Item where specialization "pszichológia" and date of item 2019

Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators["Update/Views:group_separator" not defined]No Grouping
Jump to: A["Update/Views:jump_separator" not defined]B["Update/Views:jump_separator" not defined]C["Update/Views:jump_separator" not defined]D["Update/Views:jump_separator" not defined]E["Update/Views:jump_separator" not defined]F["Update/Views:jump_separator" not defined]G["Update/Views:jump_separator" not defined]H["Update/Views:jump_separator" not defined]J["Update/Views:jump_separator" not defined]K["Update/Views:jump_separator" not defined]L["Update/Views:jump_separator" not defined]M["Update/Views:jump_separator" not defined]N["Update/Views:jump_separator" not defined]O["Update/Views:jump_separator" not defined]P["Update/Views:jump_separator" not defined]R["Update/Views:jump_separator" not defined]S["Update/Views:jump_separator" not defined]T["Update/Views:jump_separator" not defined]V["Update/Views:jump_separator" not defined]Z["Update/Views:jump_separator" not defined]É["Update/Views:jump_separator" not defined]Ö
Number of items: 143.

A

Annus-Tóth, Beáta (2019) Tudatelmélet, kognitív fejlődés és szociálisprobléma-megoldás kapcsolata : gyermekvédelmi szakellátásban nevelkedő gyermekek fejlődése óvodás korban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Antal, Dr. Orsolya Mónika (2019) A tanulási motiváció önértékeléssel és kiégéssel kapcsolatos összefüggéseinek vizsgálata kamaszok körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

B

Bajtai, Réka (2019) A kiégés és munkaértékek kapcsolata pedagógusoknál. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Balogh, Krisztina (2019) Szekvenciális hatások és azok időbeli lefutása négy-választásos reakcióidő feladatban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Balázs, Orsolya Ildikó (2019) A kiégés vizsgálata a reziliencia, megküzdési stratégia, PTSD és személyiségvonások tükrében a magyar mentődolgozók körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Balázs Csrepka, Ágnes (2019) A derékpanasszal élők pszichés állapota. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Barcsi, Viktória (2019) Mentés másként - mentális modellek és affordanciák az online mentés módszereiben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Batiz, András (2019) A karizma fejlesztésének lehetőségei kommunikációs tréninggel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bense, Orsolya (2019) A digitális egészségértés és az egészségügyi ellátás használatának összefüggése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Berecz, Helga (2019) A szülők szerepe a tanulási motiváció alakuásában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bernáth, Levente László (2019) A párkapcsolattal való elégedettség és a pénzügyi helyzetből adódó stresszhez való hozzáállás összefüggésének vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bobor, Péter (2019) Általános és középiskolai pedagógusok kiégésének vizsgálata a kollektív hatékonyság, valamint a tanári kiégés percepciójának tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bognár, Lili (2019) A nők társadalmi nemi szerepeinek megítélése alap-és mesterképzésen résztvevő pszichológushallgatók körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bohus, Anna Rebeka (2019) Serdülők szerhasználati szokásainak vizsgálata a társas támogatás valamint a konfliktusmegoldási stratégiák függvényében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bozó, Bence (2019) Elsőéves hallgatók tanulási erőforrásai közötti kapcsolatok. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bátor, Bettina Anikó (2019) A pedagógus kiégés vizsgálata a munkahelyi stresszorok, az észlelt kontroll és a munkával való elégedettség tekintetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bódi, Vendel Róbert (2019) Középvonali váltóáram ingerlés hatása a kognitív kontrollra egészséges személyek esetében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bódisné Király, Éva (2019) A tanulmányi eredményesség és a társas problémák megoldásának vizsgálata a serdülők körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

C

Csernák, Edina (2019) A tanulmányi teljesítmény, az iskolai elköteleződés, az élettel való elégedettség, valamint a baráti kapcsolatok összefüggésének vizsgálata középiskolások körében – Együttjár-e mindez az iskola fizikai környezetével való elégedettséggel? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csikós, Péter (2019) Machiavellizmus, alexitímia és a párkapcsolat jellegének összefüggései. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csiszár, Dr. Andrea (2019) Szociálisprobléma-megoldás, negatív orientáció és elkerülés vizsgálata serdülőkorúak körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csontos, Anna Borbála (2019) A pénzügyi stressz és a páros megküzdés összefüggései a párkapcsolattal és az élettel való elégedettséggel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Császárné Ludvig, Csilla (2019) A családi működés egyes faktorai : a párkapcsolati elégedettség, a felnőtt kötődés, az önértékelés és a (retrospektív) szülői bánásmód tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Czinkota, Ildikó (2019) Motiváció, flow-élmény, temperamentum- és karakterjellemzők összefüggései a problémás onlinejáték-használattal. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

