Ügyfél elégedettség mérés a vasúti tömegközlekedésben ezen belül is a MÁV jegy értékesítő mobil alkalmazás példáján keresztül

Ódri, Viktor (2022) Ügyfél elégedettség mérés a vasúti tömegközlekedésben ezen belül is a MÁV jegy értékesítő mobil alkalmazás példáján keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2022_odri_viktor.pdf] PDF
2022_odri_viktor.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (2MB)

English title

Customer satisfaction measurement in rail public transport through the example of the MÁV ticket sales mobile appliaction

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Economics and Business Administration

Department

Marketing-Menedzsment Szakcsoport

Discipline

Economics

Specialization

marketing

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Révész, Balázs Péter
egyetemi docens
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (Masters)
Subjects: 05. Social sciences > 05.02. Economics and business
Depositing User: szerkesztő GTK
Date Deposited: 2023. Aug. 01. 11:05
Last Modified: 2023. Aug. 01. 11:05
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/134400

Actions (login required)

View Item View Item