Items where Subject is "05.02.03. Business and management"

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type
Jump to: A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | U | V | W | X | Z | Ú
Number of items at this level: 465.

A

Agócs, Vanda Barbara (2021) A madárinfluenza hatása a Bács-Tak Kft. beszámolóira. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Aigner, Éva (2002) Testbeszéd az üzleti kommunikációban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Alaboodi, Fatima (2020) A betegélmény és a lojalitás kapcsolatának vizsgálata szegedi egyetemisták körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Almássy, Balázs Attila (2021) Eszközárciklusok a dot-com buborék kontextusában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Alshaker Alasir, Layan Zaki Ahed (2021) Challenges Facing Social Enterprises in the Middle East. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Amanov, Shamsaddin (2021) The Right to Exist: The Position of Universal Basic Income in the Works of the Most Influential Contemporary Philosophers. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Amrani, Amine (2021) The relationship between human wellbeing and economic growth. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Angyalné Liker, Ágnes (2008) Mezőgazdasági nagyvállalatok lehetőségei az európai uniós csatlakozás éveiben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Annus, Tünde (2006) Az ISO minőségirányítási rendszer bevezetése kereskedelmi vállalkozásban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Antalné Pesti, Mónika (2001) Ösztönzésmenedzsment. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Apáti, Andrea (2003) Bolti kiskereskedelem. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Arany, Zsolt (2006) Az igazgató eredményes tervező munkájának kritériumai és főbb összetevői. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Asztalos, Katalin (2007) Online marketing vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

B

Babatunde, O. Ogunjimi (1998) Multinacionális cégek marketing stratégiája a McDonald's esete. BA/Bsc, Debreceni Agrártudományi Egyetem.

Babos, Dóra (2021) A részmunkaidős foglalkoztatás helyzete Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bagi, Zsolt János (2020) Vállalatirányítási rendszer optimalizálási projektek a Continental vállalat Mobile Fluid Systems üzleti egységében. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Bak, Krisztián (2017) Az emberi erőforrás menedzsment helye a szervezetben, feladatai és értékelése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bakonyi, Noémi (2006) Vállalkozások fajtái, alapítása és működése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bakos, Dániel (2021) A Magyar Telekom Nyrt. toborzási folyamatai. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Bakró-Nagy, Dominika (2020) Egy működő fogászati magánpraxis gazdasági elemzése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Balog, Zoltán (1999) A public relations /PR/, a reklám és a PR. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Balogh, László István (2020) A franchise hálózatok fejlődése és növekedése: McDonald's. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Barcsay, Zita Éva (2020) Szervezetek közötti együttműködés. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Baráth, Imre (2017) Futballklubok gazdasági teljesítménye a labdarúgás piacain: A Real Madrid és a Bayern München összehasonlítása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bene-Becski, Anita (2014) Vállalati képzések jellemzői. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Beregszászi, Rita (2021) Emberi erőforrás menedzsment a gyakorlatban a Fornetti Kft. tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Berki, Bianka (2020) A gerillamarketing hatékonysága és megítélése ács egyéni vállalkozó esetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Berényi, Beáta Gabriella (2021) Egészséges munkavállaló az egészséges munkahelyeken. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Besenczi, Liza Erzsébet (2018) A szociális gazdaság, kiemelten a szociális szövetkezetek szerepére és a szociális farm magyarországi hagyományaira. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Biczók, Zsófia (2000) Marketing audit és SWOT-elemzés gyakorlati alkalmazásának bemutatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bittó, Péter (2021) A csapatépítés szerepe és hatása : a teljesítmény és a fluktuáció szempontjából a telekommunikációs dolgozók körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bocska, Dávid (2012) Szegedi színházak gazdálkodása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bodnár, József (2015) Az állateledelek bevezetése a magyar piacra a Master Foods Élelmiszeripari Vállalatnál. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bodor, Fanni (2017) A vezető tisztségviselő büntetőjogi felelőssége. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bokros, Edit (2020) Szervezeti Kommunikáció és Konfliktus Elemzés. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bonecz, Ervin (1999) A menedzserség alapismeretei. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Bonifert, Ferenc (1999) A Szegedi Nemzetközi Vásár -és Piac Kft. arculatának kialakítása, a PR. és a marketingkommunikáció tükrében. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Borbély, Balázs (2007) Egyéni vállalkozás alapítása a mai Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Borbély, Lilla Ilona (2020) Információmenedzsment: üzleti intelligencia platformok. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Borda, Szilárd (2020) Csongrád megyei SSC-k telephelyválasztási szempontjai. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Bosnyák, Ágnes (1999) A nyelviskolák marketingje ma, Magyarországon. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Bracsók, Éva (2014) A kompetencia alapú szervezetfejlesztés jelentősége a vállalati szektorban. A szervezeti kultúra és a képzési-gyakorlat elemző vizsgálata a KÉSZ Csoportnál. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Budai, János Kristóf (2020) A beszállítók hatása a lakossági fogyasztókra egy innovatív cég életében a kkv szektorban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bánhegyi, Bíborka Dóra (2020) Légitársaságok marketingkommunikációja - a koronavírus hatásai a légiközlekedésre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bárkányi, Angelika (2020) A leltározás szerepe a kereskedelemben. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Békési, Csilla (2013) A Magyar Posta Zrt. jóléti-szociális juttatási rendszere. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Börcsök, Blanka (2021) A Z generáció tagjainak munkahelyválasztási preferenciái. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

C

Chovan, Erzsébet (1998) A hulladékgazdálkodás helyzete Mezőkovácsházán. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Cicelszki, Ivett (2020) A PESO-modell elemeinek fogyasztói megítélése a POKET szebkönyvek marketingkommunikációján keresztül-különös tekintettel a szájreklámra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csada, Márk Barnabás (2020) Vállalati életciklusok, a Kalo-Méh Trans Kft. életútja. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csamangó, Szilvia Klára (2020) Nemzetközi marketing kulturális összefüggései. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csempesz, Iván (2001) Az empátia szerepe a japán üzleti kommunikációban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csigér, István (2006) A minőségbiztosítás lehetőségei. Az SZTE Ságvári Endre Gyakorló Gimnázium minőségirányítási programjáról. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Csikós, Blanka (2015) A hátrányos helyzetűek képzésére és foglalkoztatására vonatkozó irányelvek és gyakorlatok hazánkban és az Európai Unióban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csizmadia, Gabriella (1998) 100 év. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Csongrádi, Dávid (2021) A válás hatása a családi vállalkozásra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csonti, Katalin (2020) Munkahelyi bántalmazások. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Csáky, Attila (2020) A Lapcom Kft.: Délmagyarország kiadó marketing tevékenységének bemutatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csányi, József (2020) Portfólió. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Csávás, Zsolt (2020) Fordtól a Tesláig: az autóipar menedzsment rendszerének fejlődése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csík, Valéria (2006) A Csongrád Megyei Kereskedelmi és Iparkamara public relations tevékenysége. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Czakó, Natália (2021) Távmunka mint atipikus foglalkoztatási forma Magyarországon a XXI. században. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Czegle, Zoltánné (2002) Egy megadott intézményi esetre szabott COMENIUS I. bevezetési munkaterv kidolgozása. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Czibula, Réka Luca (2021) A Z generáció munkaerőpiaci elvárásainak vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Czindrity, Karolina (2013) A szakszervezetek jövője a megváltozott jogi és társadalmi környezetben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Czékus, Melinda (2021) Intézményválasztást befolyásoló marketingkommunikációs eszközök. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

D

Daka, Kinga (2021) Az észlelt kockázat hatása a fogyasztók vásárlási szokásaira online környezetben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dancsó, Timea (1998) Az általános forgalmi adó ellenőrzésének vizsgálata az adóellenőrzés mechanizmusára vetítve. BA/Bsc, Debreceni Agrártudományi Egyetem.

