Items where Subject is "05. Social sciences > 05.02. Economics and business > 05.02.03. Business and management"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type
Jump to: A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | V | W | X | Z | Ú
Number of items at this level: 305.

A

Agócs Vanda Barbara (2021) A madárinfluenza hatása a Bács-Tak Kft. beszámolóira. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Aigner Éva (2002) Testbeszéd az üzleti kommunikációban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Alaboodi Fatima (2020) A betegélmény és a lojalitás kapcsolatának vizsgálata szegedi egyetemisták körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Almássy Balázs Attila (2021) Eszközárciklusok a dot-com buborék kontextusában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Annus Tünde (2006) Az ISO minőségirányítási rendszer bevezetése kereskedelmi vállalkozásban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Antalné Pesti Mónika (2001) Ösztönzésmenedzsment. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Apáti Andrea (2003) Bolti kiskereskedelem. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

B

Bagi Zsolt János (2020) Vállalatirányítási rendszer optimalizálási projektek a Continental vállalat Mobile Fluid Systems üzleti egységében. Posztgraduális képzés, Szegedi Tudományegyetem.

Bak Krisztinán (2017) Az emberi erőforrás menedzsment helye a szervezetben, feladatai és értékelése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bakonyi Noémi (2006) Vállalkozások fajtái, alapítása és működése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bakró-Nagy Dominika (2020) Egy működő fogászati magánpraxis gazdasági elemzése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Balog Zoltán (1999) A public relations /PR/, a reklám és a PR. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Balogh László István (2020) A franchise hálózatok fejlődése és növekedése: McDonald's. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Barcsay Zita Éva (2020) Szervezetek közötti együttműködés. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Baráth Imre (2017) Futballklubok gazdasági teljesítménye a labdarúgás piacain: A Real Madrid és a Bayern München összehasonlítása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bene-Becski Anita (2014) Vállalati képzések jellemzői. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Berki Bianka (2020) A gerillamarketing hatékonysága és megítélése ács egyéni vállalkozó esetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Besenczi Liza Erzsébet (2018) A szociális gazdaság, kiemelten a szociális szövetkezetek szerepére és a szociális farm magyarországi hagyományaira. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Biczók Zsófia (2000) Marketing audit és SWOT-elemzés gyakorlati alkalmazásának bemutatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bocska Dávid (2012) Szegedi színházak gazdálkodása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bodnár József (2015) Az állateledelek bevezetése a magyar piacra a Master Foods Élelmiszeripari Vállalatnál. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bodor Fanni (2017) A vezető tisztségviselő büntetőjogi felelőssége. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Bokros Edit (2020) Szervezeti Kommunikáció és Konfliktus Elemzés. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bonecz Ervin (1999) A menedzserség alapismeretei. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Bonifert Ferenc (1999) A Szegedi Nemzetközi Vásár -és Piac Kft. arculatának kialakítása, a PR. és a marketingkommunikáció tükrében. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Borbély Lilla Ilona (2020) Információmenedzsment: üzleti intelligencia platformok. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Borda Szilárd (2020) Csongrád megyei SSC-k telephelyválasztási szempontjai. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Szegedi Tudományegyetem.

Bosnyák Ágnes (1999) A nyelviskolák marketingje ma, Magyarországon. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Bracsók Éva (2014) A kompetencia alapú szervezetfejlesztés jelentősége a vállalati szektorban. A szervezeti kultúra és a képzési-gyakorlat elemző vizsgálata a KÉSZ Csoportnál. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Budai János Kristóf (2020) A beszállítók hatása a lakossági fogyasztókra egy innovatív cég életében a kkv szektorban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Bánhegyi Bíborka Dóra (2020) Légitársaságok marketingkommunikációja - a koronavírus hatásai a légiközlekedésre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bárkányi Angelika (2020) A leltározás szerepe a kereskedelemben. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Szegedi Tudományegyetem.

C

Cicelszki Ivett (2020) A PESO-modell elemeinek fogyasztói megítélése a POKET szebkönyvek marketingkommunikációján keresztül-különös tekintettel a szájreklámra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csada Márk Barnabás (2020) Vállalati életciklusok, a Kalo-Méh Trans Kft. életútja. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csamangó Szilvia Klára (2020) Nemzetközi marketing kulturális összefüggései. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Csempesz Iván (2001) Az empátia szerepe a japán üzleti kommunikációban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csikós Blanka (2015) A hátrányos helyzetűek képzésére és foglalkoztatására vonatkozó irányelvek és gyakorlatok hazánkban és az Európai Unióban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Csizmadia Gabriella (1998) 100 év. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Csonti Katalin (2020) Munkahelyi bántalmazások. Posztgraduális képzés, Szegedi Tudományegyetem.

