Item where faculty "Faculty of Economics and Business Administration" and date of item 2022

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Jump to: A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | V | W | X | Z | Á | Ó
Number of items: 300.

A

Abdrabbou, Ahmed (2022) Digitalization of the Automotive Industry in Western and Eastern EU. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Almádi, Anett (2022) Elégedettség és lojalitás vizsgálata a Green Future Fesztivál esetében. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Almási, Anita (2022) Vezetői kompetenciák fejlesztése a coachingban a TA énállapotok modellezése által. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Ancsa-Molnár, Helga (2022) A chatbotok szerepe a magyar vállalati szektor ügyfélkapcsolati megoldásaiban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Angyalné Forgó, Brigitta (2022) Coaching a magyar kis- és középvállalkozások vezetőinek fejlesztésében. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Asaad, Karam (2022) Exchange rates shocks during the COVID-19 outbreak : (A Study on Six selected Currencies). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Aziz, Qaiser (2022) International Financial Risk Management: Investigation of MOL Group. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

B

Bak, Balázs (2022) A magyar lakosság pénzügyi befektetési lehetőségeinek és szokásainak vizsgálata a Kádár-korszaktól napjainkig -különös tekintettel az elmúlt 15 évre vonatkozóan. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Baka, Bonifác Bálint (2022) A COVID-19 vírus hatása a kriptovaluták piacára. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bali, Mónika (2022) Vezetés stílusok vizsgálata a gyakorlatban. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Balogh, Szonja (2022) Fogyasztói elégedettség és lojalitás vizsgálata a magyar telekommunikációs szolgáltatók piacán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Balázs, Adrián (2022) A gazdasági társaságok főbb adózási kérdései egy bő évtized vis maior körülményei között. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Balázs, Luca (2022) A DISC alkalmazhatósága a team coaching során. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Baranyi, Richárd Ferenc (2022) A közösségi finanszírozás ismertsége Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Barcsay, Miklós István (2022) Gyógyszer eladás befolyásolása a reklámok által. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Barna, Norbert (2022) A COVID-19 hatása a szegedi vendéglátóiparra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bata, Balázs (2022) A magyar feeder horgászok vásárlási szokásainak felmérése különös tekintettel a horogcsalik fogyasztására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bazsó, Beáta (2022) Munkavállalói környezettudatosság és munkáltatói márkázás Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ben, Ettoumi Salma (2022) Internal Employer Branding: A Key to Employee Engagement. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Berczi, Eszter (2022) A Békés megyei agrárvállalkozások digitalizáció iránti motivációi és az azt akadályozó tényezők. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Berényi, Bianka (2022) Szent György Albert Klinikai Központ számláinak kezelése. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Bite, Fanni (2022) Szeged Antiszegregációs Tervében megfogalmazott beavatkozások gyakorlati megvalósulásának elemzése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bitter, Szabolcs Balázs (2022) Az influenszerek jelene Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Blaskó, Tímea (2022) Fosszilis energiáról napelemre : egy háztartási méretű megoldás esetpéldája. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bohács, Attila (2022) Telephelyválasztási szokások a közúti fuvarozási szektorban az Inter-VM Trans Kft. alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bohács, Klaudia (2022) Ügyfélélmény, ügyfélelégedettség az MVM Ügyfélkapcsolati Kft-n belül, ezek átalakulása a pandémia időszaka alatt. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bokor, Leila (2022) A munkahelyi kiégés megjelenése, kapcsolata a munkahelyváltással, megelőzéssel kapcsolatos tapasztalatok és ezekben megjelenő Covid hatása a magyar munkavállalók körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bonifert, Bendegúz (2022) Magánegészségügyi piac bevonása a várólista kezelésébe. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Borda, Szilárd (2022) A Szegedi Tudományegyetem hallgatóinak vállalkozási hajlandósága és motivációi. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Boros Gyevi, Dávid (2022) Marketingkommunikáció és márkaépítés a kisvállalkozások világában. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Bronner, Bernadett Ágnes (2022) Innovációk a gyógyszerészetben. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Bujdosó, Krisztián (2022) Motiváció a szociális szférában : (a szentesi Dr. Sipos Ferenc Parkerdő Otthont vizsgálva). BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Buttle, Kerry Anne (2022) Covid-19 and the labor force: the disproportionate exacerbation of structural inequalities in the united states. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bárkányi, Bettina Fanni (2022) Az influenszerek reklámhatékonyságának vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bárány, Alexandra (2022) A projekttervezés elméleti és gyakorlati összehasonlítása a metALCOM zrt. projektjein keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bényi, Krisztina Viktória (2022) A távmunka és az irodai munkavégzés összehasonlítása a Magyar Telekom Nyrt.-nél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Börcsök, Blanka (2022) A Nemzetiségek Háza pénzügyei és gazdasági működése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bús, Enikő (2022) Üzleti terv egy induló vállalkozókat támogató business coaching vállalkozáshoz. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