Dancz, Ákos Gyula (2020) Lehet MaaS a közlekedési rendszer? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dankovics, Krisztina (2021) Zöld PR : a WWF Magyarország kommunikációs és PR-tevékenységének bemutatása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Delia, Hajnalka Renáta (2009) A Gerébi Kúria Hotel és Lovasudvar marketingje és konkurencia vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Demus, Henrietta (2020) Marketing strategies of Apple and Huawei- Why Apple brand equity is worth more than Huawei’s? (Marketing reasons in terms of smartphone market). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Deák, Tekla Tünde (2020) Megéri-e a magyar fogyasztóknak elektromos autóra váltani? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dicső, István (2002) Az emberi erőforrás menedzselésének lehetőségei egy átalakító típus változtatás során. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Dimák, Andrea (2021) Kontingencia vezetési modellek alkalmazása a gyakorlatban. Vállalkozások vizsgálata a Dél-Alföldi régióban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dobi, János (2004) A humán erőforrás fejlesztése : a teljesítményértékelés. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Dobsa, Dorina (2021) Ösztönzési és motivációs eszközök vizsgálata a Dél-alföldi régióban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dobó, Zsuzsanna Réka (2020) A környezettudatos gondolkodás és kommunikáció megjelenése és hatása az elektronikus kereskedelemre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dobó, Ágnes (2020) A pénzügyi osztály tevékenységei a Florin Zrt. gyakorlatában. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Doma, Mariann (2020) A Csongrád megyei mikro-, kis- és középvállalkozások innovációs tevékenységét akadályozó tényezők. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Dudás, Hanna (2021) A munkaerő-kölcsönzés helyzete, felépítése és társadalmi megítélése Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dudás, Gábor (2017) A vagyongyarapodási vizsgálatok elmélete és gyakorlati tapasztalatai egy jogeset elemzésén keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Dunai, Jánosné (2008) Humánerőforrás tervezése, a humán erőforrással való gazdálkodás, munkáltatói jogkör gyakorlása : (elemzés). Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Dékány, Anna (2020) Start-upok a klímaváltozás elleni küzdelemben: Vállalkozói hajlandóság felmérése egy élhetőbb környezet reményében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dóczi, Emese (1999) Az O'neill image építése és értékesítési politikája hazánkban. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

E

Eck, Dóra (2006) Egy rendezvényszervező cég üzleti tervének megvalósítása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Eich, László (2007) A marketing és PR szerepe a közoktatási intézményekben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Essősy, Gábor (1995) Magyarország vadgazdálkodása. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

F

Falusi, Bettina (2012) A kompetenciák szerepe az emberi erőforrás fejlesztésében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Faragó, Tamás (2021) Fizetett alkalmazottak hatása az önkéntes civil szervezetekre Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Farkas, Csongor (2020) A közösségi platformok, köztük a Youtube és a Facebook működése az online marketing szemléletében. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Farkas, Gábor (1999) A Főszer-Elektroprofil Kft-nél alkalmazott kommunikációs és promóciós-mix stratégiák új termék bevezetése tükrében. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Farkas, Richárd Márk (2020) Empirikus csődelőrejelző modell fejlesztése építőipari vállalatokon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Farkas, Ágnes (2006) A T-Mobile Magyarország Rt. public relations tevékenysége. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fazekas, Szabolcs (1999) Az MSZ EN ISO 9001 minőségbiztosítási rendszer szerepe, jelentősége, működése a Tornádó International Kft-nél. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Fecske, Edit (2013) A Szollak Vagyonkezelő Kft. stratégiai elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Feczák, Tamás (2009) Munkaerőgazdálkodás a hidrokultúrában történő zöldséghajtatás során. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Federics, Judit (1999) Marketing. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Fehér, Dávid (2021) A fiatalok attitűdje a mobiltelefonok funkcionális jellemzői iránt. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fehér, Gabriella (2014) Egy projekt terv kidolgozása: mezőgazdasági szakemberképzés szervezése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Felvidéki, Vivien (2021) A munkáltatói márka befolyása a pályakezdés/elhelyezkedés során az Y és Z generációk körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ficzere, Anita (2020) Közforgalmú gyógyszertár működése és fejlesztési lehetőségei. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Fodor, Bernadett (2021) A kézműves termékek fogyasztóinak magatartását befolyásoló tényezők vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fogas, Máté (2020) Az ár szerepe a lakossági fogyasztók vásárlási döntéshozatalában gázszolgáltató választásakor. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Forgácsné Kovács, Anikó (1997) Kis és közép nyomdák marketing lehetőségei a privatizáció után. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Forrai, János (2017) A toborzás és kiválasztás kiemelt szerepe a nagyvállalatok szempontjából. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fónyad, Judit (2005) Minőségirányítási rendszer kiépítése a gyakorlatban. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Fórián, Evelin (2018) A bérek és foglalkoztatottság dinamikus modellezése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Füzesi, Marcell (2004) Egy nagyvállalat szerepe a kulturális, művelődési intézmények, egyesületek fenntartásában, működtetésében (vállalati mecenatúra). BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

