Item where faculty "Faculty of Economics and Business Administration" and date of item 2016

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Jump to: A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | U | V | W | X | Z | Á | É | Ó | Ö
Number of items: 396.

A

Akaemeziem, John Ogochukwu (2016) The importance of Customer satisfaction and loyalty CASE STUDY: MTN NIGERIA. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Almási, Bence (2016) Kis- és középvállalkozások innovatív projektjeinek finanszírozása különböző pályázati rendszerekben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Andódi, Tamás (2016) A munkaerő szabad mozgása az Európai Unióban és a magyarországi kivándorlás. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Antal, Diána (2016) Magyar-orosz gazdasági kapcsolatok : az elmúlt két és fél évtized áttekintése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Antal, Lilla (2016) A contorolling szerepe a hazai kis- és középvállalkozásoknál. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Aradi, Roland (2016) A közvilágítási fejlesztési projektek körülményeinek és hatásainak vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

B

Babarczi, Norbert (2016) Pénzügyi közvetítés a befektetési alapok vonatkozásában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bagi, Krisztina Piroska (2016) A Túró Rudi titok. Ki az igazi? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Baglyos, Csilla (2016) Kommunikáció és konfliktuskezelés a családi vállakozásokban. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Balog, Bettina (2016) A boldogság és a közgazdaságtan kapcsolata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Balog, Árpád (2016) A közösség által támogatott mezőgazdaság vizsgálata a termelők vonatkozásában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Balogh, László (2016) Válságból válságba: a magyar bankrendszer elmúlt negyed évszázada. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Balogh, Vendel (2016) Az MBMH 2015-ös dolgozói elégedettségi felmérésének folyamata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Balázs, Dániel (2016) Az E-víz bevezetése a piacra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Balázs, Edit (2016) A magyar állami nyugdíjrendszer és az önkéntes nyugdíjcélú megtakarítások vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Balázs, Gábor (2016) Célrendszerek és alkalmazott eszközök a magyar monetáris politikában 2001- től napjainkig. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bandula, Brigitta (2016) A Phoenix Mecano Kecskemét Kft. vezetése, logisztikájának fejlődése. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Baranyi, Andrea (2016) A reklám és az Y generáció kapcsolata avagy képes-e a reklám az Y generáció megszólítására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Baranyi, Attila (2016) Munkaügyi kapcsolatok vizsgálata a gázszolgáltató társaságoknál a 2012. évi I. törvény hatálybalépését követően. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Baranyi, Szabolcs (2016) Magyarország kistérségeinek humán tőke és versenyképességi vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Barczánfalvi, Csongor (2016) Különböző életciklusban lévő startup vállakozások marketingkommunikációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bartha, Csilla Noémi (2016) Áfaváltozás: Az áfa működési mechanizmusa és hatása a vállalkozások pénzügyi helyzetére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bartók, Péter (2016) Termékélmények a marketingben a GoPro kamerák szemléletében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Beke, Eszter (2016) A területi közigazgatás újjászervezése, valamint a reformok vizsgálata a Csongrád Megyei Korményhivatal szemszögéből. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Beke, Ádám (2016) A Continental Industrial Rubber Kft. hevederlogisztikai, raktározási és készlet adminisztráció. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Bene, Szabolcs (2016) A szegedi rádiók rádióhallgatási szokásai a fiatalok körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Benedek, Nóra (2016) A kistelepüléseken üzemelő kisboltok gazdasági elemzése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Benedek, Zita (2016) A Jonathermál Zrt. Helyzetelemzése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Benkő, Andrea Mária (2016) Poverty reduction and the Millenium Development Goals: Why couldn't Sub- Saharan Africa halve poverty? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Betyár, Krisztina Kitti (2016) A Szegedi Közlekedési Kft. vagyoni és pénzügyi helyzetének elemzése. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Bibók, Boglárka (2016) A Szegedi Napsugaras Tájház létrehozása. Közpolitikai esettanulmány. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Biczók, Adrienn (2016) Adománygyűjtési módszerek a sokszínű szektorban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bodacz, János (2016) Az EU és USA kereskedelmi politikája a Transzatlanti Kereskedelmi és Beruházási Partnerségen keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bodó, Tamás (2016) Az Európai Unió és Oroszország gazdasági kapcsolatai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bodócsi, Kata Zsófia (2016) A bankbiztosítás lényege, megjelenése Magyarországon - különös tekintettel a K&H és az OTP Bankcsoportokra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bognár, Andrea (2016) Tárgyi Eszközök egy multinacionális cégnél; Számviteli törvény és az IFRS alkalmazása a ContiTechn Fluid Automotive Hungária Kft.-nél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bohus, Nikolett (2016) The effect of the World Trade Organization on the Indian textile trade and industry. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Borombós, Árpád (2016) Az infláció és mikroökonómiai kapcsolatai. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Boros, Ákos (2016) Innovatív termék fejlesztése fiatal IT vállalkozásokban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bot, Réka Virág (2016) Lakás-takarékpénztárak helyzete Magyarországon. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Budai, János (2016) Projektmenedzsment a gyakorlatban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Budai, János (2016) Vállalatvezetés a mai Magyarorszgáon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bujdosó, Dávid (2016) Fiatal gazdálkodók jelene és jövője Mártélyon a családi gazdaságok értékrendje és jövőképe alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Buzás, Lili (2016) Egy családi ökológiai gazdaság helyzetének és lehetőségeinek elemzése Magyarország EU tagságának tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bába, Katalin (2016) Ügyfél elégedettség, panaszkezelés. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bálint, László (2016) A csomagolás jövője, a jövő csomagolása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bánfi, Orsolya (2016) A magyarországi régiók versenyképessége és a kohéziós politikai támogatások. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bánszky, Lilla Ildikó (2016) A Coca-Cola Company termékfejlesztés elemzése a Cappy Great Start! termék szempontjából. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bíró, Alexandra (2016) A működőtőke-áramlás hatása a fejlődő országokban lévő extrém szegénység csökkentésére. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