C

Chaliwit, Amer Naji (2022) Tourism Development and Changes in the GCC post Covid 19. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Chen, Yanbing (2022) The way out for sustainable tourism under the COVID-19. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Cseri, Laura (2022) Influencerek szerepe a környezetbarát szépségápolási termékek fogyasztásában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Cservák, Balázs (2022) Paradigmatikus vagy kaotikus fenomén : a monetáris és fiskális politika hatása a hitelezési aktivitásra Magyarországon a XXI. században. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Cserényi, Dóra (2022) Nemfizetési valószínűség vizsgálata Merton modell segítségével. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csete, Vivien (2022) Teljesítményértékelési és ösztönzési módszerek a Kardoskúti Zrt.-nél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csomós, Ferenc Roland (2022) Fogyasztói magatartás vizsgálata a magánegészségügyi szolgáltatók online marketing tevékenységével kapcsolatban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csorba, Bernadett (2022) A 2008-as pénzügyi gazdasági válság hatása a visegrádi országokra, valamint ezen országok válságkezelési stratégiája. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csuka, József (2022) A pénzintézeti honlapok fejlesztése a digitalizációs kihívások és üzleti sikeresség szempontjából. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Csóti, Roberta (2022) Generációk a munkaerőpiacon. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Csöme, Renáta (2022) A féktelen fiatalság, vagy mégsem? A modern fogyasztók elemzése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Czinege, Sándor Szabolcs (2022) A magyar vállalati kötvénypiac vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Czékmán, Erika (2022) Mit (t)egyél a környezetedért? : a fenntartható táplálkozás és az arra való hajlandóság vizsgálata a magyar lakosság körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

D

Danka, Luca (2022) A fejlesztő állam megjelenése a magyar gazdaságban 2010 és 2019 között. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Dankó, András Márton (2022) Digitális hagyományőrzés : népi kézművesek online piactérhez való csatlakozási hajlandóságának vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Dervarics, Máté (2022) Munkavállalói motivációs és elégedettség felmérés egy 130 főt foglalkoztató hazai termelő vállalkozásnál. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Dobsa, Attila Bendegúz (2022) A magyar streaming piac jövője. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dohányos, Réka Beáta (2022) A lakáscélú állami támogatások befolyásoló jellege a lakáspiaci és a demográfiai folyamatokra 2010-től napjainkig. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dudás, Denissza (2022) A vezetői döntéshozatal információs rendszerrel történő támogatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dudás, Dorián (2022) A 18-25 éves fiatalok munkahely választására gyakorolt hatások a munkaerőpiacon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dukai, Nikoletta (2022) Az Y és Z generáció fogyasztói magatartása az influencer marketing tekintetében. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Dér, Dorottya Noémi (2022) Vizuális közösségi média tartalmak hatása a testképre és elégedettségre – egy szemkamerás vizsgálat eredményei fiatal nők körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dér, Ákos (2022) Munkaerő-toborzás és -kölcsönzés. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Dömötörné Kodácz, Emese Csengele (2022) Az emberi erőforrás menedzsment és a coaching kapcsolata. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

E

Ecseki, Luca (2022) Az IntroWeb Kft. marketingtevékenysége. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Erdős, Richárd (2022) Ügyféllojalitási rendszer bevezetési lehetőségeinek vizsgálata a Polstyl Kft.-nél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

F

Faragóné Zombory, Anita (2022) Hungary's Performance in Reaching the SDG4 Targets. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Farkas, Gábor Zsolt (2022) A devizaárfolyam-kockázat mérésének és kezelésének fejlődése hitelintézetek esetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Farkas, Martin (2022) Áldás vagy átok: Magyarország három évtizede a külföldi tőkeáramlás tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Farkas, Tomaj Soma (2022) A hatékony piacok elméletének fejlődése és tesztelése a Budapesti Értéktőzsdén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fehér, Adél (2022) A „nem mérlegképes” immateriális javak számvitele" – Humán erőforrások a gyógyszeriparban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fehér, Klaudia (2022) Egy dél-alföldi hotel marketingtevékenysége. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Fehér, Nikol Peggy (2022) Az iPhone telefonok tulajdonosi közösségének jellemzői a Z generáció körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Flender, Kíra (2022) Egy a Széchenyi 2020 keretein belül megvalosított projekt bemutatása. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Fodor, Panna (2022) Projektmenedzsment konfliktusok megjelenése: eltérő megközelítések párhuzamos alkalmazásából következő konfliktusok megjelenése a szervezetben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fodor-Zádori, Anita (2022) A Zadora termékpolitikája és termékkínálatának kialakítása. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Frankó, Dávid Pál (2022) A családtámogatási rendszer vizsgálata és megítélése 2015-2021 között. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Frőchling-Hideg, Nikolett (2022) A gazdaságfehérítés eszközei az adózás rendszerében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fáskerti, Emese (2022) Raktárgazdálkodás, és árumozgások mindennapi menete a szegedi Praktikerben. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Füstös, Laura (2022) Magyarországon legismertebb fast fashion boltok környezetvédelmi tevékenysége és a fogyasztói elégedettség kapcsolata. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

