Items where Subject is "05.01.01. Psychology (including human-machine relations)"

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type
Jump to: A | B | C | D | E | F | G | H | I | K | L | M | N | P | R | S | T | U | V | Z | Á | Ö
Number of items at this level: 194.

A

Adácsi-Maczák, Györgyi (2012) Tanulási nehézségek kisiskoláskorban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Antalné Nagy, Magdolna (2004) A tárgyalások szerepe és alkalmazási lehetőségük az iskolában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Antalné Pesti, Mónika (2004) A motiválhatóság vizsgálata gyermek- és felnőttkorban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Antóni, Anett (2012) A kisiskolás gyermekek virágmotívumának ábrázolása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Apáti-Nagy, Gáborné (2005) Új vezetői kompetenciák. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Aranyi, Magdolna (2004) Pszichoszomatikus- és magatartászavarok az iskolában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Aszalainé Váradi, Zsuzsa (2002) Mindennapjaink konfliktusai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

B

Bajsz, András (2007) Konfliktus (kezelés, elemzés, megoldási lehetőségek). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Balatoni, Erika Veronika (2007) A serdülők egészség- és rizikómagatartása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Balla, Beáta (2004) Az iskoláskori szorongás, az iskola, mint szorongáskeltő tényező. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Balog, Zoltán (2007) Családon belüli erőszak. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Benyovszky, Flóra Laura (2013) Kisiskoláskorúak gyermekrajz elemzése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Berecz, Ágnes (2005) A hatékony vezetés eszközei a stressz kezelésében. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Boda, Gábor (2022) Hogyan kapcsolódjak újra a felnőtt gyerekeimhez : segítő beszélgetés egy kétgyermekes édesanyával. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Bognár, Blanka Eszter (2004) A felnőttkori tanulás pszichológiai tényezői és hatásai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Brekli, Mária (2012) Iskolai szorongás kisgyermekkorban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bubenka, Ildikó (1979) A problematikus gyermek helyzetének pszichológiai vizsgálata. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Bucz, Andrea (2004) A reklámok hatása a kiskorú gyermekek személyiségfejlődésének alakulásában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Buday, Dániel (2004) Devianciák pszichológiája. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Buresch, Emese (2004) Segíts felnőni! : a kötődés szerepe a személyiség fejlődésben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Buti, Sándorné (1976) Egy osztály szerkezetének szociál-pszichológiai vizsgálata. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Buzáné Kecskeméti, Éva (2003) A tanulási problémák hátterének vizsgálata a sikeres tanulás menedzselésének érdekében. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Bálint, Fanni (2023) Digitális detox vizsgálata a fiatalok körében egy hetes tesztidőszak alatt. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Báyer, Zoltánné (1990) A félelem 9-11 éves korban (Debil, retardált és egészséges gyermekek összehasonlító vizsgálata). Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Börcsök, Bernadett (2007) A felnőttkori tanulás pszichológiai sajátosságai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

C

Csabai, Andrea (1995) Család-tanulói teljesítmény-értékelés. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Csempesz, Iván (1998) Empátia az ember intim és formális kapcsolataiban. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Csernák, Andrea (2005) Elfáradás, belefáradás, kiégés, avagy a hatékony vezetés eszközei a megelőzésben. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Csonkáné Simon, Bernadett (2004) Hiperaktivitás, mint pedagógiai probléma : (kezelő-gyógyító munka). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csányi, Istvánné (2004) Személyiségfejlesztő módszerek avagy személyiségünk rejtett tartalékai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Czanikné Havrán, Szilvia (2009) Gyermekkori szocializáció : a 0-6 éves korú gyermekek szocializációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Czene, Anita (2004) Pályaválasztás és motiváció. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

D

Daróczi, Szilvia (2001) Személyiség problémák a századforduló magyar irodalmában : problémafelvetések Annus Zoltán Midás király és Babits Mihály A gólyakalifa című művei alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Deák, Erzsébet (2015) Szorongásos zavarok megjelenése az iskolában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dobrocsi, Róbertné (2007) Az Internet hatása a személyiségfejlődésre. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Dobrovolszki, Ibolya (2007) Viselkedészavarok kialakulásának leggyakoribb okai, megjelenési formái Orosháza térségében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Domonkos, Krisztina (2007) A családi nevelés hatása a gyermek interperszonális kapcsolataira. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Dongóné Ács, Katalin (1973) Miért hazudnak a gyermekek. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Déló-Nagy, Ágnes (2001) A reklám lélektana : hatnak-e ránk a reklámok? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dér, Andrea (2020) A serdülők jövőképei a családi háttér függvényében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