G

Gajdácsi, Nóra (2017) A pályakezdők foglalkoztatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Galambos, Ildikó (2021) Toborzási módszerek és technológiák vizsgálata az Y és Z generáció preferenciáinak tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gazdag, Izabella (2019) Osztatlan közös tulajdonban lévő erdők értékét befolyásoló tényezők. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Geiger, Domonkos (2020) Egy hazai kis- és középvállalkozás üzleti kapcsolatainak a vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Geleta, Orsolya (2009) Toborzás és kiválasztás bemutatása a Kész Holding Zrt.-n keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gerendás, Szilvia (2017) A teljesítményértékelés elmélete és gyakorlata. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Goda, Attila (2000) Multimiliőmosok avagy A multinacionális vállalatok szerepe a korszerű szervezési és vezetési ismeretek hazai elterjedésében. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Gombárné Szigeti, Dalma (2013) HR könyvtári környezetben: A Debreceni Városi Könyvtár emberi erőforrás menedzsmentje. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gulyás, Erika (2001) Az élelmiszer kiskereskedelem változásai 1989 után (A partner üzletlánc gyakorlati tevékenységének elemzése). BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gyimesi, Levente (2021) Lakossági hitelrendszerek Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gyovai, József (2021) Magyarországi járások versenyképessége és rezílienciája válságok idején - a közfoglalkoztatás mint válságkezelő eszköz. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gyulavári, Andrea (2000) Sikeres vezetés. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gyurcsics, Éva (2000) Lábizmok és akaraterő. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gyuris, Aranka (2012) Vírus és gerillamarketing. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Győrfi, Krisztina (2021) Nyugdíjas ház létjogosultsága, finanszírozása, működtetése konkrét esettel illusztrálva. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gábor, István (2017) A motiváció szerepe a munkavégzésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gábor, Miklós (2001) Az eredményes vezetés. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gálfi, Zsolt (2021) Az egészségügyi piac sajátosságai, különös tekintettel a magánegészségügyi piacra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gáll, Réka (2017) Az Y generáció megtartási nehézségei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gárgyán, Dávid Kornél (2021) A hazai kis- és középvállalkozások devizaárfolyam-kockázat kezelésének lehetőségei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gémes, Fruzsina (2018) Tanyagondnok, mint segítő személyiség. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Görbe, Roland (2013) Koncertszervezés a projektmenedzsment módszereivel. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Göttlinger, Gábor (2017) Anyagi ösztönzés. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

H

Hajdu, Szabolcs (2017) A Public-Private Partnership elmélete és gyakorlati megvalósulása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hankóczky, Nikolett (2001) Testbeszéd az üzleti kommunikációban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Harkai, Laura (2017) Az igényérvényesítés lehetőségeinek reformja az uniós versenyjogi jogsértések területén. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Haskó, Zsombor (2020) A Szegedi Tudományegyetem beiskolázási marketingjének vizsgálata a Gazdaságtudományi Kar hallgatóinak körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Haszán, Ildikó (2010) A hódmezővásárhelyi LIDL, TESCO, SPAR üzletekben a vásárlási szokások felmérése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Havass, Tamás (1998) A mezőgazdálkodási hitelezés elmélete és gyakorlata az OTP és Kereskedelmi Bank Rt. Csongrád megyei Igazgatóságán. BA/Bsc, Debreceni Agrártudományi Egyetem.

Hegedűs, Dóra Ildikó (2021) A startup vállalkozások, és az alapításuk mögötti vállalkozói motiváció vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hegedűs, Emese (1997) Siker vagy kudarc? - ez itt a kérdés! BA/Bsc, Debreceni Agrártudományi Egyetem.

Hegedűs, Gábor (1998) Az emberi erőforrás lehetőségei a hadseregben. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Herpai, Anna (2019) Az elektronikus kereskedelem kihívásai a fogyasztók szemszögéből. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hetyéssy, Tamás Levente (2003) A magyarországi professzionális takarító ipar helyzete az Európai Uniós csatlakozás előtt. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hidasi, Gabriella (2017) Az egyéni munkaügyi konfliktusok, viták és azok rendezésének alternatív módszerei különös tekintettel a mediációra a resztoratív eljárásra és az Open door policy-re. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hidegh, Sándor (1999) A Granini termékcsalád bevezetése a magyar gyümölcslépiacra. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Holo, Patrik László (2020) Strukturált adatbázisok a SEO-ban: Az algoritmusok változásának hatása a felhasználói élményre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Homonnay, Tamás (1997) Mezőgazdasági kistermelők adózásának vizsgálata. BA/Bsc, Debreceni Agrártudományi Egyetem.

Homonnay, Réka Judit (2020) A vállalatok társadalmi felelősségvállalásának fogyasztói megítélése a Lush Cosmetics példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, Brigitta (2021) Könyvvásárlással kapcsolatos fogyasztói szokások vizsgálata a koronavírus járvány idején. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, Cecília (2008) Az Őszeszék és Környéke Földtulajdonosok Vadászegyesülete tevékenységének elemzése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, Anikó (2014) A szegedi andragógus hallgatók vállalkozási hajlandósága. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, Csaba (2014) Alapítványok forrásteremtő tevékenysége. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, Tibor (2020) Az account-based marketing szerepe a B2B piacon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hrivnák, Alexandra Edit (2017) Jogi audit lefolytatása a Magyarországon működő kis- és középvállalkozásoknál, a speciális szabályozásnak való megfelelés szempontjait is figyelembe véve. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Huszárné Müller, Zita (2002) Szervezetdiagnosztika, szervezetfejlesztés iskolánkban. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Hévvizi, Attila (1997) A munkanélküliség vizsgálata a munkaügyi kirendeltségeken keresztül. BA/Bsc, Debreceni Agrártudományi Egyetem.

Hévéziné Máté, Etelka (2009) Munkaügyi kapcsolatok a magyarországi TESCO-ban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hévízi, Patrik (2020) Kis- és középvállalkozások finanszírozásának kockázatmenedzsmentje. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hódi, Barbara (2018) Liba és kacsa sütési alapanyag feldolgozásának logisztikai folyamata és bemutatása egy feldolgozó üzemben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hőhn-Kovács, Krisztina (2021) Egészséges táplálkozás és egészségtudatosság marketing vonatkozásban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hős, Ildikó (1997) A Fundy Kft. marketingosztályának tevékenysége a sikeres értékesítés előkészítésétől a megvalósításig. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

I

Igel, Mirella (2021) A csomagolásmentes kozmetikumok iránti igény felmérése és az arra ható tényezők feltárása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Illés, Emese (2012) A képzés szerepe a vállalatok versenyképességében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Illés, Gézáné (2006) „Az üllési Fonó Néptánc-együttes marketingje”. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ivanovic, Laura (2020) Online marketing tanácsadócég piacra lépésének lehetőségei Magyarkanizsán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Iványi, Viktor (2021) A visegrádi országok gazdaságai az Európai Uniós csatlakozásuk óta. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

J

Jafarli, Rufat (2021) The Impact of Consumer Ethnocentrism on Consumer Price Consciousness. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Janesz, Kitti Enikő (2020) Az Y és Z generáció fogyasztási szokásainak és vásárlási döntéseinek összehasonlítása a ruházati cikkek piacán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Janzsó, Gábor (2003) Változások és válaszok Iskolám és a változó munkaerő piaci helyzet. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Janó, Lajos (1997) Marketing a művelődési ház típusú intézmények tevékenységében. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Jellinek, Márta (1999) Egy nonprofit szervezet létrehozása, működtetése és marketingstratégiai terve (múlt-jelen-jövő). BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Jenei, Tibor (2021) Munkaerőpiaci kihívások a koronavírus járvány első hullámában a vendéglátás szektorban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Juhász, Ágota (2021) A referenciacsoportok befolyása a műkörmösválasztásra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Juhász, Tímea (2020) Környezettudatos marketing és a fogyasztói magatartás kapcsolata. A fogyasztói tudatosság és motivációk élelmiszer vásárlás során. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Juhász, Zsolt (2021) A vállalkozóvá válás folyamata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Jánoska, Balázs (2021) A mémek szerepe és a virális tartalom vizsgálata a marketingkommunikációban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Járai, Attila (1996) A Pick Szeged Rt. tevékenységének és részvényeinek árfolyama közti kapcsolat vizsgálata. BA/Bsc, Debreceni Agrártudományi Egyetem.

