Debreczenyi, Dávid (2016) A szolgáltatásminőség dimenziók, a fogyasztói elégedettség és lojalitás kapcsolatának vizsgálata a kereskedelmi bankok ügyfeleinek esetében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
PDF
2016_debreczenyi_david.pdf Hozzáférés joga: SZTE designated computers only Download (952kB) |
English title
Examination of the connection of service quality dimensions and the customer satisfaction and loyalty in case of the clients of Commercial BAnks
Institution
Szegedi Tudományegyetem
Faculty
Faculty of Economics and Business Administration
Department
Discipline
Specialization
Supervisor(s)
Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Hetesi, Erzsébet
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Item Type: | Thesis (Masters) |
---|---|
Subjects: | 05. Social sciences > 05.02. Economics and business |
Depositing User: | szerkesztő GTK |
Date Deposited: | 2019. Nov. 06. 09:52 |
Last Modified: | 2019. Nov. 06. 09:52 |
URI: | https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/81341 |
Actions (login required)
View Item |