A social listening és a keresőoptimalizálás dilemmája – social listening alapú kulcsszókutatás a Rackhost.hu példáján keresztül

Szabadkai, Liza (2022) A social listening és a keresőoptimalizálás dilemmája – social listening alapú kulcsszókutatás a Rackhost.hu példáján keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2022_szabadkai_liza.pdf] PDF
2022_szabadkai_liza.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (1MB)

English title

The dilemma of social listening and search engine optimization – keyword research based on social listening through the example of Rackhost.hu

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Economics and Business Administration

Department

Marketing-Menedzsment Szakcsoport

Discipline

Economics

Specialization

marketing

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Gyulai, Zsófia
tudományos segédmunkatárs
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (Masters)
Subjects: 05. Social sciences > 05.02. Economics and business
Depositing User: szerkesztő GTK
Date Deposited: 2023. Aug. 01. 11:09
Last Modified: 2023. Aug. 01. 11:09
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/134418

Actions (login required)

View Item View Item