Jószai, Csilla (2020) Fenntarthatósági jelentések összehasonlíthatósága a ruházati iparban a H&M és Zara példáján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

K

Kacziba, Lajosné (2002) Intézményi Szervezetfejlesztés. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Kalapács, Kitti (2006) Egy konkrét rendezvényszervező cég tevékenységének bemutatása egy adott rendezvény megszervezésén keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kalmár, Fanni Ilona (2021) Az automatizálás és az innovatív robottechnológia térnyerésének hatásai a munkaerőpiacra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kapitányné Kőszegi, Piroska (2003) Minőségfejlesztési program bevezetése és eredményei : (A Coménius 2000 minőségfejlesztési program I-es intézményi modelljének bevezetési tapasztalatai az óvodában). Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Karai, Gábor (2006) Nemzetközi konferenciák szervezésének logisztikai kérdései egy adott rendezvényen keresztül bemutatva. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kardos, Bálint (2021) Az Ipar 4.0 megjelenése a termelésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kardos-Gangl, Ágnes (2021) A szervezet helyzetének és jövőképének meghatározása az életciklus modellek tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Karsai, Dóra (2020) Ruhavásárlási szokások a Z generáció körében, fast fashion és slow fashion térnyerése Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Katanich, Ivett (2000) A mai gazdaság szolgáltatóinak törekvése a vevő, fogyasztó kielégítése érdekében avagy a vevőszolgálat helye a marketingmixben a fogyasztói magatartás vizsgálata tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kazarján, Erzsébet (2003) A Schola europa Szakképző iskola marketing terve. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Kazy, Réka Ildikó (2013) A munkaerő-fejlesztés módszerei és lehetőségei egy hazai középvállalkozás esetében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kecskés, Laura (2021) A magyar lakosság egészségügyi helyzetének és szokásainak vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kesik, Tamás János (2021) A feltétel nélküli alapjövedelem etikai és gazdasági elfogadottsága, fogyasztói hozzáállás. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kilián, Szilvia (2007) A humán erőforrás tervezése, a humán erőforrással való gazdálkodás az iksolában. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Kincses, Noémi Mónika (2021) A demokratikus és az autokratikus vezetési stílus megjelenése a női vezetők körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Király, Gabriella (2020) Környezettudatosság és fenntarthatóság a megaesemények során. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Király-Ábel, Anita (2020) A fogyasztói döntéseket befolyásoló tényezők vizsgálata az esküvői szolgáltatások piacán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kis, Márió (2021) Magyar elektronikai webáruházak on-site keresőoptimalizálási tevékenysége. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kis, Zsombor Sándor (2021) Környezetbarát technológiai újítások: Elektromobilizáció Magyarország nagyvárosaiban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kis, Izabella (2020) Hírességekről alkotott véleményt befolyásoló tényezők vizsgálata több márka alkalmazása esetén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kislitsa, Kristina (2020) Diversity and Inclusion in selected Silicon Valley tech companies. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Annamária (2013) a kis- és középvállalkozások helyzete Magyarországon, egy családi vállalkozás példáján keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Boglárka Zsófia (2020) Kulturális marketingkommunikáció a Szegedi Szabadtéri Játékoknál. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, János (1997) Információs szekrények készítése : saját vállalkozás üzleti terve. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Kissné Bognár, Nikolett (2021) Webshop létrehozása, marketing stratégiájának kidolgozása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kissné Esztergár, Klára (2002) A humán erőforrás menedzselése, különös tekintettel a pedagógusok értékelésére. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Kissné Neparáczki, Mária (2007) Családi gazdaság alapításának, adózásának vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Klonka, Júlia (2009) A munkaerő-kölcsönzés, a magán munkaerő-közvetítés és a tanácsadó cégek alkalmazása a személyzetbeszerzés lehetséges megoldásaként. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kocsis, Alexandra (2012) Szolgálunk és képzünk. A Csongrád megyei Rendőrfőkapitányság humánerőforrás politikája. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kocsis, Erika (2003) Ingatlan Menedzsment. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kocsis, Gabriella (1999) A MOL Rt üzemanyag nagykereskedelmének marketingje. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Kokavecz, Kinga (2003) A vezetési stílus kommunikációs megközelítése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Komár, Csongor Áron (2021) A személyiségtípusok szerepe az értékesítés területén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Konstantinovics, Máté (2021) Kajak-kenu sportolók fogyasztói magatartására történő befolyások az étrend-kiegészítők terén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kopasz, Vanda (2017) A köztulajdonban álló munkáltatók által foglalkoztatottakra és a vezető állású munkavállalókra vonatkozó speciális munkajogi szabályok. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Korcsok, Albert (2021) A car sharing és a fenntartható fogyasztás vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Koscsó, Noémi (2021) Növényi tejhelyettesítő italokat fogyasztók magatartásának vizsgálata a magyar lakosság körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kosztor, Alexa Kitti (2020) A Coop Szeged Zrt.-nél a kontrolling szerepe az üzleti tervezésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Koszó, Ádám (1999) A Pick Szeged RT arculati koncepciója. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Kotogán, Klaudia (2020) Elektromos autók gazdaságosságának vizsgálata a fogyasztók szemszögéből. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Adél (2021) Társadalmi felelősségvállalás kommunikálása a fast fashion iparban a nők szemszögéből. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Attila (2021) Atommentes Magyarország: Vágyálom, vagy racionális alternatíva? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Helga (2019) Az Ópusztaszeri Nemzeti Történeti Emlékpark hatása a helyi gazdaság fejlődésére. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Judit (2021) A kockázatkezelés folyamata a vállalatirányítási rendszer részeként. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Ádám Lajos (2021) A kivándorlás okai és jellemzői, különös tekintettel a munkavállalási célú migrációra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Andrea (2003) A Wella története Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Barbara (2003) Fogyasztói Magatartás. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Dénes (2009) Az online marketing lehetőségei. Az internet kiaknázatlan és kiaknázható lehetőségei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Hajnal Andrea (2018) Az ökológiai gazdálkodás ökonómiai értékelése, bio tejtermelés a Körös-Maros Biofarm Kft-nél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Viktor (2000) A szolgáltatások minőségének javítása a reklamáció és panaszkezelés tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Vivien Nikolett (2020) Influencerek működésének bemutatása a vállalatokon és a véleményvezéreken keresztül. „Szponzorált tartalom”. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Zsolt (2020) Vállalkozóvá válás - A Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar hallgatóinak vállalkozói hajlandóságának vizsgálata, illetve a vállalkozási aktivitásuk növelésének lehetősége. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Krammer, Henriett (1997) A fogyasztói magatartást befolyásoló tényezők elemzése. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Kreisz, György Ambrus (2008) A tejtermelésről hústermelésre történő átállás lehetőségei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Krekuska, Noémi (2020) A nonprofit szervezetek marketingje az adó 1%-os felajánlásának tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kurdi, László (2002) Minőségbiztosítási attitűd-vizsgálat Tolna megyében. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Kádár, Berta (2021) Munkáltatói márkaépítés – Mi tesz vonzóvá egy munkaadót? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kállai, Rudolf (2003) Vezetői stílusok és motivációra gyakorolt hatásuk. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kálmánchey, Judit (1999) A PannonPipe Műanyagipari Kft. versenye a műanyagcsövek piacán. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Károly, Miklós (2020) Ügyfélelégedettség, lojalitás és ügyfélorientáció mérése szervezeti piacon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kárpáti, Klaudia (2020) A generációk digitális kompetenciáinak különbségei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kérészi, Máté (2021) Az Apple iránti márkaszeretet és elkerülés vizsgálata az iPhone készülékek tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kónya, Andrea (1999) Tradíció és innováció : egy 65 éves cég múltja és jövője a XXI. század tekintetében. Az Observer Budapest Médiafigyelő Kft. marketing tevékenységének bemutatása. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Kószóné Kónya, Irén (2013) Egy felnőttképzési vállalkozás fejlődésének üzleti szempontú elemzése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

