Items where Subject is "05.02.03.10. Marketing"

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type
Jump to: Thesis
Number of items at this level: 163.

Thesis

Babinszky, Mónika (2003) Egy felnőttoktatási intézmény marketing tevékenysége ( Milyen eszközökkel tehetjük népszerűbbé az oktatás? ). BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Balla, Gabriella Bianka (2017) A Magyar Reklámetikai Kódex. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ballai, Katalin (2001) Solt - Révbér puszta marketing terve. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Balog, Zoltán (1999) A public relations /PR/, a reklám és a PR. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Balázs, Erika (2001) Az OTP Bank Rt. marketing munkája : A fogyasztók jellemzői és vásárlói magatartási formák valamint piacvezető pozíció megtartása alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Berki, Bianka (2020) A gerillamarketing hatékonysága és megítélése ács egyéni vállalkozó esetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Biczók, Zsófia (2000) Marketing audit és SWOT-elemzés gyakorlati alkalmazásának bemutatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bitter, Szabolcs Balázs (2022) Az influenszerek jelene Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Boda, Magdolna (2006) A Linde Gáz Magyarország ZRT. üzletági szintű marketing tevékenysége. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bonifert, Ferenc (1999) A Szegedi Nemzetközi Vásár -és Piac Kft. arculatának kialakítása, a PR. és a marketingkommunikáció tükrében. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Bosnyák, Ágnes (1999) A nyelviskolák marketingje ma, Magyarországon. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Braun, Katalin (2003) A Gödöllői Királyi Kastély marketingstratégiája. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bánhegyi, Bíborka Dóra (2020) Légitársaságok marketingkommunikációja - a koronavírus hatásai a légiközlekedésre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Cicelszki, Ivett (2020) A PESO-modell elemeinek fogyasztói megítélése a POKET szebkönyvek marketingkommunikációján keresztül-különös tekintettel a szájreklámra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csamangó, Szilvia Klára (2020) Nemzetközi marketing kulturális összefüggései. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csapó, Gabriella (2003) Különböző termékek bevezetése a hazai gyógynövénypiacra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Cseri, Laura (2022) Influencerek szerepe a környezetbarát szépségápolási termékek fogyasztásában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csombó, Hajnalka (2003) Meggyőzés a Network 21-ben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csáky, Attila (2020) A Lapcom Kft.: Délmagyarország kiadó marketing tevékenységének bemutatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csóré, Tamás (2003) A network marketingben rejlő erő. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Czékus, Melinda (2021) Intézményválasztást befolyásoló marketingkommunikációs eszközök. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dankó, András Márton (2022) Digitális hagyományőrzés : népi kézművesek online piactérhez való csatlakozási hajlandóságának vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Debreczeni, Tamás (2006) Egy tradicionális magyar vállalat és termék - ZWACK UNICUM - bemutatása és egy új termék- UNICUM NEXT - kialakítása és bevezetése a piacon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Demus, Henrietta (2020) Marketing strategies of Apple and Huawei- Why Apple brand equity is worth more than Huawei’s? (Marketing reasons in terms of smartphone market). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Deák, Andrea (2003) Ausztria és az Österreich Werbung szerepe, marketing tevékenysége. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dunai, Károly (2001) Marketinggel és minőségbiztosítással a VEVŐKÉRT. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dékány, Nikolett (2021) Az óvodai marketing fejlesztési lehetőségei. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Dóczi, Emese (1999) Az O'neill image építése és értékesítési politikája hazánkban. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Eich, László (2007) A marketing és PR szerepe a közoktatási intézményekben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Elek, Sándor (2021) Intézménymarketing a tanulók iskolaválasztási preferenciájának tükrében. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Farkas, Csongor (2020) A közösségi platformok, köztük a Youtube és a Facebook működése az online marketing szemléletében. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Farkas, Gábor (1999) A Főszer-Elektroprofil Kft-nél alkalmazott kommunikációs és promóciós-mix stratégiák új termék bevezetése tükrében. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Farkas, Tamás (2006) Egy hazai piacvezető betoncserépgyártó cég marketingkommunikációs tevékenységének bemutatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Federics, Judit (1999) Marketing. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Felföldi, Petra (2021) Magán egészségügyi szolgáltatók online marketing tevékenységének elemzése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fogas, Máté (2020) Az ár szerepe a lakossági fogyasztók vásárlási döntéshozatalában gázszolgáltató választásakor. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Forgácsné Kovács, Anikó (1997) Kis és közép nyomdák marketing lehetőségei a privatizáció után. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Galgóczi, Sonja (2022) Az idősek közösségi média és reklám fogyasztásának összehasonlítása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gyenes, Szilvia Adrienn (2003) Termékinnováció, marketing és PR stratégia a Sole Hungária Rt. probalance termékcsaládja alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gyulai, Ádám (2022) #Disconnect: A Joy Of Missing Out jelenség - Hogyan növelhető a fogyasztók mentális jóléte? