Az iskolai motiváció, a szociális kompetenciák és a párkapcsolati elégedettség összefüggései hagyományos és Waldorf pedagógiai módszerrel oktatott gimnazisták körében

Börcsök, Polli Zsófia (2023) Az iskolai motiváció, a szociális kompetenciák és a párkapcsolati elégedettség összefüggései hagyományos és Waldorf pedagógiai módszerrel oktatott gimnazisták körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2023_borcsok_polli_zsofia.pdf] PDF
2023_borcsok_polli_zsofia.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (710kB)

English title

Relationships between school motivation, social competencies and relationship satisfaction among high school students with traditional and Waldorf pedagogical methods

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Humanities and Social Sciences

Department

Pszichológiai Intézet

Discipline

Humanities

Specialization

pszichológia

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Bagyinka, Blanka
szakmai tanár
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (BA/Bsc)
Subjects: 05. Social sciences
05. Social sciences > 05.01. Psychology
05. Social sciences > 05.01. Psychology > 05.01.02. Psychology, special (including therapy for learning, speech, hearing, visual and other physical and mental disabilities)
Depositing User: szerkesztő BTK
Date Deposited: 2024. Dec. 07. 11:43
Last Modified: 2024. Dec. 07. 11:43
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/142190

Actions (login required)

View Item View Item