Csáky Attila (2020) A Lapcom Kft.: Délmagyarország kiadó marketing tevékenységének bemutatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csányi József (2020) Portfólió. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Szegedi Tudományegyetem.

Csávás Zsolt (2020) Fordtól a Tesláig: az autóipar menedzsment rendszerének fejlődése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csík Valéria (2006) A Csongrád Megyei Kereskedelmi és Iparkamara public relations tevékenysége. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Czékus Melinda (2021) Intézményválasztást befolyásoló marketingkommunikációs eszközök. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

D

Dancz Ákos Gyula (2020) Lehet MaaS a közlekedési rendszer? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Delia Hajnalka Renáta (2009) A Gerébi Kúria Hotel és Lovasudvar marketingje és konkurencia vizsgálata. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Demus Henrietta (2020) Marketing strategies of Apple and Huawei- Why Apple brand equity is worth more than Huawei’s? (Marketing reasons in terms of smartphone market). MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Deák Tekla Tünde (2020) Megéri-e a magyar fogyasztóknak elektromos autóra váltani? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dimák Andrea (2021) Kontingencia vezetési modellek alkalmazása a gyakorlatban. Vállalkozások vizsgálata a Dél-Alföldi régióban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dobó Zsuzsanna Réka (2020) A környezettudatos gondolkodás és kommunikáció megjelenése és hatása az elektronikus kereskedelemre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dobó Ágnes (2020) A pénzügyi osztály tevékenységei a Florin Zrt. gyakorlatában. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Szegedi Tudományegyetem.

Doma Mariann (2020) A Csongrád megyei mikro-, kis- és középvállalkozások innovációs tevékenységét akadályozó tényezők. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Dudás Gábor (2017) A vagyongyarapodási vizsgálatok elmélete és gyakorlati tapasztalatai egy jogeset elemzésén keresztül. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Dékány Anna (2020) Start-upok a klímaváltozás elleni küzdelemben: Vállalkozói hajlandóság felmérése egy élhetőbb környezet reményében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dóczi Emese (1999) Az O'neill image építése és értékesítési politikája hazánkban. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

E

Eck Dóra (2006) Egy rendezvényszervező cég üzleti tervének megvalósítása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

F

Falusi Bettina (2012) A kompetenciák szerepe az emberi erőforrás fejlesztésében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Farkas Csongor (2020) A közösségi platformok, köztük a Youtube és a Facebook működése az online marketing szemléletében. Posztgraduális képzés, Szegedi Tudományegyetem.

Farkas Gábor (1999) A Főszer-Elektroprofil Kft-nél alkalmazott kommunikációs és promóciós-mix stratégiák új termék bevezetése tükrében. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Farkas Richárd Márk (2020) Empirikus csődelőrejelző modell fejlesztése építőipari vállalatokon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Farkas Ágnes (2006) A T-Mobile Magyarország Rt. public relations tevékenysége. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fazekas Szabolcs (1999) Az MSZ EN ISO 9001 minőségbiztosítási rendszer szerepe, jelentősége, működése a Tornádó International Kft-nél. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Fecske Edit (2013) A Szollak Vagyonkezelő Kft. stratégiai elemzése. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Federics Judit (1999) Marketing. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Fehér Gabriella (2014) Egy projekt terv kidolgozása: mezőgazdasági szakemberképzés szervezése. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Ficzere Anita (2020) Közforgalmú gyógyszertár működése és fejlesztési lehetőségei. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Fogas Máté (2020) Az ár szerepe a lakossági fogyasztók vásárlási döntéshozatalában gázszolgáltató választásakor. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Forgácsné Kovács Anikó (1997) Kis és közép nyomdák marketing lehetőségei a privatizáció után. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Forrai János (2017) A toborzás és kiválasztás kiemelt szerepe a nagyvállalatok szempontjából. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fórián Evelin (2018) A bérek és foglalkoztatottság dinamikus modellezése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Füzesi Marcell (2004) Egy nagyvállalat szerepe a kulturális, művelődési intézmények, egyesületek fenntartásában, működtetésében (vállalati mecenatúra). BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