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gyuris, Aranka (2012) Vírus és gerillamarketing. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Halász, Roland (2003) A reklám hatása a gyerekek fogyasztási szokásaira. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Haskó, Zsombor (2020) A Szegedi Tudományegyetem beiskolázási marketingjének vizsgálata a Gazdaságtudományi Kar hallgatóinak körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Holo, Patrik László (2020) Strukturált adatbázisok a SEO-ban: Az algoritmusok változásának hatása a felhasználói élményre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Homonnay, Réka Judit (2020) A vállalatok társadalmi felelősségvállalásának fogyasztói megítélése a Lush Cosmetics példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, Csenge (2022) Árpoltika : a sör terület szerinti árdifferenciálása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, Ágota (2022) From me to me, avagy az önajándékozás szerepe a fogyasztói társadalomban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, Tibor (2020) Az account-based marketing szerepe a B2B piacon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hőhn-Kovács, Krisztina (2021) Egészséges táplálkozás és egészségtudatosság marketing vonatkozásban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hős, Ildikó (1997) A Fundy Kft. marketingosztályának tevékenysége a sikeres értékesítés előkészítésétől a megvalósításig. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Ivanics, Dorina Tímea (2013) A termékmegjelenítés. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ivanovic, Laura (2020) Online marketing tanácsadócég piacra lépésének lehetőségei Magyarkanizsán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Janó, Lajos (1997) Marketing a művelődési ház típusú intézmények tevékenységében. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Jellinek, Márta (1999) Egy nonprofit szervezet létrehozása, működtetése és marketingstratégiai terve (múlt-jelen-jövő). BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Juhász, Tímea (2020) Környezettudatos marketing és a fogyasztói magatartás kapcsolata. A fogyasztói tudatosság és motivációk élelmiszer vásárlás során. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Jánoska, Balázs (2021) A mémek szerepe és a virális tartalom vizsgálata a marketingkommunikációban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kaposvári, Gábor (2003) Promóció lehetőségei és buktatói a kulturális szférában : a MUZIKÁLIS JUNIÁLIS elnevezésű rendezvény bemutatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Katanich, Ivett (2000) A mai gazdaság szolgáltatóinak törekvése a vevő, fogyasztó kielégítése érdekében avagy a vevőszolgálat helye a marketingmixben a fogyasztói magatartás vizsgálata tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kikilai, Noémi (2001) Termék bevezetés a Lexmark nyomtatócsalád marketingkampánya alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Király, Vajk István (2003) Nagykereskedelmi cég piaci bevezetésének főbb marketing lépései - - a Forte Acoustic Kft. tevékenységének tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kis, Izabella (2020) Hírességekről alkotott véleményt befolyásoló tényezők vizsgálata több márka alkalmazása esetén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Boglárka Zsófia (2020) Kulturális marketingkommunikáció a Szegedi Szabadtéri Játékoknál. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Réka (2003) Az Avon Cosmetics Hungary Kft. hírneve. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kocsis, Gabriella (1999) A MOL Rt üzemanyag nagykereskedelmének marketingje. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Kovács, Boglárka Gabriella (2022) Tolcsvai borok értékesítésének fellendítése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Dániel Zsolt (2022) Szervezetközi kommunikációt befolyásoló tényezők az autóiparban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Katalin (2015) Reklámszabályozás, különös tekintettel a speciális korlátozásokra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Szilárd (2003) A reklám, a reklámjogi szabályozása, a reklám és a gyermek (a reklám hatása). BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Viktor (2000) A szolgáltatások minőségének javítása a reklamáció és panaszkezelés tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Vivien Nikolett (2020) Influencerek működésének bemutatása a vállalatokon és a véleményvezéreken keresztül. „Szponzorált tartalom”. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Krammer, Henriett (1997) A fogyasztói magatartást befolyásoló tényezők elemzése. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Krekuska, Noémi (2020) A nonprofit szervezetek marketingje az adó 1%-os felajánlásának tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kálmánchey, Judit (1999) A PannonPipe Műanyagipari Kft. versenye a műanyagcsövek piacán. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Károly, Miklós (2022) Online hirdetésekkel kapcsolatos attitűdök vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kónya, Andrea (1999) Tradíció és innováció : egy 65 éves cég múltja és jövője a XXI. század tekintetében. Az Observer Budapest Médiafigyelő Kft. marketing tevékenységének bemutatása. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Ladányi, Laura (1997) Üzleti terv. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Lajkó, Antal (1999) Marketing és minőségbiztosítás a KFT. szervezeti életében. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Lajkó, Ágnes (2001) A Westel 900 kulturális és sportnap reklámkampánya. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lakatos, Jenő (1997) Marketing stratégia és taktika alkalmazása a KFT. gyakorlatában. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Magosi, Réka Judit (2022) Az Instagram hatása a női énképre. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Maráz, Krisztina (2000) Reklámkörkép Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Maróti, Péter (2020) Az emocionális márkaépítés és reklámozás hatásai a fogyasztók márkamegítélésére. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Maróti, Ábel (2020) Üzlet a sporton túl: a sportoló márkaépítés eszközei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Maslac, Michaela (2014) A magyarországi könnyűzenei fesztiválok bemutatása marketing megközelítésből. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Medvegy, Rebeka Dóra (2022) A bizalom meghatározó szerepe a megosztáson alapuló gazdaságban, valamint a Covid-19 világjárvány erre gyakorolt hatása az Oszkár telekocsirendszer platform példáján keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Megyeri, Anett (2003) Marketing az interneten. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Meisitz, Dávid (2018) Új borászati termék bevezetése a piacra : számítógépes statisztikával alátámasztott piackutatás. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mihalek, Bernadett (2006) Marketing és manipuláció. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mihály, Ágnes (2003) A giccs művészet megjelenése a reklámokban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Minda, Éva (2003) Induló vállalkozásunk marketing stratégiája. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Moldován, Lili Rozália (2021) A Szerencsejáték Zrt. bemutatása, marketingkommunikációjának hatása a fiatal felnőttekre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Daniella (2022) A COVID-19 hatása az e-kereskedelemre és az online fogyasztói magatartásra Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Csaba (2012) A személyes eladás, mint a kommunikációs mix része. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Daniella (2020) Marketing célú grafikai anyagok fogyasztói észlelésének vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Monostori, Judit Gabriella (2003) Gyermekek a reklámok világának vonzásában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Márta, Lilla (2021) A Covid-19 turisztikai szervezetek online marketing tevékenységére gyakorolt hatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mészáros, István (2013) Új termék bevezetése, egy megvalósult kampány tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Blanka (2000) Marketing az Internet hálójában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Gergely (2003) A CORA hipermarket direkt marketing tevékenysége. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Katalin (2003) A gyermekek jogai és a reklám. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Niké (2003) Online marketing. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Olívia (2019) Kis- és középvállalkozások marketingje: Blue Velvet Divatáru. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nyemcsok, Ágnes Luca (2021) A Csabai Kolbászfesztivál marketingje és turizmusformáló hatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nyúl, Adrienn (2022) Az Y és a Z generáció filmnézési szokásai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Németh, Judit Katalin (2006) Egy cég marketing- és reklám tevékenységének bemutatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Néveri, Mónika (2003) Eladás felsőfokon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ohátné Papp, Éva (2003) A Porsche Szeged marketing tevékenysége. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Olasz, Imola (1997) A reklám marketing tevékenységek értékelése és összehasonlítása a magyar utazási irodák gyakorlatában. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Palotás, Sándor (2001) Online marketing az új évezred küszöbén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pap, Franciska (2022) Az egyéni vállalkozók marketing ismereteinek és tevékenységének vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Papp, Attila Ferenc (2022) A járványhelyzet hatása a lakosság véradási motivációira egy nonprofit szervezet esetén. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Paskuj, Mátyás (1997) A Pálma Fotó Kft. üzleti terve 1997. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Pesthy, Kata Zsófia (2020) A Coca Cola marketingkommunikációja Magyarországon napjainkban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Petényi, Zoltán (2020) Az énkép hatása a dohánymárka választásra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Piri, Réka (2021) A hagyományos marketing és az online marketing hatása az Y-generációra. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Poturak, Emina (2022) A sikeres influencer kampány összetevői. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Rappaport, Dóra (2000) Rendezvényszervezés és marketingtevékenység a Duna karnevál tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Richter, Dávid László (2020) A jövő OTP fiókja és marketingkommunikációja. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Rácz, Krisztián (2020) Influencerek hitelességének vizsgálata a fiatalok körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Rádi, Martin (2020) A lojalitás vizsgálata a magyar kukorica vetőmagpiacon a kapcsolati marketing tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Révészné Jakus, Tünde (2000) A marketing-szakma a kiállítások tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sallay, Fanni (2020) Design és pihenés a kertben. Egy szezon hatása a szegedi Auchan áruházra. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Sashegyi, Árpád Dávid (2021) Az online vásárlás marketing eszközei, ezen belül a Facebook és a Google AdWords összehasonlítása az Időzóna Óraszalon példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Schnürlein, Henrik (2020) Közösségi média hatása a rendszeres sportolási szokások kialakulására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Schultz, Teofil (2002) Akciók, promóciók, termékbevezetés a FÁÜ Rt-nél a 2000.02.01. - 2002.02.01. időszakban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sehapovic, Márk (2021) A márkaimázs szerepe a vásárlói döntéshozatalban a mobiltelefonok piacán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sikó, Beáta (2022) Miért fordít hátat az olvasó? Kísérlet a hatékony e-mail komponenseinek feltárására szemkamerás megfigyelés segítségével. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sinkó, Balázs (2022) A nyereményjátékok hatása a fogyasztói lojalitásra a kényelmi termékek piacán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sipos, Sára Eszter (2020) A közforgalmú gyógyszertár gondozási szolgáltatásainak elégedettségmérése. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Sohajda, László István (2020) Közművelődés márka alapon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sonoda, Ayane (2020) Consumer Behaviour Towards Green Marketing For Cosmetics. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Student, Tamás (2020) A közönség sikeres elérésének vizsgálata egy kulturális szolgáltató esetében - a Magyar Nemzeti Cirkusz marketingkommunikációjának elemzése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Stuller, Éva (2022) A vállalati társadalmi felelősségvállalás és a fogyasztói magatartás kapcsolatára ható tényezők vizsgálata a biztosítótársaságok gyakorlatán keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Stéhlik, Domokos (2001) A nyomtatott reklám és a reklámgrafika szerepe a promócióban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabadkai, Liza (2020) E-mail alapú kapcsolattartás egy hazai ingatlanportál esetén – Hírlevélmarketing az Ingatlannet.hu példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Martin Benjamin (2021) A Szegedi Nemzeti Színház marketingkommunikációja, nézői elégedettség vizsgálata a koronavírus-járvány idején. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó-Nagy, Krisztina (2020) Az orvoslátogatás eredményességét befolyásoló tényezők vizsgálata. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Szirtes, Anikó (1999) A Multilevel Marketing létrejötte és szerepe a kereskedelemben, különös tekintettel az Euronet Hungary Kft-re. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Szőke, Béla Krisztián (2006) "Zsolnay, ahol a múlt jelent jövőt" avagy milyen marketingstratégiát alkalmaz a Zsolnay. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szűcs, Gyöngyi (2020) A Pingvin Patikák kommunikációjának formái és sajátosságai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szűcs, György (2020) Tartalommarketing, mint erős bástya! Esettanulmány egy kisvállalkozás online marketingjének POE elv szerinti vizsgálatára. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sándor, Edit Andrea (2003) A DHL Magyarország Kft. új szolgáltatásának piaci bevezetése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tamás, Tibor (1999) Vásármarketing. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Tari, Imre (1998) A Coca Cola Amatil marketingpolitikája. BA/Bsc, Debreceni Agrártudományi Egyetem.

Tesch, Zsanett (2022) Csoporthatás befolyása a fogyasztói választásokra az 1-es típusú diabéteszes gyermekek szüleinek körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Trapp, Cintia Alexandra (2020) A napelemes rendszerek telepítésével foglalkozó vállalatok marketingkommunikációja. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Trischler, Nóra (1999) Az ingatlanmarketing helyzete Magyarországon, Újépítésű lakóingatlanok sajtóhirdetése. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Trudics, Béla (2020) Facebookon végzett remarketing tevékenység vizsgálata szegedi vendéglátóhelyek esetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tuboly, Ágnes (2022) Divatipari márkák logói közti hasonlóságok. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Turzó, Ottó (2020) A Csavarker Plusz Kft ajánlórendszerének fejlesztési lehetőségei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Anita (2022) A közösségi média marketing értékesítés-befolyásoló szerepe különös tekintettel a Facebook és az Instagram platformokra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Blanka (2021) Nonprofit szervezetek marketingtevékenységének vizsgálata a Mosolykommandó Alapítvány példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Dávid (2020) A hazai online kiskereskedelmi vállalkozások keresőmarketingjének vizsgálata a fogyasztók szemszögéből. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Ágnes (2000) A szegedi Tesco áruhoz marketing tevékenységeinek bemutatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Török, Réka Szabina (2020) Szeged város imázsának élményszemléletű fejlesztése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Túri, Nikoletta (2006) Online marketing. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Völgyesi, Lívia (2022) A csomagolásmentes termékek fogyasztási szokásainak vizsgálata az egyes generációk körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Wisch, Edit (2003) A színek és a zene hatása a reklámban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ábrahám, Nóra Edit (2022) Milyen az értékes online fogyasztói vélemény a szálláshelyekről? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ábrahám, Gábor (2003) A szolgáltatásmarketing jellemzői a szállítmányozásban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Éder, Barbara (2003) A reklám előfordulása és hatásai az emberekre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ördög, Ibolya (2001) Határok nélkül? Avagy a globális marketing hazánkban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Újvári, Aliz (2020) A női tárgyiasítás megjelenése a marketingkommunikációban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. március 28. 15:16:09 CET.