Items where Subject is "05. Social sciences > 05.02. Economics and business"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type
Jump to: A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | U | V | W | Z | Á
Number of items at this level: 208.

A

Acsai Bianka (2019) Nők a vállalkozások világában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ahmadov Yusif (2019) Mobile Marketing and Consumers' Perception. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Andrási Veronika (2018) A munkaerőpiac hazai folyamatai- a munkaerőpiaci integráció nehézségei a 19-29 éves korcsoportba tartozó fiatalok körében Szegeden és környékén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ari Beáta (2017) Visszaélés a magánjoggal adóelőny realizálása céljából. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

B

Bacsa Edina (2019) A fiatalok pénzügyi kultúrája a megtakarítások és befektetések terén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Badinszki Bettina (2020) Az Inditex logisztikai folyamatai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bajomi Nagy Attila (2019) A Shared Service Centerek bemutatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bajomi-Nagy Márta (2019) A magyar kosárlabda, mint látvány-csapatsport finanszírozása társasági adófelajánlásból. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bakos Tamás (2019) „Gazdagok játéka” : pénz vagy valami egészen más? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Barcsik Márk (2020) A takarékszövetkezeti integráció. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bartos Blanka (2017) A pénzügyi kultúra összehasonlító vizsgálata. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Benkő Árpád Péter (2020) Az orvos – beteg kommunikáció sajátosságai orvos interjúk tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bereczky Ádám András (2020) A Közösségi média szerepe a kosárlabdában a tengerentúlon és hazánkban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Berényi Katalin (2010) Az Európai Unió közös biztonság- és védelempolitikájának kialakulása és fejlődése az EU-NATO viszonyrendszer tükrében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Bodó Regina (2019) Görögország adósságválsága. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bokor Adrienn (2019) A kapcsolati minőség tényezőinek megjelenése a Mercedes-Benz Manufacturing Hungary Kft. működtetési szolgáltatóival való együttműködésekben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Borboly Bettina (2020) A környezettudatos fogyasztás a ruhavásárlási szokások kapcsán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Boris Norbert (2020) A precíziós mezőgazdaság bevezetésének motivációi és akadályai Békés megyében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Botyánszki Bence (2020) A munka- és a szabadidő egyensúlyában rejlő lehetőségek a munkaerőhiány megoldására Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bouhlel Sofian (2020) Prospects of the Deep and Comprehensive Free Trade Agreement (DCFTA) between the European Union and Tunisia. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Byambajav Bishrel (2020) The Impact of Loyalty Programs of Small Businesses on Consumer Behavior and Customer Retention. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Béres Nándor András (2020) Az egészséges táplálkozás hatása a fiatal sportolók körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bíró Attila (2020) Az abszolút hozamú befektetési alapok teljesítményének értékelése kisbefektetői szemmel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bíró Dóra (2019) Body Positive kampányok a vékony ideállal szemben : a reklámok befolyásoló hatása a nők önértékelésére és fogyasztói magatartására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dr. Bősi Ferenc (2019) Az egészségügyi piac átalakításával kapcsolatos legfontosabb stratégiák és teendők. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

C

Cao Shang Ren (2019) A képregényolvasók képregényes olvasás szokásai és viszonyulása a képregényen alapuló termékek iránt. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Chen Xi (2020) How impulsive buying behaviour affects the global economy through shopping methods? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csenki Zoltán (2020) Fotós és videós szolgáltatások iránti attitűd vizsgálata kis- és középvállalkozások körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csizmadia Ádám (2016) A helyi önkormányzatok bevételeinek főbb típusai és megoszlásuk az önkormányzatok költségvetésében 2013 és 2015 között Magyarországon. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Csonka Dóra (2019) A Békéscsabai Jókai Színház marketingtevékenysége, marketingkommunikációja. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csányi Edvárd (2019) CRM jellegű projektek szoftverfejlesztésének és menedzselésének folyamatelemzése és értékelése a Managed Services Platform esetpéldáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csúzi Anita Katalin (2019) A munkaerőpiac kihívása : a generációk motiválása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

D

Dibáczy Melitta (2020) A toborzás, kiválasztás kihívásai a XXI. században a Continental Automotive Hungary Kft. Mesterséges Intelligencia Fejlesztő Központ gyakorlatán keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dézsi Anna Éva (2019) A béren kívüli juttatások hatása a munkavállalói elkötelezettségre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dózsáné Komáromi Bettina (2019) Nonprofit szervezetek menedzsmentje. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

