Browse by Supervisor

Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Number of items: 206.

Pass, Hella (2023) Az énmárka építés szerepe a divatmodellek sikerességében a magyar, illetve japán piacon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gantulga, Natsagmaa (2023) Consumer Acceptance of Virtual and Augmented Realities as Destination Marketing Tools. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bálint, Fanni (2023) Digitális detox vizsgálata a fiatalok körében egy hetes tesztidőszak alatt. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

ElHamory, Zeina Anouar (2023) The Effect of Culture on Bargaining and Buying Attitudes of Consumers. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Al-Haddadin, Haneen Monther Freeh (2023) Green Marketing and its Impact on Consumer Buying Behavior. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Halász, Péter Szilárd (2023) How does the Instagram communication of airline companies impact the travel preferences of the Gen-Z? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Zarti, Malak (2023) The Impact of Social Media Activities of Influencers in the Fashion Industry Case of Chanel and Dior. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kontra, Anna (2023) Kultúra a városmarketing kontextusában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sipos, Fanni Lili (2023) A Magyar Falvak Turisztikai Iránytűje. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Toláczi, Gábor (2023) Multimárkahűség és márkaváltás vizsgálata a gyógyszervásárlás során. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Szendi, Róbert (2023) Passzív sportfogyasztási szokások vizsgálata a Formula-1 esetében Magyarországon. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Hávris, Szandra (2023) Replika divatcikkek : milyen motivációk vezethetnek hamisított cikkek vásárlásához az X és a Z generáció körében? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Farkas, Veronika (2023) Saját márkás termékek vásárlói a TheVR tartalomszolgáltatók közösségében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Madák-Nyári, Evelin Orsolya (2023) Személyes tényezők szerepe a gyógyszertári marketing során. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Nagypál, Lili (2023) Szurkolói lojalitás vizsgálat a Real Madrid futball csapat példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hódi, Regina (2023) Z generáció sajátosságai luxustermék vásárlás során. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Merkovity, Norbert (2023) A personal branding és a szegedi coach-ok. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Vigh, Edit (2023) A telemedicina általi ellátás elfogadottsága és hatása az alapellátásban. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Nyúl, Adrienn (2022) Az Y és a Z generáció filmnézési szokásai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lengyel, Gergő (2022) Barriers to the application of dynamic pricing principles among small and medium -sized offline retailers in Hungary. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tesch, Zsanett (2022) Csoporthatás befolyása a fogyasztói választásokra az 1-es típusú diabéteszes gyermekek szüleinek körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gyulai, Ádám (2022) #Disconnect: A Joy Of Missing Out jelenség - Hogyan növelhető a fogyasztók mentális jóléte? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Matók, László Mór (2022) Fogyasztói preferenciák a légi utasszállítás piacán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pusztai, Bertalan (2022) Online passzív sportfogyasztási szokások az amerikai major sportligák (NFL, NBA) esetében Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Mónika Gabriella (2022) Szimbolikus fogyasztás- Miért fontos számomra, hogy megvegyem? - : egyéni motivációk az Apple-termékek használatában. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Boglárka Gabriella (2022) Tolcsvai borok értékesítésének fellendítése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Völgyesi, Lívia (2022) A csomagolásmentes termékek fogyasztási szokásainak vizsgálata az egyes generációk körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Körmöczi, Flóra (2021) Az életstílus és a társadalmi státusz kapcsolata a kozmetikai cikkeket vásárlók körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Ildikó Henrietta (2021) Az üzleti kommunikáció átalakulása, kihívások az online térben. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Bence Gábor (2021) Digitális érettség kutatása a Szegedi Tudományegyetem példáján keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Burány, Mária (2021) Globális fogyasztói trendek vizsgálata a belföldi turisztikai szolgáltatásokra vonatkozóan, a Z generáció körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Jafarli, Rufat (2021) The Impact of Consumer Ethnocentrism on Consumer Price Consciousness. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Matuska, Cintia (2021) Jó üzlet vagy manipuláció? : online dinamikus árazás a turizmus piacán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Glasza, Flóra (2021) Karácsonyi vásárlási szokások az egyetemisták körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Simon, Zsófia (2021) Marketing a lovas világban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szalai, Zsolt (2021) Marketing szerepe fotós vállalkozásban. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Sashegyi, Edina Vanessza (2021) Miként alkalmazhat influencer marketinget hatékonyan egy kisvállalkozás. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Spitzer, Barbara (2021) Nőies a környezettudatosság? A férfi fogyasztói magatartás vizsgálata a környezettudatos kiegészítő termékek piacán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Orazaly, Alikhan (2021) Social Media Marketing as a modern tool for small businesses brand development on clothing market in Kazakhstan. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sihelnik, Nóra (2021) A fenntartható fogyasztás iránti elköteleződés vizsgálata a Z generáció körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Renáta (2021) A fogyasztók attitűdjei a fast fashion márkák fenntartható kezdeményezései felé. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Rashidli, Zaur (2021) The role of social media in creating brand loyalty: The case of NetPincér. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dudás, Cintia (2021) Ártudatosság vizsgálata kávé vásárláskor egyetemisták körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Krnág, Gizella Tünde (2020) Az Y generáció bankolási szokásai - avagy miben kell megújulnia a bankoknak. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Fanni (2020) Az Y és Z generáció turisztikai vonatkozású fogyasztói döntései az alternatív szálláshelyek piacán az AirBnB és a Couchsurfing példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Petényi, Zoltán (2020) Az énkép hatása a dohánymárka választásra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sonoda, Ayane (2020) Consumer Behaviour Towards Green Marketing For Cosmetics. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Khatab, Bader (2020) Factors Affecting University Students Loyalty to Zara Brand. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mucsi, Tímea Alexandra (2020) Felsőoktatási intézményválasztást befolyásoló tényezők vizsgálata a Szegedi Tudományegyetemen. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kis, Izabella (2020) Hírességekről alkotott véleményt befolyásoló tényezők vizsgálata több márka alkalmazása esetén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Török, Réka Szabina (2020) Szeged város imázsának élményszemléletű fejlesztése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vágvölgyi, Áron (2020) Trade marketing szerepe a Mizo Coffeee Selection termékbevezetésében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Maróti, Ábel (2020) Üzlet a sporton túl: a sportoló márkaépítés eszközei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kampler, Éva (2019) Az emberi tényező : fogyasztóI magatartás vizsgálat az újhullámos kávézás mint élmény tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Zsófia (2019) Fekete utazásszervezés - fogyasztói magatartás vizsgálata Mely döntések befolyásolják az utazni vágyókat? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ujházi, Tamás (2019) Fogyasztói elégedettség mérése a zentai étel házhoz szállító cégekre vonatkozóan. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Schillinger, Viktória (2019) Hogyan vált népszerűbbé az Instagramon való hirdetés. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bukva, Kármen (2019) Országimázs-építés a közösségi médián keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sipos, Zsuzsanna (2019) Véleményvezérek szerepe a vásárlási döntésben, különös tekintettel az utazási szolgáltatásokra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Benjámin Barnabás (2019) A fogyasztó és a márka közötti viszony vizsgálata az Old Spice és az AXE példáján. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Keresztes, Laura Nóra (2019) A márkaimázst alakító tényezők vizsgálata a Loveland fesztivál esetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bánszky, Lilla Ildikó (2019) A termékek nemének hatása a fogyasztói magatartásra Avagy: Coke Zero Sugar vagy Cola Light. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Letenyei, Kitti (2018) Az indokolatlan orvos-beteg találkozás jelensége, annak feltételezett okai, továbbá a helyzet kapcsán felmerülő lehetséges megoldások. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Honti, Tamás (2018) "De ők jobban lopnak!!" : politikai termékek és választói magatartás. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kissné Balogh, Dr. Emese Réka (2018) Egy induló stíluskommunikációs vállalkozás közösségi média marketing terve. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Krizsák, Enikő (2018) Fitness-marketing. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Majdanics, Bernadett (2018) Fogyasztói preferenciák a csomagküldésben - az online vásárolt termékek végfelhasználóhoz való eljutási lehetőségeinek összehasonlító vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hajdú, Valentina (2018) Fogyasztói élmény a kozmetikai termékek piacán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csontos, Blanka Gréta (2018) Férfiak és nők hozzáállásának vizsgálata luxustermékekkel és hamisítványaikkal kapcsolatban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Diána (2018) Generációs különbségek a véleményvezérek követésében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bíró, Róbert András (2018) Hogyan befolyásolják az élelmiszerek csomagolásán lévő címkék a fogyasztói döntést? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sajtos, Bettina (2018) A LOHAS szegmens vizsgálata a fiatalok körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Árpási, Krisztina (2018) Milyen tényezők befolyásolják a hölgyek ruházati vásárlási döntéseit? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sajtos, Bianka (2018) Márkaszemélyiség vizsgálata a parfüm márkák piacán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Korchani, Boutheina (2018) Neuromarketing, Conscious and subconscious brand perception. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Seres, Eszter (2018) A divatmarketing hatása a fogyasztókra, a divatmárkák piaca és marketingkommunikációja napjainkban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lipták, Lilla (2018) A közösségi tagság hatása a vegán fogyasztók magatartására. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ujvári, Fanni Cintia (2018) A személyes márka megjelenése a versenytáncban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fodor-Szabolics, Nóra (2018) #travel - avagy a közösségi média hatása az egyetemisták utazási döntéseire. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dankó, András Márton (2018) A táncház módszer alkalmazási lehetőségei a revival zenei marketingben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Krajkó, Dóra (2018) A véleményvezérek, mint a 21. század vásárlást befolyásoló tényezői. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Drexler, Donát (2017) Az állami tulajdonú egészségügyi intézmények szerepe és lehetőségei az egészségturizmus ágazatában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Takács, Vivien Sarolta (2017) Az árak szerepe a fiatal fogyasztók döntéseiben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Balogun, Oluwaseun Sheriff (2017) Brand loyalty and Factors that affect it. Case study: Globacom Nigeria. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Révász, Melinda Réka (2017) Egyik kutya, másik eb - avagy a kutyatartók fogyasztói magatartásának vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Geltsch, Nikoletta (2017) Nem csak a húszéveseké a világháló : az X generáció Facebook használati sajátosságai. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Sajtos, Gina (2017) Online szerepcsere - avagy valójában ki reklámoz a vendéglátóhelyek Facebook oldalán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Török, Réka Szabina (2017) Sportolók márkaválasztását befolyásoló tényezők - A Nike fogyasztói megítélése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kürti, Tamara (2017) Szórakozóhelyi promóciók hatásának vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Maliga, Adrienn (2017) A Walt Disney filmek szerepe a márka termékeivel szembeni attitűdökre a gyerekek körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nwoye, Joshua Chukwuebuka (2017) What Is the Impact of Celebrity Endorsement In The Case of Sports Brand – the Ronaldo vs Messi Effect. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mikite, Attila (2017) A gyógyszeripari marketing változása az OTC készítmények súlyának növekedése miatt. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Gabriella (2017) A magyar divatipar, mint a kreatív ipar egyik ígéretes alszegmense, jelene és jövőbeli esélyei. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Mihalics, Vivien (2017) A magyar lakosság halfogyasztásának feltáró vizsgálata. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Lesetár, Martin (2017) Étterem- és bisztróválasztási szokások az Y generáció körében, Szegeden és vonzáskörzetében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nyisztor, Renáta (2016) Az Apple mint státuszszimbólum. Az Apple márkaimázsának vizsgála. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, András (2016) Az FMCG piacon megjelenő vásárlásösztönző eszközökkel szembeni fogyasztói magatartás vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Lili (2016) Az országeredet hatásának vizsgálata a borválasztásra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mészáros, Enikő (2016) Barbie: a szimbolikus fogyasztás királynője. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bánszky, Lilla Ildikó (2016) A Coca-Cola Company termékfejlesztés elemzése a Cappy Great Start! termék szempontjából. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Ádám (2016) Eladáshelyi kommunikáció jellegzetességeinek vizsgálata az élelmiszer jellegű kiskereskedelemek esetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vida, Bernadett (2016) Hogyan hat a Facebook a Z generáció vásárlásaira? Other, Szegedi Tudományegyetem.