G

Gajdácsi Nóra (2017) A pályakezdők foglalkoztatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Geiger Domonkos (2020) Egy hazai kis- és középvállalkozás üzleti kapcsolatainak a vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gerendás Szilvia (2017) A teljesítményértékelés elmélete és gyakorlata. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Goda Attila (2000) Multimiliőmosok avagy A multinacionális vállalatok szerepe a korszerű szervezési és vezetési ismeretek hazai elterjedésében. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Gombárné Szigeti Dalma (2013) HR könyvtári környezetben: A Debreceni Városi Könyvtár emberi erőforrás menedzsmentje. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Gulyás Erika (2001) Az élelmiszer kiskereskedelem változásai 1989 után (A partner üzletlánc gyakorlati tevékenységének elemzése). BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gyulavári Andrea (2000) Sikeres vezetés. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gyurcsics Éva (2000) Lábizmok és akaraterő. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gyuris Aranka (2012) Vírus és gerillamarketing. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gábor István (2017) A motiváció szerepe a munkavégzésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gábor Miklós (2001) Az eredményes vezetés. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gáll Réka (2017) Az Y generáció megtartási nehézségei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gémes Fruzsina (2018) Tanyagondnok, mint segítő személyiség. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Görbe Roland (2013) Koncertszervezés a projektmenedzsment módszereivel. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Göttlinger Gábor (2017) Anyagi ösztönzés. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

H

Hajdu Szabolcs (2017) A Public-Private Partnership elmélete és gyakorlati megvalósulása. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Hankóczky Nikolett (2001) Testbeszéd az üzleti kommunikációban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Harkai Laura (2017) Az igényérvényesítés lehetőségeinek reformja az uniós versenyjogi jogsértések területén. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Haskó Zsombor (2020) A Szegedi Tudományegyetem beiskolázási marketingjének vizsgálata a Gazdaságtudományi Kar hallgatóinak körében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Hetyéssy Tamás Levente (2003) A magyarországi professzionális takarító ipar helyzete az Európai Uniós csatlakozás előtt. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hidasi Gabriella (2017) Az egyéni munkaügyi konfliktusok, viták és azok rendezésének alternatív módszerei különös tekintettel a mediációra a resztoratív eljárásra és az Open door policy-re. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Hidegh Sándor (1999) A Granini termékcsalád bevezetése a magyar gyümölcslépiacra. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Holo Patrik László (2020) Strukturált adatbázisok a SEO-ban: Az algoritmusok változásának hatása a felhasználói élményre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Homonnay Réka Judit (2020) A vállalatok társadalmi felelősségvállalásának fogyasztói megítélése a Lush Cosmetics példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth Anikó (2014) A szegedi andragógus hallgatók vállalkozási hajlandósága. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth Csaba (2014) Alapítványok forrásteremtő tevékenysége. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth Tibor (2020) Az account-based marketing szerepe a B2B piacon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hrivnák Alexandra Edit (2017) Jogi audit lefolytatása a Magyarországon működő kis- és középvállalkozásoknál, a speciális szabályozásnak való megfelelés szempontjait is figyelembe véve. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Hévízi Patrik (2020) Kis- és középvállalkozások finanszírozásának kockázatmenedzsmentje. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hőhn-Kovács Krisztina (2021) Egészséges táplálkozás és egészségtudatosság marketing vonatkozásban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hős Ildikó (1997) A Fundy Kft. marketingosztályának tevékenysége a sikeres értékesítés előkészítésétől a megvalósításig. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

I

Igel Mirella (2021) A csomagolásmentes kozmetikumok iránti igény felmérése és az arra ható tényezők feltárása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Illés Emese (2012) A képzés szerepe a vállalatok versenyképességében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Illés Gézáné (2006) „Az üllési Fonó Néptánc-együttes marketingje”. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ivanovic Laura (2020) Online marketing tanácsadócég piacra lépésének lehetőségei Magyarkanizsán. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

J

Janesz Kitti Enikő (2020) Az Y és Z generáció fogyasztási szokásainak és vásárlási döntéseinek összehasonlítása a ruházati cikkek piacán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Janó Lajos (1997) Marketing a művelődési ház típusú intézmények tevékenységében. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Jellinek Márta (1999) Egy nonprofit szervezet létrehozása, működtetése és marketingstratégiai terve (múlt-jelen-jövő). BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Juhász Tímea (2020) Környezettudatos marketing és a fogyasztói magatartás kapcsolata. A fogyasztói tudatosság és motivációk élelmiszer vásárlás során. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Juhász Zsolt (2021) A vállalkozóvá válás folyamata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Jánoska Balázs (2021) A mémek szerepe és a virális tartalom vizsgálata a marketingkommunikációban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Jószai Csilla (2020) Fenntarthatósági jelentések összehasonlíthatósága a ruházati iparban a H&M és Zara példáján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

K

Karsai Dóra (2020) Ruhavásárlási szokások a Z generáció körében, fast fashion és slow fashion térnyerése Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Katanich Ivett (2000) A mai gazdaság szolgáltatóinak törekvése a vevő, fogyasztó kielégítése érdekében avagy a vevőszolgálat helye a marketingmixben a fogyasztói magatartás vizsgálata tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kazy Réka Ildikó (2013) A munkaerő-fejlesztés módszerei és lehetőségei egy hazai középvállalkozás esetében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Király Gabriella (2020) Környezettudatosság és fenntarthatóság a megaesemények során. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Király-Ábel Anita (2020) A fogyasztói döntéseket befolyásoló tényezők vizsgálata az esküvői szolgáltatások piacán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kis Izabella (2020) Hírességekről alkotott véleményt befolyásoló tényezők vizsgálata több márka alkalmazása esetén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kislitsa Kristina (2020) Diversity and Inclusion in selected Silicon Valley tech companies. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss Annamária (2013) a kis- és középvállalkozások helyzete Magyarországon, egy családi vállalkozás példáján keresztül. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss Boglárka Zsófia (2020) Kulturális marketingkommunikáció a Szegedi Szabadtéri Játékoknál. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss János (1997) Információs szekrények készítése : saját vállalkozás üzleti terve. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Kocsis Alexandra (2012) Szolgálunk és képzünk. A Csongrád megyei Rendőrfőkapitányság humánerőforrás politikája. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kocsis Erika (2003) Ingatlan Menedzsment. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kocsis Gabriella (1999) A MOL Rt üzemanyag nagykereskedelmének marketingje. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Kokavecz Kinga (2003) A vezetési stílus kommunikációs megközelítése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Konstantinovics Máté (2021) Kajak-kenu sportolók fogyasztói magatartására történő befolyások az étrend-kiegészítők terén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kopasz Vanda (2017) A köztulajdonban álló munkáltatók által foglalkoztatottakra és a vezető állású munkavállalókra vonatkozó speciális munkajogi szabályok. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Kosztor Alexa Kitti (2020) A Coop Szeged Zrt.-nél a kontrolling szerepe az üzleti tervezésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Koszó Ádám (1999) A Pick Szeged RT arculati koncepciója. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Kotogán Klaudia (2020) Elektromos autók gazdaságosságának vizsgálata a fogyasztók szemszögéből. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács Andrea (2003) A Wella története Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács Barbara (2003) Fogyasztói Magatartás. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács Dénes (2009) Az online marketing lehetőségei. Az internet kiaknázatlan és kiaknázható lehetőségei. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács Viktor (2000) A szolgáltatások minőségének javítása a reklamáció és panaszkezelés tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács Vivien Nikolett (2020) Influencerek működésének bemutatása a vállalatokon és a véleményvezéreken keresztül. „Szponzorált tartalom”. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács Zsolt (2020) Vállalkozóvá válás - A Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar hallgatóinak vállalkozói hajlandóságának vizsgálata, illetve a vállalkozási aktivitásuk növelésének lehetősége. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Krammer Henriett (1997) A fogyasztói magatartást befolyásoló tényezők elemzése. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Krekuska Noémi (2020) A nonprofit szervezetek marketingje az adó 1%-os felajánlásának tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kállai Rudolf (2003) Vezetői stílusok és motivációra gyakorolt hatásuk. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kálmánchey Judit (1999) A PannonPipe Műanyagipari Kft. versenye a műanyagcsövek piacán. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Károly Miklós (2020) Ügyfélelégedettség, lojalitás és ügyfélorientáció mérése szervezeti piacon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kárpáti Klaudia (2020) A generációk digitális kompetenciáinak különbségei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kérészi Máté (2021) Az Apple iránti márkaszeretet és elkerülés vizsgálata az iPhone készülékek tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kónya Andrea (1999) Tradíció és innováció : egy 65 éves cég múltja és jövője a XXI. század tekintetében. Az Observer Budapest Médiafigyelő Kft. marketing tevékenységének bemutatása. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Kószóné Kónya Irén (2013) Egy felnőttképzési vállalkozás fejlődésének üzleti szempontú elemzése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

