A szolgáltatásminőség dimenziók, a fogyasztói elégedettség és lojalitás kapcsolatának vizsgálata a kereskedelmi bankok ügyfeleinek esetében

Debreczenyi, Dávid (2016) A szolgáltatásminőség dimenziók, a fogyasztói elégedettség és lojalitás kapcsolatának vizsgálata a kereskedelmi bankok ügyfeleinek esetében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2016_debreczenyi_david.pdf] PDF
2016_debreczenyi_david.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (952kB)

English title

Examination of the connection of service quality dimensions and the customer satisfaction and loyalty in case of the clients of Commercial BAnks

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Economics and Business Administration

Department

nincs megadva

Discipline

Economics

Specialization

marketing

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Hetesi, Erzsébet
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (Masters)
Subjects: 05. Social sciences > 05.02. Economics and business
Depositing User: szerkesztő GTK
Date Deposited: 2019. Nov. 06. 09:52
Last Modified: 2019. Nov. 06. 09:52
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/81341

Actions (login required)

View Item View Item