L

Ladányi, Laura (1997) Üzleti terv. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Lajkó, Antal (1999) Marketing és minőségbiztosítás a KFT. szervezeti életében. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Lakatos, Jenő (1997) Marketing stratégia és taktika alkalmazása a KFT. gyakorlatában. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Lakner, Tünde (2003) A távol-keleti menedzsment „titkai”. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lantos, Angéla (2020) Vegetáriánus és vegán fogyasztók húspótlók iránti attitűdjének vizsgálata motivációik függvényében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lehoczki, Anna Barbara (2016) A vezető állású munkavállalók és a menedzserszerződések a versenytilalmi-megállapodás tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lehoczki, Zóra Zsófia (2016) Az apportálás. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lehotai, Zsuzsanna (2003) A japán menedzsment sajátosságai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lengyel, Gergő (2020) A fogyasztói élményeket befolyásoló tényezők vizsgálata a napi fogyasztási cikkek piacán a Szegedi Tudományegyetem hallgatói körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lizon, Loretta (2014) Munkaerő-piaci képzések - Kiút az állástalanságból? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lombos, Áron (2021) A Juventus marketingtevékenysége. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lotthammavong, Vongkhounkham (2021) The impact of fast fashion on economics, environment and society. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lovászi, Zita (2020) Szakképzett munkaerő biztosítása egy tejipari vállalatnál. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Loydl, Zsuzsanna (2002) Géptámogatások elemzése Csongrád megyében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lukács, Máté (2021) A Szegeden végzett fiatal diplomások munkavállalási szokásai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lénárt, Szabolcs (2001) A nemzeti kultúra hatása a vállalati kultúrára a Nokia Rt. tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lévainé Koncz, Katalin (2008) Az ISO 9001 minőségirányítási rendszer vizsgálata az ATEV Fehérjefeldolgozó ZRt. hódmezővásárhelyi gyárában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

M

Macsek, Dorina Emese (2012) Dorina Tours Idegenforgalmi és Kereskedelmi Kft. üzleti terve. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Magyar, Angelika (2020) Generációs különbségek megnyilvánulása a fogyasztói magatartásban a Fast fashion jelenségen keresztül bemutatva. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Major, Tamás and Nagy, Norbert Péter (1998) Üzleti tev készítése vállalkozás indításához. BA/Bsc, Debreceni Agrártudományi Egyetem.

Maráz, Krisztina (2000) Reklámkörkép Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Maróti, Anett Franciska (2020) Az autógyártás szerepe a német gazdaságban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Maróti, Péter (2020) Az emocionális márkaépítés és reklámozás hatásai a fogyasztók márkamegítélésére. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Maróti, Ábel (2020) Üzlet a sporton túl: a sportoló márkaépítés eszközei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Maslac, Michaela (2014) A magyarországi könnyűzenei fesztiválok bemutatása marketing megközelítésből. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Matkó, Eszter (2002) Otthonteremtés finanszírozása a CIB Bank RT. gyakorlatában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Medgyesi, Alexandra Panna (2021) Márkakommunikáció pandémia idején : hogyan alkalmazkodott a különböző iparágak márkakommunikációja a COVID-19 járvány első hullámához? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Medgyesi, Ágnes (2007) Határ menti fekvés hatása a szegedi kereskedelemre. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Medve, Dóra (2017) A kérdezéstechnika szerepe a felvételi interjúkban. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Milodanovic, Teodóra (2021) A válásból fakadó kapcsolati konfliktusok hatása a családi KKV-k életére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mohácsi, Gábor Dániel (2021) A fogyasztók magatartása az új pénzügyi termékekkel kapcsolatban - Magyar Állampapír Plusz. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Moldován, Lili Rozália (2021) A Szerencsejáték Zrt. bemutatása, marketingkommunikációjának hatása a fiatal felnőttekre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Fanni (2021) Márkaépítés és a bizalom kialakítása a Social Media használatával a vendéglátásban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Csaba (2012) A személyes eladás, mint a kommunikációs mix része. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Daniella (2020) Marketing célú grafikai anyagok fogyasztói észlelésének vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Dóra (2020) Az új munkaerő útja az Ingatlannet.hu ingatlanportálnál. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Tamás (2018) Az árutojás-termelés költségelemzése a Csabatáj Zrt-nél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mucsi, Bianka Annamária (2017) Munkahelyi elégedettség befolyásoló tényezői egy magyar cégnél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Murátiné Szögi, Eszter (2021) Az oktatásra fordított segélyek hosszú távú hatása Afrikában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Málovics, Melinda (1999) Az Uniterm Kft piaci pozíciójának elemzése. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Márki, Lászlóné (1999) A sikeres üzlet egyik titka a jó menedzser asszisztens. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Márta, Lilla (2021) A Covid-19 turisztikai szervezetek online marketing tevékenységére gyakorolt hatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Márton, Irén Enikő (2012) Új munkaköri kompetenciák megjelenése a változó piacgazdaság és az Európai Unió igényeinek megfelelően. A kompetenciák felértékelődésének folyamata az elmúlt évtizedekben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mészáros, István (2013) Új termék bevezetése, egy megvalósult kampány tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Móniné Urbán, Magdolna Vállalkozások története és jelene. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mónus, Szilvia (1998) A hulladékgazdálkodás helyzete Hódmezővásárhelyen. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