C

Csonka-Ambrus, Ágnes (2016) A lakossági fogyasztás és a bankreklámok kapcsolata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csucska, Zsófia Sára (2016) A beauty vloggerek fogyasztókra gyakorolt hatása és szerepük a szépségipari cikkek népszerűsítésében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csupernyák, Csilla (2016) A fiatal felnőttek magyar élelmiszer vásárlási szokásai. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Csáki, Andrea (2016) A dolgozóknak is muszáj enni napközben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csáki, Imréné (2016) A Bács-Kiskun Megyei Kereskedelmi és Iparkamara intézményes kommunikációja. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Császár, József Endre (2016) Szervezeti kultúra. Munkahelyi légkör elemzése kisvállalatoknál napjainkban a szervezeti kultúra tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Császár, Nikoletta (2016) Energiaipari vállalat alapítása a versenyjog tükrében az E2 Hungary Zrt. Példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

D

Dancs, Orsolya (2016) A hagyományos kereskedelem alternatívái - a méltányos és lokális kereskedelem működése liberalizált gazdaságunkban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Debreczenyi, Dávid (2016) A szolgáltatásminőség dimenziók, a fogyasztói elégedettség és lojalitás kapcsolatának vizsgálata a kereskedelmi bankok ügyfeleinek esetében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Deli, Andrea (2016) Megoldás a Növekedési Hitelprogram a kis- és középvállalkozások finanszírozási problémáira? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Demeter, Csilla (2016) Magyarország energiapolitikájának ökológiai szempontú elemzése, fókuszban az elektromobilitással. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Digner, Anna (2016) Járműipar a visegrádi országokban. Hogyan hat a járműipar a gazdasági fejlődésre? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Doba, Péter Mihály (2016) A válság hatása a gépjármű finanszírozásra Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dobóvári, Gergő István (2016) Közmunkaprogram, mint az alacsony foglalkoztatás kihívására adott válasz. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Drahos, Fanni (2016) A szervezeten belüli kommunikáció, az ebből adódó konfliktus lehetőségek és a csapatépítés összefüggése a Crown Magyarország Csomagolóipari Kft. esetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dudás, Andrea (2016) Az Európai Unió versenypolitikája és az ágazati szabályozás a telekommunikációs szektor tükrében : a Vodafone esete. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Dudás, Dézi (2016) A toborzás és kiválasztás módszereinek, költségeinek és hatékonyságának vizgsálata egy konkrét vállalati példán keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dunai, Endre (2016) Kontrolling elmélete és alkalmazása a Contitech Rubber Industrial Kft-nél. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Dzsunya, Anita (2016) Luxusutazási szokások az elit körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dávid, Teodóra (2016) A Vestfrost Zrt. 2014. üzleti évének zárása. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Dékány, Dorina (2016) Magyarországon tanuló diákok munkavállalási szokásainak és motivációjának kutatása diákmunka keretein belül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

E

Együd, Árpád Máté (2016) Motivációkutatás - a hatékony munkavállalói motiváció kialakításának elemzése egy vállalati példán bemutatva. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Elekes, Lajos (2016) Effect of Eastern European labour migration on the economy of the 2004 enlergement. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Engi, Laura (2016) Online tényleg könnyebb? Az internetes vásárlás megítélése különböző platformokon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

F

Falu, Rita (2016) Reformtervezet a helyi tömegközlekedés környezeti kihívásokhoz igazodó finanszírozási rendszeréről Kecskemét Megyei Jogú Város területén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Farkas, Dániel (2016) A megnövekedett állami szerepvállalás hatása a magyar villamosenergia-piacon tevékenykedő legnagyobb cégcsoportok életére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Farkas, Eszter (2016) A képernyőn történő dohányzás befolyása a fiatal nézők dohányzási szokásaira a product placement segítségével. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Farkas, József Dániel (2016) A Szegedi Környezetgazdálkodási Nonprofit Kft. kapcsolati teljesítmény vizsgálata partnerei illetve kapcsolattartói révén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Farkas, Nikolett Ivett (2016) Az anyagköltség tervezése a Sole-Mizo Zrt.-nél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Farkas, Petra (2016) Munkaerő-beillesztés. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fazekas, Andrea (2016) A fogyasztó fizet vagy a márka? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fazekas, Máté László (2016) A mobil játékok piaca Magyarországon, Yu-kai Chou Octalysis modellje alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fehér, Gergő (2016) Dél-Alföldi turisztikai régió versenyképességénekés turisztikai kínálatának elemzése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fekete, Kinga Mercédesz (2016) A Dél-alföldi Közlekedési Központ Zrt. komplex elemzése a beolvadással végbement átalakulása tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fekete, Nóra Lúcia (2016) Betegelégedettségi vizsgálatok és azok minőségi összefüggései a magyar egészségügyben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fenyvesi, Ágnes (2016) A fair trade kávékereskedelem magyarországi lehetőségei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fodor, Anna (2016) Gabonakutató Nonprofit Kft. logisztikai rendszere. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fodor, Bea (2016) A 2008-as gazdasági válság hatásai az autóiparra, különös tekintettel Németországra és a német prémiumgyártókra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Frankó, Tímea Ágnes (2016) A kínai export hatása az európai piacra és a vásárlási szokásokra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fábián, Károly (2016) Az Elektronikus Közúti Áruforgalmi Ellenőrző Rendszer bevezetésének hatásai a hazai fuvarozókra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fábián, Péter (2016) A Kaiser Food Kft kínálati- és árstratégiájának bemutatása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fülöp, Enikő (2016) Idegenforgalmi vállalkozások lehetőségei Csongrádon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fődi, Lili (2016) Sun Enterprises B.V. vállalat logisztika tevékenységi körében dolgozók teljesítményének vizsgálata az értékelő rendszeren keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