E

Elekes Mariann (2020) A vállalkozói hitelezés folyamata a 3A Takarékszövetkezet gyakorlatában, a Növekedési Hitelprogram Fix és a Széchenyi Beruházási Hitel bemutatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Elekes Zsófia Beáta (2020) A munka és a magánélet egyensúly különbözőségének vizsgálata a közszférában és a versenyszférában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dr. Erdélyiné Dr. Pintácsi Katalin (2020) A 2008-2013-as gazdasági válság hatása Olaszország bortermelő ágazatára : a toszkán példa. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ertsey Rebeka (2016) A magyar kartelljog és a kőkemény horizontális versenykorlátozások vizsgálata. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

F

Fang Mingyi (2019) The impact of social media on public relations. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Farkas Vilmos (2019) Digitalizáció a gazdaság szolgálatában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fazekas Balázs (2020) Energiatároló kereskedelmi lehetőségei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fodor Vivien (2019) Online szájreklám az esküvői piacon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fátrai Ferenc (2019) A deviza alapú jelzáloghitelezés elterjedése a háztartási szektorban és konszolidációja a 2008-as válság után. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

G

Gamsz Renáta (2020) Hallgatói motivációk vizsgálata a GTK-n történő szakválasztás során. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gurmai Szilvia (2020) Békéscsaba Megyei Jogú Város Önkormányzatának helyi adórendszere, valamint a bevételek elemzése 2013 és 2018 között. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gyarmati Edvárd (2020) Amerikai elsődleges nyilvános részvénykibocsátások és vállalati spin-offok elemzése és összehasonlítása szorzószámok szempontjából. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gyüre Alexandra (2020) A mezőgazdasági vállalatok és az őstermelők számviteli kérdései. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Győri Bianka (2019) Egészségtudatosság vizsgálata a fiatal fogyasztók körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Géczi Gergő István (2019) The Essentials of Inbound Marketing – Study of the Marketing Method from the Consumers’ Perspective. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gönczöl Bettina (2019) Az ügyfélmegtartás szerepe a Kalocsa környéki telekommunikációs piacon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

H

Hajdu Szabolcs (2017) A Public-Private Partnership elmélete és gyakorlati megvalósulása. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Hajma Roland (2020) Jövedelemeloszlás vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hajnal Dóra Judit (2019) Az IFRS-re történő átállás Magyarországon – Az első évek tapasztalatai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Halász Anna Dominika (2020) Szeged útja az okos várossá válásban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Hegyi Dániel Bence (2020) Az azonnali fizetési szolgáltatás bevezetésének hatása a magyar háztartartások készpénztartására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Helgert Laura (2020) A pálmaolaj termelés negatív következményeinek csökkentésére tett megoldási kísérletek. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Herczeg Zsófia (2020) Az építésvezetők toborzása, kiválasztása, beillesztése és megtartása az Alukonstrukt Kft.-nél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hernyik Orsolya (2020) A nők munkaerő-piaci pozícióját befolyásoló tényezők – nők jelenléte a felsővezetésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hornyik Dorina (2019) A fiatalok könnyűzenei fesztivállátogatását és elégedettségét befolyásoló tényezők vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth Csenge (2019) In-store marketing eszközök befolyása, különös tekintettel a kirakatra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth Gergely (2020) Kapcsolati kompetencia vizsgálata és bemutatása könyvelőirodán keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth Nikoletta (2020) Lakáspiaci és lakáshitelezési tendenciák Magyarországon a 2008-2009-es válság tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth Ágota (2019) Az e-könyvek hatása az egyetemisták olvasási szokásaira. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hosszú Andrea (2020) Klasztermenedzsment szerepe a Dél-Alföld régió fejlődő és akkreditált innovációs klaszterei esetén. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Huszár Norbert (2020) A környezettudatos fogyasztói magatartás vizsgálata a Műanyagmentes Július példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Héjja Endre Ádám (2019) Külföldi leányvállalatok jelentősége Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

I

Igaz Tamás (2020) A Contitech Fluid Automotive Hungária Kft. vagyoni-, pénzügyi és jövedelmi helyzetének elemzése a beszámolók adatai alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Imre Máté (2016) Az Üzleti Stratégiák és a Know-how. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Irvanian Amir Ali (2019) Future of social media in business to business marketing, relationship or transactional. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

