A szegedi lakosság vásárlási döntéseiben megnyilvánuló etnocentrikus magatartás elemzése az üdítő- és alkoholos italok piacán

Losonc, Renáta (2016) A szegedi lakosság vásárlási döntéseiben megnyilvánuló etnocentrikus magatartás elemzése az üdítő- és alkoholos italok piacán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2016_losonc_renata.pdf] PDF
2016_losonc_renata.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (1MB)

English title

Analysis of ethnocentric behavior according to buying decision of Szeged' s population in the market of soft- and alcoholic drinks

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Economics and Business Administration

Department

nincs megadva

Discipline

Economics

Specialization

marketing

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Prónay, Szabolcs
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (Masters)
Subjects: 05. Social sciences > 05.02. Economics and business
Depositing User: szerkesztő GTK
Date Deposited: 2019. Nov. 06. 14:23
Last Modified: 2019. Nov. 06. 14:23
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/80864

Actions (login required)

View Item View Item