G

Galambosi, Péter (2016) Az Y-generáció tudatos vásárlásának vizsgálata ruházati alapdarabok esetén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gavallér, Ákos (2016) A Heineken fogyasztói márkaértéke. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Georgievics, Marica (2016) Az EU-USA versenyszabályozásának bemutatása az Airbus - Boeing vitán keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gerhát, Anita (2016) A Ganzair Kompresszortechnika Kft. marketingtevékenysége. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Goda, Edit (2016) A magyar háziorvosi ellátás rendszerszintű elemzése a finanszírozási kihívások tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Godaish, Martin Péter (2016) A Viking nyelviskola. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gombos, Nándor (2016) A motor, ami nem csak az autót hajtja : a magyar autóipari vállalatok beszámolóelemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gombár, Nóra (2016) A dél-alföldi régióban működő kis- és középvállalkozások által alkalmazott bootsrtapping finanszírozási módszerek. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gulyás, Martin (2016) A mikro- és kisvállalatok banki finanszírozásának bemutatása az OTP Bank termékeinkeresztül. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Gulyás, Ágnes (2016) A társasági adó Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gyulai, Petra (2016) A termelői piacok szereplőinek gazdasági döntéseit meghatározó érdekek és értékek vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gyulai, Zsófia (2016) A keresőmarketing területeinek bemutatása és elemzése az Ingatlannet.hu weboldalon keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gyuris, Miklós (2016) A sörfogyasztás vizsgálata a kézműves sörök trendjének hatására. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gyöngyösi, Domonkos Tas (2016) A piaci teljesítmény mérése. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Gábor, Sándor (2016) Üzleti terv készítése-egy földmérő vállalkozás példáján. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Gálné Bakos, Hajnalka Mária (2016) A villágazdasági krízisek hatásainak bemutatása egy kisvállalkozás elemzésén keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gázser, Szilvia Beáta (2016) Pénzügyi kultúra a "svájci frank hitelek" problémáinak tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Géczi, Gergő István (2016) Miben nyújt újat az inbound marketing? Innovációs stratégia, vagy csak egy felkapott kifejezés a fogyasztók online eszközökkel történő konvertálására? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

H

H. Nagy, Fanni (2016) Az email feléledt?! Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hajagos, Ramóna (2016) Készségfejlesztő tréningek és az utókövetés vizsgálata a kecskeméti Mercedes gyárban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hajdu, Csilla (2016) Az OTP Bank elégedettség és lojalitás vizsgálata a lakossági ügyfelek körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hajnal, Ferenc (2016) A Szegeden tervezett déli Tisza-híd társadalmi és környezeti hatásainak vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Halasi, Fanni (2016) Fiatalok egészségtudatos táplálkozási szokásainak marketig szempontú vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Halla, Dániel (2016) Helyzetfüggő vezetés Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Halmágyi, Petra Magdolna (2016) Bormarketing. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Havasi, Rita (2016) A magyar önkormányzatok adósságrendezése, adósságkonszolidáció. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hegedűs, Brigitta (2016) Digitális bennszülött fiatalok belépése a munkaerőpiacra - munkával kapcsolatos elvárások, tervek, jövőképek. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hegedűs, Dániel (2016) Szellemi tulajdonjogok szerepe az Európai Unió gazdaságában, hatásuk a régió versenyképességére és a gazdasági növekedésre. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hegedűs, Henrietta (2016) A lakás-takarékpénztár, mint a jövő záloga. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Hegedűs, Zoltán (2016) Hitelezés és monetáris politika: támogatás vagy torzítás? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Heim, Eszter (2016) Tudásmenedzsment rendszer egy kis- és középvállalkozásnál. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Heringer, Tünde (2016) Economic sanctions imposed in 2014: their trade and economic effects on the EU and Russia. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Herl, Bernadett (2016) A szabályalapú költségvetés, a stabilitási törvény alkalmazhatósága Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Higi, Anikó (2016) A bizalom szerepe a 2008-as gazdasági válság kezelésében az Európai Unióban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hilák, Dániel (2016) Az állami ellátások szerepe a családok helyzetének támogatásában 1990 után Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Himer, Annamária (2016) Az őstermelők és a mezőgazdasági egyéni vállalkozók adózási környezete. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, Hedvig (2016) A Volán társaságok fúziójának hatása a helyközi autóbuszos közlekedésre nézve, fókuszban a dél-alföldi régió. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, Henrietta (2016) Átalakuló állami szerepvállalás a lakáspiacon 2008 után. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, Krisztina (2016) Kis- és középvállalkozások biztosítási lehetőségei az Aegon Magyarország Zrt-nél. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, Norbert (2016) A fiatalok online és közösségi média aktivitásának a vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, Zoltán (2016) A Dorozsmai Nagybani Piac Üzemeltető Kft. elektronikus kereskedelmi tevékenysége. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Horváthné Bánoczki, Anikó (2016) Fogyasztatói, vásárlói döntések az arcápolási termékek piacán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Huszár, Attila Tibor (2016) Az államháztartás belső kontrollrendszerének vizsgálata egy területi hatáskörű rendvédelmi szerven keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hódi, Adrienn (2016) A 30 km alkalmazás létjogosultságának vizsgálata a Kiskunmajsai Járásban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hódi, Emese Zsuzsanna (2016) Az adóelvonási jog érvényesítése és az ésszerűen elvárható intézkedések. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Hős, Nikolett (2016) The Contribution of the Millenium Development Goals to the Graduation of the Least Developed Countries. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

I

Ilyés, István Krisztián (2016) A kiegyensúlyozott költségvetés lehetőségei és korlátai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

J

Jakab, Réka Mária (2016) A közösségi média hatása a márka iránti elkötelezettségre : a Facebook interakciók hogyan befolyásolják a Szegedi Ifjúsági Napok iránti elkötelezettséget? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Jenei, Dávid István (2016) Lakás-takarékpénztárak és a Nemzeti Otthonteremtési Közösségek kialakulása, működése és összehasonlítása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Jerney, Zoltán István (2016) A közép-európai vasúti vállalatok fejlesztési lehetőségei a globális változások tükrében. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Juhos, Dániel (2016) A logisztikai és gazdasági folyamatok működése az Európai Unióban. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Juhász, Dániel (2016) A Z generáció fogyasztói magatartásának vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Juhász, Gréta (2016) A Nyugat-pomerániai technológiai egyetem gazdaságtudományi karának bemutatása és a kapcsolatban lévő vállalkozások ismertetése. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Juhász, Levente Tamás (2016) Sport és szponzoráció: Középpontban a MOL-Pick Szeged Kézilabdacsapat. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

K

Kadó, Tamás (2016) Hitel és gazdasági növekedés kapcsolata a XX. század elejétől napjainkig. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kalmár, Gábor (2016) Online marketingkommunikációs eszközök a hazai KKV-k szolgálatában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kantardzic, Emese (2016) Az orvos-beteg kommunikáció sajátosságai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kanyó, Fanni (2016) Kiskunmajsai lakosok részvételi motivációinak elemzése a helyi gazdaságfejlesztésben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kanyó, Melinda (2016) A lovasturizmus jelenlegi helyzete és fejlesztési lehetőségei Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kanyó, Nelli (2016) A Piramis Szentes Kft.-által alkalmazott marketingkommunikációs eszközök. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Kapás, Helga (2016) Az agrártársadalom elöregedésének megállítását és az innováció fejlődését segítő egyik lehetséges út, a fiatal gazda pályázat. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kardos, Alexandra (2016) Belső folyamat átszervezés a SOLE-MIZO Zrt. készáru raktárában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Karsai, Roberta (2016) Szponzori tevékenység a kézilabdázás sportágban egy magyar és egy osztrák példa alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Katona, Csilla (2016) Fogyasztói lojalitás vizsgálata a vagyonvédelmi szolgálatoknál. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Keller, Kitti (2016) A tőkevédett alapok befektetési jellemzőinek összehasonlítása más befektetési alternatívákkal. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kemecsei, Zita (2016) Szálláshely választás szempontjai és lojalitás vizsgálata a turizmusban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kerekes, Attila (2016) Az új eredményszemléletű államháztartás számviteli rendszer bevezetésének tapasztalatai Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kertes, Renáta (2016) A közfoglalkoztatás, mint a szegénység megoldásának egyik lehetséges eszköze. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Király, Annamária (2016) A japán vezetési felfogás sajátosságai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Király, Krisztina (2016) A Szegedi Tudományegyetem vállalkozó egyetemként való funkcióválásának akadályozó tényezői. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kis, Csaba (2016) A motiváció vizsgálata Villeroy & Boch Magyarország Kft. működésében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kispál, Tímea (2016) Egy vállalkozás logisztikai folyamatai. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Katalin (2016) A kecskeméti nyomdaipari vállalkozások abszorpciós kapacitásának és tudáshálózatának vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Tamás (2016) Nemzetközi piacra lépés egy Csongrád megyei kisvállalkozás számára. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kissné Ambrus, Mónika Gyöngyi (2016) A kereskedelmi bankok elektronikus szolgáltatásai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kissné Tóth, Klára (2016) Normatív alapú támogatásokról feladatalapú finanszírozásra való áttérés bemutatása Forráskút Község Önkormányzatának 2012-2013 évi gazdálkodásán keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Koch, Róbert Ákos (2016) Az Európa 2020 stratégia magvalósíthatósága. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kocsis, Teodóra Klára (2016) Kis- és középvállalkozások a Magyarországon működő exportösztönző intézményrendszerben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kocsis, Zsolt Tamás (2016) A válság hatása a monetáris politikára, különös tekintettel a nemkonvencionális eszközök alkalmazására. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Kocsispéter, Anita (2016) A helyi adók szerepe Magyarország és Németország helyi önkormányzati rendszerében - fókuszban a helyi iparűzési adó. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kohut, Petra (2016) Könyvelő programok összehasonlítása: A REÁL és a Libra3s. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Kolarovszki, Péter (2016) A pszichológia szerepe a fogyasztói döntéselméletben. Az Old Spice marketing eszközeinek hatása a fogyasztókra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Komócsinné Molnár, Gyöngyi (2016) Az Egyesített Szociális Intézmény gazdálkodásának bemutatása 2010 és 2014 közötti időszakban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kontra, Brigitta (2016) Integrált vállalatirányítási rendszer a KÖTIVIÉP'B Kft-nél. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Kormányos, Gergő (2016) A humánerőforrás szerepe az együttműködések fejlesztésében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kotroczó, Réka (2016) Az Aegon Magyarország Zrt. marketingtevékenysége. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, András (2016) Az FMCG piacon megjelenő vásárlásösztönző eszközökkel szembeni fogyasztói magatartás vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Bernadett (2016) A generikus gyógyszergyártás gazdasági hatásai a XXI. századi innovatív gyógyszeriparra. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Edina (2016) A szervezeten belüli tudás- és információáramlás vizsgálata a József Attila Tanulmányi és Információs Központban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Emese (2016) Németország munkaerőpiaca. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Gábor (2016) Redisztribúció a jövedelmi egyenlőség és a fiskális stabilitás érdekében Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, István (2016) A magyar állam költégvetésének tendenciái a megváltozott munkaképességű személyek támogatása kapcsán és az érintettek jövedelmi helyzete. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Ivett Judit (2016) Dohányzás korlátozására irányuló tevékenységek hatékonysága : szegedi 18-30 évesek körében vizsgálva. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Karola (2016) Az üzleti érték, és ami mögötte van : a magyar tőzsdén jegyzett vállalatok elemzése az üzleti- és mérlegérték eltérésének vizsgálatával. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Lili (2016) Az országeredet hatásának vizsgálata a borválasztásra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Luca Daniella (2016) A családi vállalkozások sajátosságai több családtag részvétele esetén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Márta (2016) A családi gazdaságok működése, finanszírozása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Tamás (2016) A vásárlói döntéshozatalra kiható tényezők vizsgálata az okos eszközök piacán az egyes fogyasztói csoportok vonatkozásában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovácsné Barkász, Andrea (2016) Atipikus foglalkoztatási formák és arányuk változása a gazdasági válságot követően. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kozma, Enikő Dalma (2016) Rászoruló segít rászorulón? India, mint feltörekvő donor a nemzetközi segélyezési rendszerben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kozma, Noémi (2016) Paradigmaváltás az online display piacon: A Programmatic Buying. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kraszkó, Diána (2016) Az innovatív kistermelő marketingtevékenységei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kun, Dominika (2016) Jogharmonizációtól az adócsalásig : áfa csalás az Európai Unióban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kurucz, Roland (2016) A hazai önkormányzatok finanszírozási reformja, és az OECD-országok önkormányzatainak pénzügyi rendszere. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kádár, Dorina Eszter (2016) Vállalati társadalmi felelősségvállalás mögött húzódó szervezeti célok és motivációk vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kádár-Németh, Róbert (2016) Az Ingatlannet.hu marketingtevékenysége. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Kállainé Bense, Anikó (2016) Készpénztartás és az innovatív fizetőeszközök Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kálmán, Melitta (2016) Az egyetemisták mindennapi pénzügyi ismeretei - Rendelkeznek-e a fiatal felnőttek megfelelő pénzügyi műveltséggel? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kárász, Hunor Mátyás (2016) Az olimpiák gazdasági hatásvizsgálata, avagy érdemes-e olimpiát rendezni? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kómár, Hanna (2016) A családi vállalkozások sajátosságai a Logosz Kft. tükrében - középpontban a fejlődés és az utódlás. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kószó, Kata Erzsébet (2016) Növekedési hitelprogram. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kővári, Klára Viktória (2016) Egy adott gazdasági társaság átalakulásának bemutatása. Other, Szegedi Tudományegyetem.