J

Joó-Horváth Ibolya Zsuzsanna (2019) Lakossági hitelezés az OTP Bank gyakorlatában - fókuszban a személyi kölcsön digitalizációja. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Juhász Bianka (2020) Magyarország vezető baromfifeldolgozóinak vagyoni összehasonlítása a beszámolók alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Juhász Vivien (2020) Nők helyzete a munkaerőpiacon, gyermekvállalási hajlandóságukat befolyásoló tényezők vizsgálata Szegeden és térségében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Jurás Katalin (2020) Munka és magánélet egyensúlya Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Józsa Máté János (2020) Nonbusiness-business együttműködések teljesítményének vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

K

Kalmár Eszter Julianna (2018) Vállalatelhelyezés többcélú vásárlások figyelembevételével. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kang Shiqi (2019) Acceptance and impact of universal basic income in different countries/regions. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kató Kornél (2020) A Horizont 2020 Uniós projektek menedzselése, különös tekintettel a pénzügyi jelentésre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kecskeméti Lilla Gyöngyi (2020) A humán tőke szerepe Magyarország vidéki járásainak versenyképességében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Keresztes Laura Nóra (2019) A márkaimázst alakító tényezők vizsgálata a Loveland fesztivál esetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kis Evelin (2019) Startup vállalkozások elemzése számviteli beszámolók alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kis Nikoletta (2020) A társadalmi célú reklámok hatásvizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kisdeák Marcell Péter (2020) A hazai járások versenyképességének vállalati szempontú elemzése. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss Gabriella (2020) Egészségügyi marketing alkalmazhatósága és társadalmi felelősségvállalás a makói ContiTech Fluid Automotive Hungária Kft-nél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss Laura (2020) Uniós munkavállalók Ausztriában - jelenségek, trendek. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kmetykó Angéla (2019) "Mentes édességek" - az egészségtudatos táplálkozás vizsgálata a fogyasztói piacon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Komonczky Márk (2019) A márkaszemélyiség szerepe a vásárlói döntéshozatalban a mobiltelefonok piacán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Komáromi Ádám (2020) Vállalatok társadalmi felelősségvállalása: A „LEGO Csoport” esettanulmánya. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kondacs Mihály Márton (2020) Marketingtevékenység a nonprofit szektorban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kopasz Evelin (2020) A helyi adók rendszere és szerepe az önkormányzati alrendszerben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Korcsok Máté Attila (2019) Az online marketing térnyerésének hatásai a szegedi vendéglátás marketingjére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kordás Edina (2019) A feladat alapú finanszírozás bevezetésének hatásai a helyi önkormányzatok forrásszerkezetére Algyő példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Korom Zénó (2020) A kiskereskedelmi vásárlási döntési folyamat vizsgálata, különös tekintettel a mobiltelefon vásárlásra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kosztin Attila (2020) A B2B kapcsolattartási módok vizsgálata az építőiparban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács Bence Gábor (2019) Sajátos céghelyzetek számviteli, adózási kérdései és hatásai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács Gábor (2020) Hat év mérlege - A Szegedi Szabadtéri Nonprofit Kft. teljesítményértékelése pénzügyi és nem pénzügyi mutatók segítségével. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács Péter (2019) A pénz nyomában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács Szandra (2019) Online matematika oktatás Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kutasi Bence Balázs (2019) Ahány ház, annyi iroda : a távmunka bevezetésének előkészítése egy szervezeti esetpéldán keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kádár Dóra (2019) Versenyszabályozás az Európai Unióban a globális technológiai óriások korszakában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kálmán Csilla (2019) A Jövőnkért Tánc-Sport Egyesület motivációs szemszögből történő vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kónya Orsolya (2020) A kapcsolati marketing alkalmazásának vizsgálata B2B piacon egy agráripari vállalat példáján keresztül. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kónya Veronika (2020) A Flow-élmény, az Y-generáció és a motiváció kapcsolata, nagyvállalati környezetben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kószó Zsófia (2020) A területi vonzóképesség vizsgálata Csongrád megye kistelepülésein. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kőműves Mariann (2019) A Szegedi Tudományegyetem Beszerzési Igazgatóságának fejlődése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

