Items where Subject is "05. Social sciences > 05.02. Economics and business > 05.02.03. Business and management > 05.02.03.10. Marketing"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type
Jump to: B | C | D | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | W | Á | É | Ö | Ú
Number of items at this level: 128.

B

Babinszky Mónika (2003) Egy felnőttoktatási intézmény marketing tevékenysége ( Milyen eszközökkel tehetjük népszerűbbé az oktatás? ). BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Balla Gabriella Bianka (2017) A Magyar Reklámetikai Kódex. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Ballai Katalin (2001) Solt - Révbér puszta marketing terve. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Balog Zoltán (1999) A public relations /PR/, a reklám és a PR. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Balázs Erika (2001) Az OTP Bank Rt. marketing munkája : A fogyasztók jellemzői és vásárlói magatartási formák valamint piacvezető pozíció megtartása alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Berki Bianka (2020) A gerillamarketing hatékonysága és megítélése ács egyéni vállalkozó esetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Biczók Zsófia (2000) Marketing audit és SWOT-elemzés gyakorlati alkalmazásának bemutatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Boda Magdolna (2006) A Linde Gáz Magyarország ZRT. üzletági szintű marketing tevékenysége. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bonifert Ferenc (1999) A Szegedi Nemzetközi Vásár -és Piac Kft. arculatának kialakítása, a PR. és a marketingkommunikáció tükrében. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Bosnyák Ágnes (1999) A nyelviskolák marketingje ma, Magyarországon. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Braun Katalin (2003) A Gödöllői Királyi Kastély marketingstratégiája. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bánhegyi Bíborka Dóra (2020) Légitársaságok marketingkommunikációja - a koronavírus hatásai a légiközlekedésre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

C

Cicelszki Ivett (2020) A PESO-modell elemeinek fogyasztói megítélése a POKET szebkönyvek marketingkommunikációján keresztül-különös tekintettel a szájreklámra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csamangó Szilvia Klára (2020) Nemzetközi marketing kulturális összefüggései. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Csapó Gabriella (2003) Különböző termékek bevezetése a hazai gyógynövénypiacra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csombó Hajnalka (2003) Meggyőzés a Network 21-ben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csáky Attila (2020) A Lapcom Kft.: Délmagyarország kiadó marketing tevékenységének bemutatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csóré Tamás (2003) A network marketingben rejlő erő. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Czékus Melinda (2021) Intézményválasztást befolyásoló marketingkommunikációs eszközök. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

D

Debreczeni Tamás (2006) Egy tradicionális magyar vállalat és termék - ZWACK UNICUM - bemutatása és egy új termék- UNICUM NEXT - kialakítása és bevezetése a piacon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Demus Henrietta (2020) Marketing strategies of Apple and Huawei- Why Apple brand equity is worth more than Huawei’s? (Marketing reasons in terms of smartphone market). MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Deák Andrea (2003) Ausztria és az Österreich Werbung szerepe, marketing tevékenysége. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dunai Károly (2001) Marketinggel és minőségbiztosítással a VEVŐKÉRT. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dóczi Emese (1999) Az O'neill image építése és értékesítési politikája hazánkban. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

F

Farkas Csongor (2020) A közösségi platformok, köztük a Youtube és a Facebook működése az online marketing szemléletében. Posztgraduális képzés, Szegedi Tudományegyetem.

Farkas Gábor (1999) A Főszer-Elektroprofil Kft-nél alkalmazott kommunikációs és promóciós-mix stratégiák új termék bevezetése tükrében. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Farkas Tamás (2006) Egy hazai piacvezető betoncserépgyártó cég marketingkommunikációs tevékenységének bemutatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Federics Judit (1999) Marketing. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Fogas Máté (2020) Az ár szerepe a lakossági fogyasztók vásárlási döntéshozatalában gázszolgáltató választásakor. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Forgácsné Kovács Anikó (1997) Kis és közép nyomdák marketing lehetőségei a privatizáció után. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

G

Gyenes Szilvia Adrienn (2003) Termékinnováció, marketing és PR stratégia a Sole Hungária Rt. probalance termékcsaládja alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gyuris Aranka (2012) Vírus és gerillamarketing. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

H

Halász Roland (2003) A reklám hatása a gyerekek fogyasztási szokásaira. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Haskó Zsombor (2020) A Szegedi Tudományegyetem beiskolázási marketingjének vizsgálata a Gazdaságtudományi Kar hallgatóinak körében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Holo Patrik László (2020) Strukturált adatbázisok a SEO-ban: Az algoritmusok változásának hatása a felhasználói élményre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Homonnay Réka Judit (2020) A vállalatok társadalmi felelősségvállalásának fogyasztói megítélése a Lush Cosmetics példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth Tibor (2020) Az account-based marketing szerepe a B2B piacon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hőhn-Kovács Krisztina (2021) Egészséges táplálkozás és egészségtudatosság marketing vonatkozásban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hős Ildikó (1997) A Fundy Kft. marketingosztályának tevékenysége a sikeres értékesítés előkészítésétől a megvalósításig. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

