Pavuk, Dávid János (2022) A gyártói márka differenciáló hatásának vizsgálata a chipsfogyasztók körében : még mindig a márkás a nyerő? avagy feljövőben a kereskedelmi márkás termékek? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
PDF
2022_pavuk_david_janos.pdf Hozzáférés joga: SZTE designated computers only Download (1MB) |
English title
Examining the differentiating effect of brands among chip consumers : is the branded product still the winner? Or is there a rise of private label products?
Institution
Szegedi Tudományegyetem
Faculty
Faculty of Economics and Business Administration
Department
Discipline
Institute
Üzleti Tudományok Intézete
Specialization
Supervisor(s)
Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Kéri, Anita
Adjunktus
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Item Type: | Thesis (BA/Bsc) |
---|---|
Subjects: | 05. Social sciences > 05.02. Economics and business |
Depositing User: | szerkesztő GTK |
Date Deposited: | 2023. Aug. 01. 10:35 |
Last Modified: | 2023. Sep. 13. 13:00 |
URI: | https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/134452 |
Actions (login required)
View Item |