A fogyasztói attitűd és viselkedés kapcsolata a kozmetikai termékek piacán - az állatkísérletek befolyásoló szerepe

Bondor, Hanna (2015) A fogyasztói attitűd és viselkedés kapcsolata a kozmetikai termékek piacán - az állatkísérletek befolyásoló szerepe. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2015_bondor_hanna.pdf] PDF
2015_bondor_hanna.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (3MB)

English title

The connection between the consumer attitude and behaviour on the market of cosmetics - the influencing role of animal testing

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Economics and Business Administration

Department

nincs megadva

Discipline

Economics

Specialization

kereskedelem és marketing

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Kincsesné Vajda, Beáta
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (BA/Bsc)
Subjects: 05. Social sciences > 05.02. Economics and business
Depositing User: szerkesztő GTK
Date Deposited: 2019. Nov. 07. 11:55
Last Modified: 2019. Nov. 07. 11:55
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/81460

Actions (login required)

View Item View Item