I

Ivanovic Laura (2020) Online marketing tanácsadócég piacra lépésének lehetőségei Magyarkanizsán. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

J

Janó Lajos (1997) Marketing a művelődési ház típusú intézmények tevékenységében. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Jellinek Márta (1999) Egy nonprofit szervezet létrehozása, működtetése és marketingstratégiai terve (múlt-jelen-jövő). BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Juhász Tímea (2020) Környezettudatos marketing és a fogyasztói magatartás kapcsolata. A fogyasztói tudatosság és motivációk élelmiszer vásárlás során. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Jánoska Balázs (2021) A mémek szerepe és a virális tartalom vizsgálata a marketingkommunikációban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

K

Kaposvári Gábor (2003) Promóció lehetőségei és buktatói a kulturális szférában : a MUZIKÁLIS JUNIÁLIS elnevezésű rendezvény bemutatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Katanich Ivett (2000) A mai gazdaság szolgáltatóinak törekvése a vevő, fogyasztó kielégítése érdekében avagy a vevőszolgálat helye a marketingmixben a fogyasztói magatartás vizsgálata tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kikilai Noémi (2001) Termék bevezetés a Lexmark nyomtatócsalád marketingkampánya alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Király Vajk István (2003) Nagykereskedelmi cég piaci bevezetésének főbb marketing lépései - - a Forte Acoustic Kft. tevékenységének tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kis Izabella (2020) Hírességekről alkotott véleményt befolyásoló tényezők vizsgálata több márka alkalmazása esetén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss Boglárka Zsófia (2020) Kulturális marketingkommunikáció a Szegedi Szabadtéri Játékoknál. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss Réka (2003) Az Avon Cosmetics Hungary Kft. hírneve. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kocsis Gabriella (1999) A MOL Rt üzemanyag nagykereskedelmének marketingje. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Kovács Szilárd (2003) A reklám, a reklámjogi szabályozása, a reklám és a gyermek (a reklám hatása). BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács Viktor (2000) A szolgáltatások minőségének javítása a reklamáció és panaszkezelés tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács Vivien Nikolett (2020) Influencerek működésének bemutatása a vállalatokon és a véleményvezéreken keresztül. „Szponzorált tartalom”. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Krammer Henriett (1997) A fogyasztói magatartást befolyásoló tényezők elemzése. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Krekuska Noémi (2020) A nonprofit szervezetek marketingje az adó 1%-os felajánlásának tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kálmánchey Judit (1999) A PannonPipe Műanyagipari Kft. versenye a műanyagcsövek piacán. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Kónya Andrea (1999) Tradíció és innováció : egy 65 éves cég múltja és jövője a XXI. század tekintetében. Az Observer Budapest Médiafigyelő Kft. marketing tevékenységének bemutatása. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

L

Ladányi Laura (1997) Üzleti terv. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Lajkó Antal (1999) Marketing és minőségbiztosítás a KFT. szervezeti életében. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Lajkó Ágnes (2001) A Westel 900 kulturális és sportnap reklámkampánya. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lakatos Jenő (1997) Marketing stratégia és taktika alkalmazása a KFT. gyakorlatában. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

M

Maráz Krisztina (2000) Reklámkörkép Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Maróti Péter (2020) Az emocionális márkaépítés és reklámozás hatásai a fogyasztók márkamegítélésére. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Maróti Ábel (2020) Üzlet a sporton túl: a sportoló márkaépítés eszközei. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Maslac Michaela (2014) A magyarországi könnyűzenei fesztiválok bemutatása marketing megközelítésből. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Megyeri Anett (2003) Marketing az interneten. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Meisitz Dávid (2018) Új borászati termék bevezetése a piacra : számítógépes statisztikával alátámasztott piackutatás. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mihalek Bernadett (2006) Marketing és manipuláció. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mihály Ágnes (2003) A giccs művészet megjelenése a reklámokban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Minda Éva (2003) Induló vállalkozásunk marketing stratégiája. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Moldován Lili Rozália (2021) A Szerencsejáték Zrt. bemutatása, marketingkommunikációjának hatása a fiatal felnőttekre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár Csaba (2012) A személyes eladás, mint a kommunikációs mix része. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár Daniella (2020) Marketing célú grafikai anyagok fogyasztói észlelésének vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Monostori Judit Gabriella (2003) Gyermekek a reklámok világának vonzásában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mészáros István (2013) Új termék bevezetése, egy megvalósult kampány tükrében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

N

Nagy Blanka (2000) Marketing az Internet hálójában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy Gergely (2003) A CORA hipermarket direkt marketing tevékenysége. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy Katalin (2003) A gyermekek jogai és a reklám. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy Niké (2003) Online marketing. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy Olívia (2019) Kis- és középvállalkozások marketingje: Blue Velvet Divatáru. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nyemcsok Ágnes Luca (2021) A Csabai Kolbászfesztivál marketingje és turizmusformáló hatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Németh Judit Katalin (2006) Egy cég marketing- és reklám tevékenységének bemutatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Néveri Mónika (2003) Eladás felsőfokon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

