Items where Subject is "01.02.01.15. Artificial intelligence, intelligent systems, multi agent systems"

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type
Jump to: Thesis
Number of items at this level: 15.

Thesis

Balogh, Ivett (2019) A mesterséges intelligencia jogi kihívásai és az ügyvédi pályára gyakorolt hatása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Biczó, András (2013) NP-teljes puzzle játékok megoldásának keresése heurisztikák segítségével. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csáki, Anna (2019) Robotok és MI a könyvtári világban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gere, Boglárka (2017) Csapat szerepjáték megvalósítása Unity-ben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Halasi, József Gábor (2017) Mesterséges intelligencia alkalmazása asztali natív alkalmazásokban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Herman, Ferenc (2017) Kétdimenziós játékfejlesztés Unity-ben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kardos, Péter (2019) Szavak különböző típusú beágyazásainak összehasonlítása és kombinálása angol és magyar nyelvre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Benjámin István (2022) A mesterséges intelligencia és lehetséges felhasználása a könyvtárban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lévai, Máté (2018) A MobIoTSim eszközszimulátor kiterjesztése okos városok vizsgálatához. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Móricz, Attila Zoltán (2017) Robot heurisztikus fénykövetése megerősítéses tanulással. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nász, Nóra (2018) Látványos kísérletek Arduino-val: távirányítható okos autó. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Rambala, Dávid (2015) Játékfejlesztésben használt mesterséges intelligencia. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sonkolyos, Dániel (2017) Visual novel fejlesztése Ren'Py-ben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Ákos (2019) Adott képen context információk kinyerése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Viszkok, Tamás (2017) Béka táblajáték fejlesztése Androidra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. május 8. 23:40:46 CEST.