E

Emődi, Ágnes (2001) A gyermeket szeretni kell. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Erdélyi, Lajosné (2004) A sikeres tanulás menedzselésének pszichológiai szempontjai : tanulási stílusok, tanulási stratégiák. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Erki, Istvánné (2007) Kötődés és elszakadás gyeremekkorban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

F

Farkas, Nikolett (2015) A média hatása a gyermek fejlődésére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Farkas, Timea (2004) Pedagógiai fejlesztés sérült gyerekek körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fazekas, Katalin (2012) A válás hatása a gyermekekre. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Felföldi, Gyöngyi (1996) "Adj Isten egészségére!" : a népmese hatása a gyermek fejlődésére. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Firtkó, Józsefné (2002) A sikeres tanulás menedzselésének pszichológiai szempontjai. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Fási, Szilvia (2007) A nehezen nevelhető gyermek - előítéletek nélkül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Földházi, Renáta (2014) Kisiskoláskorú gyermekek szorongásának hatása a tanulási teljesítményre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

G

Gede, Jenifer (2014) Szülő-gyermek kapcsolati zavarok pszichológiája. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Greman, József (1965) A fiatalkorúak bűnözésének pszichológiai és pszichopatológiai okai; különös tekintettel a családi környezetre. Masters, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Gub, Andrea (2011) A beszédfejlesztés lehetőségei az oktatásban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gulyás, Mariann (2004) A társas érintkezés pszichológiája-kommunikáció. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gyombolai, Márton (1969) Általános iskolai tanulók iskolán kívüli túlterhelése és ennek hatása a tanulmányi eredmény alakulására. Masters, Szegedi Tanárképző Főiskola.

H

Halag, Ágnes (2007) A televízió hatása a kisiskolás korú gyermekekre. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Hantos, Emese (1996) A anya-gyermek kommunikáció vizsgálata. Postgraduate education, Debreceni Agrártudományi Egyetem.

Hanzel, Lászlóné (2004) Konfliktuskezelés az iskolában. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Haraszti, Annamária (2004) A személyiségfejlesztés lehetőségei serdülőkorban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hell, Tímea (2014) A családrendszer hatása a tanulók mentálhigiénés státuszára. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Herczeg, Attila (1964) Az előzetes .jellemhibák helyes figyelembe vétele és azok kiküszöbölése. Masters, Szegedi Tanárképző Főiskola.

Herczeg, Tamás (2004) A színházi élmények szerepe a serdülőkorú gyermekek személyiségfejlődésében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Holecska, Alíz (2004) A játékszenvedély és hatása az emberi személyiségre. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Homoki Szabó, Edvárd (2004) Deviáns viselkedés jellegzetes formái, okai a kisiskolás korban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, Miklósné (2016) Konfliktuskezelés az iskolában. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Horváthné Ruzsa, Anita (2016) Az önértékelés bevezetése a Hódmezővásárhelyi Szakképzési Centrum Cseresnyés Kollégiumába. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Horváthné Ádok, Anikó (2007) A válás hatása a gyermekekre. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hudoba, Adrienn (2015) Az ötödik osztályos fiúk és lányok szóhasználatbeli különbségei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Héda, Gábor (2004) A deviáns viselkedés formái, jellemzői. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hódi, Katalin (2007) Devianciák pszichológiája. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

I

Ivanics, Annamária (2007) Hátrányos helyzet hatása a személyiség fejlődésére. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

K

Kaposvári, Gergely Márk (2007) A lélek szakadéka : (avagy a sátánizmus mint ifjúsági szubkultúra). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kapros, Dóra (2016) „Leszünk-e valaha ismét egy család?” Az alkoholizmus családra gyakorolt hatásának vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kindel, Szilvia (2012) A fa motívum, avagy: Gyermekrajz elemzés az általános iskola alsó tagozatában- pedagógiai szemmel. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kis, Katalin (1998) Környezetpszichológia: ember a természetben. BA/Bsc, Debreceni Agrártudományi Egyetem.