L

Laczkó, Zsolt (2016) Lean bevezetésének és a bevezetés sikerességének vizsgálata a Givaudan Hungary Kft-nél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lakatos, Viktória (2016) A változásra való képesség és a szervezeti kultúra összefüggései. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lakó, Dániel (2016) A kőolajár hatása a tőzsdeindexre. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lantos, Dániel (2016) Az ETF piac Europában és Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lantos, Mónika (2016) Informatikai projektek menedzselése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Legény, Zsófia (2016) Az érzelmi intelligencia pozitív hatásai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lengyel, László (2016) A sportmarketing és a szponzoráció jelenlegi helyzete Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Libor, Zsuzsanna (2016) Az idősödés gazdasági vonzata. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Lipcsei, Dalma (2016) A barcelonai Hotel Ginebra logisztikai folyamatai. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Losonc, Renáta (2016) A szegedi lakosság vásárlási döntéseiben megnyilvánuló etnocentrikus magatartás elemzése az üdítő- és alkoholos italok piacán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lovasi, Bettina Ildikó (2016) Detroit pénzügyi válsága. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

László, Milán (2016) A mai magyar nyugdíjrendszer reformérettsége és további reformfeladatok. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lázár, Kitti (2016) Vezetési stílusok összehasonlítása egy multinacionális- és egy hazai vállalatnál. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lévai, Anett (2016) Elégedettség és lojalitás vizsgálata idegenforgalmi szolgáltatások esetén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lőrincz, Barbara (2016) CSR trendek változása Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lőrinczi, Gábor Szabolcs (2016) Az online pénztárgépek bevezetése, működtetésük és szerepük a magyarországi adózásban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lőwy, Kolos (2016) The most competitive economies of the European Union. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

M

Makra, Edit (2016) A hazai agrárfoglalkoztatás válsága és jellemzői. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Makra, Melinda (2016) A WTO és Kína vitás kérdéseinek rendezése a szellemi alkotások szabályozása terén. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Maksa, Edina (2016) A rúdfitnesz helye Magyarországon a sport és szabadidős tevékenység világában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Manasses, Gergely (2016) A lean menedzsment implementálása a hazai leányvállalattal rendelkező multinacionális szervezeteknél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Marosi, Tibor Csaba (2016) Az értékek hatása a szegedi közgazdászhallgatók karrierelvárásaira. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Marticsek, Tímea (2016) Kis- és középvállalkozások adózásával és forrásbevonásával kapcsolatos adminisztratív terhek. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Masáné Harmatos, Beáta (2016) Európai Uniós fejlesztési projektek a családi gazdaságok esetében. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Matuszka, Enikő (2016) Kihívások a startup vállakozások korai életciklusa során. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Medvegy, Rita (2016) A Hansa Kontakt Kft. vállalatirányítási rendszere. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Mezei, Viktória (2016) A Magyar Közút Nonprofit Zrt. munkaerő utánpótlási stratégiájának támogatása költséghatékony finanszírozási rendszerrel. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Mohut, Nikolett (2016) Olajfüggőség. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mokán, Gabriella (2016) Pályakezdő munkanélküliek elhelyezkedési lehetőségeinek alakulása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Andrea (2016) Munkaerőmozgás Európában : magyar ápolói karrier Németországban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Edit (2016) Az igénybefolyásolása - az online marketing lépéseiben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Stella (2016) Reklámjogi szabályozás. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Sándor (2016) A közüzemi szolgáltatók marketing tevékenységének sajátosságai az áramközmű alapján. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Monok, Kristóf (2016) Regionális növekedés- az endogén növekedéselmélet alkalmazása Magyarország megyei területi adatain. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Monostori, Klaudia (2016) A civil szervezetek működése és állami támogatásuk Mo-n. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mosoni, Dóra Éva (2016) Gépek, berendezések elszámolása a költségvetési szervek gazdálkodásában. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Mucsi, István (2016) A visegrádi országok intelligens szakosodási stratégiájának összehasonlító elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mucsi, Máté (2016) A tipikus foglalkoztatási formák hazánkban és az Európai Unióban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mucsi, Tímea Alexandra (2016) Településmarketing Csanyteleken. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mácsai, Erzsébet (2016) Kommunikációs készségek vizsgálata a szakképzésben - interjúk tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mágori, Péter (2016) Mikro-, kis- és közepes vállakozások megszűnésének okai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mákné Berki, Ágnes (2016) A Magyar Államkincstár önkormányzatokat érintő felülvizsgálati tevékenységének bemutatása és vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Márkus, Imre Tamás (2016) Mi kell a sikerhez? Avagy a hazai KKV-szektor sikerességfokuszú elemzése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Márton, Kinga (2016) A Guardian Orosháza Korlátolt Felelősségű Társaság pénzügyi vizsgálata a Return on Capital Consumed mutatón keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mátó, Ágnes Réka (2016) Szolgáltatásinnováció a magyar vezetési tanácsadás piacán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mécs, Eszter (2016) Fejlettségbeli különbségek az Európai Unió tagállamai között. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Méreiné Berki, Boglárka Klára (2016) Az önellátó gazdálkodás korlátainak multidiszciplináris elemzése a rurális mélyszegénység esetében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mészáros, Dalma (2016) Az Európai Beruházási Bank és Magyarország kapcsolata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

