Miben nyújt újat az inbound marketing? Innovációs stratégia, vagy csak egy felkapott kifejezés a fogyasztók online eszközökkel történő konvertálására?

Géczi, Gergő István (2016) Miben nyújt újat az inbound marketing? Innovációs stratégia, vagy csak egy felkapott kifejezés a fogyasztók online eszközökkel történő konvertálására? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2016_geczi_gergo_istvan.pdf] PDF
2016_geczi_gergo_istvan.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (992kB)

English title

What novelty can inbound marketing offer? Is it an innovative strategy, or just an irrelevant act for converting consumers using online tools?

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Economics and Business Administration

Department

nincs megadva

Discipline

Economics

Specialization

kereskedelem és marketing

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Prónay, Szabolcs
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (BA/Bsc)
Subjects: 05. Social sciences > 05.02. Economics and business
Depositing User: szerkesztő GTK
Date Deposited: 2019. Nov. 06. 11:24
Last Modified: 2019. Nov. 06. 11:24
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/80808

Actions (login required)

View Item View Item