D

Dalos, Vera Daniella (2019) A zenés foglalkozások szerepe a pszichiátriai rehabilitációban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Darabos, Diána (2019) Az érzelmi veszteségek hatása a kardiológiai jellegű testi tünetekre. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Dióssy, Emese (2019) Megfigyelési hatás vizsgálata családi kutyáknál. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Durkó, Péter László (2019) Az alvásminőség és a figyelmi teljesítmény kapcsolata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Dávid, Ildikó (2019) Poszttraumás növekedés és értelemkeresés a gyászoló felnőttek körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

E

Erki-Kiss, Szilvia (2019) A filmbefogadás folyamata közben tapasztalt testi érzetek, érzések. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

F

Falusi, Anett (2019) A hallgatói kiégés tényezői. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Farkas, Anita (2019) Kisgyermekes anyák munkahelyi pszichoszociális jellemzőit befolyásoló tényezők, élettel való elégedettség és önértékelés vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Farle, Lilla (2019) Sclerosis multiplexes betegek hozzátartozóinak betegséggel való megküzdési módjai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Festő, Blanka (2019) A téves emlékezet összefüggései az alvással, vonásszorongással, depresszióval, megküzdési módokkal, munkamemóriával és a Big Five személyiségvonásokkal. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fodor, Anita (2019) Az adherencia és a személyiségjegyek kapcsolata inzulinos cukorbetegeknél. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fényszárosi, Éva (2019) A boldogságorientációk vizsgálata és kapcsolatuk a jólléttel, életcélokkal és szenzoros élménykereséssel. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fürdök, Fruzsina (2019) Az iskolai zaklatás és az iskolai klíma összefüggéseinek feltárása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Füredi, Ibolya Virág (2019) A kronotípus, az alvásminőség, a halogatás és a szubjektív jóllét összefüggéseinek vizsgálata fiatal felnőttek körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fürtös, Ágnes (2019) A kapunyitási pánik, hallgatói kiégés és az észlelt stressz vizsgálata kezdődő felnőttkorban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

G

Gajdics, Janka (2019) Mobilkötődés vizsgálata középiskolások körében egy mobilmentes nap keretein belül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gali, Eszter (2019) A munkaértékek és a kiégés kapcsolata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gebei, Sándor (2019) A túrázás élményének szerepe rendszeres természetjárók életében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gubics, Flórián Csaba (2019) Implicit tanulás transzferhatásának vizsgálata eszközfejlesztési kísérlettel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gyarmati, Ildikó Tímea (2019) TDCS hatása a téri-vizuális készségekre post-stroke rehabilitációban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gyarmatné Tóth, Anita (2019) A tanári kiégés összefüggései a munkaértékekkel, a társas támogatással és a rezilienciával. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Györe, Judit (2019) A szociális probléma-megoldás és iskolai zaklatás kapcsolatának vizsgálata 12 és 14 évesek körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Győrffy, Villő Tímea (2019) A társas támogatás szerepe a szív- és érrendszeri betegségekkel kapcsolatos rizikóészlelésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Győri, Tamás (2019) A kogníció vizsgálata motorsport versenyzők és gépjármű vezetők körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

H

Hornyák Simonyik, Noémi (2019) A Narratív Bevonódás Skála magyar validálása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Horti, Katalin (2019) Tabuszavak hatása a kognitív teljesítményre különböző személyiségjegyek függvényében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Horvát, Barbara (2019) Az orthorexia nervosa jellegzetességeinek vizsgálata, különös tekintettel az étkezési és testi attitűdökre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, András Áron (2019) A rekeszizomlégzés relaxációs hatékonyságának idegtudományi vizsgálata, összevetve vallásos-meditációs gyakorlatokkal. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

J

Jaramazovic, Martin (2019) Jógatevékenység hatása pozitív pszichológiai konstruktumokra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