G

Gajdos, Gábor Géza (2022) Az üzleti kapcsolatok sikerességére ható hálózati hatások. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gajdácsi, Ágnes Gréta (2022) Az európai gazdaság „zöldülésének” áttekintése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Galgóczi, Sonja (2022) Az idősek közösségi média és reklám fogyasztásának összehasonlítása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gazdik, Donát (2022) Vállalkozói hajlandóság a Szegedi Tudományegyetem hallgatói körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Geiger, Domonkos (2022) Családi vállalkozások generációváltása során felmerülő konfliktusok. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gelányi, Panna (2022) Ki a sikeres vállalkozó? Befolyásolja-e a születési hónap? Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Giricz, Tamás (2022) Szervezetek fejlődése és növekedése, a Pontoonboat manufaktúra jelene, jövője, életútja. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Glumac, Ádám (2022) Az Olimpia gazdasági hatásainak rendszerezése a rendező városok tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Guba, Eszter (2022) Társadalmi tőke szerepe a női vállalkozások életében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gulyás, Maja (2022) Palackba zárt báj, avagy a nők helyzete a borágazatban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gyebnár, Trixi Vanessza (2022) A vállalati társadalmi felelősségvállalás szerepe a NIVEA márka megítélésében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gyulai, Ádám (2022) #Disconnect: A Joy Of Missing Out jelenség - Hogyan növelhető a fogyasztók mentális jóléte? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gyöngyösi, Nóra Magdolna (2022) Lisztérzékenyek fogyasztói szokásai. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Gál, Dóra (2022) A magyarországi Y és Z generációk pénzügyi kultúrájának digitalizációs aspektusból történő vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gémes, Zsófia (2022) A Csongrád-Csanád megyei női vállalkozók megítélésének vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

H

Haarmann, Kimberly Maria (2022) A fogyasztók divatfogyasztása Németországban a fast fashion és slow fashion fogyasztásra a fenntarthatóság hatásának vizsgálatával. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Halasi, Levente (2022) Szegedi fiatal hallássérültek lehetőségei a munkaerőpiacon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Halász, Ella (2022) Tempo Cars használtautó kereskedés marketing tevékenységének elemzése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hasanova, Elnara (2022) Rural Poverty and the Ways to Eliminate It. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hegyi, Judit (2022) The Managerial implications of Precision Medicine tools and their effect on Patient Engagement. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hering, Brigitta (2022) Z generáció divatja, avagy milyen hatással vannak a ruházati hirdetések az öltözködési szokásaikra? Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Holka, Dániel (2022) A felelősségteljes innováció alkalmazását befolyásoló tényezők a magyar KKV szektorban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, Bianka (2022) Leáldozott-e a 3D filmek kultusza a szegedi egyetemisták célcsoportja estén? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, Csenge (2022) Árpoltika : a sör terület szerinti árdifferenciálása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, Marianna (2022) One Piece: egy nemzetközileg is elismert manga sikerének vizsgálata, fejlődésének tényezői és hatása az iparágra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, Róbert Csaba (2022) Mi szükséges egy sikeres közösségi finanszírozási kampányhoz? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, Ágota (2022) From me to me, avagy az önajándékozás szerepe a fogyasztói társadalomban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Huszár, Anikó (2022) A felsőoktatásban tanuló fiatalok pénzügyi kultúrája. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hódi, Patrik (2022) Hatékonyságnövelés Lean eszközök használatával : egy élelmiszeripari gép termékváltási idejének elemzése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

I

Isaszegi, Máté (2022) A számviteli információs rendszer egyes elemeinek érvényesülése, működése egy konkrét vállalat példáján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ismayilzada, Humay (2022) Impacts of Gender Equality on Economic Development. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

J

Jafarov, Amal (2022) Impact of Economic Growth on Poverty in Indonesia. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Jumaa, Mohammad Jamil Mahmoud (2022) How the EBRD assist and support developing economies and SMEs? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

K

Kaadan, Bushra (2022) The Causes and Costs of Conflicts: Evidence from the Syrian Conflict. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kamilcelebi, Caner (2022) The Contribution of Blockchain Technology to the Digital Economy and Its Future Implementations. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kardos, Judit Zsuzsanna (2022) Coaching módszerek a karrierváltás segítésében. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Katona, Laura (2022) A csomagolásmentes boltok közösségi média tevékenységének elemzése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Katona, Roland (2022) A Formula-1 szurkolói szemszögből nézve a hibrid érában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Katona, Zita (2022) A magyarországi felnőttek munkaerőpiaci kompetenciáinak vizsgálata generációs tekintetben a PIAAC felmérés alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kecskeméti, Adrienn (2022) A házasságkötést befolyásoló tényezők és a családok anyagi viszonyainak vizsgálata Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kerekes, Lili (2022) Milyen tényezők befolyásolják a nők munkaerőpiaci helyzetét? : (Magyarország, Izland és Dél-Korea összehasonlítása). Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Kis, Nikolett (2022) Zöld ellátás funkcionális elemeinek vizsgálata : esettanulmány az Antolin Hungary Kft-nél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kispál, Gergely Tas (2022) A márkák befolyása az influenszerek megítélésére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Cintia Szilvia (2022) A Praktiker Kft. elosztási logisztikai rendszere. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Gréta (2022) Az Országos Lélek-Mentők Alapítvány közösségi média jelenlétének vizsgálata. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Krisztina (2022) A szegedi Pick Aréna mint helyi gazdaságfejlesztés elemzése a képeeségszemélet alapján. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Laura (2022) A márkahűség vizsgálata az elektronikai eszközök piacán az ünnepek közeledtével. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Tamás (2022) Az önvezető autók elterjedésének társadalmi akadályai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Knecht-Gothárd, Dániel (2022) Projektvezetés a gyakorlatban: Projektszemlélet alkalmazása egy közösségi oldal létrehozásában és működtetésével kapcsolatban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Komjáti, Amanda (2022) Vállalkozói motivációk - különbségek férfi és női vállalkozók között. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Koppányi, Nikolett (2022) Vezetés női menedzserek által. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Korniss, Ildikó Tímea (2022) IFRS-re való áttérés és annak hatása a Linamar Hungary Zrt. gyakorlatában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Koródi, Mónika (2022) A valós vagyoni, pénzügyi és jövedelmi helyzet jelentősége, jogkövetkezmények. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Adrienn (2022) The Role of Social Support in Different Cultures During Stressful Times – the Case of Remote Working during the COVID-19 Pandemic. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Boglárka Gabriella (2022) Tolcsvai borok értékesítésének fellendítése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Dániel Zsolt (2022) Szervezetközi kommunikációt befolyásoló tényezők az autóiparban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Emil (2022) Hálózati képességek fejlesztése a minőségirányítási rendszer nézőpontjából. Az ISO 9001:2015 vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Henrietta (2022) Adótervezés a mikro-, kis- és középvállalkozások körében Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Kriszta Nóra (2022) Románia társadalmi-gazdasági fejlődésének elemzése az Európai Unióhoz történő csatlakozását követően : különös tekintettel a személyek szabad mozgásának alakulására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Mónika Gabriella (2022) Szimbolikus fogyasztás- Miért fontos számomra, hogy megvegyem? - : egyéni motivációk az Apple-termékek használatában. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Kozma, Bettina (2022) Fogyasztói szokások felmérése és erre épülő marketingstratégia kialakítása új babakozmetikum bevezetésére. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Krett, Attila Csaba (2022) A Békéscsabai járás versenyképességének sajátosságai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Krett, Krisztina Vivien (2022) Magyarországi borok árazása. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Kurunczi, Gábor László (2022) Az önvezetés valóban mindenkié? Elképzelések az autonóm gépjárművekről a magyar társadalom alsó rétegében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Károly, Miklós (2022) Online hirdetésekkel kapcsolatos attitűdök vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kávási, Petra (2022) Szegedi egyetemista hallgatók alkoholfogyasztási szokásai - azok alakulása a COVID-19 járvány hatására. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Kószó, Kata (2022) Donorfinanszírozott fejlesztések szerepe a modern vállalkozásfejlesztésben és a Mac-Line Hungary Kft. esetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Könyves, Sára (2022) A szegedi Praktiker logisztikai folyamatai. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Köves, Béla (2022) Betegelégedettséget befolyásoló szempontok vizsgálata a magánegészségügyi ellátásban egy piackutatás alapján. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