Kiss, Tiborné (2002) Menjen, vagy maradjon? Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Veronika (2019) A gyermekszületés hatása a párkapcsolati elégedettség dimenzióira. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kissné Barcsik, Adrienn (2017) Generációs különbségek – avagy miért nem érti egymást az X, Y és Z generáció? Other, Szegedi Tudományegyetem.

Kiszel, Krisztina (2014) Valószínűségi gondolkodás fejlesztése alsó tagozatban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kocsis, Emese Ilona (2004) A deviáns viselkedés. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kocsis Savanya, Ágota (2013) Kortárs képeskönyvek illusztrációinak hatása, a gyerekek térszemléletére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kolenyák, Katalin (2004) A pedagógus munkája, személyiségének tartalmi megközelítései. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Korsós, Mónika (2004) A devianciák pszichológiája az alkohol tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Koszovácz, Vanda (2020) A tabuszavak hatása lexikális döntési helyzetben észlelési küszöb alatti és feletti bemutatásnál. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Anett Szabina (2009) Az átmenetek pedagógiai, pszichológiai problémái. Óvodából az iskolába. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Krupincza, Mónika (2012) A mesék és rajzfilmek hatása a gyerekekre. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kulcsár, Katalin (2011) Tanulási problémák és zavarok felismerése és prevenciója az általános iskola alsó osztályaiban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kurai, Erika (2004) A játék és a gyerekek kapcsolata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kácsándiné Kottász, Katalin (2002) Mit jelent a minőség egy gyermekotthonban? Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Kálmán, Edina (1989) Az emberi érzelmek kifejeződései a viselkedésben, ábrázolási módjuk a művészetekben. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Kálmán, Napsugár (1998) A csoportlélektan és a gyermekmozgalmak összefüggése. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Kánvási, Noémi (2007) Multimédia hatása a gyermekekre. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kékesi, Györgyné (2002) A jó vezetővé válás útja. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Kővári, Péter (1970) Korosztályom a 20-24 évesek, általános lélektani jellemzése /egy hallgató szemével/. Masters, Szegedi Tanárképző Főiskola.

L

Lovas, Tünde (2011) A jutalmazás hatása a teljesítményre és a motivációra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lovász, Béla (2004) Az iskolai társas érintkezés pszichológiai elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Löttös, Barbara (2013) A televíziózás hatása a gyermekekre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

M

Malustyik, Edit (2015) Az óvoda-iskola átmenet pedagógiai és pszichológiai problémái. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Marhás, Erika (2011) A mentortanár mentálhigiénéje. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Matkovics, Hedvig (1989) Az alkoholista szülők gyermekeinek pszichológiai vizsgálata. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Matkócsik, Ilona (2004) A személyiségfejlesztés néhány lehetősége a zeneiskolában. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Medgyesi, Alexandra Panna (2019) Összeköt vagy kirekeszt? Avagy hogyan hat az okostelefon a társas kapcsolatainkra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Medve, Dóra (2017) A kérdezéstechnika szerepe a felvételi interjúkban. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Mogyoróssy, Ilona (2005) A sikeres tanulás menedzselésének pszichológiai szempontjai. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Péter (2004) A diszlexia, mint a jó tanulmányi munka egyik gátja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Molnárné Prjevara, Nóra (2002) A kommunikáció szerepe a vezetői munkában. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Munkácsi, Norbert (2004) Személyiségfejlesztés az iskolában : különös tekintettel a játékok fejlesztő hatására. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mák, Noémi (1996) Anya és gyermek kapcsolata. Postgraduate education, Debreceni Agrártudományi Egyetem.

Mátó, Gyöngyi (2011) "Mesterré" válásom elméleti és gyakorlati útja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mónus, Nikolett (2014) Konfliktuskezelés és megoldási módozatok. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

N

Nagy, Gábor (2011) Konfliktuskezelés és megoldás a ma iskolájában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagyné Berényi, Beáta (2004) Tehetséges vagyok, figyeljetek rám! Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nemes, Evelin Éva (2015) Konfliktuskezelés az általános iskolában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ninkó, Hajnalka (2014) A gyermekrajzokban megjelenő érzelmi komponensek és az iskolai viselkedés kapcsolata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Németh, Emese (1989) Az ifjúkori deviáns viselkedés. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

