() |
PDF
2009_vecsei_edit.pdf Hozzáférés joga: SZTE designated computers only Download (3MB) |
Institution
Szegedi Tudományegyetem
Faculty
Gyula Juhász Faculty of Education
Department
Alkalmazott Pedagógia és Pszichológia Tanszék
Discipline
Specialization
Supervisor(s)
Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Varga, Imre
főiskolai docens
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Item Type: | Thesis (Masters) |
---|---|
Subjects: | 05. Social sciences 05. Social sciences > 05.01. Psychology > 05.01.02. Psychology, special (including therapy for learning, speech, hearing, visual and other physical and mental disabilities) > 05.01.02.12. Developmental psychology 05. Social sciences > 05.03. Educational sciences 05. Social sciences > 05.03. Educational sciences > 05.03.01. Education, general (including training, pedagogy, didactics) 05. Social sciences > 05.03. Educational sciences > 05.03.01. Education, general (including training, pedagogy, didactics) > 05.03.01.01. Education: systems and institutions, teaching and learning |
Depositing User: | Szerkesztő JGYPK |
Date Deposited: | 2022. Jan. 06. 13:42 |
Last Modified: | 2022. Jan. 06. 13:42 |
URI: | https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/120935 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |