Kovács, Aranka (2023) Olvasástanítás fonomimikával egy szegregált iskola első és második osztályában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
PDF
2023_kovacs_aranka.pdf Hozzáférés joga: SZTE designated computers only Download (2MB) |
English title
The Use of Phonomymics to Teach Reading for Young Learners in the First and Second Grades of Segregated Schools
Institution
Szegedi Tudományegyetem
Faculty
Gyula Juhász Faculty of Education
Department
Discipline
Specialization
Supervisor(s)
Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Fazekasné Fenyvesi, Margit
címzetes egyetemi tanár
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Item Type: | Thesis (BA/Bsc) |
---|---|
Subjects: | 05. Social sciences 05. Social sciences > 05.01. Psychology 05. Social sciences > 05.01. Psychology > 05.01.02. Psychology, special (including therapy for learning, speech, hearing, visual and other physical and mental disabilities) |
Depositing User: | Szerkesztő JGYPK |
Date Deposited: | 2024. May. 09. 09:22 |
Last Modified: | 2024. Oct. 10. 10:30 |
URI: | https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/139777 |
Actions (login required)
View Item |