L

Laczkó, Adrienn (2022) A környezeti Kuznets-görbe: a hipotézis megközelítése a környezet állapotát mérő mutatók segítségével. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ladányi-Mentus, Hajnalka (2022) Szociális bérlakásprogram helyzete Szegeden az IKV Zrt. gazdálkodásának tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lajkó, Péter (2022) Lakossági megtakarítások és pénzügyi struktúrájuk determinánsainak vizsgálata a V4-országokban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lei, Róbert Ferenc (2022) A szegedi fiatalok vendéglátóhely választási preferenciái. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lengyel, Gergő (2022) Barriers to the application of dynamic pricing principles among small and medium -sized offline retailers in Hungary. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Li, Yu (2022) China’s Energy Outlook in the Post Pandemic Period. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lintner, Aliz (2022) A nemzetközi szállítmányozás során felmerülő problémák bemutatása a Jó-Trans Kft.-n keresztül. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Ljepoja, Igor (2022) Mely külső tényezők befolyásolják a magyar stratup vállalkozások telephelyválasztását? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Losonci, Blanka (2022) ErdSoft értékesítése és értékesítésének folyamata. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Lunka, Adrienn (2022) Női vezetők a munkaerőpiacon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lőrincz, Anna (2022) A negyedik ipari forradalom a Magyar Államkincstárnál. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

M

Magony, Milán (2022) A Sarsan Kft pénzügyi elemzése. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Magosi, Réka Judit (2022) Az Instagram hatása a női énképre. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mammadova, Dilara (2022) Circular Economy and Its Contribution to Sustainable Development Goals. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Maróti, Barbara (2022) A társadalmilag fenntartható városi mobilitásmenedzsment és a méltányosság kapcsolata, európai, amerikai és ázsiai modell alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Matók, László Mór (2022) Fogyasztói preferenciák a légi utasszállítás piacán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mazzag, Dániel (2022) Stratégiai döntések egy kisvállalkozás életében. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Medvegy, Rebeka Dóra (2022) A bizalom meghatározó szerepe a megosztáson alapuló gazdaságban, valamint a Covid-19 világjárvány erre gyakorolt hatása az Oszkár telekocsirendszer platform példáján keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mefteh, Sirine (2022) Comparison between traditional and emerging donors’ aid in the African health sector. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Miklós, Adrienn Bernadett (2022) Fogyasztói magatartás vizsgálata az online kulturális javak esetén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mogyorós, Károly Bálint (2022) Az arculat és a felhasználói élmény közti kapcsolat a webáruházaknál. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Alexandra Réka (2022) Életpálya szakaszokhoz kapcsolódó öngondoskodási formák az Y és Z generáció körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Bence (2022) Szurkolói attitűd vizsgálata a híres kosárlabdázók személyes márka építése alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Daniella (2022) A COVID-19 hatása az e-kereskedelemre és az online fogyasztói magatartásra Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Emma (2022) A hitelezési kockázat csökkentése elméletben és a gyakorlatban: az ügyintéző és a belső ellenőr szerepvállalása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, István (2022) A munkanélküliség területi különbségeinek vizsgálata Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Lilla Írisz (2022) ESG szemlélet a befektetések körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Nikolett (2022) Digitálisan „okos város” és fejlesztések Kisteleken. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Olivér (2022) A COVID-19 pandémia hatása a Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér forgalmára és működésére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Zsófi (2022) Hogyan használhatja ki egy magyar kisvállalkozás az Instagram lehetőségeit? - Bemutatva a Premiumpuzzle-n keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mosad, Mina Saad Tawadrous (2022) ESG Reporting Practices and Their Role in Protecting Firm Value and Mitigating Risks During Crises: Evidence of Egypt during COVID-19. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mukus, Renáta (2022) A magyar munkaerőpiac fejlődése a rendszerváltozás utáni évtizedben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Márki, Dorottya (2022) A vásárlási döntéseket befolyásoló tényezők vizsgálata az esküvői szolgáltatók piacán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Máthé, Nikolett Csilla (2022) Vállalkozói hajlandóság az SZTE-GTK női hallgatóinak körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mészáros, Gergely (2022) Az ESG Szemlélet És A Vállalati Pénzügyek Kapcsolata. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Mócza, Tamás (2022) Humánerőforrás hiány a hazai egészségügyben, a kivándorlás okai és lehetséges megoldásai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