N

Nagy, Kinga (2002) Az idegenforgalom fejlődése a visszaszoruló mezőgazdasági területeken. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Károly (2008) Humán erőforrás és innováció. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Viktória (2021) A munkahelyi kiégés sajátosságai a munakerőpiacon jelen lévő négy generáció esetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Ágnes Sára (2021) Az X, Y és Z generáció viselkedés- és életfelfogásbeli különbségeinek kihívásai és lehetőségei a 21. század munkaerőpiacán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Bence Márk (2021) A magyarországi sportszponzoráció a kézilabda példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Blanka (2000) Marketing az Internet hálójában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Erika (2015) Egy gyermekméz piacra való bevezetésének marketing szempontú vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Kriszta (2017) A fluktuáció okai a szervezetek működésében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Olívia (2019) Kis- és középvállalkozások marketingje: Blue Velvet Divatáru. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Szabolcs (2017) Egy új korszak hajnalán. A versenyjogi jogsértéseken alapuló kártérítési perek az Európai Unióban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagylaki, Petra (2020) Környezettudatos fogyasztás a Szegedi Tudományegyetem hallgatói körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagymihály, Norbert Géza (2020) Digitalizáció hatása az építőipari vállalkozásokra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nemes, Zsuzsanna (2020) Vezetői elakadások a kisvállalkozások növekedési életszakaszában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nyemcsok, Ágnes Luca (2021) A Csabai Kolbászfesztivál marketingje és turizmusformáló hatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nyámádi, Rita (2016) A vezető tisztségviselő felelőssége. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nyári, Andrásné (2000) A menedzsment fontossága az oktatásban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nánási, Zsigmond (2020) A Soproni Óvatos Duhaj IPA bevezetésének folyamata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Németh, Anna (1996) Helyi adók Orosháza városában. BA/Bsc, Debreceni Agrártudományi Egyetem.

Németh, Mária (2003) A nem állami illetve nem önkormányzati fenntartású intézmények alapításának és működés megkezdésének feltételei, tapasztalatok a jogszabályi előírások érvényesüléséről. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Németh, Bernadett (2014) A rendezvényszervezés folyamatának átfogó bemutatása a Fashion Aukció Jótékonysági Divatbemutató példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Néveri, Béla (2000) A Burger King motivációs rendszere. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

O

Ohát, Zalán Buda (2020) Egy startup kialakulása: Hogyan lesz egy ötletből vállalkozás? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Olasz, Barbara (2020) eSport csapatok üzleti modelljei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Olasz, Imola (1997) A reklám marketing tevékenységek értékelése és összehasonlítása a magyar utazási irodák gyakorlatában. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Orazaly, Alikhan (2021) Social Media Marketing as a modern tool for small businesses brand development on clothing market in Kazakhstan. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Orbán, Péterné (2003) A helyzetelemzés szerepe a fejlesztési terv készítésében. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Ormos, Petra (2020) A fogyasztói magatartás vizsgálata az online környezetben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Orosz, Tamás Andor (2015) A szegedi IH szakmai és fenntartói szemszöbgől. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

P

Pap, Szilvia (2020) Az egyéni vállalkozás elindítása és adózási lehetőségei. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Papp, Emőke (2006) Harmónia Wellness és Egészségközpont Kft. szervezeti és vezetési elveinek kialakítása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Papp-Gubányi, Kata (2021) Elvárások a kompetencia alapú toborzással szemben egy autóipari beszállító szemszögéből. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Paskuj, Mátyás (1997) A Pálma Fotó Kft. üzleti terve 1997. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Pataki, Gergő (2020) Vállalkozások finanszírozása: a tervezéstől a forrásbevonásig. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Perlaki, Edit (2016) A Mezőhegyesi Gyermek Néptánctábor története, bemutatása projektmenedzsment szempontból. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pesthy, Kata Zsófia (2020) A Coca Cola marketingkommunikációja Magyarországon napjainkban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pesti, Barnabás László (2021) Ügyvédi irodák dinamikus kapcsolati képességei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pesti, Beatrix (2012) Humánerőforrásfejlesztés a közigazgatásban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pesti, István (2020) Szervezeti siker azonosítása szervezetspecifikus modellek segítségével az MH 37. II. Rákóczi Ferenc Műszaki Ezred saját üzemeltetésű kantinjánál. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Petró, Andrea (1998) Az egyéni vállalkozás indításával kapcsolatos teendők vizsgálata. BA/Bsc, Debreceni Agrártudományi Egyetem.

Petényi, Zoltán (2020) Az énkép hatása a dohánymárka választásra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pető, Alfréd (2001) Promóterképző tanfolyam. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pintér, Dóra (2021) A Szegedi Tudományegyetem közgazdász hallgatóinak munkaerőpiaci sikeressége a munkáltatói elvárások tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pintér, Dávid Attila (2020) A Klinikai Vizsgálatokat Koordináló Iroda bemutatása, valamint lehetséges munkaköri átszervezések a munkaidő és a bérezés optimalizálása érdekében. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Polycsik, Tünde (2003) A cégnyilvántartásról, a cégnyilvánosságról, a bírósági cégeljárásról és a gazdasági társaságokról. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Polyvás, Ildikó (1999) Pepsi Max mint új termék bevezetése. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Polyvás, Tamásné (2003) Hatékony vezetői magatartás a szervezetnél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pomizs, István (2004) Intézményi humánerőforrás menedzselés : új követelmények az oktatásügyben dolgozó intézményvezetők tevékenységének minőségfejlesztésében. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Pozsár, Ilona (2007) A TESCO minőségbiztosítása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Prauda, János (1998) A vezetői etika. BA/Bsc, Debreceni Agrártudományi Egyetem.

Pribeláné Baracsi, Éva (2004) Mit jelent a menedzser szemléletű óvodavezetés. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Prohászka, Hajnalka (1999) A japán menedzsment kialakulásának folyamat és sajátosságai. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Purak, Ferenc (1996) Globális marketing és reklám - a McDonald's esete. BA/Bsc, Debreceni Agrártudományi Egyetem.

Pándi, Csilla (2000) Szolgáltatások az órajavítás tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pászti, Péter (2021) Céloldalak hatákony szövegezése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pócsik, Gabriella (2013) Három magyar fővárosi színház gazdálkodása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

R

Radóné Szögi, Etelka (2001) A belső felülvizsgálat szerepe a minőségbiztosításban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Rajcsicsné Juhász, Andrea (2021) A közfoglalkoztatás, mint félutas integráció : a közfoglalkoztatás egy hátrányos helyzetű kistelepülés életében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Rappaport, Dóra (2000) Rendezvényszervezés és marketingtevékenység a Duna karnevál tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Rau, Rózsa (2003) A METRIMED Kft termékstratégiája. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Richter, Dávid László (2020) A jövő OTP fiókja és marketingkommunikációja. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Rimóczi, Ildikó (2007) Uj utak az új évezredben - Az intézményi innováció útjai. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Rostási, Ágnes and Szalai, László (2002) A vitalitás egészségbiztosítás vizsgálata az ING-NN Rt-nél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Roósz, Mária Mercédesz (2020) A Süd-Alu Kft. fejlődése, jelenlegi helyzete. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Rácz, Krisztián (2020) Influencerek hitelességének vizsgálata a fiatalok körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Rádi, Martin (2020) A lojalitás vizsgálata a magyar kukorica vetőmagpiacon a kapcsolati marketing tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Rádóczi, Lajos István (2020) Az Európai Uniós forrásból elnyerhető támogatások nehézségeinek vizsgálata a szegedi mikrovállalkozások körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Répás, Tímea (2006) A rendezvényszervezés elméleti kérdései és gyakorlati megvalósítása a miskolci tavaszi diáknapok táncversenyének tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Réti, Gábor (2003) Változásmenedzselés, kultúraváltás. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Révészné Jakus, Tünde (2000) A marketing-szakma a kiállítások tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