K

Kacsur, Eszter (2019) Az érzelmi intelligencia és a pszichológiai immunrendszer kapcsolata a munkahelyi vezetők stressz-kezelésének vonatkozásában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kapitány, Eszter (2019) Krónikus bőrbetegségek pszichoszociális terhe. Pszoriázisos betegek pszichológiai jellemzői: stigmatizáció és öngyilkossági szándék. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kecskeméti, Fanni (2019) Kapunyitási pánik és az észlelt szülői nevelés kapcsolata, valamint depresszió és önbecsülés a kezdődő felnőttkorban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kendecsi, Brigitta (2019) A videojáték-használat pszichológiai összefüggései : a személyiség, motiváció és szenvedély vizsgálata videojátékosok körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kendecsi, Zsófia (2019) A kutya-ember kapcsolatot befolyásoló tényezők, valamint a kapcsolat összefüggéseinek vizsgálata a kutya szeparációs szorongásával. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kenderesi, Mariann (2019) A diák kiégés vizsgálata az iskolai és személyes tényezők függvényében: Az iskolai követelmények és erőforrások és a reziliencia kapcsolata a kiégéssel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Keresztfalvi, László (2019) A siker-kudarc fogalmak egyéni értelmezésének asszociatív vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kis, Ferenc Balázs (2019) Digitális eszközök és szülő-gyermek kapcsolatok. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kis Szabó, Fanni (2019) A vizuális kreativitás és az affektív zavarok kapcsolata, különös tekintettel a bipoláris hangulatzavarra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Noémi (2019) Az alfa-generáció IKT-eszközhasználati szokásai és összefüggései az iskolai-klímával, önértékeléssel, valamint a tanulási stílussal. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kissné Latyák, Brigitta Ágnes (2019) Szocioszexuális orientáció, párkapcsolattal való elégedettség, pornográfia – mitől függ a szexuális kommunikáció nyitottsága? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Komlovszki, Eszter (2019) Egészséghatékonyság különböző krónikus betegcsoportok köreiben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Korláth, Petra Nóra (2019) A pedagógus pálya nehézségei, a tanári kiégés, és a Mindset kapcsolata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kothencz, Edina (2019) Önértékelés és Testkép a Facebook tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Boglárka (2019) A szülők között észlelt konfliktusok, a kötődés és a párkapcsolati féltékenység kapcsolata fiatal felnőttkorban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, László Ágoston (2019) Lucid álomtechnikák hatása a tudatos álmok és az álomfelidézés gyakoriságára. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Lőrinc (2019) A differenciális tanulás módszerének alkalmazása utánpótláskorú labdarúgók tizenegyesrúgó készségének fejlesztésében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Viktória (2019) Predialízises vesebetegek egészségértése Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács-Berta, Renáta Andrea (2019) Az ante- és posztnatális időszakban előforduló hangulati zavarokat befolyásoló tényezők vizsgálata. Különös tekintettel a szociális, szociodemográfiai és intrapszichés tényezőkre. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kun-Szabó, Márta (2019) A kiégés vizsgálata egyetemi hallgatók körében az elköteleződéssel és a tanárok kiégésének észlelésével összefüggésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kurityák, Csenge (2019) A Georgia School Climate Inventory pszichometriai jellemzői. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kátai, László (2019) A hipoglikémiától való félelem rizikófaktorai, hatása a kezelés adherenciájára, valamint terápiás lehetőségei, különös tekintettel az 1-es típusú cukorbetegek és szüleik körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kóczán, Balázs (2019) A kiégés kapcsolatának vizsgálata a munkafüggőséggel és a munkahelyi stresszel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

L

Lajkó, Nóra (2019) A 2-es típusú cukorbetegség pszichés tényezőinek vizsgálata az öngondoskodás, a depressziós és szorongásos tünetek, az élettel való elégedettség, az egészségkontrollhit és a társas támogatás tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lengyel, Alexandra (2019) Tehetséges diákok lelki egészségének vizsgálata különös tekintettel az érzelmi intelligenciára, önértékelésre és rezilienciára. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lucza, Lilla (2019) Interkulturális érzékenység és empátia vizsgálata orvostanhallgatók és pszichológus hallgatók körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lukács, Krisztina (2019) Mentális egészségfejlesztés programban részt vevő személyek egészséggel kapcsolatos reprezentációi és egészségmagatartása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lévai, Tünde (2019) Szisztémás autoimmun betegségekkel kapcsolatos pszichológiai tényezők vizsgálata (protektív és rizikótényezők meghatározása). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