N

Nagy, Dominika Eszter (2022) Munkavállalói elégedettség vizsgálata a bevezetésre került home office tükrében, egy multinacionális vállalat példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Dávid Sándor (2022) A brexit hatása Magyarország és az Egyesült Királyság kereskedelmére. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Fruzsina Ágnes (2022) A kozmetikumok minőségbiztosítása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Lili (2022) Vállalkozói motiváció vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Luca (2022) Vezetői stílusok vizsgálata a pandémia okozta új munkakörnyezetben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Máté (2022) Hogyan változtatta meg a zenefogyasztási szokásokat a digitális fejlődés? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Norbert (2022) A fizikai boltok hosszútávú fennmaradásának lehetőségei és eszközei a XXI. században a műszaki cikkek piacán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Péter (2022) Egy banki alkalmazás fejlesztése Agilis környezetben. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Nagypál, Eszter Franciska (2022) Work-life balance – Álom vagy valóság? : alkalmazottak és vállalkozók munka-élet egyensúlyának vizsgálata és összehasonlítása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nemcsók, Levente (2022) Lean metodológia alkalmazása nagyvállalati környezetben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nemes, András (2022) A Central Médiacsoport fejlődése a Covid rányékában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nguyen, Thi Nguyet Hang (2022) The impact of credit risk management on the performance of commercial banks in Viet Nam. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nyíri, Dominika (2022) Élelmiszer-feldolgozó vállalkozás fejlődése, sikerességének tényezői. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nyúl, Adrienn (2022) Az Y és a Z generáció filmnézési szokásai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Németh, Zsófia (2022) A gyógyszergazdálkodás különleges szabályai és lehetőségei a veszélyhelyzet során. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

O

Oswald, Kyra (2022) A nyári olimpiák gazdasági hatásainak elemzése a 2012-es londoni és a 2020-as tokiói játékok alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

P

Pankotai, Péter Balázs (2022) A 2008-as gazdasági világválság hatásai a magyar háztartásokra az egyes makrogazdasági mutatók figyelembevételével. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pap, Franciska (2022) Az egyéni vállalkozók marketing ismereteinek és tevékenységének vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Papp, Attila Ferenc (2022) A járványhelyzet hatása a lakosság véradási motivációira egy nonprofit szervezet esetén. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Papp, Dóra (2022) A nonprofit szektor specifikumai: a Szeretetláda Karitatív Egyesület és a Szegedi Vízisport Egyesület példáin keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Papp, Szilvia Klaudia (2022) Mutatkoznak-e generációs különbségek az online gyógyszerválasztás és vásárlás során? Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Papp, Viola Zsuzsanna (2022) Döntéshozói kommunikáció a COVID-19 pandémia hazai terjedése idején. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Pataki, Petra (2022) 20 perc alatt házhozszállítással? – Ételrendelést támogató alkalmazásokkal kapcsolatos attitűdök vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Patkós, Lilla (2022) A pandémia hatása a munkaerőpiacra nagyvállalati esetpéldán keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Patocskainé Anda, Gabriella (2022) Az ökológiai gazdálkodás, mint versenyképes megoldás a fenntartható gazdálkodásért. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Pavuk, Dávid János (2022) A gyártói márka differenciáló hatásának vizsgálata a chipsfogyasztók körében : még mindig a márkás a nyerő? avagy feljövőben a kereskedelmi márkás termékek? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Perza, Anna Zita (2022) Magyarországi fiatal felnőttek dohányzási szokásainak változása a COVID-19 hatására – középpontban a szegedi egyetemisták. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Pilisi, Réka (2022) A magyar tőzsdei prémium részvény kibocsátó vállalatok kommunikációja a Fenntartható Fejlődési Célokhoz való hozzájárulásukról. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Porkoláb, Nóra (2022) Az ESN Szeged nonprofit szervezet önkénteseinek motivációi. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Poturak, Emina (2022) A sikeres influencer kampány összetevői. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Preda, Dávid Erik (2022) Kádár-Sprint és Fia Kft. gyakornoki programja. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Pusztai, Adrienn (2022) A vegán életstílust követők motivációi. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pusztai, Bertalan (2022) Online passzív sportfogyasztási szokások az amerikai major sportligák (NFL, NBA) esetében Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pusztai, Péter (2022) A termeléstervezés folyamatainak összehasonlítása és fejlesztése a Knorr-Bremse Kft-nél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pusztai, Viktória Laura (2022) A magyar demográfiai helyzet és a hitelpiacot befolyásoló családpolitikai intézkedések 2019-2021 között. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pálffy, Katalin Rita (2022) A fogyasztói döntés pszichológiai tényezői. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Pártai, Petra (2022) Az influenszerek hatása a Z generáció tagjainak Myprotein termékeket érintő vásárlására. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Péter, Réka (2022) Munkáltatói márka egy vállalat példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

R

Ramasz, Gergő (2022) Logisztikai feladatok részletezése és véleményezése a ContiTech Rubber Industrial-nál végzett munkám alapján. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Rasztik, Rebeka (2022) A digitalizáció hatásai a könyvelő szakmára. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Roósz, Mária Mercédesz (2022) A technostressz jelenség vizsgálata a magyarországi mentésirányítási rendszer fejlesztésén keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ruskó, Ramóna (2022) A Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi kar végzős alapszakos hallgatóinak továbbtanulási motivációi. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Rácz, Ildikó (2022) A könyvvizsgálat megítélése a 18-30 éves korosztály körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Rádi, Renátó (2022) Összeolvadások és felvásárlások itthon és a nagyvilágban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

S

Salamonné Császár, Orsolya (2022) Múzeumlátogatási szokások változása az elmúlt 10 évben és múzeumi marketing a szegedi Móra Ferenc Múzeum példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sallay, Fanni (2022) Legszebb öröm a söröm- A Z generáció sörfogyasztási szokásai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Schissler, Ádám (2022) Multigrade Környezetvédelmi Kft. vagyoni, pénzügyi és jövedelmi helyzetének vizsgálata a beszámolók alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sebő, Anna (2022) Munkaerő-piaci kompetenciák vizsgálata a PIAAC felmérés alapján a mindennapi kompetencia használat szerint. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Sebők, Rita (2022) Betegelégedettség felmérése rehabilitációs osztályon. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Sikó, Beáta (2022) Miért fordít hátat az olvasó? Kísérlet a hatékony e-mail komponenseinek feltárására szemkamerás megfigyelés segítségével. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sinkó, Balázs (2022) A nyereményjátékok hatása a fogyasztói lojalitásra a kényelmi termékek piacán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Solymosi, Mercédesz (2022) Kisgyermekes nők a munkaerő-piacon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Stuller, Éva (2022) A vállalati társadalmi felelősségvállalás és a fogyasztói magatartás kapcsolatára ható tényezők vizsgálata a biztosítótársaságok gyakorlatán keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabadkai, Liza (2022) A social listening és a keresőoptimalizálás dilemmája – social listening alapú kulcsszókutatás a Rackhost.hu példáján keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabadosné Sulyan, Anita (2022) Digitális technológia támogatása az ügyfélszolgálati piacon : chatbotok az ügyfélszolgálaton. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Anna Fruzsina (2022) Egy fiktív vállalkozás marketing tervének kialakítása. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, László (2022) A telekadóval és az építményadóval kapcsolatos bírósági gyakorlat, különös figyelemmel a helyi adók konfiskáló jellegére. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Tibor (2022) Közúti árufuvarozásról egy tehergépkocsikkal rendelkező vállalkozás szemszögéből megközelítve. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Vivien (2022) Az üveg nem törhetetlen! : nők döntéshozatali pozícióba való jutását befolyásoló tényezők vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Ábel Ferenc (2022) Automatizált technológia alkalmazása egy raktározási folyamat-fejlesztési projektben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szakács, Andrea (2022) Telemedicina, kiemelten a telepszichiátria megteremtésének lehetőségei. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Szalai, Szilvia (2022) Kis- és középvállalkozások banki finanszírozása Magyarországon és Szerbiában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szalánczy, Eszter (2022) K-pop bandák, mint influenszerek – A reklámozott termék iránti vásárlási hajlandóság vizsgálata koreai világsztárok esetén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szegfű, Patrik (2022) A Béres Gyógyszergyár Zrt. vagyoni, pénzügyi, jövedelmi helyzetének vizsgálata a koronavírus tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szekeres, Tünde (2022) Az Izocom Szigeteléstechnika Kft. vagyoni, pénzügyi és jövedelmi helyzetének elemzése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szemerédi, Petra (2022) A közösségi média szerepe az esküvők és kapcsolódó szolgáltatások esetén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sztanojev, Péter (2022) A vállalkozások vezetésében bekövetkező változások az életciklus- és a stíluselméletek tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szvetnik, Ákos (2022) A forint euróhoz viszonyított devizaárfolyamának változása 2007 és 2020 között, és ennek hatása a magyar gazdaság teljesítőképességére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szép, József (2022) A fogyasztók elégedettség és lojalitás vizsgálata. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Szűcs, György (2022) A marketing automatizáció értékteremtő hatása a mikrovállalkozások és ügyfeleik számra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szűcs, Regina (2022) A Családi otthonteremtési kedvezmény megjelenésének következményei. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Sánta, Bettina (2022) A vágyott munkáltatói márka kialakításának lehetséges eszközei, folyamatai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sárkány, Tibor (2022) A feltétel nélküli alapjövedelem és lehetséges hatása a munkavállalásra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Süli, Martin József (2022) A városok önvezető jármű felkészültségének megragadása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sümegi, Dóra (2022) The assessment of Germany's energy transition. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sütő, Eszter (2022) A kisadózó vállalkozások tételes adójának szigorítása és következményei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