L

Laczi Rita (2017) A társadalombiztosítási nyugdíjrendszer fenntarthatóságának a kérdése; az öngondoskodás fontossága. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Laczkó Adrienn (2019) A GDP problémái és alternatívái. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lantos Géza Emil (2020) Külső képzések hatása a vállalkozások eredményességére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lantos Zoltán (2020) A családi vállalkozások kommunikációja és konfliktusai egy esetpéldán keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lehoczky Emese (2019) Vállalati versenyelőny fenntartása egy folyamatosan változó környezetben : dinamikus szervezeti képességek bemutatása a Legrand Zrt. esettanulmányán keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Liszkai Dávid (2018) Működhet-e egy vállalkozás közösségi média nélkül napjainkban? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Liu Yanshu (2019) The Infrastructure Construction Cooperation between the EU and China in the context of the One Belt and One Road Initiative and the Juncker Plan. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ljepoja Igor (2019) Hogyan segíthetünk a külföldi hallgatóknak könnyebben letelepedni Szegeden? – Egy szolgáltatás, mint megoldás. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

László Imre Alex (2020) Európai Uniós források hatása a magyar KKV-szektorra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

M

Magosi Réka Judit (2020) A közösségi média szerepe a szegedi plazmaadók körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Markus Lívia (2019) A családi vállalkozások szervezeti kultúrája. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Marsó László (2017) A vezető beosztású munkavállalók kiválasztása napjainkban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Martin Dávid Ferenc (2019) Az összeolvadás, mint átalakulási típus egy konkrét eset alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Masa Edina Fanni (2019) Munkaerő áramlás gazdasági szerepe, kiváltó tényezői és összetétele. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Medvegy Rebeka Dóra (2020) Biztosan környezetbarát a környezettudatos vásárló fogyasztása? – Cselekvés és eredmény közötti szakadék vizsgálata a környezettudatos fogyasztók között. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Megyesi Dávid Bence (2020) Természetes monopóliumok beruházási döntéseinek szempontjai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Megyesi Gabriella (2020) The Feasibility of the Circular Economy in the Fashion Industry. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Meisitz Dávid (2018) Új borászati termék bevezetése a piacra : számítógépes statisztikával alátámasztott piackutatás. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mezei Boglárka (2019) Fogyasztói magatartás vizsgálata a ruházati termékek online vásárlása esetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mike Kristóf Bence (2019) Átfogó dokumentum menedzsment procedúra bemutatása a Merkbau Kft. esetében a szervezeti felépítéshez és működéshez igazodó adatstrukturálással. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dr. Mikes Henriett (2019) Az államháztartás ellenőrzési rendszere az államháztartás központi szintjén. Különös tekintettel a fekvőbeteg ellátó intézmények gazdálkodási fegyelmére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Milojev Ágnes (2020) A mezőgazdaság finanszírozási sajátosságai. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Miskolczi Krisztina (2019) Az ellátási lánc időgarantált logisztikai szolgáltatásait nyújtó csomagszállítási szolgáltatójának vevőkiszolgálási teljesítménymérésének vizsgálata : Részletes vizsgálat a DPD Hungária Kft. esetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mocsai Fanni Blanka (2019) Egészségtudatos étkezés vizsgálata- különös tekintettel a reggeli fogyasztására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár Gábor (2020) Mindenkinek válság a válság? A 2008-as gazdasági válság hatása az Accent Hotelsre, mint szállodaüzemeltető cégre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mucsi Tímea Alexandra (2020) Felsőoktatási intézményválasztást befolyásoló tényezők vizsgálata a Szegedi Tudományegyetemen. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Mári Nikolett (2020) A hazai kis- és középvállalkozások jellemzői, forráshelyzete és az államilag támogatott hitelprogramok. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Márton Bertold (2018) Családi vállalkozások konfliktushelyzetei és megoldásai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mészáros Armand Richárd (2020) Economic Impacts of Mega-Events : The Case of E-Sport. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mészáros Zsófia (2019) Vállalatok társadalmi felelősségvállalása - A Volkswagen dízelbotránya. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

N

Nagy Fanni (2020) Az Y és Z generáció turisztikai vonatkozású fogyasztói döntései az alternatív szálláshelyek piacán az AirBnB és a Couchsurfing példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy Szabina (2020) A környezetvédelem alkalmazása marketing eszközként. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