M

Megyeri-Bem, Judit (2019) Szülési attitűdök az öndeterminációs elmélet tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Melnikava, Viktoria (2019) Effects of Irish Dance Classes on Executive Function in Children. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mintál, Diána (2019) Szubjektív jóllét, optimizmus, az élet értelmesség megélése és a megküzdési módok kapcsolatának vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Márta, Boglárka (2019) Szociálisprobléma-megoldás, empátia és a tudatelmélet vizsgálata serdülők körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mészáros, Bettina (2019) Motiváció és pályaorientáció bizonytalanság az egyetemisták körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

N

Nagy, Diána (2019) A párkapcsolati elégedettség és a szexuális élettel való elégedettség összefüggéseinek, illetve előrejelző tényezőinek vizsgálata tartós párkapcsolatban élő magyar párok körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Erzsébet (2019) Az iskolai zaklatás jellemzőI a Boldogságóra programban résztvevő osztályokban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Ildikó (2019) Az észlelt stressz, az önértékelés és a kiégés összefüggéseinek vizsgálata a pedagógusok körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Katalin (2019) Kiégve vagy elköteleződve? A diákok erőforrásainak és követelményeinek vizsgálata középiskolában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nedreu, Angelika (2019) Demográfiai tényezők, valamint a társas támogatás, a reziliencia, a stressz és a a perinatális depresszió közötti összefüggések vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nemes, Annamária (2019) Videojátékozási és olvasási szokások és ezek motivációinak összefüggései a tudatelméleti képességekkel. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nemes, Orsolya (2019) A pedagógusok szerepe a fiatalok öngyilkosságának megelőzésében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Njers, Sanela (2019) A tabuszavak hatása a kognitív teljesítményre az impulzivitás függvényében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Németh, Ágnes (2019) Az észlelt szülői nevelés és a felnőttkori párkapcsolat minősége közötti összefüggések. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

O

Odry, Krisztina (2019) Az élettel való elégedettség, életcélok valamint a személyiségfaktorok és a Facebook használatának összefüggései. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

P

Palásti, Sára Anna (2019) A páros megküzdés összefüggése a kapcsolati elégedettséggel, és az intimitással. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Paulik, Borbála (2019) Önigazoló meséink: morális döntések videojátékok kontextusában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Perényi, Dóra Roberta (2019) Párkapcsolati kutatás : a felnőttkori kötődés és diádikus megküzdés kapcsolatának vizsgálata, az észlelt stressz szerepe. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pinczés, Zsuzsa Fruzsina (2019) Explicit és implicit szófeldolgozás során tapasztalható agyi aktivitás különbségek diszlexiások és normál olvasók között, hagyományos és diszlexiásoknak szánt betűtípus használata során. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pluhár, Dóra Franciska (2019) A Sötét Triád személyiségvonások párkapcsolati elégedettséggel és a szerelmi háromszög komponenseivel való összefüggései. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Polgár, Judit Klára (2019) A kiégés és a kardiovaszkuláris betegségek rizikójának észlelése közötti összefüggés vizsgálata a pedagógusok körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Polyák, Eszter Rita (2019) A párkapcsolati identitás, az intimitás és a mindennapi stressz összefüggései párkapcsolatokban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Prokecz, Lídia (2019) Halogató baglyok és szorgalmas pacsirták : a kronotípus összefüggése a halogatással, alvásminőséggel, személyiséggel és a szorongásos tünetekkel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

R

Rostás, Vanda (2019) Iskolai sikeresség vizsgálata a tanulmányok iránti elköteleződés, az önértékelés és a reziliencia függvényében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Rácz, Anikó Judit (2019) Kapcsolati veszteséget követő személyes növekedésélmény megélése és forrásainak kvalitatív vizsgálata 65 év feletti időskorúak körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Rónai, Levente (2019) Változnak az idők, vele változom én is : az érzelemregulációs stratégiák és az affektív állapotok időbeli változásainak vizsgálata hálózatelemzéssel. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

