Item where specialization "kereskedelem és marketing" and date of item 2022

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Number of items: 63.

Balogh, Szonja (2022) Fogyasztói elégedettség és lojalitás vizsgálata a magyar telekommunikációs szolgáltatók piacán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Baranyi, Richárd Ferenc (2022) A közösségi finanszírozás ismertsége Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bata, Balázs (2022) A magyar feeder horgászok vásárlási szokásainak felmérése különös tekintettel a horogcsalik fogyasztására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Berényi, Bianka (2022) Szent György Albert Klinikai Központ számláinak kezelése. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Bonifert, Bendegúz (2022) Magánegészségügyi piac bevonása a várólista kezelésébe. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bárkányi, Bettina Fanni (2022) Az influenszerek reklámhatékonyságának vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bárány, Alexandra (2022) A projekttervezés elméleti és gyakorlati összehasonlítása a metALCOM zrt. projektjein keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bényi, Krisztina Viktória (2022) A távmunka és az irodai munkavégzés összehasonlítása a Magyar Telekom Nyrt.-nél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csomós, Ferenc Roland (2022) Fogyasztói magatartás vizsgálata a magánegészségügyi szolgáltatók online marketing tevékenységével kapcsolatban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dobsa, Attila Bendegúz (2022) A magyar streaming piac jövője. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dudás, Dorián (2022) A 18-25 éves fiatalok munkahely választására gyakorolt hatások a munkaerőpiacon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dér, Dorottya Noémi (2022) Vizuális közösségi média tartalmak hatása a testképre és elégedettségre – egy szemkamerás vizsgálat eredményei fiatal nők körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dér, Ákos (2022) Munkaerő-toborzás és -kölcsönzés. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Ecseki, Luca (2022) Az IntroWeb Kft. marketingtevékenysége. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Erdős, Richárd (2022) Ügyféllojalitási rendszer bevezetési lehetőségeinek vizsgálata a Polstyl Kft.-nél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fehér, Klaudia (2022) Egy dél-alföldi hotel marketingtevékenysége. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Fehér, Nikol Peggy (2022) Az iPhone telefonok tulajdonosi közösségének jellemzői a Z generáció körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fodor-Zádori, Anita (2022) A Zadora termékpolitikája és termékkínálatának kialakítása. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Fáskerti, Emese (2022) Raktárgazdálkodás, és árumozgások mindennapi menete a szegedi Praktikerben. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Füstös, Laura (2022) Magyarországon legismertebb fast fashion boltok környezetvédelmi tevékenysége és a fogyasztói elégedettség kapcsolata. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Gyebnár, Trixi Vanessza (2022) A vállalati társadalmi felelősségvállalás szerepe a NIVEA márka megítélésében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Haarmann, Kimberly Maria (2022) A fogyasztók divatfogyasztása Németországban a fast fashion és slow fashion fogyasztásra a fenntarthatóság hatásának vizsgálatával. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hering, Brigitta (2022) Z generáció divatja, avagy milyen hatással vannak a ruházati hirdetések az öltözködési szokásaikra? Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, Bianka (2022) Leáldozott-e a 3D filmek kultusza a szegedi egyetemisták célcsoportja estén? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Katona, Laura (2022) A csomagolásmentes boltok közösségi média tevékenységének elemzése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Katona, Roland (2022) A Formula-1 szurkolói szemszögből nézve a hibrid érában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kispál, Gergely Tas (2022) A márkák befolyása az influenszerek megítélésére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Cintia Szilvia (2022) A Praktiker Kft. elosztási logisztikai rendszere. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Gréta (2022) Az Országos Lélek-Mentők Alapítvány közösségi média jelenlétének vizsgálata. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Laura (2022) A márkahűség vizsgálata az elektronikai eszközök piacán az ünnepek közeledtével. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kozma, Bettina (2022) Fogyasztói szokások felmérése és erre épülő marketingstratégia kialakítása új babakozmetikum bevezetésére. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Kávási, Petra (2022) Szegedi egyetemista hallgatók alkoholfogyasztási szokásai - azok alakulása a COVID-19 járvány hatására. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Könyves, Sára (2022) A szegedi Praktiker logisztikai folyamatai. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Lintner, Aliz (2022) A nemzetközi szállítmányozás során felmerülő problémák bemutatása a Jó-Trans Kft.-n keresztül. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Losonci, Blanka (2022) ErdSoft értékesítése és értékesítésének folyamata. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Miklós, Adrienn Bernadett (2022) Fogyasztói magatartás vizsgálata az online kulturális javak esetén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mogyorós, Károly Bálint (2022) Az arculat és a felhasználói élmény közti kapcsolat a webáruházaknál. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Bence (2022) Szurkolói attitűd vizsgálata a híres kosárlabdázók személyes márka építése alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Olivér (2022) A COVID-19 pandémia hatása a Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér forgalmára és működésére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Márki, Dorottya (2022) A vásárlási döntéseket befolyásoló tényezők vizsgálata az esküvői szolgáltatók piacán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Máthé, Nikolett Csilla (2022) Vállalkozói hajlandóság az SZTE-GTK női hallgatóinak körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Norbert (2022) A fizikai boltok hosszútávú fennmaradásának lehetőségei és eszközei a XXI. században a műszaki cikkek piacán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pankotai, Péter Balázs (2022) A 2008-as gazdasági világválság hatásai a magyar háztartásokra az egyes makrogazdasági mutatók figyelembevételével. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pataki, Petra (2022) 20 perc alatt házhozszállítással? – Ételrendelést támogató alkalmazásokkal kapcsolatos attitűdök vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pavuk, Dávid János (2022) A gyártói márka differenciáló hatásának vizsgálata a chipsfogyasztók körében : még mindig a márkás a nyerő? avagy feljövőben a kereskedelmi márkás termékek? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Perza, Anna Zita (2022) Magyarországi fiatal felnőttek dohányzási szokásainak változása a COVID-19 hatására – középpontban a szegedi egyetemisták. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Porkoláb, Nóra (2022) Az ESN Szeged nonprofit szervezet önkénteseinek motivációi. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Pusztai, Adrienn (2022) A vegán életstílust követők motivációi. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pusztai, Bertalan (2022) Online passzív sportfogyasztási szokások az amerikai major sportligák (NFL, NBA) esetében Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ramasz, Gergő (2022) Logisztikai feladatok részletezése és véleményezése a ContiTech Rubber Industrial-nál végzett munkám alapján. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Ruskó, Ramóna (2022) A Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi kar végzős alapszakos hallgatóinak továbbtanulási motivációi. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Salamonné Császár, Orsolya (2022) Múzeumlátogatási szokások változása az elmúlt 10 évben és múzeumi marketing a szegedi Móra Ferenc Múzeum példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sallay, Fanni (2022) Legszebb öröm a söröm- A Z generáció sörfogyasztási szokásai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szalánczy, Eszter (2022) K-pop bandák, mint influenszerek – A reklámozott termék iránti vásárlási hajlandóság vizsgálata koreai világsztárok esetén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szemerédi, Petra (2022) A közösségi média szerepe az esküvők és kapcsolódó szolgáltatások esetén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szép, József (2022) A fogyasztók elégedettség és lojalitás vizsgálata. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Enikő (2022) Piaci bevezetés előtt álló startup vállalkozások marketingstratégiája Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Lili (2022) Az over-the-top szolgáltatásokhoz kapcsolódó fogyasztói szokások vizsgálata a Z generáció tekintetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vass, Liszka Ármin (2022) Marketing SolvElectric módra. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Vizhányó, Roland (2022) Fogyasztói bizalom az e-kereskedelemben. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Vágási, Alexandra (2022) A családon belüli konfliktusok : a válás kihatása a családi vállalkozások működésére Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Zabos, Vivien (2022) A közösségi média hatása az egészséges életmódra. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Ábrahám, Petra Dóra (2022) Fenntartható fogyasztás a ruhaiparban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. május 19. 18:17:44 CEST.