L

Ladányi Laura (1997) Üzleti terv. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Lajkó Antal (1999) Marketing és minőségbiztosítás a KFT. szervezeti életében. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Lakatos Jenő (1997) Marketing stratégia és taktika alkalmazása a KFT. gyakorlatában. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Lakner Tünde (2003) A távol-keleti menedzsment „titkai”. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lantos Angéla (2020) Vegetáriánus és vegán fogyasztók húspótlók iránti attitűdjének vizsgálata motivációik függvényében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lehoczki Anna Barbara (2016) A vezető állású munkavállalók és a menedzserszerződések a versenytilalmi-megállapodás tükrében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Lehoczki Zóra Zsófia (2016) Az apportálás. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Lehotai Zsuzsanna (2003) A japán menedzsment sajátosságai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lengyel Gergő (2020) A fogyasztói élményeket befolyásoló tényezők vizsgálata a napi fogyasztási cikkek piacán a Szegedi Tudományegyetem hallgatói körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lizon Loretta (2014) Munkaerő-piaci képzések - Kiút az állástalanságból? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lovászi Zita (2020) Szakképzett munkaerő biztosítása egy tejipari vállalatnál. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Lénárt Szabolcs (2001) A nemzeti kultúra hatása a vállalati kultúrára a Nokia Rt. tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

M

Macsek Dorina Emese (2012) Dorina Tours Idegenforgalmi és Kereskedelmi Kft. üzleti terve. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Magyar Angelika (2020) Generációs különbségek megnyilvánulása a fogyasztói magatartásban a Fast fashion jelenségen keresztül bemutatva. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Maráz Krisztina (2000) Reklámkörkép Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Maróti Anett Franciska (2020) Az autógyártás szerepe a német gazdaságban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Maróti Péter (2020) Az emocionális márkaépítés és reklámozás hatásai a fogyasztók márkamegítélésére. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Maróti Ábel (2020) Üzlet a sporton túl: a sportoló márkaépítés eszközei. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Maslac Michaela (2014) A magyarországi könnyűzenei fesztiválok bemutatása marketing megközelítésből. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Medve Dóra (2017) A kérdezéstechnika szerepe a felvételi interjúkban. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Mohácsi Gábor Dániel (2021) A fogyasztók magatartása az új pénzügyi termékekkel kapcsolatban - Magyar Állampapír Plusz. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Moldován Lili Rozália (2021) A Szerencsejáték Zrt. bemutatása, marketingkommunikációjának hatása a fiatal felnőttekre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár Csaba (2012) A személyes eladás, mint a kommunikációs mix része. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár Daniella (2020) Marketing célú grafikai anyagok fogyasztói észlelésének vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár Dóra (2020) Az új munkaerő útja az Ingatlannet.hu ingatlanportálnál. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Szegedi Tudományegyetem.

Mucsi Bianka Annamária (2017) Munkahelyi elégedettség befolyásoló tényezői egy magyar cégnél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Málovics Melinda (1999) Az Uniterm Kft piaci pozíciójának elemzése. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Márki Lászlóné (1999) A sikeres üzlet egyik titka a jó menedzser asszisztens. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Márton Irén Enikő (2012) Új munkaköri kompetenciák megjelenése a változó piacgazdaság és az Európai Unió igényeinek megfelelően. A kompetenciák felértékelődésének folyamata az elmúlt évtizedekben. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Mészáros István (2013) Új termék bevezetése, egy megvalósult kampány tükrében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Móniné Urbán Magdolna Vállalkozások története és jelene. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

N

Nagy Bence Márk (2021) A magyarországi sportszponzoráció a kézilabda példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy Blanka (2000) Marketing az Internet hálójában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy Kriszta (2017) A fluktuáció okai a szervezetek működésében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy Olívia (2019) Kis- és középvállalkozások marketingje: Blue Velvet Divatáru. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy Szabolcs (2017) Egy új korszak hajnalán. A versenyjogi jogsértéseken alapuló kártérítési perek az Európai Unióban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagylaki Petra (2020) Környezettudatos fogyasztás a Szegedi Tudományegyetem hallgatói körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagymihály Norbert Géza (2020) Digitalizáció hatása az építőipari vállalkozásokra. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Nemes Zsuzsanna (2020) Vezetői elakadások a kisvállalkozások növekedési életszakaszában. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Nyemcsok Ágnes Luca (2021) A Csabai Kolbászfesztivál marketingje és turizmusformáló hatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nyámádi Rita (2016) A vezető tisztségviselő felelőssége. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Nyári Andrásné (2000) A menedzsment fontossága az oktatásban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nánási Zsigmond (2020) A Soproni Óvatos Duhaj IPA bevezetésének folyamata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Németh Bernadett (2014) A rendezvényszervezés folyamatának átfogó bemutatása a Fashion Aukció Jótékonysági Divatbemutató példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Néveri Béla (2000) A Burger King motivációs rendszere. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