O

Ocskó Gábor (2020) A Nemzeti Közművek marketingtevékenységének sajátosságai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Oláh Henriett (2019) A kötelező magánnyugdíjpénztári rendszer átalakításának hatása az önkéntes nyugdíjcélú megtakarításokra Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Orosz Krisztina (2019) A bizalomépítés évtizede - A pénzügyi szektor PR tevékenysége 2008 és 2018 között. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Oroszi Nelli (2020) Felelős gondolkodás a munkahelyi kiégésről – munkáltatói és munkavállalói szemmel. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Osadebe Frank Iwenabogwu (2019) Foreign Students' Satisfaction. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ott Lilla (2019) Toborzási és kiválasztási folyamat a DAKK Zrt-nél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

P

Pap Franciska (2020) A turizmus keresletének, kínálatának és hatásainak vizsgálata Makó példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Papp Attila Ferenc (2019) Véradással kapcsolatos attitűdök vizsgálata 16-18 év közötti szegedi középiskolások körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Papp Bernadett (2019) Humán rugalmasság mintázatok vizsgálata szervezetközi együttműködésekben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Papp Dávid (2020) A közösségi média hatása az Y és Z generáció fogyasztói magatartására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pásztor Barbara Júlia (2020) A verseny- és a monopolhelyzet vizsgálata a Mercedes-Benz Manufacturing Hungary Kft. beszerzési részlegén keresztül, valamint az online aukciók térnyerésének és lehetőségeinek elemzése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pásztor Bálint (2020) Küzdelmes évtizedek: a magyar költségvetési politika konszolidációs kísérletei 1918-1938. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

R

Radnai Judit (1977) Terméseredmények, árutermelés Kecskeméten, a II. József-féle kataszteri földmérés alapján (1786-1789). Other, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Ribizsár Fanni Lívia (2020) A Fintech jelenség elterjedését támogató szabályozói eszközök. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Rácz Evelin (2019) A környezettudatosságot befolyásoló faktorok a fiatal felnőttek vonatkozásában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Rávai Roxána (2020) Vállalkozók pénzügyi kultúrájának fogalmi meghatározása és összetevőinek vizsgálata. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Révész Judit (2020) A Szegedi Tudományegyetem hallgatóinak kultúrafogyasztása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Rózsa Renáta (2019) Nem pénzügyi jelentések az Európai Uniós szabályozás tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

S

Sarusi Kiss Andrea (2019) Munkaerőhiány kezelése a mezőgazdasági vállalkozások esetén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Schneider Dániel (2019) Portfólió. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Seiitkhanova Arailym (2020) Is Instagram a Good Channel for Brand Equity Building? The Case of Generation Z. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sharshekeeva Cholponai (2020) Effectiveness of financial support in Power Sector, Kyrgyz Republic. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sikó Beáta (2019) E-mail marketinggel kapcsolatos attitűdök vizsgálata fiatal felnőttek körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sinkó Attila Ferenc (2020) A HÉA átmeneti elvrendszere az EU-ban, és annak jövőbeni kilátásai 2018-at követően a „Single at area” tükrében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Sinkó Balázs (2019) A nyereményjátékok, promóciók és a fogyasztói lojalitás közötti kapcsolat az FMCG termékek körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Soós Vanessza Vivien (2019) Influencerek hatása a vásárlási döntési folyamatra a szépségápolási kozmetikumok esetén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Steidl Evelin Anna (2019) Az oktatási és munkaerő-piaci belső vándorlás mintázatának alakulása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó Bence (2020) A magyar lakosság pénzügyi kultúrájának vizsgálata a devizahitelezés problémáinak tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó Nikolett (2019) Közfoglalkoztatás a Bácsalmási Járás Térségében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó Áron (2019) Generációk közti együttműködés a Fókusz takarékszövetkezetben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szalai Zsófia Krisztina (2020) „Fizetett promóciót tartalmaz” A YouTuberek hitelességének megítélése a Z generáció szemszögéből. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szanyi Petra (2020) Az üzleti inkubáció kialakulása és hatása hazai innovatív mikro- és kis- és középvállalkozások versenyképességére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szekeres Dorottya Viktória (2020) Budapest és agglomeráció, lehetőség vagy kényszer a műszaki területen dolgozók számára. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szekeres Nikolett (2019) Együttműködések stratégiai rugalmasságának mintázatai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szenek Fanni (2019) A terméktér módszerének alkalmazása regionális szinten. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szilágyi Zsanett (2019) A hazai startup cégek életében felmerülő akadályok az életciklusmodell növekedési szakaszának tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sziver Dóra (2020) Munkáltatói márka: Ideális munkahely az Y és Z generáció számára. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szoboszlai Károly (2020) Projektmenedzsment technikák és vevői projektek APQP-rendszerben való menedzselése a makói CTFAH Kft-nél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szécsi Roland (2020) Fiatalok borfogyasztási szokásainak vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sólya Anna (2020) A magyar fogyasztók lojalitása a hazai gyümölcsök és zöldségek iránt, a tudatosság, az információk és az etnocentrizmus tükrében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Sólya István Dénes (2020) A munkanélküliség változása a donorfinanszírozott projektek hatására Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