P

Palovits, Vanda (2018) A munkapszichológiai gyakorlatban használatos tesztek a kiválasztási folyamat során. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Pappné Földvári, Mónika (2004) A hiperaktivitás mint magatartászavar. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pappné Somodi, Ágnes (2007) Alvási szokások vizsgálata a Gregus Máté Mezőgazdasági Szakközépiskola tanulóinak körében. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Parázs, Zoltán (1998) A korai szülő-gyermek kapcsolat szerepe a szocializációban. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Patik, Szilvia (2004) Rejtett félelmeink, tudatunk betegsége: a szorongás. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pató, Zsuzsanna (2015) Pedagógusok által használt jutalmazási és büntetési módszerek megfigyelése az általános iskola alsó tagozatos osztályaiban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pauleczki, Andrea (2007) A televízió és az Internet hatása a gyermek személyiségfejlődésére. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pelyhe, Márta (1998) A hátrányos helyzetű gyermekek szocializációs nehézségei : helyzetkép. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Petrovszki, Tibor (1999) A balkezesség pszichológiai és pedagógiai vonásai. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Petrovszki, Zita (1998) Személyiségfejlesztés és a motiváció kapcsolata. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Pfeifer, György (1996) A veszélyeztetett gyermekek beilleszkedése a közösségbe. Postgraduate education, Debreceni Agrártudományi Egyetem.

Polyák, Sándorné (2004) Az átlagtól eltérő gyermek. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pontelliné Laurik, Ágnes (1989) A családi nevelés hibáiból származó magatartászavarok az iskoláskorban. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Privóczki, Zoltán (1996) A nemverbális kommunikúció és a humor kapcsolata. Postgraduate education, Debreceni Agrártudományi Egyetem.

Pálmai, Rafaella (1998) Érzelmek. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Pécsi, Mónika (2012) A pedagógus személye. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pósa, Róbert (2005) Innovatív pedagógiai és pszichológiai módszerek értékelése egy speciális nevelési intézményben. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

R

Radicsné Nagy, Andrea (1999) A válás lélektana. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Rajki, Anna Lúcia (2021) A tanári kiégés jelensége és megelőzésének lehetőségei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Rapp, Antal (2004) "Jó volna jegyet szerezni és elutazni önmagunkhoz" : csoportdinamika vizsgálata a kamasz társadalomban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Rácskai, Enikő (1998) A kora-gyermekkori szocializáció. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

S

Seres, Rita (1998) A család, mint a krízisek megoldásának színtere. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Simonyi, István (1995) A magyar szakképzési rendszer helyzete, fejlesztésének távlatai, ennek konkrét tervei a pesti Barnabás Élelmiszeripari Szakközépiskola, Szakmunkásképző és Gimnáziumban. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Sipos, Erika (2012) Az egyensúlyozó képesség fejlesztésének lehetőségei az alapfokú oktatás bevezető szakaszában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Stier, Adél (2016) A mesék szerepe a pszichés problémák feldolgozásában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Tamara (2008) A televíziózás hatása a gyermekre. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Edit (2004) A figyelemhiányos hiperaktivitási zavar ADHD. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Enikő (2011) A kisiskolás korú gyermekek egészségmagatartása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Erika (2011) A mese hatása a gyermek fejlődésére. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Zsuzsanna (2007) Általános iskolai tanulók személyiségi tulajdonságai és társas kapcsolatai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szalmáné Gecsei, Ágnes (2004) Hiperaktivitás szimptómái és kezelése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szaniszló, Anikó (2004) A dyslexia okai és a korai felismerés jelentősége. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szappanos, Krisztina (1998) Az előítélet. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Szathmári, Tünde (2021) A koronavírus-helyzet okozta kihívások a gyermekjólét területén a mentálhigiénés tanulmányok tükrében. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Szathmáry, Andrea (1998) Szubkultúrák, kortárscsoportok, és szélsőséges megjelenési formáik. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Szekeresné Szabó, Andrea (2004) A deviáns magatartásformák kialakulásának okai, megjelenési formáik a fiatalkorúak esetében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sziget, György (2011) Tanulási problémák és zavarok felismerése és prevenciója az általános iskola alsó osztályaiban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szijjártó, Bettina (2015) Konfliktuskezelés az iskolában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szilágyi, Kitti (2011) A virágmotívum ábrázolásának változása 6-12 éves korig. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szilárd, Krisztina (2004) A motiváció szerepe a tanítás-tanulási folyamatban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szolárné Horváth, Magdolna (1998) A család jelentősége a társadalomban és szerepe a gyermek szocializációs fejlődésében. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Szunyogné Bálint, Mária (2016) A kiemelt figyelmet igénylő gyermekek az óvodai szervezet tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szántó, Zsófia (2020) Az impulzivitás hatása a kattintási sebességre és a kattintásvadász címekre való hajlandóságra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szász, Tibor A légvédelmi tüzérek távolságbecslés katonai neveléslélektani vonatkozásai. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Szász, Zoltán (2004) Devianciák pszichológiája. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Széll, Vivien Gizella (2015) Szorongásos zavarok megjelenése az iskolában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