O

Ohát Zalán Buda (2020) Egy startup kialakulása: Hogyan lesz egy ötletből vállalkozás? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Olasz Barbara (2020) eSport csapatok üzleti modelljei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Olasz Imola (1997) A reklám marketing tevékenységek értékelése és összehasonlítása a magyar utazási irodák gyakorlatában. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Ormos Petra (2020) A fogyasztói magatartás vizsgálata az online környezetben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Orosz Tamás Andor (2015) A szegedi IH szakmai és fenntartói szemszöbgől. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

P

Pap Szilvia (2020) Az egyéni vállalkozás elindítása és adózási lehetőségei. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Szegedi Tudományegyetem.

Papp Emőke (2006) Harmónia Wellness és Egészségközpont Kft. szervezeti és vezetési elveinek kialakítása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Paskuj Mátyás (1997) A Pálma Fotó Kft. üzleti terve 1997. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Pataki Gergő (2020) Vállalkozások finanszírozása: a tervezéstől a forrásbevonásig. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Perlaki Edit (2016) A Mezőhegyesi Gyermek Néptánctábor története, bemutatása projektmenedzsment szempontból. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Pesthy Kata Zsófia (2020) A Coca Cola marketingkommunikációja Magyarországon napjainkban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Pesti Beatrix (2012) Humánerőforrásfejlesztés a közigazgatásban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Pesti István (2020) Szervezeti siker azonosítása szervezetspecifikus modellek segítségével az MH 37. II. Rákóczi Ferenc Műszaki Ezred saját üzemeltetésű kantinjánál. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Petényi Zoltán (2020) Az énkép hatása a dohánymárka választásra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pető Alfréd (2001) Promóterképző tanfolyam. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pintér Dávid Attila (2020) A Klinikai Vizsgálatokat Koordináló Iroda bemutatása, valamint lehetséges munkaköri átszervezések a munkaidő és a bérezés optimalizálása érdekében. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Polycsik Tünde (2003) A cégnyilvántartásról, a cégnyilvánosságról, a bírósági cégeljárásról és a gazdasági társaságokról. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Polyvás Ildikó (1999) Pepsi Max mint új termék bevezetése. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Polyvás Tamásné (2003) Hatékony vezetői magatartás a szervezetnél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Prohászka Hajnalka (1999) A japán menedzsment kialakulásának folyamat és sajátosságai. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Pándi Csilla (2000) Szolgáltatások az órajavítás tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pócsik Gabriella (2013) Három magyar fővárosi színház gazdálkodása. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

R

Radóné Szögi Etelka (2001) A belső felülvizsgálat szerepe a minőségbiztosításban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Rappaport Dóra (2000) Rendezvényszervezés és marketingtevékenység a Duna karnevál tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Rau Rózsa (2003) A METRIMED Kft termékstratégiája. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Richter Dávid László (2020) A jövő OTP fiókja és marketingkommunikációja. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Roósz Mária Mercédesz (2020) A Süd-Alu Kft. fejlődése, jelenlegi helyzete. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Szegedi Tudományegyetem.

Rácz Krisztián (2020) Influencerek hitelességének vizsgálata a fiatalok körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Rádi Martin (2020) A lojalitás vizsgálata a magyar kukorica vetőmagpiacon a kapcsolati marketing tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Rádóczi Lajos István (2020) Az Európai Uniós forrásból elnyerhető támogatások nehézségeinek vizsgálata a szegedi mikrovállalkozások körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Réti Gábor (2003) Változásmenedzselés, kultúraváltás. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Révészné Jakus Tünde (2000) A marketing-szakma a kiállítások tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

S

Sallay Fanni (2020) Design és pihenés a kertben. Egy szezon hatása a szegedi Auchan áruházra. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Szegedi Tudományegyetem.

Sarnyai Mónika (2016) Andragógiai kompetenciák szerepe az emberi erőforrásfejlesztésben. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Sashegyi Árpád Dávid (2021) Az online vásárlás marketing eszközei, ezen belül a Facebook és a Google AdWords összehasonlítása az Időzóna Óraszalon példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sasvári Csilla (2000) A kultúra és az idegenforgalom kapcsolata a mai Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Savolt Dániel (2020) A nyugdíjcélú öngondoskodás szerepe, megtakarítási szokásokban és pénzügyi tudatosságban való megjelenése a Szegeden élő Y generáció körében tekintettel a fiatal vállalkozókra. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Schnürlein Henrik (2020) Közösségi média hatása a rendszeres sportolási szokások kialakulására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Schváb Martin Csaba (2017) Az üzletrészről és az üzletrész átruházásáról. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Sehapovic Márk (2021) A márkaimázs szerepe a vásárlói döntéshozatalban a mobiltelefonok piacán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Serfőző Aliz (2020) A fiatalok divatkövetése és a márkaimázs szerepe a fast fashion világában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sipos Klára (1999) Ember és szervezet - Humán menedzsment alapkövei. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Sipos Sára Eszter (2020) A közforgalmú gyógyszertár gondozási szolgáltatásainak elégedettségmérése. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Sisák Bernadett (2020) Egy vállalat gazdasági teljesítménye mögötti innovatív beruházás sajátosságai. Posztgraduális képzés, Szegedi Tudományegyetem.

