Nagyné Boros, Fatime (2008) A pedagógus személyiségének jelentősége és hatásai a nevelési oktatási folyamatban. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.
PDF
2008_nagyne_boros_fatime.pdf Hozzáférés joga: SZTE designated computers only Download (2MB) |
English title
The importance and the influence of the teacher's personality in the teaching-upbringing process
Institution
Szegedi Tudományegyetem
Faculty
Gyula Juhász Faculty of Education
Department
Alkalmazott Pedagógia és Pszichológia Tanszék
Discipline
Specialization
Supervisor(s)
Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Janowszky, Sándor
főiskolai docens
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Item Type: | Thesis (Postgraduate education) |
---|---|
Subjects: | 05. Social sciences 05. Social sciences > 05.01. Psychology 05. Social sciences > 05.01. Psychology > 05.01.02. Psychology, special (including therapy for learning, speech, hearing, visual and other physical and mental disabilities) 05. Social sciences > 05.01. Psychology > 05.01.02. Psychology, special (including therapy for learning, speech, hearing, visual and other physical and mental disabilities) > 05.01.02.14. Educational psychology |
Depositing User: | Szerkesztő JGYPK |
Date Deposited: | 2021. Nov. 22. 14:11 |
Last Modified: | 2021. Nov. 22. 14:11 |
URI: | https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/120519 |
Actions (login required)
View Item |