A közösségi média hatása a márka iránti elkötelezettségre : a Facebook interakciók hogyan befolyásolják a Szegedi Ifjúsági Napok iránti elkötelezettséget?

Jakab, Réka Mária (2016) A közösségi média hatása a márka iránti elkötelezettségre : a Facebook interakciók hogyan befolyásolják a Szegedi Ifjúsági Napok iránti elkötelezettséget? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2016_jakab_reka_maria.pdf] PDF
2016_jakab_reka_maria.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (1MB)

English title

The Impact of Social Media on Brand Commitment : how Facebook Interactions Influence Customer Engagement With The Festival Brand

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Economics and Business Administration

Department

nincs megadva

Discipline

Economics

Specialization

marketing

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Kazár, Klára
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (Masters)
Subjects: 05. Social sciences > 05.02. Economics and business
Depositing User: szerkesztő GTK
Date Deposited: 2019. Nov. 06. 11:26
Last Modified: 2019. Nov. 08. 08:30
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/80516

Actions (login required)

View Item View Item