Sohajda László István (2020) Közművelődés márka alapon. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Somoskövi Tamás (2020) Fogyasztói magatartása vendéglátásban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sonoda Ayane (2020) Consumer Behaviour Towards Green Marketing For Cosmetics. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Soós Róbert (2020) Egy hazai középvállalat életútjának elemzése az Adizes életciklus modell alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Student Tamás (2020) A közönség sikeres elérésének vizsgálata egy kulturális szolgáltató esetében - a Magyar Nemzeti Cirkusz marketingkommunikációjának elemzése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Suti Szilvia (2003) Egy speciális területen működő nonprofit szervezet felépítése, bemutatása tevékenysége tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabadkai Liza (2020) E-mail alapú kapcsolattartás egy hazai ingatlanportál esetén – Hírlevélmarketing az Ingatlannet.hu példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó Anita (2019) Egyetemisták tanszervásárlási szokásai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó Martin Benjamin (2021) A Szegedi Nemzeti Színház marketingkommunikációja, nézői elégedettség vizsgálata a koronavírus-járvány idején. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó Réka Paula (2020) A kis- és középvállalkozások alternatív finanszírozási lehetősége: a közösségi finanszírozás. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó-Nagy Krisztina (2020) Az orvoslátogatás eredményességét befolyásoló tényezők vizsgálata. Posztgraduális képzés, Szegedi Tudományegyetem.

Szalma Beáta Anna (2020) Fogyasztói magatartás vizsgálata a cukormentes üdítőitalok piacán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szanati László (2020) Az önszerveződő szervezetek. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Szegedi Tudományegyetem.

Szebenyi Viktor (2020) Családi vállalkozások utódlásának problematikája és a magánéletre való hatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szeleczky Noémi Tünde (2003) Rendezvényszervezés elmélete és gyakorlata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szenczi Alexa (2020) A Tesla, mint innováció elterjedésének korlátai Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szentesi Alexandra (2021) A munkáltatói márka vonzásában: hogyan tegyük vonzóvá vállalatunkat az Y és Z generáció számára? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sziládi Tibor (2003) A szépség nem minden... : a luxuskozmetikai piac Magyarországon, az Estée Lauder bemutatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szilágyi Noémi (2001) Konfliktus a szervezetben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szirtes Anikó (1999) A Multilevel Marketing létrejötte és szerepe a kereskedelemben, különös tekintettel az Euronet Hungary Kft-re. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Szunyogh Beatrix (2003) A hipermarketek eseményreklámja. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Száraz Ferenc (2000) Egy vállalkozás konkrét üzleti terve. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Szásziné Tóth Rozália (2006) A Magyar Posta vállalati kommunikációs tevékenysége 2000-2005. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szűcs Ferenc (2001) Team-épités:munkacsoportok szerepe, jelentősége. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szűcs Gyöngyi (2020) A Pingvin Patikák kommunikációjának formái és sajátosságai. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szűcs György (2020) Tartalommarketing, mint erős bástya! Esettanulmány egy kisvállalkozás online marketingjének POE elv szerinti vizsgálatára. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szűcs Viktória (2013) A nők munkaerő-piaci helyzete Magyarországon. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Sági Éva (2003) A vezetési stílus elméletei, vezetési modellek, empirikus vizsgálatok. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

T

Takó Roland Attila (2021) Mikro-, kis és középvállalkozások fejlődése és növekedése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tamás Tibor (1999) Vásármarketing. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Tamási Csanád József (2020) A vállalati és a személyes márka kapcsolata Elon Musk példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tanács József (1999) Sikeres vállalatok szervezeti kultúrájának empirikus vizsgálata. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Tar Imre (2001) Mobilon lógva : a mobilszolgáltatók helyzete Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tarjányi Dániel (2020) Szállítmányozási tevékenység kiszervezésének gazdaságossági eredményessége az AT&KM Kft.-nél. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Szegedi Tudományegyetem.