S

Sajti-Héjja, Lilla (2018) Borturizmus a Badacsonyi borrégióban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sallay, Fanni (2020) Design és pihenés a kertben. Egy szezon hatása a szegedi Auchan áruházra. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Sarnyai, Mónika (2016) Andragógiai kompetenciák szerepe az emberi erőforrásfejlesztésben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sashegyi, Árpád Dávid (2021) Az online vásárlás marketing eszközei, ezen belül a Facebook és a Google AdWords összehasonlítása az Időzóna Óraszalon példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sasvári, Csilla (2000) A kultúra és az idegenforgalom kapcsolata a mai Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Savolt, Dániel (2020) A nyugdíjcélú öngondoskodás szerepe, megtakarítási szokásokban és pénzügyi tudatosságban való megjelenése a Szegeden élő Y generáció körében tekintettel a fiatal vállalkozókra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Schnürlein, Henrik (2020) Közösségi média hatása a rendszeres sportolási szokások kialakulására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Schváb, Martin Csaba (2017) Az üzletrészről és az üzletrész átruházásáról. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sehapovic, Márk (2021) A márkaimázs szerepe a vásárlói döntéshozatalban a mobiltelefonok piacán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Selva, Jonathan Giuseppe (2021) A Horizont 2020 SME Instrument bemutatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Serfőző, Aliz (2020) A fiatalok divatkövetése és a márkaimázs szerepe a fast fashion világában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sipos, Klára (1999) Ember és szervezet - Humán menedzsment alapkövei. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Sipos, Sára Eszter (2020) A közforgalmú gyógyszertár gondozási szolgáltatásainak elégedettségmérése. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Sisák, Bernadett (2020) Egy vállalat gazdasági teljesítménye mögötti innovatív beruházás sajátosságai. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Sohajda, László István (2020) Közművelődés márka alapon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Somoskövi, Tamás (2020) Fogyasztói magatartása vendéglátásban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sonoda, Ayane (2020) Consumer Behaviour Towards Green Marketing For Cosmetics. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Soós, László (2007) A Szegedfish Kft. fejlesztési koncepcióinak vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Soós, Róbert (2020) Egy hazai középvállalat életútjának elemzése az Adizes életciklus modell alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Spiegel, Zsolt (1997) A bormarketing általános helyzete a '90-es években és sajátosságai a Villányi Borászat Rt. üzletpolitikájában. BA/Bsc, Debreceni Agrártudományi Egyetem.

Student, Tamás (2020) A közönség sikeres elérésének vizsgálata egy kulturális szolgáltató esetében - a Magyar Nemzeti Cirkusz marketingkommunikációjának elemzése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Suti, Szilvia (2003) Egy speciális területen működő nonprofit szervezet felépítése, bemutatása tevékenysége tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabadkai, Liza (2020) E-mail alapú kapcsolattartás egy hazai ingatlanportál esetén – Hírlevélmarketing az Ingatlannet.hu példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Béláné (2003) Tanácsadói támogatás A COMENIUS 2000 Minőségfejlesztési Program I. Intézményi modell kiépítéséhez. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, László Norbert (2009) Logisztikai helyzetfelmérés egy palackozott földgáz szállítására szakosodott vállalkozásnál. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Anita (2019) Egyetemisták tanszervásárlási szokásai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Martin Benjamin (2021) A Szegedi Nemzeti Színház marketingkommunikációja, nézői elégedettség vizsgálata a koronavírus-járvány idején. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Réka Paula (2020) A kis- és középvállalkozások alternatív finanszírozási lehetősége: a közösségi finanszírozás. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó-Nagy, Krisztina (2020) Az orvoslátogatás eredményességét befolyásoló tényezők vizsgálata. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Szalma, Beáta Anna (2020) Fogyasztói magatartás vizsgálata a cukormentes üdítőitalok piacán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szanati, László (2020) Az önszerveződő szervezetek. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Szebenyi, Viktor (2020) Családi vállalkozások utódlásának problematikája és a magánéletre való hatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szeleczky, Noémi Tünde (2003) Rendezvényszervezés elmélete és gyakorlata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szemerédi, Eszter (1998) A kárpótlási jegy felhasználásának lehetőségei. BA/Bsc, Debreceni Agrártudományi Egyetem.

Szenczi, Alexa (2020) A Tesla, mint innováció elterjedésének korlátai Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szentesi, Alexandra (2021) A munkáltatói márka vonzásában: hogyan tegyük vonzóvá vállalatunkat az Y és Z generáció számára? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sziládi, Tibor (2003) A szépség nem minden... : a luxuskozmetikai piac Magyarországon, az Estée Lauder bemutatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szilágyi, Noémi (2001) Konfliktus a szervezetben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szirtes, Anikó (1999) A Multilevel Marketing létrejötte és szerepe a kereskedelemben, különös tekintettel az Euronet Hungary Kft-re. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Szoboszlai-Szabó, Ádám (2021) Webáruházak megbízhatóságának felépítése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szunyogh, Beatrix (2003) A hipermarketek eseményreklámja. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Száraz, Ferenc (2000) Egy vállalkozás konkrét üzleti terve. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Szásziné Tóth, Rozália (2006) A Magyar Posta vállalati kommunikációs tevékenysége 2000-2005. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szűcs, Ákos Tibor (2021) Szervezetek általános irányítása szabadulószobák szemszögéből. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szűcs, Ferenc (2001) Team-épités:munkacsoportok szerepe, jelentősége. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szűcs, Gyöngyi (2020) A Pingvin Patikák kommunikációjának formái és sajátosságai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szűcs, György (2020) Tartalommarketing, mint erős bástya! Esettanulmány egy kisvállalkozás online marketingjének POE elv szerinti vizsgálatára. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szűcs, Viktória (2013) A nők munkaerő-piaci helyzete Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sági, Éva (2003) A vezetési stílus elméletei, vezetési modellek, empirikus vizsgálatok. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sándor, Renáta (2021) Egy kisvállalat marketingkommunikációjának elemzése a B2B piacon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

T

Takács, Éva (2006) Az igazgató tervező munkájának főbb területei és összetevői. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Takó, Roland Attila (2021) Mikro-, kis és középvállalkozások fejlődése és növekedése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tamás, Tibor (1999) Vásármarketing. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Tamási, Csanád József (2020) A vállalati és a személyes márka kapcsolata Elon Musk példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tanács, József (1999) Sikeres vállalatok szervezeti kultúrájának empirikus vizsgálata. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Tar, Imre (2001) Mobilon lógva : a mobilszolgáltatók helyzete Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tar, Levente (1997) A magyar hulladékgazdálkodás, különös tekintettel a települési szilárd hulladékra. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Tari, Imre (1998) A Coca Cola Amatil marketingpolitikája. BA/Bsc, Debreceni Agrártudományi Egyetem.

