Zority, Jelena Lea (2019) A szülői mindset szerepe a tanulási zavarral küzdő (SNI státuszú) tanulók tanulmányi eredményességében. Other, Szegedi Tudományegyetem.
![]() |
PDF
2019_zority_jelena_lea.pdf Hozzáférés joga: SZTE designated computers only Download (1MB) |
English title
The Role of Parental Mindset in Learning Success of Students with Learning Disorders
Institution
Szegedi Tudományegyetem
Faculty
Faculty of Humanities and Social Sciences
Department
Discipline
Institute
Pszichológiai Intézet
Specialization
Supervisor(s)
Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Szabó, Dr. habil. Éva Zsuzsanna
egyetemi docens
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Item Type: | Thesis (Other) |
---|---|
Subjects: | 05. Social sciences > 05.01. Psychology > 05.01.02. Psychology, special (including therapy for learning, speech, hearing, visual and other physical and mental disabilities) 05. Social sciences > 05.03. Educational sciences > 05.03.02. Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities) |
Depositing User: | szerkesztő BTK |
Date Deposited: | 2020. May. 29. 08:04 |
Last Modified: | 2020. Jun. 02. 11:50 |
URI: | https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/87475 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |