Item where specialization "kereskedelem és marketing" and date of item 2022

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Jump to: B | C | D | E | F | G | H | K | L | M | N | P | R | S | T | V | Z | Á
Number of items: 63.

B

Balogh, Szonja (2022) Fogyasztói elégedettség és lojalitás vizsgálata a magyar telekommunikációs szolgáltatók piacán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Baranyi, Richárd Ferenc (2022) A közösségi finanszírozás ismertsége Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bata, Balázs (2022) A magyar feeder horgászok vásárlási szokásainak felmérése különös tekintettel a horogcsalik fogyasztására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Berényi, Bianka (2022) Szent György Albert Klinikai Központ számláinak kezelése. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Bonifert, Bendegúz (2022) Magánegészségügyi piac bevonása a várólista kezelésébe. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bárkányi, Bettina Fanni (2022) Az influenszerek reklámhatékonyságának vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bárány, Alexandra (2022) A projekttervezés elméleti és gyakorlati összehasonlítása a metALCOM zrt. projektjein keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bényi, Krisztina Viktória (2022) A távmunka és az irodai munkavégzés összehasonlítása a Magyar Telekom Nyrt.-nél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

C

Csomós, Ferenc Roland (2022) Fogyasztói magatartás vizsgálata a magánegészségügyi szolgáltatók online marketing tevékenységével kapcsolatban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

D

Dobsa, Attila Bendegúz (2022) A magyar streaming piac jövője. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dudás, Dorián (2022) A 18-25 éves fiatalok munkahely választására gyakorolt hatások a munkaerőpiacon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dér, Dorottya Noémi (2022) Vizuális közösségi média tartalmak hatása a testképre és elégedettségre – egy szemkamerás vizsgálat eredményei fiatal nők körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dér, Ákos (2022) Munkaerő-toborzás és -kölcsönzés. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

E

Ecseki, Luca (2022) Az IntroWeb Kft. marketingtevékenysége. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Erdős, Richárd (2022) Ügyféllojalitási rendszer bevezetési lehetőségeinek vizsgálata a Polstyl Kft.-nél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

F

Fehér, Klaudia (2022) Egy dél-alföldi hotel marketingtevékenysége. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Fehér, Nikol Peggy (2022) Az iPhone telefonok tulajdonosi közösségének jellemzői a Z generáció körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fodor-Zádori, Anita (2022) A Zadora termékpolitikája és termékkínálatának kialakítása. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Fáskerti, Emese (2022) Raktárgazdálkodás, és árumozgások mindennapi menete a szegedi Praktikerben. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Füstös, Laura (2022) Magyarországon legismertebb fast fashion boltok környezetvédelmi tevékenysége és a fogyasztói elégedettség kapcsolata. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

G

Gyebnár, Trixi Vanessza (2022) A vállalati társadalmi felelősségvállalás szerepe a NIVEA márka megítélésében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

H

Haarmann, Kimberly Maria (2022) A fogyasztók divatfogyasztása Németországban a fast fashion és slow fashion fogyasztásra a fenntarthatóság hatásának vizsgálatával. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hering, Brigitta (2022) Z generáció divatja, avagy milyen hatással vannak a ruházati hirdetések az öltözködési szokásaikra? Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, Bianka (2022) Leáldozott-e a 3D filmek kultusza a szegedi egyetemisták célcsoportja estén? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

K

Katona, Laura (2022) A csomagolásmentes boltok közösségi média tevékenységének elemzése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Katona, Roland (2022) A Formula-1 szurkolói szemszögből nézve a hibrid érában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kispál, Gergely Tas (2022) A márkák befolyása az influenszerek megítélésére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Cintia Szilvia (2022) A Praktiker Kft. elosztási logisztikai rendszere. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Gréta (2022) Az Országos Lélek-Mentők Alapítvány közösségi média jelenlétének vizsgálata. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Laura (2022) A márkahűség vizsgálata az elektronikai eszközök piacán az ünnepek közeledtével. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kozma, Bettina (2022) Fogyasztói szokások felmérése és erre épülő marketingstratégia kialakítása új babakozmetikum bevezetésére. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Kávási, Petra (2022) Szegedi egyetemista hallgatók alkoholfogyasztási szokásai - azok alakulása a COVID-19 járvány hatására. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Könyves, Sára (2022) A szegedi Praktiker logisztikai folyamatai. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