N

Nagy, Annabella (2016) A korai életciklusban lévő startup vállalkozások lehetőségei és nehézségei Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Csenge (2016) Zöldmarketing az élelmiszeriparban : a fenntartható élelmiszer-fogyasztásra ható tényezők vizsgálata a magyar fiatalok körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Csilla Melinda (2016) Mi a siker ára egy "álomvilágban"? Other, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Dóra (2016) Marketingstratégia szerepe a takarékszövetkezeteknél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Zoltán (2016) Vállalkozásfejlesztési ökoszisztéma kialakításának lehetőségei Szegeden. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy-György, János (2016) A szegedi lézerközpont a helyi érintettek szemszögéből. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagyné Török, Eszter Lujza (2016) A sikeres vállalatvezetés kommunikációs tényezői vezetői vélemények tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Novák, Barbara (2016) A bankok és a biztosítók működése a középiskolások megítélése szerint. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Novák, Fanni (2016) Az ügyfelek megítélése és elégedettsége az OTP direkt szolgáltatásaival kapcsolatban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nyisztor, Renáta (2016) Az Apple mint státuszszimbólum. Az Apple márkaimázsának vizsgála. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nyári, Fanni (2016) Az IT és a személyes alapú kapcsolatok szerepe az üzletkötésben és a kapcsolatmenedzsmentben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nyári, Tamara (2016) A Kalászka Bt. tevékenységének átfogó elemzése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nyéki, Barbara (2016) A civil szervezetek szerepe az Európai Unió és Magyarország nemzetközi fejlesztési politikájában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nádas, Nikoletta (2016) Új irányok az innováció menedzsmentben: a felelősségteljes innováció gyakorlata és a jövő kutatógenerációja. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Négyesi, Dániel Lajos (2016) Branding a gyógyszertárban. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Németh, Lionel Richárd (2016) Saját márka építés és a hozzá kapcsolódó reklámtevékenység a Vacsi Kft-nél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

O

Obed, Henry Chinedu (2016) Measuring the innovation performance of Nigeria. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Opauszki, Anita Nóra (2016) A Kis- és középvállalkozások marketing lehetőségei. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Oroszi, Nelli (2016) Kisgyermekes anyák lojalitásának vizsgálata a babakozmetikai termékek tekintetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

P

Palecska, Anett Natasa (2016) A nemzetközi személyi jövedelemadózás rejtelmei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Palya, István (2016) Az egykulcsos személyi jövedelemadó magyarországi tapasztalatai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Papné Mayer, Erzsébet (2016) Munkahelyi konfliktusok és konfliktuskezelések, kiemelve a coaching módszert és annak magyarországi ismertségét. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Papos, Gergő (2016) A jövedelmi szegénység kezelése Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pató, Ágnes (2016) A XXI. századi IT munkaerő toborzási és kiválasztási folyamatok és azok eredményei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pecznyik, Viktória Laura (2016) A valutaárfolyam hatása a magyarországi ágazatok exportértékesítésére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Petróczi, András Sándor (2016) Állami nyugdíjrendszerek pénzügyi fenntarthatósága a 2008-as válság után, hét ország példáján bemutatva. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pető, Gréta (2016) A logisztika felépítése és megjelenése a mindennapokban. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Pintér, Felícia (2016) A BTL eszközök alkalmazása a gyakorlatban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pintér, Magdolna Emese (2016) Vásárlásfüggőség. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Piros, Szilvia Rita (2016) Generációváltás a családi vállalkozásokban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Piti, Enikő (2016) Öko-innováció elméletben és gyakorlatban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pollák, Noémi (2016) A légi személyszállítás, mint iparág bemutatása a kezdetektől napjainkig. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Popel, Gertrúd (2016) Gyártási rendszerek összehasonlítása : a Toyota Production System és a Mercedes Production System az autóiparban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Páger, Anita (2016) Az AIDSZ szerepe és felszámolása Fekete-Afrikában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pásztor, Jácint (2016) Kultúra-gazdaságtan: party-zenekarok keresletét befolyásoló tényezők feltárása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Péter, Kitti (2016) Fogyasztói elégedettség és önkifejező szimbolikus fogyasztás a lojalitás hátterében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Péter, Szandra (2016) A COOL- TESZO Kft. marketingkommunikációjának fejlődése 1992-től 2014-ig. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

R

Rabi, Barbara Bernadett (2016) A pénzügyi kultúra vizsgálata a középiskolások és a felnőtt lakosság körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Radics, István (2016) A marketingkommunikációban megjelenő szexizmus és szexualitás fogyasztói megítélése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Radványiné Halász, Tímea (2016) Lakossági befektetők preferenciái és az egyre bonyolultabb pénzügyi termékek. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Repisky, Dániel (2016) A közgazdász hallgatók céljai az egyetemen megszerzett tudással és diplomával. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Rostás, Imola (2016) China on the verge of transforming from a developing into a developed country. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Rácz, Adrienn Anikó (2016) Energiatakarékosság a lakásépítésben. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Rádi, Eszter (2016) Munkavállalói preferenciák vizsgálata az Y generáció körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Rádóczi, Zsolt (2016) Az OTP Bank Nyrt. beszámolóinak elemzése 2006-2014 között. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Rátkai, Ákos (2016) A fiatalok vállalkozási szokásai napjainkban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