O

Ohátné Papp Éva (2003) A Porsche Szeged marketing tevékenysége. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Olasz Imola (1997) A reklám marketing tevékenységek értékelése és összehasonlítása a magyar utazási irodák gyakorlatában. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

P

Palotás Sándor (2001) Online marketing az új évezred küszöbén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Paskuj Mátyás (1997) A Pálma Fotó Kft. üzleti terve 1997. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Pesthy Kata Zsófia (2020) A Coca Cola marketingkommunikációja Magyarországon napjainkban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Petényi Zoltán (2020) Az énkép hatása a dohánymárka választásra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

R

Rappaport Dóra (2000) Rendezvényszervezés és marketingtevékenység a Duna karnevál tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Richter Dávid László (2020) A jövő OTP fiókja és marketingkommunikációja. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Rácz Krisztián (2020) Influencerek hitelességének vizsgálata a fiatalok körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Rádi Martin (2020) A lojalitás vizsgálata a magyar kukorica vetőmagpiacon a kapcsolati marketing tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Révészné Jakus Tünde (2000) A marketing-szakma a kiállítások tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

S

Sallay Fanni (2020) Design és pihenés a kertben. Egy szezon hatása a szegedi Auchan áruházra. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Szegedi Tudományegyetem.

Sashegyi Árpád Dávid (2021) Az online vásárlás marketing eszközei, ezen belül a Facebook és a Google AdWords összehasonlítása az Időzóna Óraszalon példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Schnürlein Henrik (2020) Közösségi média hatása a rendszeres sportolási szokások kialakulására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sehapovic Márk (2021) A márkaimázs szerepe a vásárlói döntéshozatalban a mobiltelefonok piacán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sipos Sára Eszter (2020) A közforgalmú gyógyszertár gondozási szolgáltatásainak elégedettségmérése. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Sohajda László István (2020) Közművelődés márka alapon. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Sonoda Ayane (2020) Consumer Behaviour Towards Green Marketing For Cosmetics. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Student Tamás (2020) A közönség sikeres elérésének vizsgálata egy kulturális szolgáltató esetében - a Magyar Nemzeti Cirkusz marketingkommunikációjának elemzése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Stéhlik Domokos (2001) A nyomtatott reklám és a reklámgrafika szerepe a promócióban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabadkai Liza (2020) E-mail alapú kapcsolattartás egy hazai ingatlanportál esetén – Hírlevélmarketing az Ingatlannet.hu példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó Martin Benjamin (2021) A Szegedi Nemzeti Színház marketingkommunikációja, nézői elégedettség vizsgálata a koronavírus-járvány idején. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó-Nagy Krisztina (2020) Az orvoslátogatás eredményességét befolyásoló tényezők vizsgálata. Posztgraduális képzés, Szegedi Tudományegyetem.

Szirtes Anikó (1999) A Multilevel Marketing létrejötte és szerepe a kereskedelemben, különös tekintettel az Euronet Hungary Kft-re. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Szőke Béla Krisztián (2006) "Zsolnay, ahol a múlt jelent jövőt" avagy milyen marketingstratégiát alkalmaz a Zsolnay. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szűcs Gyöngyi (2020) A Pingvin Patikák kommunikációjának formái és sajátosságai. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szűcs György (2020) Tartalommarketing, mint erős bástya! Esettanulmány egy kisvállalkozás online marketingjének POE elv szerinti vizsgálatára. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sándor Edit Andrea (2003) A DHL Magyarország Kft. új szolgáltatásának piaci bevezetése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

T

Tamás Tibor (1999) Vásármarketing. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Trapp Cintia Alexandra (2020) A napelemes rendszerek telepítésével foglalkozó vállalatok marketingkommunikációja. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Trischler Nóra (1999) Az ingatlanmarketing helyzete Magyarországon, Újépítésű lakóingatlanok sajtóhirdetése. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Trudics Béla (2020) Facebookon végzett remarketing tevékenység vizsgálata szegedi vendéglátóhelyek esetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Turzó Ottó (2020) A Csavarker Plusz Kft ajánlórendszerének fejlesztési lehetőségei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth Blanka (2021) Nonprofit szervezetek marketingtevékenységének vizsgálata a Mosolykommandó Alapítvány példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth Dávid (2020) A hazai online kiskereskedelmi vállalkozások keresőmarketingjének vizsgálata a fogyasztók szemszögéből. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth Ágnes (2000) A szegedi Tesco áruhoz marketing tevékenységeinek bemutatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Török Réka Szabina (2020) Szeged város imázsának élményszemléletű fejlesztése. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Túri Nikoletta (2006) Online marketing. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

W

Wisch Edit (2003) A színek és a zene hatása a reklámban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Á

Ábrahám Gábor (2003) A szolgáltatásmarketing jellemzői a szállítmányozásban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

É

Éder Barbara (2003) A reklám előfordulása és hatásai az emberekre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ö

Ördög Ibolya (2001) Határok nélkül? Avagy a globális marketing hazánkban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ú

Újvári Aliz (2020) A női tárgyiasítás megjelenése a marketingkommunikációban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2021. április 18. 10:28:05 CEST.