T

Tamás-Marton, Dóra Lilla (2022) A márkaérték vizsgálata : esettanulmány a Sansin mosószer márka alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tapasztó, Fanni (2022) Hogyan lehet egy fast fashion vállalat fenntartható? : a H&M vállalatának esettanulmánya. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tesch, Zsanett (2022) Csoporthatás befolyása a fogyasztói választásokra az 1-es típusú diabéteszes gyermekek szüleinek körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Thabit, Abduljabbar Rageh (2022) Financial Inclusion and Poverty Alleviation : case study of India. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tisza, Anett (2022) Technikumi tanulók pénzügyi percepciója. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Tuboly, Ágnes (2022) Divatipari márkák logói közti hasonlóságok. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Anita (2022) A közösségi média marketing értékesítés-befolyásoló szerepe különös tekintettel a Facebook és az Instagram platformokra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Enikő (2022) Piaci bevezetés előtt álló startup vállalkozások marketingstratégiája Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Kata (2022) A szürkegazdaság társadalmi megítélése – az áfacsalás módszerei és a kapcsolódó megelőző intézkedések. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Kitti (2022) Az Alitta Iron Bt. webshop fejlesztését követő ügyfélelégedettség vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Lili (2022) Az over-the-top szolgáltatásokhoz kapcsolódó fogyasztói szokások vizsgálata a Z generáció tekintetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Sándor (2022) Csongrád-Csanád megye Munkaerőpiaci helyzete. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Ádám (2022) Munkavállalói teljesítmény vizsgálat a Quality Solutions Magyarország Kft.-nél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Török, Tamás András (2022) Az Ipar 4.0 lehetséges hatása a hazai mezőgazdaságra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Törökgyörgy, Adrienn Edit (2022) Belső kontroll rendszerek az államháztartásban : a belső kontroll rendszerek kialakítása és működtetése Hódmezővásárhely Megyei Jogú Város Önkormányzata és intézményeinél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Túri, Zsófia (2022) A kiégés jelenségének vizsgálata az iskolapedagógusok körében. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

V

Vadas, Lior Daniel (2022) Trade Conflict In The Global Economy: US-China. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vajda, Ildikó Bettina (2022) Önvezető városi logisztikai járművek megjelenése. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Valach, Nikol (2022) A számviteli információk hasznosítása a nagyvállalatok kontrolling rendszerében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Bianka Judit (2022) Üvegfalak - A horizontális szegregáció hatásai a női munkavállalókra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Elektra Laura (2022) A Harry Potteres termékek kultúra-gazdaságtani aspektusai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vas, Bence (2022) Kockázati-tőke és cégértékelés. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vass, Liszka Ármin (2022) Marketing SolvElectric módra. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Vecsernyés, Andrea (2022) Miért legyünk egyéni vállalkozók? : egyéni és kisvállalatok adózási formái. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Vidorok, Kitti Anna (2022) A munkakörtervezés-és szervezés folyamata építőiparban végzett felmérés keretein belül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vizhányó, Roland (2022) Fogyasztói bizalom az e-kereskedelemben. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Vrbovszki, Emese (2022) Hitelintézetek működési kockázatkezelése – különös tekintettel a belső ellenőrzés szerepére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vágási, Alexandra (2022) A családon belüli konfliktusok : a válás kihatása a családi vállalkozások működésére Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vámos, Balázs (2022) A magasfrekvenciás kereskedés, tőkepiacokra gyakorolt hatása napjainkban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Völgyesi, Lívia (2022) A csomagolásmentes termékek fogyasztási szokásainak vizsgálata az egyes generációk körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vörös, Amanda (2022) A fogyasztói döntés pszichológiai tényezői. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Vörös, Norbert (2022) A magyarországi növénybiztosítások bemutatása, a jelenlegi helyzetük, eredményeik, és az időjárásbeli szélsőségek által okozott károkra való felkészültségük alapján. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

W

Wardeh, Revian Sharif George (2022) The Role of ICT in Education to Alleviate Poverty in Developing Countries. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

X

Xue, Xiangsen (2022) Financial Statement Analysis of Tencent Holdings Limited. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Z

Zabos, Vivien (2022) A közösségi média hatása az egészséges életmódra. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Zahid, Muhammad (2022) Loyalty Programs. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Zsótér, Melinda (2022) Mentes élelmiszerek a polcokon és a bevásárlólistán, avagy a diétás termékek kereslete és kínálata Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Á

Ábrahám, Nóra Edit (2022) Milyen az értékes online fogyasztói vélemény a szálláshelyekről? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ábrahám, Petra Dóra (2022) Fenntartható fogyasztás a ruhaiparban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Árvai, Gergő (2022) Az osztatlan közös földtulajdon gazdasági aspektusainak elemzése. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Ó

Ódri, Viktor (2022) Ügyfél elégedettség mérés a vasúti tömegközlekedésben ezen belül is a MÁV jegy értékesítő mobil alkalmazás példáján keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. május 12. 00:55:04 CEST.