S

Schneider, Klára (2016) Az aprófalvas térségek vidékfejlesztési lehetőségei Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Schuszter, Tamás (2016) Hogyan reagálnak a sejtek a szervezetet érő sokkokra? Az európai devizapiac kollektív viselkedési diagnosztikája. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sebők, Zsófia (2016) A magyar bankrendszer helyzetének változásai 1945 és 1949 között. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Simon, Fanni (2016) Új termékcsalád bevezetése az SZVG-Tools Kft.-nél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Simonné Várkonyi, Katalin (2016) Az Egészségbiztosítási Alap kapcsolata a központi költségvetéssel. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sipos, Kincső Virág (2016) Szoftveripari klaszterek napjainkban: Bécs és Ostrava esete. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sipos, Tímea (2016) Gazdálkodási attitűdváltozások okai és következményei a hazai önkormányzati rendszer elmúlt tizenöt évében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Smatkó, Zsanett (2016) A közösségi finanszírozás (crowdfunding) és a magyarországi lehetőségek bemutatása a Financial Technology szektor kontextusában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Soós, Tímea (2016) KKV finanszírozás - a korábbi pályázati időszakok, valamint a 2020 utáni időszak finanszírozási változásai tükrében. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Spekla, Edvárd (2016) TÉSz-ek szakmai és szervezeti menedzsmentje, irányítása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Spiegl, József (2016) Kínai befektetések Afrikában, különös tekintettel a működőtőke-befektetésekre. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Stevanovicné Ochodniczki, Réka (2016) Női vállalkozásfejlesztési kezdeményezések. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Stumpf, Péter Bence (2016) Szokatlan gazdaságpolitikai válaszok a pénzügyi válságot követő kihívásokra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Anna (2016) A Szoftveripari Innovációs Pólus Klaszter életciklus szerinti elemzése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Enikő (2016) Volt, van… lesz? A nyugdíjrendszerek aktuális problémái és lehetséges megoldásai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Mariann Katalin (2016) Életpálya pénzügyi tervezése, különös tekintettel az életbiztosításokra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Zsanett (2016) Vállalkozási lehetőségek az egyetemista korúak körében. Kutatás a Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Karára leszűkítve. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Ádám (2016) Eladáshelyi kommunikáció jellegzetességeinek vizsgálata az élelmiszer jellegű kiskereskedelemek esetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Ágota (2016) Kultúra és vezetés a helyzetorientált vezetési modell tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó-Bózsó, Petra (2016) Hatással van-e a fiskális decentralizáció a tanulói teljesítményre? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabóné Gábor, Judit (2016) A tervezési, beszámoltatási rendszerek hatékony működtetése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szakáll, Éva (2016) Myth of European Citizens' Benefit Tourism in the UK. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szalma, Boglárka (2016) Az Erasmus+ népszerűsítése és szervezése a West Pomeranian University of Technology-n. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Szalóki, Réka (2016) Általános iskolások pénzügyi kultúrájának elemzése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szekeres, Katalin (2016) Integrált vállalatirányítási információs rendszerek bevezetésének vizsgálata: a Pick Zrt. esetpéldája. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szekeres, Péter (2016) Raktározási folyamatok a Scabello Ipari és Szolgáltató Bt-nél. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Szigeti, Petra (2016) Webergonómia és felhasználó-központú tervezés mint marketing eszközök. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szilágyi, Nóra (2016) Csehország és Szlovákia gazdasági fejlődésének összehasonlítása eltérő útjaik az Európai Uniós csatlakozást követő időszakban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szolcsány, Mirjám Mária (2016) Lakáscélú állami támogatások Magyarországon 2001-től. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Szolnoki, László Gergő (2016) Devizakitettség-fedezési stratégiák értékelése szimulációk segítségével. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szpisják, Nóra (2016) Új remény az elmaradottság csökkentésére? - Az Innovatív fejlesztésfinanszírozás. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sztrehovszki, Dániel (2016) A hazai könnyűzenei fesztiválok célközönségének elemzése a lojalitás szempontjából. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szántó, Gergely (2016) A szellemi tőke értékelési problémái. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Székely-Dávid, Katalin (2016) A fiatal végzett közgazdászok elhelyezkedési kilátásai a Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Karának tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szélpál, Zsófia (2016) A magyarországi könnyűzenei fesztiválok vizsgálata a fenntarthatóság jegyében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szőke, Beatrix (2016) Félúton a siker felé. Vezetői döntések és fejlődési lehetőségek elemzése a Jan-Ker 2001 Kft-nél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szűcs, Dóra (2016) A Nemzetközi Pénzügyi Beszámolási Standardok alkalmazása Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szűcs, Petra (2016) Innovatív városfejlesztési eszköztár : a "sétálható város" koncepcióban rejlő lehtőségek Szegeden és Valenciában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szűrös, Gábor (2016) Vásárlói magatartás trendek az alapvető élelmiszerek piacán különös tekintettel a húsok- és húskészítmények piacán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sárosi-Eszik, Mariann (2016) Sportmárka lojalitás amatőr sportolók körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sávai, Dorina (2016) Az OTP Bank internetes-, mobilszolgáltatásai, és marketingkommunikációs tevékenységei. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Sólya, Anna (2016) A budapesti nagybani piacra települő vállalkozások telephelyválasztási döntései. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sörös, Aranka (2016) Homokhát Térség kisvállalkozásainak fejlődési lehetőségei a Homokhát Térségi Agrár- Ipari Tudományos és Technológiai Park, Inkubátorházak által nyújtott előnyök, lehetőségek tükrében. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Süveges, Viktor (2016) A belső ellenőrzés szerepe a vállalatirányításban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

