Vizuális közösségi média tartalmak hatása a testképre és elégedettségre – egy szemkamerás vizsgálat eredményei fiatal nők körében

Dér, Dorottya Noémi (2022) Vizuális közösségi média tartalmak hatása a testképre és elégedettségre – egy szemkamerás vizsgálat eredményei fiatal nők körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2022_der_dorottya_noemi.pdf] PDF
2022_der_dorottya_noemi.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (2MB)

English title

Investigation of impacts of visual contents in social media on body image and satisfaction – results from a eye-tracking survey among young women

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Economics and Business Administration

Department

Marketing-Menedzsment Szakcsoport

Discipline

Economics

Specialization

kereskedelem és marketing

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Huszár, Sándor
Tanársegéd
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (BA/Bsc)
Subjects: 05. Social sciences > 05.02. Economics and business
Depositing User: szerkesztő GTK
Date Deposited: 2023. Aug. 01. 08:57
Last Modified: 2023. Aug. 01. 08:57
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/134486

Actions (login required)

View Item View Item