Temesvári Gábor (2000) Hipermarketek jelenléte Magyarországon. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Timár Hajnalka Éva (2019) Életbiztosítás, mint öngondoskodás - kiemelten a befektetési egységekhez kötött életbiztosítás. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Trapp Cintia Alexandra (2020) A napelemes rendszerek telepítésével foglalkozó vállalatok marketingkommunikációja. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Trischler Nóra (1999) Az ingatlanmarketing helyzete Magyarországon, Újépítésű lakóingatlanok sajtóhirdetése. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Trudics Béla (2020) Facebookon végzett remarketing tevékenység vizsgálata szegedi vendéglátóhelyek esetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tuboly Ágnes (2020) Vásárlói percepciók egy építőipari kereskedés arculatával kapcsolatban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Turzó Ottó (2020) A Csavarker Plusz Kft ajánlórendszerének fejlesztési lehetőségei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Táborosi Dominika (2015) Konfliktusok és konfliktuskezelési stratégiák, módszerek egy multinacionális vállalatnál, munkatársak között felmerülő konfliktusok és azok kezelése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tárkány Zsolt (2001) Vásár-kiállítás mint világjelenség bemutatása az Industria 99' rendezvényen való részvételen keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tátrai Krisztina (2003) Az Európai Unió fogyasztóvédelme. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóbiás Fanni (2020) Best Iroda Kft. életciklusainak elemzése Adizes modellje alapján. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth Amanda Esztella (2020) Az irodai ergonómia tanulmányozása a szegedi Continental tömlő kereskedelmi irodájában. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth Andrea Judit (2003) A McDonald's és a franchise rendszer. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth Annamária Judit (2021) Fogyasztói magatartásformák vizsgálata a kávézás tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth Blanka (2021) Nonprofit szervezetek marketingtevékenységének vizsgálata a Mosolykommandó Alapítvány példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth Dávid (2020) A hazai online kiskereskedelmi vállalkozások keresőmarketingjének vizsgálata a fogyasztók szemszögéből. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth László (2020) Gyógyszertári vállalkozás indítása. Felsőfokú/felsőoktatási szakképzés, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth Rita (2001) Az előregyártott kutyaeledelek piaci helyzete : Különös tekintetben a két piacvezető márkára. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth Ágnes (2000) A szegedi Tesco áruhoz marketing tevékenységeinek bemutatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Török Helga Klára (2020) Generációváltás és generációmenedzsment. Posztgraduális képzés, Szegedi Tudományegyetem.

Török Réka Szabina (2020) Szeged város imázsának élményszemléletű fejlesztése. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

V

Vanek Réka (2000) A menedzser szféra Magyarországon tíz évvel a rendszerváltás után. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Varga-Fazekas Zsuzsanna (2020) A vállalati társadalmi felelősségvállalás és az IKEA. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vargha-Pánczél Zsófia Klára (2020) Speciális kihívások és innovációs igények az egészségügyi piac in vitro diagnostics (IVD) szegmensben. Posztgraduális képzés, Szegedi Tudományegyetem.

Vaskóné Gardel Ivett (2001) A vezetés és szervezéstudomány fejlődése, a vezetési stíluselméletek bemutatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vukováry Eszter (2020) A kombinált áruszállítás jelentősége napjainkban : Esettanulmány a bajai kikötő vizsgálatával. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vágó Roland (2012) Motorsport rendezvények gazdasági szempontú elemzése. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Váradi Emese (2021) Virtuális vállalatok és virtuálizáció a vállalatok működése, munkafolyamatai során. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vér Erzsébet (2014) A humántőke fejlesztése a megváltozott munkaképességű emberek körében a Dél-alföldi régióban. A „MOZGI” Projekt. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Vígh Máté (2017) Változásmenedzsment és a HR kapcsolata a BKK Zrt.-ben. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Vörös Anikó (2009) Egy középvállalkozás pénzforgalmi tevékenysége. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

W

Walter Gergő Csaba (2020) Sportmenedzser szoftverek elterjedése, és azok hasznossága a sportéletben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

X

Xiang Yimeng (2020) The similarities between Confucianism and Human Resource Management. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Z

Zöllei Krisztina (2001) A teljes körű minőségirányítás [ TQM-rendszer ] kiépítése, és működtetése a PICK SZEGED Rt.-nél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ú

Újvári Aliz (2020) A női tárgyiasítás megjelenése a marketingkommunikációban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2021. április 15. 07:31:07 CEST.