Dér, Dorottya Noémi (2022) Vizuális közösségi média tartalmak hatása a testképre és elégedettségre – egy szemkamerás vizsgálat eredményei fiatal nők körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
PDF
2022_der_dorottya_noemi.pdf Hozzáférés joga: SZTE designated computers only Download (2MB) |
English title
Investigation of impacts of visual contents in social media on body image and satisfaction – results from a eye-tracking survey among young women
Institution
Szegedi Tudományegyetem
Faculty
Faculty of Economics and Business Administration
Department
Marketing-Menedzsment Szakcsoport
Discipline
Specialization
Supervisor(s)
Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Huszár, Sándor
Tanársegéd
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Item Type: | Thesis (BA/Bsc) |
---|---|
Subjects: | 05. Social sciences > 05.02. Economics and business |
Depositing User: | szerkesztő GTK |
Date Deposited: | 2023. Aug. 01. 08:57 |
Last Modified: | 2023. Aug. 01. 08:57 |
URI: | https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/134486 |
Actions (login required)
View Item |