T

Takács Renáta Dorina (2020) Családok otthonteremtési kedvezményének eddigi tapasztalatai a magyar társadalom demográfiájának tekintetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tar Balázs (2009) Az Esthajnal Alapítvány Non-profit szervezet pályázatának elkészítése és benyújtása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Temesvári Anita (2019) Szervezetek fejlődése és növekedése az Alukonstrukt Kft példájának bemutatásával. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Terhes Renáta (2019) Állami hátszél nélkül vajon szárnyalhattak volna a „kék orrú fehér madarak”? A Malév Zrt. utolsó 10 évének áttekintése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tomik Nicholas (2019) A magyar lakáspiac jelenlegi helyzete, keresletére és kínálatára ható tényezők alakulásának vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tran Thu Phuong (2019) The role of consumer behavior in fast food consumption in Vietnam. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Turdéli Andrea (2020) A családtagok és a munkavállalók viszonyának bemutatása a Cement Kft-n keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth Viktória Leila (2020) Bérszámfejtés a Mercedes-Benz Manufacturing Hungary Kft.-nál. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Török Péter Tamás (2019) Személyes vezetés vizsgálata egy magyarországi francia vállalatnál. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Törő Kata (2020) Hogyan befolyásolja az információs technológia a marketingtevékenységet kis- és középvállalkozások körében? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Túri István (2020) Lakásárak befolyásoló tényezői a Dél-Alföld régióban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

U

Udvardi Szilvia Anikó (2019) Elnyert pályázatok hatása a FIPKERSZ Kft. beszámolóira. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Utasi Balázs (2020) A szponzorációs és a Tao támogatások összehasonlítása, megoszlása az NB I. A kosárlabdacsapatainál. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

V

Vadász Csenge Réka (2019) A szegedi utazási irodák online marketingtevékenysége, azaz hogyan jelenik meg a tartalommarketing a kommunikációjukban? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Varga Brigitta (2019) A női vállalkozók érvényesülésének vizsgálata az üzleti életben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Varga Emese (2020) A fiatalok médiafogyasztási szokásai és a változó igényekhez alakuló marketingstratégiák. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vida Zsanett (2019) Magyarország és a magyar vállalati szektor Ipar 4.0 felkészültsége. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Vigh Csanád (2016) A munkavállalók szabad mozgása az Európai Unió és Magyarország viszonylatában. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Világos Emese (2019) A friss diplomások helyzete a munkaerőpiacon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vincze Bence (2019) Az internetes kereskedelem kialakulása, fejlődése, helyzete napjainkban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vizi Noémi (2020) Mitől és hogyan válhat vonzóvá egy munkahely a tehetségek számára? MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Vojnic Tunic Maja (2019) Az Elektroglob Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. átfogó elemzése a számviteli szabályok, valamint egy konkrét bank szemszögéből. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vojter Noémi (2019) Kommunikáció és konfliktusok a családi vállalkozásokban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vágvölgyi Áron (2020) Trade marketing szerepe a Mizo Coffeee Selection termékbevezetésében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vörös Anikó (2009) Egy középvállalkozás pénzforgalmi tevékenysége. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

W

Wang Haoyun (2020) Chinese Female Labour Force Situation. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Z

Zhao Shijia (2020) Labour mobility between Poland and Germany. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Zsiday-Galgóczy Nikolett (2020) Állás és vállalkozás dilemmája az X és a Z generációk tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Zubor Melissza (2019) Győr fejlődési lehetőségeinek bemutatása a terméktér segítségével. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Á

Ábrahám Renáta (2019) A pénzügyi instrumentumok nemzetközi számviteli szabályozása – a valós értékeléssel kapcsolatos közzétételek a hitelintézeteknél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2020. november 26. 18:41:06 CET.