T

Terényi-Kincses, Dóra (2008) Médiamerülés kisgyermekkorban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tolnai, Andrea (2004) Munkamotiváció, avagy tevékenységünkre ható belső és külső tényezők. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Szilvia (2016) Az alsó tagozatos gyermekek fejlesztése készségtantárgyakkal. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Anikó Zsófia (2019) Az apává válás pszichológiája. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Gergő (2015) Online veszélyek és tudatos internethasználat. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Sándor (1980) A kommunikáció helye, szerepe az elitéltek életében, nevelésében. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Tóthné Okányi, Andrea (1998) A szocializáció alapjai és zavarai. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Török, Ildikó (1999) A tudat és a lélek drámája : a külső és a belső világ ellentmondásai Szabó Lőrinc és József Attila költészetében, különös tekintettel Az Egy álmai és az Eszmélet című versekre. BA/Bsc, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Török, Éva (2004) Kötődés a gyermekkorban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Törökné Szabó, Éva (2011) A pedagóguspálya mentálhigiénés aspektusa : a kiégés jelenségének vizsgálata egy általános iskolai tantestületben. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Tülkös, Lilla (2013) Konfliktuskezelés és megoldási módozatok. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

U

Uhrin, Renáta (2014) Kombinatív képességek fejlesztése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ujj, Györgyné (1996) Az állatmesék szerepe a nevelésben. Postgraduate education, Debreceni Agrártudományi Egyetem.

Urbánné Czakó, Zsuzsanna (2004) A hiperaktivitás felismerése, pozitív fejlődést elősegítő módszerek. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

V

Vadkerti, Attila (2004) A hiperaktivitás és a figyelemzavar. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Sára (2016) A műveleti gondolkodás kialakítása és fejlesztése az alsó tagozatos tanulók körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Henrietta (2015) A közvetlen környezet megjelenése a 8-9 éves gyermekek rajzain. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vargáné Bezzegh, Magdolna (1977) A siker és sikertelenség élményeinek visszatükröződése. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Vargáné Gulyás, Ildikó (2004) A deviáns karrier. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vedres, Erzsébet (2015) Konfliktuskezelés az általános iskolában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vidosa, Enikő (2004) Értékorientáció a különböző fejlödéslélektani szakaszokban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vinczéné Tóth, Ibolya (2011) Tanulási problémák és zavarok felismerése és prevenciója az általános iskola alsó osztályaiban. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Viszmeg, Ivett (1996) A tanár személyisége mint magatartási modell. Postgraduate education, Debreceni Agrártudományi Egyetem.

Vágfalvi, Attila (2004) A devianciák pszichológiája : (a társadalmi beilleszkedési problémák). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vőneki, Edina (1998) Az apa szerepe a gyermek szocializációjában. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Z

Zombori, Szilvia (2016) Mentálisan sérülékeny szülők gyermekei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Zsigrai, Eszter Anna (2016) A környezet leképeződése a gyermekrajzokban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Zsoldos, Lajos (1989) Csoportszerkezet vizsgálata az úttörővasúton. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Zubrecki, Zsuzsanna (2011) Mesék a gyermekrajzok tükrében : a jó és rossz ábrázolásának vizsgálata a harmadik évfolyamos tanulók rajzain. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Zámbó, Roland (2004) Tanulási nehézségek iskoláskorban : (Dyslexia, Dysgrafia, Dyscalculia). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Á

Ábrahám, Ferenc (1989) Szakmunkástanulók énképének vizsgálata. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Árendás, Péterné (2011) Az öngondoskodás lehetőségei és társadalmi elismerése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ö

Ördöghné Gárgyán, Mária (1979) Serdülőkorú közösség vizsgálata, különös tekintettel a középpontban és periférián elhelyezkedő tanulókra. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

This list was generated on 2024. május 25. 00:47:43 CEST.