L

Lintner, Aliz (2022) A nemzetközi szállítmányozás során felmerülő problémák bemutatása a Jó-Trans Kft.-n keresztül. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Losonci, Blanka (2022) ErdSoft értékesítése és értékesítésének folyamata. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

M

Miklós, Adrienn Bernadett (2022) Fogyasztói magatartás vizsgálata az online kulturális javak esetén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mogyorós, Károly Bálint (2022) Az arculat és a felhasználói élmény közti kapcsolat a webáruházaknál. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Bence (2022) Szurkolói attitűd vizsgálata a híres kosárlabdázók személyes márka építése alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Olivér (2022) A COVID-19 pandémia hatása a Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér forgalmára és működésére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Márki, Dorottya (2022) A vásárlási döntéseket befolyásoló tényezők vizsgálata az esküvői szolgáltatók piacán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Máthé, Nikolett Csilla (2022) Vállalkozói hajlandóság az SZTE-GTK női hallgatóinak körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

N

Nagy, Norbert (2022) A fizikai boltok hosszútávú fennmaradásának lehetőségei és eszközei a XXI. században a műszaki cikkek piacán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

P

Pankotai, Péter Balázs (2022) A 2008-as gazdasági világválság hatásai a magyar háztartásokra az egyes makrogazdasági mutatók figyelembevételével. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pataki, Petra (2022) 20 perc alatt házhozszállítással? – Ételrendelést támogató alkalmazásokkal kapcsolatos attitűdök vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pavuk, Dávid János (2022) A gyártói márka differenciáló hatásának vizsgálata a chipsfogyasztók körében : még mindig a márkás a nyerő? avagy feljövőben a kereskedelmi márkás termékek? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Perza, Anna Zita (2022) Magyarországi fiatal felnőttek dohányzási szokásainak változása a COVID-19 hatására – középpontban a szegedi egyetemisták. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Porkoláb, Nóra (2022) Az ESN Szeged nonprofit szervezet önkénteseinek motivációi. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Pusztai, Adrienn (2022) A vegán életstílust követők motivációi. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pusztai, Bertalan (2022) Online passzív sportfogyasztási szokások az amerikai major sportligák (NFL, NBA) esetében Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

R

Ramasz, Gergő (2022) Logisztikai feladatok részletezése és véleményezése a ContiTech Rubber Industrial-nál végzett munkám alapján. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Ruskó, Ramóna (2022) A Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi kar végzős alapszakos hallgatóinak továbbtanulási motivációi. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

S

Salamonné Császár, Orsolya (2022) Múzeumlátogatási szokások változása az elmúlt 10 évben és múzeumi marketing a szegedi Móra Ferenc Múzeum példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sallay, Fanni (2022) Legszebb öröm a söröm- A Z generáció sörfogyasztási szokásai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szalánczy, Eszter (2022) K-pop bandák, mint influenszerek – A reklámozott termék iránti vásárlási hajlandóság vizsgálata koreai világsztárok esetén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szemerédi, Petra (2022) A közösségi média szerepe az esküvők és kapcsolódó szolgáltatások esetén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szép, József (2022) A fogyasztók elégedettség és lojalitás vizsgálata. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

T

Tóth, Enikő (2022) Piaci bevezetés előtt álló startup vállalkozások marketingstratégiája Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Lili (2022) Az over-the-top szolgáltatásokhoz kapcsolódó fogyasztói szokások vizsgálata a Z generáció tekintetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

V

Vass, Liszka Ármin (2022) Marketing SolvElectric módra. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Vizhányó, Roland (2022) Fogyasztói bizalom az e-kereskedelemben. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Vágási, Alexandra (2022) A családon belüli konfliktusok : a válás kihatása a családi vállalkozások működésére Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Z

Zabos, Vivien (2022) A közösségi média hatása az egészséges életmódra. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Á

Ábrahám, Petra Dóra (2022) Fenntartható fogyasztás a ruhaiparban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. május 7. 20:05:00 CEST.