Balázs, Helga (2015) A közösségi oldalakon és blogokon elhelyezett termékmegjelenítés hatása a magyar fiatalok vásárlói magatartására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Barna, Anita Katalin (2015) A beszerzési folyamat és a Vállalatirányítási Rendszer. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Birkás, Katalin (2015) A televíziós reklámok különleges világának hatása a fogyasztóra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bognár, Fruzsina (2015) Presztízstermékek márkaközösségeinek vizsgálata a GoPro példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bondor, Hanna (2015) A fogyasztói attitűd és viselkedés kapcsolata a kozmetikai termékek piacán - az állatkísérletek befolyásoló szerepe. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Borbély, Bence Endre (2015) A tudatalatti marketing megközelítései - az illatmarketing hatása a fogyasztókra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bracsok, Emese (2015) A gyermekek befolyásoló szerepe a vásárlási folyamatban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bálint, Bianka (2015) A magyar fiatalok fesztivállátogatási szokásai napjainkban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Börcsök, Anikó (2015) A GlobalLog Kft. és a Dél-alföld logisztikája. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Csapó, Anna Katalin (2015) A személyes márkázás szerepe az SZTE GTK hallgatói életében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Domonkos, Nelly (2015) A tematikus utcák marketingjének bemutatása a Gozsdu-udvar gyakorlatán keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Dávid, Szilvia (2015) Beszerzési folyamatok a ContiTech Rubber Industrial Kft.-nél. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Dömök, Zsuzsanna (2015) Főiskolai és egyetemi hallgatók családalapítási és karrierépítési tervei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Farda, Eszter (2015) A Liegl & Dachser Kft. fuvarszervezéssel kapcsolatos tevékenységeinek elemzése. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Forgó, Nikolett Klára (2015) A funkcionális élelmiszerek fogyasztásának növelése, mint alternatív módszer az általános egészségi állapot fenntartható javítására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Grósz, Ádám (2015) Egészséggel kapcsolatos táplálkozási és sportolási fogyasztói magatartás vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Honti, Tamás (2015) Márkaközösségek a politika piacán : a fiatal választók politikai pártok iránti lojalitásának vizsgálata a fogyasztói magatartás fogalmi rendszeréve. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Horváth, Kinga (2015) Televíziós reklámok gyermekek emlékezetére gyakorolt hatásai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Hódi, Mercédesz (2015) Munkavállalók motivációjának és elégedettségének vizsgálata az önmeghatározás elmélet vonatkozásában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Jusztin, Lilla (2015) A tánc kommunikációs értéke a reklámokban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kanalas, Lili (2015) Oktatásmarketing egy integrált egyetemen: Egy szervezet különböző szintjeihez tartozó marketingfolyamatok kapcsolódási pontjainak bemutatása az SZTE JGYPK Stíluskommunikátor szakirányú továbbképzési szak példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kerekes, Gréta (2015) Ismert magyar politikusok imázsának elemzése és összehasonlítása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kiss, Gabriella (2015) Árstratégia a Contitech hűtő és fűtő szegmensében. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Kiss, Nikolett (2015) Az Univer Product Zrt szállítmányozási és fuvarozási tevékenysége. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Kiss, Viktória (2015) Kirúzsozott reklám - A média hatása a nők önképére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Klimaj, Bettina (2015) Minden ügyfél megtalálja a maga ügyintézőjét? Eltérő személyiségtípusok ügyfél-kommunikációja a banki szférában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kocsis, Ádám (2015) Politikai marketing a 2014-es szegedi polgármester-választás tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kolozs, Anna (2015) Gyerekek a webkorszakban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kovács, Bianka Melinda (2015) Helyi vállalkozók telephely választási döntéseinek vizsgálata, különösen a jánoshalmi ipari parkkal kapcsolatban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kónya, Krisztina (2015) Márkaépítés az FMCG szektorban : az Erős Pista márkaépítése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kórógyi, Anita (2015) Marketing stratégia alkotás és megvalósítás egy gyakorlati példán keresztül. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Lipták, Lilla (2015) A vegán életmódot választók motivációinak és fogyasztói magatartásának vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Ludányi, Renáta (2015) Az OTP Bank működése és hitel- termékkínálata. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Madarász, Lídia (2015) Üzleti bankok márkaépítése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Mathias, Bernadett (2015) Az OTP Bank betéti kártyái és PR tevékenysége. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Mendebaba, Alexandra (2015) A vállalatok társadalmi felelősségvállalásának történeti, elméleti hátterének felfedezése és alkalmazása a gyakorlatban a L'Occitane példáján bemutatva. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Molnár, Tamás (2015) A Givaudan Hungary Kft. raktározási és logisztikai tevékenységei. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Murcsik, Flóra (2015) A fiatalok pénzügyi kultúrája. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Muzsik, Erzsébet (2015) A Z generáció mint fogyasztó a könyvpiacon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Nógrádi, Eszter (2015) A luxusipar divatmarketingje és a luxusdivat effektív marketingkommunikációja. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Papp-Kószó, Kinga (2015) Elektronikus kereskedelemmel kapcsolatos fogyasztói szegmensek vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Pavlovic, Dániel (2015) Tanulási stílusok és stratégiák, tanulási magatartás a közgazdász hallgatók körében a Szegedi Tudományegyetemen. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Pintér, Bence Gábor (2015) A nemzetközi terjeszkedés korlátai: sajátosságok, csapdák, hatások. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Racs, Bettina (2015) A márkahűség és a státuszfogyasztás vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Révász, Melinda Réka (2015) A Pöttyös az igazi? - A márka sikertényezőinek kutatása a fogyasztókon keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Sebők, Beatrix (2015) Ruházati cikkek online vásárlása - és terjedésének korlátai a Z generáció körében Szegeden és vonzáskörzetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Sipiczki, Fanni (2015) A "Sipi-Ker Bt." marketingstratégiája. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Szekeres, Károly (2015) A Millenárisok okostelefon vásárlása: Az Y generáció okostelefon vásárlási szokásainak elemzése, a döntési folyamat modellje alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szügyi, Ágnes (2015) Esküvőmarketing Magyarországon-, Avagy milyen befolyásoló tényezők alapján választanak esküvői szolgáltatókat a házasulandó párok? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szűcs, Eszter (2015) A Z generáció szimbolikus fogyasztása a közösségi oldalakon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Ujvári, Fanni Cintia (2015) Online marketing dominanciája a szállodai értékesítésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Varga, Ildikó Gabriella (2015) A reklám eléri célját: a szülők pénztárcáját. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Varga, Lilla (2015) E-kereskedelem az IR Intelligens Régió Üzleti Kommunikációs Kft-ben és a logisztikai rendszerekkel való kapcsolata. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Varga, Máté (2015) Közösségi részvétel a helyi gazdaságfejlesztésben : a Tram Train projekt. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Virág, Anna (2015) A fiatal diplomások munkaerő-piaci helyzetének változása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Weiszenburger, Zsófia (2015) A logisztikai tevékenységek integrációja Széplaki Faipari Kft. Other, Szegedi Tudományegyetem.
Zádori, Edina (2015) Baromfi fogyasztási szokások vizsgálata, különös tekintettel a kacsa felhasználására az étkezésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.