Új borászati termék bevezetése a piacra : számítógépes statisztikával alátámasztott piackutatás

Meisitz, Dávid (2018) Új borászati termék bevezetése a piacra : számítógépes statisztikával alátámasztott piackutatás. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2014_meisitz_david.pdf] PDF
2014_meisitz_david.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (1MB)
[thumbnail of 2014_meisitz_david_biralat.pdf] PDF
2014_meisitz_david_biralat.pdf
Hozzáférés joga: Repository staff only

Download (1MB)
[thumbnail of 2014_meisitz_david_melleklet.tgz] Archive (TGZ)
2014_meisitz_david_melleklet.tgz
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (2MB)

English title

Market introduction of a new wine product : market research supported by computer statistics

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Science and Informatics

Department

nincs megadva

Discipline

Natural Sciences

Specialization

gazdaságinformatikus

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Csendes, Dr. Tibor
tanszékvezető
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Csicsman, József
külső óraadó
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (BA/Bsc)
Subjects: 01. Natural sciences > 01.02. Computer and information sciences > 01.02.01. Computer sciences, information science and bioinformatics > 01.02.01.17. Numerical analysis, simulation, optimisation, modelling tools, data mining
05. Social sciences > 05.02. Economics and business
05. Social sciences > 05.02. Economics and business > 05.02.03. Business and management > 05.02.03.10. Marketing
Depositing User: TTIK szerkesztő
Date Deposited: 2020. Jun. 09. 07:39
Last Modified: 2021. Oct. 12. 12:42
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/85976

Actions (login required)

View Item View Item