T

Takáts, Dániel István (2016) A szegedi újklinikai beruházás közpolitikai elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tar, Arabella Brigitta (2016) A gyógyszeripari K+F tevékenységek változásai és hatásai a magyar gazdaságra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tar, Tímea (2016) A hálapénz adás motivációi. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tarjányi, Tamás (2016) A mobil kereskedelem ás a mobil kereskedelmi tevékenységek adaptációját befolyásoló tényezők vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Terhes, Franciska (2016) A Cserkeszőlő Fürdő és Gyógyászati Központ marketing mixének elemzése. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Terhes, Gréta (2016) Csoporton belüli hitel-engedményezés a szokásos piaci ár elvének megfelelően. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Torjai, Tamás (2016) A subprime válság hatása a devizapiacokra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tálas, Balázs (2016) A középiskolai korosztály mobileszköz, internet és közösségi média használati szokásainak vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tátrai, Csilla Mária (2016) A derivatív termékek piacának biztonságos működésének kialakítása : határidős termékek kockázatának csökkentésére tett törekvések. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, András (2016) A keresőhirdetésekben rejlő lehetőségek a fuvarozó cégek szemszögéből. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Bianka Lilla (2016) A török gazdasági csoda vége? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Krisztián (2016) Véradási hajlandóság és az azt befolyásoló motivációs tényezők. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Melinda (2016) A kiállítások szerepe egy mezőgazdasági gépgyártó, az OROS divízió szemszögéből. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Meliton (2016) A szubjektív jóllét kutatásának aktuális eredményei és kérdései. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Róbert (2016) Az online kereskedelmi vállalkozások elterjedése és a fogyasztók motivációs tényezői Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Ákos (2016) A legjelentősebb uniós országokból Magyarországra áramló külföldi működőtőke mértéke a 2000-es évektől kezdődően. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tóthné Németh, Katalin (2016) A költségvetési szervek belső kontrollrendszerének bemutatása, különös tekintettel a belső ellenőrzés szerepére és feladataira. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Törköly, Vivien (2016) Információs rendszerek működése és fuvarozási okmányok kezelése a Pannonlog Transport Kft. vonatkozásában. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Török, Beáta (2016) Gyógyszeripari feltalálói hálózatok térbelisége Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Török, Emese (2016) Az AIESEC irányításának bemutatása a négy menedzsment alaptevékenységén keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tűzkő, Barnabás Péter (2016) A technológiai fejlődés hatása a szegedi vendéglátó-ipari egységek integrált marketingkommunikációs eszközeire. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

U

Uhrin, Renáta (2016) A magyar háztartások megtakarítási szokásai, kiemelten a nyugdíj célra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ujhidy, Zoltán (2016) Az olimpiai játékok gazdasági hatásai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Unk, Péter Pál (2016) Natív hirdetések az online kiadványokban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

V

Vadaszán, Aurélia (2016) A márka ereje : értelem vagy érzelem, avagy a márka befolyásolásának bemutatása egy kávéteszten keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vadon, Piroska Mónika (2016) Családi gazdaságok versenyképessége Szentesen az innováció tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Valaczka, Mária (2016) A Pridgeon & Clay Kft. Emberi Erőforrás Menedzsment tevékenysége. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Bence Mihály (2016) "Félúton, vagy tévúton", avagy a magyar egészségügyi rendszer finanszírozási problémái. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Dóra (2016) Tőkeszerkezetet befolyásoló tényezők vizsgálata a hazai kis- és középvállalatok körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Péter (2016) A Magyar Nemzeti Bank Növekedési Hitelprogramjának hatása egy vállalkozás szemszögéből. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Zsófia (2016) Motivációs tényezők a szellemi és fizikai dolgozók körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vas, Péter János (2016) Magyar autóipari beszállítók helyzete, különös tekintettel a beszállítóvá válás feltételeire, lehetőségeire. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vass, Péter (2016) Aki keres, talál- avagy a véleményvezetők és követőik az okostelefon vadászmezején. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Viczián, Rita (2016) Az alkalmazott zöld innovációk pótlólagos környezetterhelésének vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Viczián, Tamás (2016) A mobilkommunikációs technológiák terjedése és a mobilmarketing befogadása a felhasználók körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vida, Bernadett (2016) Hogyan hat a Facebook a Z generáció vásárlásaira? Other, Szegedi Tudományegyetem.

Vidács, Gyula Józsefné (2016) A részmunkaidős foglalkoztatás és a határozott idejű munkaviszony az új munka törvénykönyve tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vidók, Kinga (2016) Az amerikai tőkepiac osztalékfizetési sajátosságainak vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vigh, Máté (2016) Az SAP egységes vállalatirányítási rendszer általánossá tételének tervezése a MÁV Zrt. humán vertikumában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vizkeleti, Fruzsina (2016) A várólisták helyzete Magyarországon a Kiskunhalasi Semmelweis Kórház példáján bemutatva. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vékony, Réka (2016) Kreatív könyvelés használatának lehetőségei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vörös, Gyula (2016) A különböző generációk attitűdjének és kockázatvállalásának vizsgálata az internetes vásárlással kapcsolatban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

W

Weiner, Brigitta (2016) A mindennapos testnevelés bevezetésének gyakorlati és gazdasági aspektusai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

X

Xu, Yu (2016) Integration of Developed and Developing Economies : Comparison Study on the ASEAN and the EU Integration in Historical, Economic and Social Perspective. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Z

Zsáky, Tamás (2016) Befektetési egységekhez kötött életbiztosítások és piaci megítélésük. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Zsóri, Brigitta (2016) Kistelepülések fejlesztésének támogatása marketing eszközökkel: Forráskút lehetőségei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Á

Ábel, Adrienn (2016) Aqua Hotel Kistelek Kft. marketingtevékenysége. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Ácsné Kemény, Andrea (2016) Tanulási mintázatok egy vállalkozás fejlődésének korai szakaszában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

É

Érsek, Hajnalka Edit (2016) Kis- és középvállalkozások online marketingkommunikációs eszközei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ó

Ódor, Enikő (2016) A Dahua termékek bevezetése Magyarországra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ónodi, János (2016) A zenefogyasztás változása a streamszolgáltatások felé. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ónodi-Szabó, Ádám (2016) Startupok indítása. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Óré, Tünde (2016) A gyerekszegénység jelenlegi helyzete az Európai Unióban és a lehetséges kiutak. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ö

Örsvári, Zita Beáta (2016) Az EU és Törökország kapcsolata 1963-2015 között A migráció kérdése napjainkban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. április 19. 03:20:16 CEST.