A gyártói márka differenciáló hatásának vizsgálata a chipsfogyasztók körében : még mindig a márkás a nyerő? avagy feljövőben a kereskedelmi márkás termékek?

Pavuk, Dávid János (2022) A gyártói márka differenciáló hatásának vizsgálata a chipsfogyasztók körében : még mindig a márkás a nyerő? avagy feljövőben a kereskedelmi márkás termékek? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2022_pavuk_david_janos.pdf] PDF
2022_pavuk_david_janos.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (1MB)

English title

Examining the differentiating effect of brands among chip consumers : is the branded product still the winner? Or is there a rise of private label products?

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Economics and Business Administration

Department

nincs megadva

Discipline

Economics

Institute

Üzleti Tudományok Intézete

Specialization

kereskedelem és marketing

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Kéri, Anita
Adjunktus
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (BA/Bsc)
Subjects: 05. Social sciences > 05.02. Economics and business
Depositing User: szerkesztő GTK
Date Deposited: 2023. Aug. 01. 10:35
Last Modified: 2023. Sep. 13. 13:00
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/134452

Actions (login required)

View Item View Item