Tarjányi, Dániel (2020) Szállítmányozási tevékenység kiszervezésének gazdaságossági eredményessége az AT&KM Kft.-nél. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Tasnádi, András (2002) Az emberi erőforrás menedzselésének ágazati és intézményi sajátosságai. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Tatár, Kálmán (2001) Online reklámozás az eredményesebb marketing szolgálatában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Temesvári, Gábor (2000) Hipermarketek jelenléte Magyarországon. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Terecskei, Róbert (2021) A Csongrád Megyei Kereskedelmi és Iparkamara komunikációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Timár, Hajnalka Éva (2019) Életbiztosítás, mint öngondoskodás - kiemelten a befektetési egységekhez kötött életbiztosítás. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tompai, Attila Csaba (2007) Minőségirányítási rendszerfejlesztés a dokumentálás tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Trapp, Cintia Alexandra (2020) A napelemes rendszerek telepítésével foglalkozó vállalatok marketingkommunikációja. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Trischler, Nóra (1999) Az ingatlanmarketing helyzete Magyarországon, Újépítésű lakóingatlanok sajtóhirdetése. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Trudics, Béla (2020) Facebookon végzett remarketing tevékenység vizsgálata szegedi vendéglátóhelyek esetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tuboly, Ágnes (2020) Vásárlói percepciók egy építőipari kereskedés arculatával kapcsolatban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Turzó, Ottó (2020) A Csavarker Plusz Kft ajánlórendszerének fejlesztési lehetőségei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Táborosi, Dominika (2015) Konfliktusok és konfliktuskezelési stratégiák, módszerek egy multinacionális vállalatnál, munkatársak között felmerülő konfliktusok és azok kezelése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tárkány, Zsolt (2001) Vásár-kiállítás mint világjelenség bemutatása az Industria 99' rendezvényen való részvételen keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tátrai, Krisztina (2003) Az Európai Unió fogyasztóvédelme. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóbiás, Fanni (2020) Best Iroda Kft. életciklusainak elemzése Adizes modellje alapján. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Gábor (2002) Az emberi erőforrás menedzsment új megközelítése a közoktatásban : avagy A nemzetgazdaságban alkalmazott humán erőforrás menedzsment eredményei miként használhatók a közoktatásban. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Amanda Esztella (2020) Az irodai ergonómia tanulmányozása a szegedi Continental tömlő kereskedelmi irodájában. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Andrea Judit (2003) A McDonald's és a franchise rendszer. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Annamária Judit (2021) Fogyasztói magatartásformák vizsgálata a kávézás tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Blanka (2021) Nonprofit szervezetek marketingtevékenységének vizsgálata a Mosolykommandó Alapítvány példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Dávid (2020) A hazai online kiskereskedelmi vállalkozások keresőmarketingjének vizsgálata a fogyasztók szemszögéből. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, László (2020) Gyógyszertári vállalkozás indítása. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Rita (2001) Az előregyártott kutyaeledelek piaci helyzete : Különös tekintetben a két piacvezető márkára. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Ágnes (2000) A szegedi Tesco áruhoz marketing tevékenységeinek bemutatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóthné Szin, Mici (2018) A szegvári Puskin Mezőgazdasági szövetkezet pénzügyi elemzése 2015-2017. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Török, Erna (1998) Reklámetika-reklámjog. BA/Bsc, Debreceni Agrártudományi Egyetem.

Török, Helga Klára (2020) Generációváltás és generációmenedzsment. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Török, Réka Szabina (2020) Szeged város imázsának élményszemléletű fejlesztése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

U

Urbán, Béla (2019) Termékválaszték elemzése egy zöldség-gyümölcs TÉSZ és a kiskereskedelmi láncok viszonylatában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Urbán, György Patrik (2021) A szegedi egyetemisták fogyasztási szokásai a videójátékok tekintetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

V

Vanek, Réka (2000) A menedzser szféra Magyarországon tíz évvel a rendszerváltás után. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Varga-Fazekas, Zsuzsanna (2020) A vállalati társadalmi felelősségvállalás és az IKEA. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vargha-Pánczél, Zsófia Klára (2020) Speciális kihívások és innovációs igények az egészségügyi piac in vitro diagnostics (IVD) szegmensben. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Vaskóné Gardel, Ivett (2001) A vezetés és szervezéstudomány fejlődése, a vezetési stíluselméletek bemutatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vetró, Antal (2017) Mezőgazdasági termelő szervezetek átalakulása a Béke Agrár Kft fejlődéstörténetének tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vitéz, Gyula (2002) Szakközépiskolánk gazdasági fejlődése három költségvetési év adatai alapján. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Vukováry, Eszter (2020) A kombinált áruszállítás jelentősége napjainkban : Esettanulmány a bajai kikötő vizsgálatával. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vágó, Roland (2012) Motorsport rendezvények gazdasági szempontú elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Váradi, Emese (2021) Virtuális vállalatok és virtuálizáció a vállalatok működése, munkafolyamatai során. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vér, Erzsébet (2014) A humántőke fejlesztése a megváltozott munkaképességű emberek körében a Dél-alföldi régióban. A „MOZGI” Projekt. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vígh, Károlyné (2002) Lehetőségek önkormányzati feladatok átvállalására az óvodai nevelés területén a civil szervezetek részvételével. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Vígh, Máté (2017) Változásmenedzsment és a HR kapcsolata a BKK Zrt.-ben. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Vörös, Anikó (2009) Egy középvállalkozás pénzforgalmi tevékenysége. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

W

Wagner, Katalin (1998) A vezetés hatékonyságának szerepe a vállalkozás sikerében : esettanulmány készítése egy, már működő vállalkozásról. BA/Bsc, Debreceni Agrártudományi Egyetem.

Walter, Gergő Csaba (2020) Sportmenedzser szoftverek elterjedése, és azok hasznossága a sportéletben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Weisz, Ildikó (2004) Az emberi erőforrások menedzselésének vizsgálata a Vakok Óvodája, Általános Iskolája, Speciális Szakiskolája, Módszertani Intézménye, Diákotthona és Gyermekotthonában egy dolgozói elégedettségi kérdőív feldolgozásán keresztül. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

X

Xiang, Yimeng (2020) The similarities between Confucianism and Human Resource Management. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Z

Zöllei, Krisztina (2001) A teljes körű minőségirányítás [ TQM-rendszer ] kiépítése, és működtetése a PICK SZEGED Rt.-nél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ú

Újvári, Aliz (2020) A női tárgyiasítás megjelenése a marketingkommunikációban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2022. október 5. 11:06:27 CEST.