S

Sain-Halmen, Ágota Eszter (2019) Az osztályfőnök hatása az osztályba járó tanulók lelki jóllétére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Salgó, Ella Flóra (2019) Érzelemszabályozás és sémamódok kapcsolata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Seller, Péter András (2019) Kognitív kísérlet elvitelre - reakcióidő-mérési lehetőségek mobil eszközökön. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sinkó, Rebeka Piroska (2019) A kapunyitási pánik a családi szocializációs hatások, élettel való elégedettség, vallásosság, illetve az énhatékonyság tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabadi, Ferenc (2019) Tanulási stratégiák a személyes célok tükrében középiskolásoknál. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Edit (2019) Gyermekes és gyermektelen nők testképe. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szamek, Dr. Zsófia Mária (2019) Természet közeli kedvenc helyek, mint az önszabályozás hatékony eszközei Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szappanos, Csilla (2019) Az észlelt kontroll szerepe a tanári kiégésben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szatmári, Zsolt (2019) Kapcsolati veszteség után átélt személyes növekedési élmény kvalitatív elemzése fiatal felnőttek körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szente-Hajnal, Anita (2019) A kapunyitási pánik vizsgálata felsőoktatásban tanuló és dolgozó fiatalok körében, a társas támogatottság, az élettel való elégedettség, a reziliencia és a szándékos önszabályozás tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szikszai, Katalin (2019) Egyetemisták marihuána használatát befolyásoló tényezők és a marihuána fogyasztás kapcsolata a jóllét egyes összetevőivel. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szitás, Benjámin (2019) Műalkotások és műészlelés – Képzőművészeti alkotások által kiváltott mentális történések mérhető testi vonatkozásainak vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sziveri, Zsófia (2019) A személyiség és a munkahelyi környezet interakciója a munkafüggőség kialakulásában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szuper, Ildikó (2019) Felvételi előtt álló középiskolások döntéshozási módszerei, lehetőségei személyiségük és jövőképük tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szénási, Szilvia Krisztina (2019) Nevelőszülői hivatás az énhatékonyság, az életelégedettség, megküzdés és stressz kontextusában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

T

Tajti, Franciska (2019) A kiégés aspektusainak vizsgálata rezidensek körében a munkahelyi jólléttel összefüggésben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Talpai, Dorottya (2019) A tabu és erőszakos szavak hatása a kognícióra az agresszió függvényében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tolnai, Balázs (2019) Az impulzivitás szerepe az alkoholdependencia kialakulásától a relapszusig : egy elméleti modell bemutatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

V

Vadas, Tamás (2019) Az egészségkontrollhit, egészségszorongás, reziliencia és szubjektív jóllét összefüggéseinek feltárása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Noémi (2019) Az implicit és explicit teljesítménymotiváció vizsgálata egyetemisták körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Ramóna Enikő (2019) A tanulói teljesítménymotiváció és a diákok leterheltsége közötti összefüggés a követelmény-erőforrás modell tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Vivien (2019) Az el(nem)engedés pszichológiája az időperspektíva és az önértékelés tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Ádám (2019) Videójátékok és agresszió. Miért megosztott a szakirodalom? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Varga-Urbán, Erika (2019) A készülődő felnőttkor vizsgálata a reziliencia, a szándékos önszabályozás, az élettel való elégedettség és a szülői bánásmód tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vatai, Katalin (2019) Különböző intelligencia struktúrák tehetségtípusokban való megnyilvánulása és kapcsolata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vig, Annabella (2019) Az agresszióval és viktimizációval kapcsolatban álló szociálisprobléma-megoldó készségek. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Váradi, Judit Csilla (2019) A tánc, a testséma, az önértékelés, valamint a pszichológiai jóllét összefüggései. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Várkonyi, Dr. Andrea (2019) Az MBTI személyiségtípusok és az iskolai környezethez való alkalmazkodás összefüggései. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Végh, Mariann (2019) Párkapcsolatai elégedettség és interdependencia: összefüggések a felnőttkori kötődés és az intimitás, mint közvetítő változók függvényében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Z

Zipperer, Bernadett (2019) Adalékok a személyiségzavarok empirikus vizsgálatához - kísérlet a SASPD kérdőív validálására és korrelátumai vizsgálatára. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Zombori, Adrienn (2019) Az egészségügyi dolgozók kiégését befolyásoló tényezők vizsgálata a személyiségjegyek, a végzett szabadidős tevékenység és az egészségügyi terület tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Zsarkó, Beáta (2019) A tudatelmélet és empátia szerepe az előítéletek kialakulásában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Zsivkov, Alen (2019) Dohányzásellenes médiakampányok eredményessége szorongással küzdő és egészséges populációkra nézve. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Zámbori, Petra (2019) A páros megküzdés, a stressz és a jóllét mutatóinak vizsgálata eltérő fejlődésű gyermeket nevelő anyák körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

É

Éles, Mátyás Péter (2019) Biológiai mozgások észlelése és mérése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ö

Ötvös, Martina (2019) A hallgatói kiégés, motiváció és a kapunyitási pánik vizsgálata egyetemisták körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2025. február 22. 20:30:29 CET.