Márkaközösségek a politika piacán : a fiatal választók politikai pártok iránti lojalitásának vizsgálata a fogyasztói magatartás fogalmi rendszeréve

Honti, Tamás (2015) Márkaközösségek a politika piacán : a fiatal választók politikai pártok iránti lojalitásának vizsgálata a fogyasztói magatartás fogalmi rendszeréve. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2015_honti_tamas.pdf] PDF
2015_honti_tamas.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (1MB)

English title

Brand communities of the politics : loyalty of the young voters regarding the political parties

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Economics and Business Administration

Department

nincs megadva

Discipline

Economics

Specialization

kereskedelem és marketing

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Prónay, Szabolcs
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (BA/Bsc)
Subjects: 05. Social sciences > 05.02. Economics and business
Depositing User: szerkesztő GTK
Date Deposited: 2019. Nov. 07. 13:05
Last Modified: 2019. Nov. 11. 07:45
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/81107

Actions (login required)

View Item View Item