Börcsök, Polli Zsófia (2023) Az iskolai motiváció, a szociális kompetenciák és a párkapcsolati elégedettség összefüggései hagyományos és Waldorf pedagógiai módszerrel oktatott gimnazisták körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
![]() |
PDF
2023_borcsok_polli_zsofia.pdf Hozzáférés joga: SZTE designated computers only Download (710kB) |
English title
Relationships between school motivation, social competencies and relationship satisfaction among high school students with traditional and Waldorf pedagogical methods
Institution
Szegedi Tudományegyetem
Faculty
Faculty of Humanities and Social Sciences
Department
Discipline
Specialization
Supervisor(s)
Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Bagyinka, Blanka
szakmai tanár
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Item Type: | Thesis (BA/Bsc) |
---|---|
Subjects: | 05. Social sciences 05. Social sciences > 05.01. Psychology 05. Social sciences > 05.01. Psychology > 05.01.02. Psychology, special (including therapy for learning, speech, hearing, visual and other physical and mental disabilities) |
Depositing User: | szerkesztő BTK |
Date Deposited: | 2024. Dec. 07. 11:43 |
Last Modified: | 2024. Dec. 07. 11:43 |
URI: | https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/142190 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |