Halmozottan sérült tanuló inklúzív oktatásának lehetőségei, gyakorlata az általános iskolában

Jankovic, Annabella (2021) Halmozottan sérült tanuló inklúzív oktatásának lehetőségei, gyakorlata az általános iskolában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2021_jankovic_annabella.pdf] PDF
2021_jankovic_annabella.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (1MB)

English title

Opporttunities and practices in inclusive education for multiple disabled pupils in elementary schools

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Gyula Juhász Faculty of Education

Department

nincs megadva

Discipline

Teacher Training

Institute

Gyógypedagógus-képző Intézet

Specialization

inkluzív, fejlesztő szakpedagógia

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Antalné Borovics, Márta
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (Masters)
Subjects: 05. Social sciences
05. Social sciences > 05.01. Psychology
05. Social sciences > 05.01. Psychology > 05.01.02. Psychology, special (including therapy for learning, speech, hearing, visual and other physical and mental disabilities)
Depositing User: Szerkesztő JGYPK
Date Deposited: 2022. Jun. 28. 19:46
Last Modified: 2022. Jun. 28. 19:46
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/126814

Actions (login required)

View Item View Item