Oroszi, Nelli (2016) Kisgyermekes anyák lojalitásának vizsgálata a babakozmetikai termékek tekintetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dzsunya, Anita (2016) Luxusutazási szokások az elit körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Géczi, Gergő István (2016) Miben nyújt újat az inbound marketing? Innovációs stratégia, vagy csak egy felkapott kifejezés a fogyasztók online eszközökkel történő konvertálására? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sárosi-Eszik, Mariann (2016) Sportmárka lojalitás amatőr sportolók körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bagi, Krisztina Piroska (2016) A Túró Rudi titok. Ki az igazi? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pintér, Magdolna Emese (2016) Vásárlásfüggőség. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szűrös, Gábor (2016) Vásárlói magatartás trendek az alapvető élelmiszerek piacán különös tekintettel a húsok- és húskészítmények piacán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csupernyák, Csilla (2016) A fiatal felnőttek magyar élelmiszer vásárlási szokásai. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Maksa, Edina (2016) A rúdfitnesz helye Magyarországon a sport és szabadidős tevékenység világában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Losonc, Renáta (2016) A szegedi lakosság vásárlási döntéseiben megnyilvánuló etnocentrikus magatartás elemzése az üdítő- és alkoholos italok piacán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csukonyi, Éva (2015) GoPro: Milyen hatással van az extrém sportok népszerűségére a közösségi média? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kerekes, Gréta (2015) Ismert magyar politikusok imázsának elemzése és összehasonlítása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Keller, Tamás (2015) Kávézási élmény a Cafe Frei-ben. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Honti, Tamás (2015) Márkaközösségek a politika piacán : a fiatal választók politikai pártok iránti lojalitásának vizsgálata a fogyasztói magatartás fogalmi rendszeréve. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ujvári, Fanni Cintia (2015) Online marketing dominanciája a szállodai értékesítésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kocsis, Ádám (2015) Politikai marketing a 2014-es szegedi polgármester-választás tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, László Norbert (2015) Szimbolikus fogyasztás: A márkák imázsának szerepe a fogyasztói döntéshozatalban, a márkaszemélyiség és az énkép közötti kapcsolat, a márkák szimbolikus tartalmának ábrázolása, parfümvásárlási szokások vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kisznyér, Péter István (2015) Törzsvásárlói kártya bevezetésének hatása a kiskereskedelmi lojalitásra - egy szegedi KKV hipermarketekkel szembeni marketing programjának elemzése. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Szűcs, Eszter (2015) A Z generáció szimbolikus fogyasztása a közösségi oldalakon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pető, Dalma (2015) A borválasztási szokások feltérképezése a fiatalok körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Juhász, Anita (2015) A férfiak és nők információfeldolgozási sajátosságai a Samsung Smart TV vásárlása során. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Apró, Melinda (2015) A közösségi médiában alkalmazott marketingtevékenység összefüggései a fiatalok közösségi tevékenységével és szociálisérdek- érvényesítő képességével. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Anna Csilla (2015) A szolgáltatásmarketing sajátosságai gyógyszertárak esetében. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Lipták, Lilla (2015) A vegán életmódot választók motivációinak és fogyasztói magatartásának vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mihalcsó, Miklós Dániel (2014) Az összehasonlító és a nem összehasonlító reklám különbségei a fogyasztó befolyásolásának tekintetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ruzsa, Mária (2014) Imázs építés a nemzetközi célcsoport számára - Gyula város példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kürthy, Péter (2014) Kólaháború - A fogyasztói elégedettség és a lojalitás vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Patyi, Beáta (2014) Nagyítóval az árak nyomában, avagy a fiatalok ártudatosságának vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kardos, Dorottya (2014) A magyar és az amerikai fiatalok státuszszimbólum márka választásának főbb hasonlóságai és különbségei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tamasits , Dóra (2014) Érzelem versus értelem: a márkaragaszkodás mozgatórugói. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Benjámin (2014) A startupok fejlődését befolyásoló tényezők : a lean módszerek és a közösségi jelleg vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gulyás, Éva (2014) A szegedi egyetemisták borfogyasztási szokásai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth , Adrienn (2014) Üzleti lehetőségek a megújuló zeneiparban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szűcs, Szilvia (2013) Az élet túl hosszú ahhoz, hogy otthon töltsük. Az idősek utazási szokásai és elérésük a turizmusmarketing területén. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Talapka, Nóra (2013) Egészségtudatosság a fiatalok fogyasztásában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pigler, Alexa (2013) Emocionális márkaépítés - A Coca-Cola világa. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Miletin, Liliana (2013) Magyar élelmiszeripari termékek és Magyarország megítélése a belgrádi Hungarikum Centar vásárlói körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ocskó, Dóra (2013) Marketing vagy morál? Az OTP Bank Nyrt. társadalmi felelősségvállalásának kritikai elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Zuba, Tamás (2013) Megéri almát fogyasztani? - avagy az Apple presztízsértéke a fiatalok körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Zombori, Szilvia (2013) Társadalmi tényezők a marketingben: alkoholfogyasztási magatartásvizsgálat a fiatal felnőttek körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Gábor (2013) A fiatalok fogyasztási szokásai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Takács, Dénes Gergely (2013) „Így buliztok ti” - Bulizási szokások vizsgálata az Y generáció körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Gabriella Éva (2013) A környezettudatos fogyasztói magatartás vizsgálata a Szegedi Tudományegyetem hallgatóinak körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Verebély, Mariann Judit (2012) A 14-18 éves korosztály egészségtudatosságának vizsgálata - különös tekintettel a kozmetikumok használatára. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kispéter, Dr. Orsolya (2012) Arculatátviteli szerződések a sportszergyártó- és forgalmazó multinacionális cégeknél. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szűcs, Edina (2012) Az Y generáció online fogyasztása a mobilszolgáltatók körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tézsla, Enikő (2012) Az egyetemisták olvasási szokásainak jellemzői a 21. század digitális világában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ambrus, Nikolett (2012) Banktitok: fenntartható-e a fejlődés? Szekunder kutatás a fenntartható fejlődés, a marketing és a bankok kapcsolatának kérdésében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Balog, Enikő (2012) Eladó gyermekkor? - A gyerekek márkákkal és reklámokkal kapcsolatos attitűdjei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Juhász, Anita (2012) Figyelő szemek követnek - követő szemek figyelnek. Vállalati Facebook oldalak megítélése a fiatalok körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Surányi, Eszter (2012) A Fila mint „népviselet” - Szimbolikus fogyasztás a fiatalok körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

H. Nagy, Máté (2012) Hogyan csábíthatóak vissza a szurkolók a magyar futballstadionokba? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Elekes, Flóra (2012) Mekkora és milyen szerepet tölt be a szegedi egyetemisták életében a bulizás? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Papp, Szabolcs (2012) Miért küldöd tovább? Szájpropaganda a 21. században. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Korom, Krisztina (2012) Mobil Mánia - A fiatalok mobiltelefon vásárlási szokásait befolyásoló tényezők. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gurmai, Péter (2012) Mézédes élet!? Mely tényezők állnak a magyarországi alacsony mézfogyasztás hátterében? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pataki, Andrea (2012) Online és offline direkt marketing a hazai vállalkozások gyakorlatában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Fruzsina (2012) Országmárkázás - „A csábítás művészete”. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Dujmó, Krisztián (2012) Státusztermékek fogyasztása a hazai fiatalok körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Edina Gabriella (2012) Szimbolikus javak fogyasztásának vizsgálata az üzleti életben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Litauszky, Péter (2012) Válság után köpönyeg - Fogyasztói szokások a Nivea termékek piacán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Laurinyecz, Judit (2012) Vásárlói ártudatosság, avagy az árinformációk útvesztője. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bakos, Petra Zsuzsanna (2012) A bioélelmiszerek fogyasztásához társuló fogyasztói attitűdök. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Otília Magdolna (2012) A budapesti Y generáció és a Bor – a fővárosi fiatalok borfogyasztásának és borválasztásának feltérképezése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Korponai, Dr. Mónika (2012) A fogyasztók miként viszonyulnak a hamis márkákhoz? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kószó, Kata (2012) A gyerekeket megcélzó televíziós reklámok etikai kérdései. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Rekötye, Tamás (2012) A magyar fiatalok véleménye a jövő értékesítési technológiáiról. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Balaton, Lilla (2012) A tinédzserek fogyasztói magatartása a szépségipari termékek körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Baji, Nikolett (2012) A válság és a trendek hatása a kozmetikai termékek csomagolására - több aspektusból megvizsgálva. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Menyhárt, Dóra (2012) A vásárlási függőség vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bobkó, Judit (2011) Kétoldalú kockázatérzetet csökkentő mechanizmusok a Congress & Hobby Service-nél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Miletin, Liliana (2011) Magyar imázs külföldön - magyar termékek értékesítésének vizsgálata a belgrádi Hungarikum Centarban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kazinczi, Krisztina (2011) Nemi szerepek változásának hatása a fogyasztói magatartásra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mintál, Mónika (2011) Reklámok hatása a gyerekekre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Oláh, Krisztina (2011) Szállodában alkalmazott BTL marketing eszközök bemutatása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sódar, Aliz (2011) A gazdasági válság hatása a luxusiparra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Jakabházi, Beáta (2011) A jó bor cégér nélkül is elkél? A bormarketing jelentősége és jogszabályi háttere a minőségi borok tekintetében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ferencz, Brigitta (2011) A kereskedelmi márkákkal kapcsolatos fogyasztói attitűdök. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Julianna (2011) Életstílus kutatások. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Forrai, Lujza (2011) A nemzetközi konferenciaszervezés szolgáltatásminőségének fejlesztési lehetőségei a C&T Hungary Kft. példája alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pap, Krisztina (2011) A televíziós és online reklámok hatásai a fiatalokra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kékes-Szabó, Barbara (2010) Az utazási irodák honlapjai és az utazóközönség ezekkel kapcsolatos igényeinek összevetése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Márta, Kinga (2010) Célkeresztben a tinédzserek (?) A tinédzserek fogyasztói magatartását befolyásoló marketingkommunikációs eszközök. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fábián, Gergely (2010) Hogyan kapott szárnyakra a Red Bull? Fogyasztói hűség az energiaital piacon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bíró, Lídia (2010) Márkaimázs és az értékek szerepe a fiatalok fogyasztói döntéshozatalában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Papp, Gábor (2010) Nemi sajátosságok a márkához való viszonyulásban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Patai, Edina (2010) A Nokia márkaszemélyiségének sajátosságai a fiatal fogyasztók körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gáll, Dávid (2010) Optikai szolgáltatások bevezetése Magyar Telekom Nyrt.-nél. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bera, Dávid Zoltán (2010) Szolgáltatásmarketing a kis- és középvállalati szektorban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pesztránszki, Zsanett (2010) Sztárok a reklámban. Hat-e a sztár a márka megítélésére? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Markó, Brigitta Zsanett (2010) A hálózat csomópontjai, azaz a Web 2.0 véleményvezérei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fekete, Krisztina (2010) A márkaimázs és a fogyasztók személyiségének kapcsolata az üdítőital márkák esetében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Czikk, Nóra Katalin (2010) A siker kulcsa? Választási kampány a közösségi oldalakon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tulkán, Tímea (2010) Íz vs. Márka. Miért alakul ki lojalitás a csokoládék piacán? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szél, Borbála (2009) Az online könyvkereskedelem legjobb gyakorlata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Dénes (2009) Az online marketing lehetőségei. Az internet kiaknázatlan és kiaknázható lehetőségei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csernik, Nikolett (2009) Az Éva magazin piaci bevezetése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ambrus, Nikolett (2009) Fenntarthatóság kontra marketing (Szekunder kutatás a fenntartható fejlődés és a marketing kapcsolatának kérdésében). BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Delia, Hajnalka Renáta (2009) A Gerébi Kúria Hotel és Lovasudvar marketingje és konkurencia vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kalocsai, Luca (2009) Hazai pénzintézetek marketingkommunikációja. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Papp, Szabolcs (2009) Meddig növekedhet egy online szubkultúra? (Sajátos közösségek működésének e-marketing szempontú vizsgálata). BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ábrahám, Máté (2009) Nők és férfiak fogyasztási szokásai, és státuszfogyasztásuk jellegzetességei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Török, Katalin (2009) Online politikai marketing. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Popal, Péter (2009) A marketing szerepe a hazai és a nemzetközi sportkluboknál. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2025. május 15. 21:29:38 CEST.